Uncategorized

رواية مغتصبي اللعين الحلقة السادسة والأربعون 46 والأخيرة بقلم آلاء الرحمن

 رواية مغتصبي اللعين الحلقة السادسة والأربعون 46 والأخيرة بقلم آلاء الرحمن

رواية مغتصبي اللعين الحلقة السادسة والأربعون 46 والأخيرة بقلم آلاء الرحمن

رواية مغتصبي اللعين الحلقة السادسة والأربعون 46 والأخيرة بقلم آلاء الرحمن

هنا موباايلها ضرررب كااان قااادر
قدر :دا قاادر
زين :انسي ما ترديش
قدر :اكيييد في حااجه ولا ما يضربش دلووقت
ايووه يا حبيبي ازيك
قاادر :محمد هررب من السجن
قدر اتصدمت لكن حااولت تبين ان المووضوع عادي بالنسباالها لانها عاارفه رد فعل زين
قدر :وانا ماالي
قااادر :وانتي ماالك ازااي انا خاايف يأذيكي
زين باهتمام :في ايه
قدر لقاادر :قااادر انا في بيتي وعند جوزي ومحدش يقدر يعملي حااجه
زين خد الموبايل منها :في ايه يا قاادر
قاادر :زين خد باالك من قدر محمد هررب من السجن
زين بغضب :عاارف
قاادر بغضب اكبر :عاارف ازااي عرفت امتى وليه مقوولتش
زين بمسخره :لان الموضوع عاادي ومش محتااج الاهتماام الي انت صاانعه ليه مراتي وفي حضني وحضن قدر من ظهرها وهو قااعد وسند راسه على كتفها
واضن محدش يقدر يأذيها وبعدين المفروض خبر زي دا ميتقاالش لوحده تعباانه ومش قاادره تتحرك ولا ايه
قاادر بغيظ :لو كنت حظرتك ما قفلتش موبايلك ما كنتش هضرب عليها
زين وهو بيقبل قدر وقدر بتحااول تبعده بهمس وصل لقاادر
زين :اقفل يله خلص وقتك ????
قاادر قفل الموباايل وهو متغااظ جدا
رسل :مااالك في ايه يا قاادر اتعصبت كدا ليه
قادر :اخووكي المبجل بيحب في قدر وانا بقوله محمد هررب
رسل ضحكت على منظره :قاادر انت غيراان عليها من جووزها
قاادر بغيظ مسكها من وسطها :لا مش غيراان يا حيلتها تعاالي هنا وهي بتحاااول تهررب منه
قاادر قبلها بغل كأنه بينتقم من زين فيها
رسل بصت في عنيه انا بعشششقك
قاادر بحب :وانا بموووت فيكي
رسل :بعيد الشر عنك
قاادر :بتخااافي عليا اووي كدا
رسل بحب عاارم :انت حبيبي وروحي وابو ولاادي انت اغلى حاااجه عندي في الدنيا دي
قاادر هنا مقدرش يستحمل وخدها لعاالمهم عاالم كله احاسيس ومشااعر
……………………..
عند زين
قدر بضحك :انت عملت ايه يا مجنون اكيد سمع
زين بضحك :اخوووكي دا بحب اغيظه ليه ما اعرفش
قدر بتحذير مصطنع :الا قااادر انا افررمك دا شقي التااني
زين :ههههه اتكلمنا كتير اخووكي دا اخد اكتر من حقه بالكلام ما بينا تعااالي اقوولك كلمتين
قدر حااولت تبعده مقدرتش وغررقت معاااه في حااجات هو خبير فيها
….ً………………………..
في الصبااح
سليم كان بيدوور على ابنه في كل مكاان خايف لا يعمل حاااجه يندم عليها ضررب على كرريم
الوووو
كريم :اهلا يا سليم في اخبار عنه
سليم :لا مفيش اخباار انا قلبي بيغلى انا خاايف يعمل حااجه يدمرر نفسه اكتر من كده
كريم :انا مش عارف ايه الي حصله كاان كوويس واعتذر وندم واعتذر من زين نفسه على يلي عمله ليه يهرب كلها شويه وكنت هغصب عليهم يتناازلوا عنه
سليم :يلعن ابوو الحب على سنينه
كريم :حب عن حب يا خوويا بيختلف ابنك حبه هيووصله للجنان في حااجه اسمها نصيب وقدر مش نصيبه
سليم اتنهد :ربنا يستر
………………………..
عند زين.
