روايات

رواية معشوقتي الصغننه الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ملك ابراهيم

رواية معشوقتي الصغننه الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ملك ابراهيم

رواية معشوقتي الصغننه الجزء الحادي والعشرون

رواية معشوقتي الصغننه البارت الحادي والعشرون

معشوقتي الصغننه
معشوقتي الصغننه

رواية معشوقتي الصغننه الحلقة الحادية والعشرون

فارس: رفيده محمد عبدالرحمن
جميله بصدمه شديدة: اي
عند خلود
كانت واقفه بره عشان جميله قالت لها تشوف النتيجة
خلود بحماس: يلا بقا حمل الضغط على الصفحه جامد اوى اهو النتيجة بتاعتي اهي جبت وبعدين صوتت جامد من الفرحه ااااااااه جبت اي
جميله بخوف: في اي يا بنتي
خلود بفرحه شديدة: انا جبت99ونص من 100انا طالعه من الاوائل يا ماما
فارس بفرحه: الف مبروك يا خلود
جميله بدموع وفرحه وهي بتحضن خلود: الف مليون مبروك يا حبيبتي فرحتيني
اسلام دخل عليهم: السلام عليكم في اي يا جماعه مالكم
فارس بفرحه: خلود نجحت
اسلام بفرحه: الف مبروك يا خلود
خلود بابتسامة: الله يبارك فيكم كملت بحزن عقبال ما رويدا تفوق
جميله بحزن: يارب يا حبيبتي
عند ليلي
كانت مربوطة من ايدها ورجالها ومحطوط لزقه علي بقها وكانت عماله تعيط جامد
معتصم ببرود وهو بيدخل: اي القمر مالوا بتعيطي ليه هشيل اللازقه عشان تعرفي تتكلمي
ليلي بدموع ووجع: ااااه عايز مني اي
معتصم بجدية: عايز اعرف قولتي ل اسلام الاسيوطي اي وانفقتي معاه علي اي
ليلي بتحدي: مش هتكلم ولا هنطق بحرف يا معتصم انا بكرهك من ساعه ما قتلت اخويا
معتصم بعصبيه: اخوكي هو اللي خان الاول اخوكي كان شغال مع اسلام وفارس و سيف بس سيف معانا و الاتنين التنين ضد ضنا
ليلي بعيط و زعيق: اخوكي كان بيشوف شغاه
معتصم بلهجه ترعب: صوتك ما يعلش فاهمه وهتكلمي وهتقوليلي كل حاجه انتي صحيح ماعندكيش حد تخفي عليا بس
ليلي بخوف: حاجه اي عايز مني اي
معتصم بخبث: عايزك انتي يا حلوه لو ما اتكمتيش يا ليلي هتزعلي وهتزعلي اوي يا ليلي بقا انا اثق فيكي تقومي تخدعني
ليلي بدموع وخوف: حرام عليك سيبني في حالي بقا
معتصم ببرود: الدموع دي مش هتقصر فيا لو متكلمتيش كمل بعصبيه هقتلك ومش بسهال يا ليلي هتموتي ببطأ انطقي
ليلي بدموع وخوف: مش هتكلم
معتصم بعصبيه وهو بيضربها جامد: اتكلمي بقولك
ليلي بدموع ووجع: حرام عليك سبني واغمي عليها
معتصم بعصبيه: اتفوووو وانت يا زفت يا اللي اسمك جاسر
جاسر بخوف: نعم يا باشا
معتصم بعصبيه: البت دي ولا تدوها نقطه مياه ولا اكل ولا اي حاجه سامع
جاسر: حاضر يا باشا امرك
عند فارس
في المستشفى
فارس: طنط جميله حضرتك لازم تمشي بقا عشان ترتحي انتي وخلود
جميله بتوتر: لا مش همشي فارس انا عايز اطلب منك طلب
فارس بحترام: اتفضل
جميله بدموع: عايز اشوف صورت مامتك
فارس بابستغراب: اي الحكايه يا طنط من شويه اتصدمتي لما عرفتي اسم امي و دلوقتي عايز تشوفي صورتها ليه
جميله بدموع: عشان هي تبقي……..
فارس بصدمه:……..
عند اسلام
خلود: اي مالك يا حضرت الظابط شكلك مش مظبوط يعني
اسلام باستغراب: عرفتي منين بقا
خلود: عادي
اسلام: فككك مني هبقي اقولك بعدين يا قمر هتخشي كليه اي بقا
خلود بحزن: ان شاءلله طب
اسلام: ومالك مضايقه ليه
خلود حاولت تداري دموعها: عشان رويدا مش معايا
اسلام بابتسامة: هتبقي كويسه ان شاءلله متزعليش بقا
خلود: حاضر
في اوضه رويدا
دخل شخص معاه حقنه فيها ماده سامه وكان هيحتها في المحلول بتاع رويدا و ممرضه دخلت ووووووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معشوقتي الصغننه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى