Uncategorized

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم شروق مصطفي

كريم بعد ما يارا جريت جري وراها 
يارا كانت بتجري وبتعيط في نفس الوقت كانت بتجري في الجنينه كريم اخيرا لحقها ومسكها من دراها 
كريم …..يارا انتي راحه فين وليه بتعيطي كداوي حبيبتي 
يارا بدموع …..حبيبتك وضحكت باستهزاء مش انا ي كريم حبيبتك بنت عمك الي حبيبتك 
كريم ……يارا انتي فاهمه الموضوع غلط 
يارا بغضب ودموع في نفس الوقت …ًفاهمه غلط ازاي هي الي قالتلي بنفسها انها خطيبتك وهتتجوزو انت اساسا مش بتحبني ولا عمرك حتحبني انت متجوزني شفقه مش اكتر 
كريم بتوتر …..واللهي ي يارا انا بح…
يارا بدموع …..بس كفايا كدب 
كريم ….يارا انا مش بكدب عليكي هي اه كرستين خطيبتي بس…
يارا بدموع اكتر وبتتكلم بحرقه والغيره عميتها  ….وكمان بتعترف ان هي خطيبتك يعني كلامها صح وان انت وهي بتحبو بعض وهتتحوزها وترميني في الشارع ما انا مليش حد غيرك ي كريم بس لا انا مش هقعد هنا دقيقه واحده انا همشي وعيزاك تطلقني 
كريم بقلق ….طب اهدي طيب ي حبيبتي اهدي 
يارا بصراخ ….مش عايزه اهدا انا بكرهك مش عايزه اشوفك روح لخطيبتك 
كريم بتوتر وبيقرب منها ….طب اهدي طيب وانا هعرفك انا عملت كدا ليه 
يارا بغضب ….مفيش مبرر لي الي انت عملته وما هما يكون المبرر انا مش عايزه اقعد هنا ومش عايزه اعرفك تاني انت فاهم
كريم بغضب …..انتي اتجننتي انتي هتفضلي هنا بمزاجك وغصب عنك ومش هطلقك ي يارا انتي فاهمه وبدل انتي مش عايزه تعرفي الحقيقة ماشي متعرفيهاش وبراحتك ……
علي الناحيه التانيه 
كرستين بتفكر مين دي وكريم يعرفها منين طب هي ليه قاعده في الاوضه الي كنت هقعد فيها وليه كريم مرداش يديني الاوضه دي ااااه انا عرفت انا هعرف منين 
كرستين …..انتي تعالي هنا 
الخدامه بايماء لهذه المتعرجرفه …..نعم ي هانم 
كرستين …..هي مين البنت الي مشيت دي 
الخدامه ….دي ….دي 
كريستين….انتي لسه هتهتاهي مين دي وبتعمل اي هنا 
الخدامه ….دي يارا هانم مرات كريم بيه 
كرستين بصدمه ….مراته 
الخدامه سابتها ومشيت تشوف شغلها 
اما كريستين بتفكر  بمكر ….مراته ازاي انا الي المفروض ابقي مراته بس ماشي ي الي اسمك يارا انتي شكل اللعبه هتحلو وهشوف ي انا ي انتي …..
عند مراد ورنا 
مراد خلص اجراءت المستشفي علشان رنا تمشي من المستشفي 
مراد بحنان ….يلا ي حبيبتي علشان نمشي 
رنا ….ماشي انا جهزت اهو 
مراد ….طب قادره تمشي ولا اشيلك 
رنا بخجل …..لا انا همشي لوحدي 
مراد بضحكه ….انتي مكسوفه مني ولا اي 
رنا وخدودها …احمرو(بقي دي الي هتنتقم ????????) لا مش مكسوفه انا …انا مش هينفع تشلني الناس هتقول اي عليا 
مراد بيقرب منها ….هيقولو اي هيقولو واحد بيحب مراته ومش عايزها تتعب 
رنا بترجع لورا وحاسه بتوتر ….اهااا طب ممكن تبعد شويه 
مراد بمكر…. تؤتؤ 
مراد جاي يقرب عليها اووووي الباب خبط 
مراد بنرفزه …..مين الزفت الي بيخبط 
رنا …ابعد بقي بدل ما حد يشوفنا ورنا جريت منه 
مراد بسخريه …..اجري اجري 
وفتح الباب لقي الدكتوره واقفه دكتوره بس مش الي بتابع حالت رنا دي دكتوره تغذيه 
الدكتورة…..كنت جايه اطمن علي انسه  رنا قبل ما تمشي 
مراد بتعجب …..اااي انسه اي وانا مش عجبك ولا اي شوال بطاطس انا 
الدكتورة…..انا اسفه فكرتك اخوها 
مراد بغيظ ….اخوها لا ي حلوه انا جوزها وهي مدام 
رنا دا كله واقفه مكسوفه من الكلام الي عمال يقوله للدكتوره رنا قطعت الصمت ده انا كويسه ي دكتوره شكرا ليكي 
الدكتوره بايماء …ماشي اهم حاجه  انك تخلي بالك من صحتك واكلي خضار كتير 
رنا ….ماشي شكرا ي دكتوره 
الدكتوره طلعت بره 
رنا بتبص لي مراد بغيظ …..مش يلا 
مراد بيقرب منها ….يلا اي 
رنا بتوتر ….يلا نمشي علشان زهقت 
مراد بحنان ….ماشي يلا ي حبيبتي 
ومشيو من المستشفي ……
يتبع…..
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى