روايات

رواية المتملك القاسي الفصل الثالث 3 بقلم حور يوسف

 رواية المتملك القاسي الفصل الثالث 3 بقلم حور يوسف

رواية المتملك القاسي الفصل الثالث 3 بقلم حور يوسف

رواية المتملك القاسي الفصل الثالث 3 بقلم حور يوسف

لتستيقظ حور من النوم : فلم تجد ياسين بجانيها لتتنهد وتقول  حلم تاني طبعا بس  انا فكرتو حقيقه شكلي اتهبلت  تقوم وترتدي ملابسه لتستعد للنزول للاسفل
لتنزل حور للاسفل  حور بصوت عالي : صباح ال لتنظر لتجد ياسين امامها ليتلجم لسانها
حور بصوت منخفض وصدمه  : دا مكنش حلم بجد  هو حقيقي
الجد : تعالي ي حبيبتي  واقفه مكانك لي
حور بصوت رقيق : حاضر ي جدو
الجد : مش هنا اقعدي جمب جوزك ي حور
حور : حاضر
لتجلس بجانب ياسين   فتظر له بخجل ليتجاهلها ياسين تمام  ويركز ف تناول الطعام     ليخيب امالها  مع تجاهله وبرودو اتجاهها وتقلب حور ف طعامها  بصمت
ميرا بهمس : يسطا
حور : عايزه اي
ميرا : تحسي اننا ف المدرسه وخايفين المستر يشوفنا واحنا بنكلم  لتفلت من حور ضحكه  بصوت عالي  لينظر لها  ياسين بغضب   فتشعر بخوف يسري الي اطرافها وتصمت
زياد : بت ي حور
حور : نعم
زياد : اخيرا لقينا الي  يخليكي تكتمي  وتبطلي لكك
 حور وهي تنسي وجود ياسين  من غضبها : اسكت ي متخلف   هقوم اموتك  لتتزكر  وجود ياسين لتشهق وتضع يديها ع فمها   لتظهر شبح ابتسامه ع شفتي ياسين وتختفي سريعا ويحل محلها البرود مره اخري
زياد : ي عيني هليك ي خويا متجوز شبح
لتحمر حور خجلا
زياد : يخراشي ع خدودها ال بتحمر اخيرا  اي ده بتتكسفي ي بت ويمد زياد يديه ليمسك خدها  لتتمد يد ياسين  وتمسك يد زياد قبل ان تلمس خد حور
ياسين بغضب واضح : ملكش دعوه بيها ومتلمسهاش تاني
زياد بضحك :  لي هكولها  ي عم خلاص عرفنا مراتك مين قدكم
  ليعم الصمت مره اخري ع المكان لتتمد يد ياسين وتمسك يد حور   لتصدم حور وتنظر له  فلم يبادلها النظرات  (ثابت ي واد )
انهي  ياسين  طعامو  ووقف    حور ميرا  تعالو ع الشركه  علي طول علشان  المقابله  علشان التدريب
ميرا : حاضر  هعدي ع الجامعه اجيب شويه ورق واجي ع طول
ياسين : اوك
ليسمع حور :  واد ي زياد متوصلني عربيتي بايظه
زياد : انت تؤمرني ي قمرايتي انتي
حور : بضحك والله انك رخم
لينظر لهم  ياسين بغضب : اقفي ي حور وتعالي ورايا
حور  بخوف واضح : حاضر
ليمشي   وتمشي ورائو
زياد موجهه كلامو لجده : متلحق حور دا هيموتها علشان كلمتني نهار اسوح
الجد : جوزها وحر فيها
زياد : تصدق انا غلطان   بس فرحان فيها دا هيسويها ع نار هاديه
????———- ‘–عند حور وياسين بقا
تمشي حور وراء ياسين بخوف شديد  ليصلو  لسياره  ليفتح لها ياسين الباب
ياسين : ادخلي
حور بصوت ضعيف : حاضر
لتدخل حور السياره ويجلس بجانبها ياسين
ياسين :  ع الشركه
الشوفير : حاضر ي باشا
  ليغلق ياسين  الزجاج الفاصل بين الكرسي الخلفي  والكرسي الامامي
لتبلع حور   ريقها  وفي نفسها هو بيقفل الازاز لي شكلو هيموتني   انا لسه صغننه
ياسين : حور  لم ترد حور ليردد النداء ثانيا حور
حور : بخوف نعم نعم
 ليبتسم ياسين ؛علي خوف صغيرته منه  وارتباكها امامو   : طب اهدي كده انتي خايفه لي
حور : مش خايفه
ياسين : وهو يمسك يديها  ويشدها لتجلس بين احضانو    عدي اخطائك
حور : بخدر مش فاهمه
ياسين بصوت يملؤو الرغبه  : عدي اخطائك ال عملتيها النهارده
حور برعشه من قربو منها  :  هزرت مع زياد
ياسين : وبعدين
حور : مش عارفه دا بس
ليقترب ياسين من رقبتها ليطبع قبله رقيقه ع رقبتها
 1 هزرتي مع زياد 2 ضحكتي   بصوت عالي
3 طلبتي من زياد يوصلك بالعربيه   4 لابسه فستان مخليكي حلوه  5 مصبحتيش عليا
حور : انا بعتبر زياد اخويا    منا  هاجي معاك ازاي افرض حد شافنا   والفستان طويل واالله    منا قلت الصبح صباح الخير
ليضحك ياسين ع تبريرات صغيرته التي تمد شفتها بغضب   : ليقترب من شفتايها ويهمس  صباح الخير بتتقال كده   ليلتقط شفتها بين شفتيه ف قبله جامحه  شديده عنيفه  بربريه  شعرت حور ان شفتيها  سحقت لتتأوه بألم ليغتنم ياسين الفرصه ليدخل لسانو لجوف فمها مكتشفه  وممتصا لسانها  بتتلذذ وحب ليشعر ياسين بحاجه رأتها  للهواء ليفصل  القبله
ويقترب من اذنها  ويهمس ودي بقا عقابك
ليقبلها قبله رومانسيه متهمله بث فيها عشقه وحبه
ليقطع قبلتهم صوت الهاتف ليبتعد عنها علي مضض ويرد ع الهاتف ياسين : خلاص ي جومانا خلاص هتصرف انا  وفي نفسه مين ال بيتجسس عليا ف الشركه ومين ال بيلعب ف الحسابات
ليقطع تفكيرو صوت حور  بغضب: مين ال كانت بتكلمك دي
  ياسين  بغضب وصوت عالي مهما  مهما زادت علاقتنا   عمرك متدخلي ف شغلي  ولا بكلم مين ومبكلمش مين فاهمه
لترتعب حور وتخرج من احضانو  وتومأ برسها
ياسين مش سامع  عايز اسمع
حور : برجفه حاضر
ليتركها وينظر من زجاج السياره
ياسين لنفسه : كل مقرببلها ابعدها تاني  عني  يارب القرار  ال خدتو يبقا صح
فلاش باك
عندنا كان ياسين حور نائمه ف حضنه
ياسين لنفسو لسه ٤شهور وتكملي ١٨ ي حور هقرب منك  يمكن نكمل مع بعض   وادي لنفسنا فرصه
لينتبه ياسين  لصوت شهقات حور المكتومه
ياسبن بغضب :  متعيطيش
ليرتفع صوت ببكااء حور
يتبع…..
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!