Uncategorized

رواية عشق الفهد الفصل الرابع 4 بقلم بسملة سمير

 رواية عشق الفهد الفصل الرابع 4 بقلم بسملة سمير

رواية عشق الفهد الفصل الرابع 4 بقلم بسملة سمير

رواية عشق الفهد الفصل الرابع 4 بقلم بسملة سمير

فى صباح اليوم التالى ????
تصحى ألين ودخل الحمام تغسل وجها واسنانها وتخرج وطلع لبس عباره عن،بنطلون بو فرند ابيض وعليه تشرت اسود وكوتش اسود عالى شويه وتسرح شعرها وتفرده وتلبس شنطة ظهر ممزوجة من الون الاسود والابيض 
وتخرج من غرفتها وتجلس على السفره
ألين/صباح الخير 
محمد بصدمه مضحكه/ايه دا مش معقول ألين قاعده معانا على السفره من غير صويت كل يوم فيكى لا مش مصدق اقرصينى يا ماما (دى ردت فعل اهلى لما افطر معاهم) 
ألين/اسكت ياض مش عاوزه اسمع منك كلمه واحده… انا ماشيا عاوزين حاجه عاوز حاجه يابابا انت وماما 
الاب والام/لا يا حبيبتي عاوزين سلمتك
ألين /مش هتتكرم حضرتك وتوصلنى 
محمد/تتدفعى كام
ألين/لا هديك كف على قفاك 
محمد بحزم مصتنع/بت احترمى نفسك انا اكبر منك سنن وعقلا وحجمآ
ألين /طب اتكلم على قدك يا شاطر.. يلا علشان هنتأخر
محمد /يلا…. سلام عليكم
الاب والام/وعليكم السلام
الاب/انا هقوم بقى يا هجوره هنزل بقى اروح الشغل عاوزه حاجه يا حبيبتي 
الام/عاوزه سلامتك ربنا يخليك لينا يارب
الاب وهو يقبلها /ويخليكى لينا يا رب
????????????????????????????????????????????????????????????????
عند محمد وألين
محمد نازل هوا وألين من على الدرج تقابلهم سهام
محمد بحب/صباح الخير يا حبيبتي
سهام بخجل/صباح النور يا محمد
(ملحوظه:محمد وسهام مكتوب كتابهم )
ألين وهيا تتضربها على دراعها/ايه يبنتى كنت فين كدا من اخر مره 
محمد بنرفزه وحاوط دراع سهام/متمديش ايدك يابت عليها ماشى 
ألين/ماشى يا اخويا يلا بقى مش هنقضيها كلام مش هنروح الشغل فى اليوم دا 
محمد/يلا يختى 
ويخرجوا من العماره ويركبوا السياره تحت انظار شخص 
الشخص فى نفسه/مش هتكونى غير ليا وبس يا ألين يا قلبى وهتحبينى غصب عنك 
????????????????????????????????????????????????????????????????
تنزل ألين من السياره 
محمد/ألين خلي بالك من نفسك
ألين /حاضر يا حبيبى 
تدخل ألين الشركه وينلطق محمد الى شغله 
فى الشركه
دخلت ألين الشركه وكانت متوتره 
عند السكرتيره
ألين/لو سمحت انا جايه هنا علشان اشتغل وعرفت حضرتك انكم عاوزين سكرتيره 
السكرتيره ببتسامه/اسمك ايه 
ألين/ألين احمد
السكرتيره/طب اتفضلى استريحى
ألين بتوتر/شكرا
السكرتيره /مالك متورتره كدا ليه 
ألين/اصل اول مره اقدم فيها على شغل
السكرتيره ببتسأمه/متقلقيش انشاء الله خير ممكن اشوف Cvبتاعك
ألين/اتفضلى
السكرتيره بصت فى الورق…..
السكرتيره/مشاء الله الCv ممتاز جدا فمتقلقيش من حاجه انشاء الله هتتقبلى 
ألين ببتسأمه/ربنا يطمن قلبك يارب 
السكرتيره ببتسامه/شكرا 
*ألين فضلت مستنيه يندهولها وبعدين السكرتيره ندهلتها تدخل…. 
تك تك تك 
ادخل…
ألين ببتسامه/سلام عليكم
فهد/وعليكم السلام ورحمةالله وبركاته…اتفضلى 
ألين بتوتر/شكرا
فهد بهدوء/اهدى ايه القلق والتوتر اللى انتى فيه ده .ده مقدرد مقابله 
ألين/حاضر هديت
فهد بأعجاب شديد/ايوا كدا اهدى خالص…هاتى ال Cvبتاعك
ألين وهيا تمد يدها إليه وتلمس يده غصبآ/انا اسفه جدا مكنش قصدى
فهد /لا عادى ولا يهمك فى نفسه الله يخربيتك هتموتينى برقتك دى حوريه ياناااس طلعتلى دى منين بس يارب 
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق حمزة الهواري للكاتبة بسملة سمير

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!