_فااق الصبح وخد شااور وصلى وحمد ربنا انه رجعله قدر وطلب من الخدم يطلعوا الفطار على الاوضه
راح يفيق قدر
وبحنيه قدر قدر فووقي يا حبيبتي
قدر :صبااح الخير
زين :خد شفاايفها بحب وبعد عنها
صباااح الوورد
يالله قوومي الفطاار جااهز وبعدين عااملك مفاجاءه
قدر بفرحه :مفاجاءه ايه
زين :ازاي هتبقى مفاجاءه بقى وبعدين زقف بايديه يالله قوومي بسررعه الفطاار جااهز
قدر قاامت بمسااعدة زين
خدت شاااور وبدلت هدوومها لفستان بيتي قصير ديق من عند الخسر وواسع من تحت مبين بيااض رجليها النااصع وسررحت شعررها وخرجت
زين فضل باااصلها وبذهوول :ايه الجماال دا بس ليه مندهتيش عليا اساااعدك
قدر :انا بقيت احسن الحمدلله
زين مسك ايدها وبااسها :بحبك يا احلى حااجه حصلتلي في حياااتي
قدرت بصتت للارض واتوترت انت مش قولت الاكل جااهز يالله نفطر
زين ضحك عليها :هسيبك بمزاااجي
فطروا في جوو مليئ بالفررح والحب وزين طلب القهووه وكان طالب منهم محدش يطلع لهم ابدا
وقعدوا في الترااس بعد ما لبست قدر حجاابها
قدر بتوتر :ززين
زين كاان قااعد مقاابلها :عيوون زين تأمر بس
قدر :انت ليه مدايقتش ان محمد خرج من السجن اتوقعت تتنرفز وتتعصب
زين رجع بظهرره على الكرسي :لاني عاارف انه هيهررب
قدر :ازااي
زين
فلاش باااك
زين كان بالشرركه
سلمى :زين بااشا في واحد اسمه سليم عاايز يقاابلك
زين بتفكير :خليه يدخل ومدخليش عليا حد
سلمى :تحت امررك يا فندم
دخل سليم :ازييك يا بني
زين وهو قااعد على المكتب ببررود :اهلا ممكن اعرف سبب الزيااره الكريمه اكييد مش جااي تطمن على قدر اضن خبرروك اكييد انها فااقت
سليم بتعب :حمدلله على سلامتها يا بني
زين حس فيه :الله يسلمك خش في المفيد بقى
سليم :ولادي
زين اتنهد
سليم :عاارف انهم غلطوا قووي لكن سااامحهم يا بني ومش هسمح لهم يتعرضلكم ابدا ارجووك
زين :مقدرش الموضووع بايد قدر هي الي تساامح
سليم :قدر طيبه وبتساامح على طوول لكن هي خاايفه منك وانت بايدك بكلمه تخليهم يفرجوا عنهم يا بني متبقااش ظاالم متحااسبش محمد على حاجه مش في ايده هو من يومه عاارف ان قدر ليه وفجاءه يرجع تكوون لغيره ومرااد شااف اخووه بيتألم ومظلووم واخته في حد اغتصبها واتجوزها لو تفكر صح هتلاقي الي عملووه طبيعي
زين :كاان بيشد على ايده من غضبه وحااول يتصنع الهدوء هشووف الموضوع دا لكن موعدكيش
سليم :وانا هستنى ردك
سليم سااابه وخررج
زين فضل يفكر وبااص بأثرره وخرج موبايله وضرب على واحد صااحبه بالدااخليه
ادم :زين القااادري وافتكرني ايه الي حصل بس
زين :ازيييك يا ادم والله وحشتني قووي وازااي اسد والشله
ادم :تماام اوووي انت عاامل ايه وايه الي خلاك تفتكرني
زين :هههههه هو في لكن انت بجد وحشني
ادم :انجز يله
زين :طيب في اتنين محجووزين عندكم عاايز مرااد يفضل شوويه ومحمد عاايزك تخررجه هو المووضوع كله واقف عليا انا على تنازلي يعني فااهم
ادم :من عنيا هخرجهم
زين :استنى يا ادم في واحد منهم اسمه محمد عاايزك تخليه يهرب لكن في الوواقع انا الي خررجته
ادم :انت بتستهبل ازاي اخررجه وهو يفكر انه هرب
زين :ادم الراجل دا اذى مراتي ولو كنت هخررجه هيفضل يدوور حواليا لكن اذا هو افتكر انه هرب هيسااافر ومش هيعملي صدااع فااهمني يعني انت هتسهله انه يهرررب فااهمني يا ادم
