Uncategorized

رواية أحبني تاجر سلاح الفصل الرابع 4 بقلم نور أحمد

  رواية أحبني تاجر سلاح الفصل الرابع 4 بقلم نور أحمد
 رواية أحبني تاجر سلاح الفصل الرابع 4 بقلم نور أحمد

 رواية أحبني تاجر سلاح الفصل الرابع 4 بقلم نور أحمد

نورا : مش واكله انت مش بتفه**م وجيت اقف هب وقعت علي الارض 
محمود : نورررر 
نورا : …………
محمود: بخو**ف نور حبيبتي فوقي نورا 
نورا مفيش رد راح شا***يلني وطالع جري من الاضه 
محمود: بسرعه حد يجهز العربيه 
فارس : في يامحمود صوتك عالي لي اي دا نورا مالها 
محمود : أنت لسه هتحكي روح شغل العربية بسرعه
فارس : حاضر 
في العربيه علي الطريق 
فارس : نورا مالها يامحمود 
محمود : مش عارف كنا بنتكلم وفجأة أغمي عليها 
فارس : متخفش ياخويا هتكون بخير 
وصلنا المستشفى محمود نزل  شا***لني وطلع علي فوق جري 
محمود: دكتورة بسرعه مراتي أغمي عليها
الممرض : تمام يا باشا 
محمود: بقولك دكتورة بسرعه دكتورة مش دكتور  بسرعه يلا
الممرض : حا حاضر يا باشا 
الدكتورة جت فحصت**ني 
الدكتورة : علقيلها المحلول دا بسرعه وحطي في الحقن دي 
محمود: مراتي مالها يادكتورة 
الدكتورة : مفيش شويه تعب بساط بس هي جسم**ها ضعيف واضح أنها مش بتأكل انا كتبتلها شويه فيتامينات اهم وهتعلق المحلول دا وهتكون كويسه بأذن الله بس لازم تأكل كويس 
محمود: تمام يادكتورة شكراً 
الدكتورة : دا واجبي وربنا يشفيها بعد أذنك 
محمود : اتفضلي 
محمود : فارس هات العلاج دا وتعاله 
فارس: ماشي 
الممرضه علقت المحلول وأنا بدأت أفوق 
نورا : اه اه وماسكه دماغي أنا فين 
الممرضه: انتي في المستشفى 
نورا : في المستشفى 
الممرضه : اه استني هنادي لزوج حضرتك ياباشا 
محمود: نعم نورا حصلها حاجة
الممرضه : لا بس المدام فاقت 
محمود: بسعادة بجد 
محمود دخل جري الحمدلله علي سلامتك ياحبيبتي عامله اي دلوقتي 
نورا : من غير نفس الحمدلله 
الممرضه : واضح يامدام إن جوز حضرتك بيحبك أوي اصلك مشفتهوش كان عامل ازاي لما جابك كان هيمو**ت من خوفه عليكي ربنا يسعدكم يارب
محمود: يارب  
نورا : في نفسها تعالي ياختي شوفي الهنا والحب اللي انا فيه 
محمود: شوفتي بسبب عنادك وصلنا لاي 
الممرضه دخلت  المحلول خلص دلوقتي تقدروا تمشوا هشيل بس الكانولا وخلاص 
نورا : اه اه 
محمود: براحه لو سمحتي 
الممرضه : حاضر يافندم  انا دلوقتي خلصت تقدروا تمشوا 
محمود طلع التلفون من جيبه الووو فارس جهز العربيه وقفل التلفون وحطه في جيبه ( نسيت اعرفك فارس دا اخو محمود الصغير وبيحبو بعض اوي وفارس دا قدي عنده 22 سنه وفي رابعه جامعه برضوا بس كليه غير كليتي ) نكمل 
محمود: ياحبيبتي قومي براحه 
نورا : اوعي وأنا همشي لوحدي جيت أمشي حسيت بدو**خه وكنت هقع محمود مسكن**ي 
محمود: خليني اسعدك وبطلي عندك دا ابو***س ايدك 
مردتش عليه هو قام مس**ك ** وسندى لحد العربيه وركبني العربيه 
محمود: فارس سوق أنت وأنا هركب جنب نورا 
فارس : ماشي 
جه ركب جنبي والعربيه اتحركت شويه ووصلنا البيت 
محمود سندي وطلعني الاوضه وقعدني علي السرير ور***فع رجلي**ا حطهم علي السرير وغطا**ني بالبطانيه وحط مخده ورا ظهري 
محمود: يدادة سميحه اعملي شوربه خضار وهتيها للمدام 
سميحه : حاضر يابني والحمدلله علي سلامتك يابنتي 
نورا : الله يسلمك يادادة سميحه 
محمود: ها بقيتي أحسن 
نورا : ببرود احسن 
طق طق طق 
محمود : ادخل  تعالا يا فارس 
فارس : عامله اي يانورا 
نورا : الحمدلله
فارس : الحمدلله على سلامتك 
نورا: الله يسلمك
فارس : بعد أنكم بقي ورايا مذاكرة 
محمود: ماشي يا حبيبي اتفضل أنت معلش تعبتك معايا وعطلتك علي مذاكرتك 
فارس: حبيبي متقولش كدا 
وخرج فارس 
محمود: يلا شدي حيلك علشان ترجعي الجامعه 
نورا: مش هروح تاني 
محمود: مش وقته الكلام خفي أنتي الاول وبعدين نشوف الموضوع دا 
طق طق طق طق 
محمود : ادخل
يتبع…
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!