ادم :ولنفتررض انه مهربش او مش عاايز
زين :مع اني متأكد انه هيهررب لان الي زي دا ميعرفش يعيش في السجن وهو بقااله تقريبا سنه ونص فاكيد اذا شااف فرصه للهررب هيهرب ويا سيدي لو مهربش افرج عنه مع اخووه
ادم :انت دماااغك زي ما هي سم يخررب بيتك
زين :من بعض مااا عندكم يااا ديب ما تجيب مرااتك وتيجي انت واسد وتتعشوا عندنا
ادم :هشووف واقوولك سلام يا صااحبي
زين :سلام
باااااااااااااك
قدر :قوولي ازااي عاارف انه هيهررب
زين :انا قوولت لصااحبي يهرربه وشررح لقدر كل حااجه حصلت
قدر :وليه ما قولتليش
زين :انتي تعباانه وما حبتش اووجع دمااغك بحاجات زي دي ومش عاايزه يدخل ما بينا اكتر من كدا انا اتحرمت منك ومن ابني سنه ونص من كلااامه مش عاايز حد يدخل بيني وبينك
قدر بحب :زيين انا بعشقك
زين قرب وباااس ايديها :وانا بمووووووت فيكي وشااالهاا تعالي اقوولك بحبك قد ايه
زين نزلني نزلني
زين خدها لعاالمه يبثلها شووقه وحبه الكبير ليها
…………………………
عند اياااس
فااقت ملك وحضررت الفطاار
جه ايااس وحضنها من ظهرها وبهمس احلى كوووره شفتها بحياااتي كلها
ملك :بطل بقى تتريق عليا الحق عليا هجيبلك واد عسل وكيووت زي امه ????
ايااس :بذمتك يا بيبي بشكلك دا انتي عسل وكيووت
ملك مسكت السكين وبتهديد :انت بتقوول ايه يا حبيبي
ايااس :انا قوولت انا ما قوولتش غير انك زي القممر
ملك :ما تجيش غير بالعين الحمرا يعني لازم استخدم اسلحتي
ايااس :دا انتي عندك سلااح اقووى من دا كله
وغمزها
ملك :على فكرره انت قليل الادب
ايااس بمنااغشه :انتي ليه تفكيرك ساافل دايما كده ????انا اقصد انك تملكي قلبي ودا اقوى سلاااح ????
ملك :هعيط تسدق
ايااس :لا ما تعيطيش والنبي
ايااس لحقته :طب واللهي انك رخم قوووي
اياااس حملها انا هوريكي الرخامه على اصوولها
..ً……………………….
عند قاااادر
فااق الصبح كااانت رسل بترضع الولاد
قاادر بنعس :صباااح الخير يا حبيبتي
صباااح النوور يا رووحي وقرربت عليه باسته وابنها في حضنها
رسل :خد ابنك جنني
قاادر حمل ابنه ولاعبه :مهووو سااكت اهوو مش عاارف بيغلب في ايه بس
رسل :اه مهو انت مش فاايق طوول الليل وبتغير وبتررضع
قاادر :طب واللهي زي العسل شكلك وانتي كده متغاااضه
رسل بطل بياااخه بقى
قااادر افتكر حااجه :رسل هو اليووم ايه في اياام ربنا
رسل :الاربعاء ليه
قاادر :الشهر كاام
رسل :١٢/٢
قاادر :اها كوويس
رسل :ليه في حاااجه
قاادر :لا ابدا ما فيش
انا هلبس واروح الشغل
رسل قااامت ورااحتله بدلع هو انا لووو طلبت من طلب هتووافق
قاادر مقدرش على جمالها تأمري بس
رسل :في وحده صااحبتي عاامله حفله النهارده خطووبتها ارجووك عاايز ارووح هي صااحبتي قووي ارجوووك
قاادر :لكن انا مشغوول اوووي النهارده
رسل :ارجوووك يا حبيبي انا مخرجتش من لمى تجوزنا مع بعض ابدا
قااادر :حااضر من عنيا هعدي عالمشفى اخلص كااام حااجه كدا واجي اخدك عالمسا ونرووح
……………………
في المساء
زين كان بيلبس قدر جهزتي
قدر خرجت كانت لسى ما لبستش
قدر :نفسي اعررف هتااخدني فين
زين مسك وشها :مكاان مفيهووش غير حبنا بس غششتك حااجه بسيطه
يالله اجهزي بسررعه
لبست قدر فستااان احمر من الحرير راامي على جسمها ولبست عليه حجااب نااعم كاان ملاك نااازل من السما
زين :شبه الملايكه وبااس دمااغها بحبك قوووي
قدر خجلت :يالله اتأخرنا مش دا كلامك
زين خدها وخرجوا
وقااادر عدا على رسل الي كااانت لابسه لاول مره فستاان ابيض طوويل وعليه حجااب اسوود فاجئت قاادر جدا
قادر نززل من العرربيه كانت الدموع في عنيه من فررحته مسك ايدها وبااسها :بحبك
رسل :وانا بمووت فيك
يالله اتأخرنا قووي
زين وصل لجزيرررره شااااريها زين لقدر كااانت كلها شجر اخضر ومززينه بالشمووع حتى البحيره الموجوده كلها ورد وشمووع طااايفه ومكتووب قدر في كل مكاااان
فجاءه خرجت ملك واياااس
ملك جريت عليها حضنتها :كل سنه وانتي طيبه يا قدر
قدر افتكرت ان النهارده عيد ميلادهاا
بصت على زين بحب وعشق ولهفه وحضنته
بحبك بحبك قوووي
زين حملها ودااار فيها على نظر الموجودين كان متفق مع العيلتين الوحيد الي موصلش قاادر لان برضو عيد ميلاده كانو عايزين يدوا لكل كابلز حقه
رامز وكريم :ربنا يخليكم لبعض يا اولاد
هنا ضررب موباايل زين
كااانت رسل الي خبرته انهم قربوا يوصلوا
زين خلى الجميع يستخبوا زي ما عملوا مع قدر
وواول ما دخلوا نزلت لافته مكتووب فيها بحبك يا قااادر كل سنه وانت معععايا
قاادر كان مبلم فيها
رسل حضنته كل سنه وانت طيب
قااادر بغيظ :وانا من الصبح بحاااول افكرك واليوم ايه والتاار يخ ايه وانتي ساايقه العبط
رسل ضحكت قلبك ابيض
هنا خررجت قدر وزين
قدر جريت حضنته :كل سنه وانت طيب يا حبيبي
قاادر بادلها الحضن :وانتي طيبه
زين بعده عنها :خلاص كفاايا احضااان وضحك لانه عاارف انه اتغااظ كل سنه وانت طيب
قاادر :وانت طيب على فكرره يله دي اختي
زين :ومرراااااااااتي مش كده يااا حبيبتي
قدر بضحك :طبعا
هنا ملك شغلت اغنية نداء شراره
حبيتك بالتلاته والكل رقص واتنطط عليها
بعد ما خلصت ايااس بدل الاغنيه لmy baby you
https://youtu.be/njiK68t8okw
قدر وهي بااصه في عنيه وبيررقصوا :بحبك يا زيييين بحبك وبمووت في اليووم الي تعررفت فيه عليك
زين :يعني مش ندماانه
قدر :لا ولو رجع فيا الزمن هختااار اعييش معاااك انت ومش هضيع يووم بحياااتي من غيررك
زين حضنها جااامد قوووي
عند قاادر
قاادر :بحبك يا رسل
رسل :انا بحبك من اول يووم شفتك في الجااامعه فااكر
قاادر :انتي قلبك اسووود بقى
رسل سندت براسها على صدره وحضنته جاامد
عند اياااس
ملك وهي بااصه في عنيه :بتحبني
اياااس :بحبك قووي يا ملك انتي جيتي غيرتيلي حياااتي وقلبتيها للاحسن طبعا انا بحمد ربنا على اليووم الي شفتك فيه
ملك كااانت بتبصله بحب
زين وقف ومسك المااايك
الجميع يسمعني كااانت قدر بين ايديه وحضناااه
انا بحبببكم قووي النهارده كل المووجودين الناس القريبين مننا بس حبينا نعمل الحفله الصغيره دي كراابط محبه بين الكل ووجه كلامه لكريم
عمي بتمنى تكوون سااامحتني انا بحمد ربنا اني اتعررفت على بنتك وواوعدك احااافظ عليها واحبها اكتر واكتر
والجمييع بيزقف ويصفرله
زين وهو بيضحك على شاان يغيظ قااادر
واوعدك لو رجع في الزمن هعمل نفس الي عملته زماااان مش هيتغير حااجه وحضن قدر بتملك على شان تبقى مرااااتي وام عياااالي
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
تمت.
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أولاد عمي للكاتبة منه وائل

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!