روايات

رواية احببت ذات الحجاب الفصل الخامس 5 بقلم ياسمين سالم

رواية احببت ذات الحجاب الفصل الخامس 5 بقلم ياسمين سالم

رواية احببت ذات الحجاب الجزء الخامس

رواية احببت ذات الحجاب البارت الخامس

رواية احببت ذات الحجاب الحلقة الخامسة

قبل ما أبدأ عايزه اقول حاجه هي الروايه مش حلوه انا حاسه انها مش جايبه تفاعل خالص دي كمان كانت في الاول بتجيب تفاعل اكتر من كده بكتير والله بجد احبطوني من الكتابه خالص جازكم الله خيرا علي الإحباط دا
في احدي المحلات التي تخص الزي الإسلامي
تمارا : الله دا شكله جميل جدا ايه رأيك يا ريم
ريم : زوقك جميل جدا زيك
ادم : لأ مش حلو
مراد: هو ايه الي مش حلو دا شكل جميل
ادم بعناد : انا قولت مش حلو يبقي مش حلو
ريم بتحدي : لا دا جميل جدا خديه وانا بردك هأخد واحد زيه
لو سمحت ممكن واحد تاني
ادم : وانا قولت لأ يعني لأ وانتي ازاي تتكلمي مع واحد
ريم بستغراب: امال هأشرله بس
ادم : كنتي قوليلي انا
تمارا : يوه بقي
مراد همس في اذن ادم: انت مالك يا ادم ميكونش جوزه يا بني ادم
ادم بإحراج : اقصد يعني انا ولا مراد بدل ميقوله أن احنا واقفين ملناش لزمه
ريم : كتر خيرك متشكرين لخدماتك
ادم : بقولك ايه اتعدلي وتتكلمي معايا عدل فاهمه
ريم لم تعطيه اهميه : اه هات جزاك الله خيرا
الموظف بنظرات شهونيه: عادي يا جميل انتي بس امري وامرك يتنفذ عشان بس جمال عيونك الله
ريم : انت قليل زوق ومش محترم
الموظف: جرا ايه يا بت هتعمليهم عليا
ادم : وهي تعملهم ليهانا هعملهم وراح نازل في بالبوكس و طخ طخ في وجهه
مراد شد ادم بس خلاص هتموته
ادم : دا قليل ادب ومش محترم واتجه عند ريم وصرخ في وجهها : مش دا الي انا قولته انك كنتي قولتلي وانا قوتله صح ما تنطقي
ريم بخضه : هو انا عملتك ايه وتركته وخرجت
ادم وتمارا ومراد طلعوا وراها
وفجأة شافوا ريم طلع تجري تحت العربيه والعربيه فرملت عليها
ريم : اعاااااااااااا
ادم جري اتجاها
والناس اتلمت مراد ايه دا في حاجه
تمارا في ايه
ادم : انتي مجنونه عايزه تموتي في حد يعمل كده
ريم ببكاء: ما هو كان هيموتها
ادم بستغراب : هي مين
ريم : اهي شوف
ادم بتعجب : رميتي نفسك تحت العربيه عشان دي
والناس كلها ضحكت عليها
ريم : ليه مالها دي دي قطه جميله
ادم : وانتي لو كان جرالك حاجه
ريم : ربنا ستار اهو ولا انا ولا القطه جرالنا حاجه
ادم : والله مجنونه وبصوت اعلي مجنونه ولا لأ يا جماعه
الناس : مجنونه طبعاً
ريم قامت ونفضت ملابسها
ريم : مجنونه مجنونه ملكمش دعوه
ادم لصاحب السياره : احنا اسفين حقك عليا
صاحب السياره : والله مراتك دي شكلها طيبه اوووي متلاقيش حد زيها دلوقتي رمت نفسها تحت العربيه عشان قطه دي اكيد قلبها ابيض
ادم :اه شكرا ليك
وتركه ومشي وكان بيفكر في كلامه
مراد : مقولتش ليه انها مش مراتك
ادم بتوتر : ها لا ااصله هو قال كده
مراد : هههه 🤣🤣 ايه دا ادم الكاشف بيتوتر زينا هههه غريبه والله
ادم : بس يلا
وراحوا علي مكان السياره وكانت ريم قاعده وحاطه القطه علي رجلها وبتلعبها وتمارا قاعده جنبها
ادم : انتي لسه معاكي القطه دي انتي مش هتنزليها ولا ايه
ريم : لا لا انا هأخدها معايا هربيها
ادم : هههه 🤣🤣
مراد : هه انت بتضحك بجد وحط يده علي وجه ادم
ادم بصريخ خلا يد مراد انتفضت : شيل يدك يلا هو عشان هظرت
مراد : اعوذ بالله من السكان الرجيم
ريم وتمارا : 🤣🤣🤣🤣
مراد وادم ركبه ومراد ساق بيهم
تمارا : أبيه مراد انا جعانه اوي
ادم : خلاص نزلنا يا مراد عند
مطعم ****” هنعدي عليه الوقتي
ريم: خلاص نزلنا انا هناك وانا هأخد تاكسي عشان اتخرت
تمارا برجاء: لا خليكي معانا يا ريم بليز
ريم : لا عشان نيره اختي زمنها روحت وهي بتخاف لوحدها لازم اروح
تمارا : طيب كلميها كدا وشوفي
ريم : حاضر هشوف
ريم : الو يا نيره انتي فين
نيره : لا انا لسه في المستشفي هتأخر علي الساعه سابعه عشان محتاجين ليا
ريم : تمام معاكي ربنا يا قلبي
نيره : اوكي وانتي ربنا دايما معاكي
ريم : السلام عليكم
نيره: وعليكم السلام ورحمه الله
ريم : خلاص هي هتتأخر هروح معاكي
تمارا : هيييييه يا سلام
ريم : اه يا طفله
ادم ابتسم في نفسه : بتقولها يا طفله واهي اكبر طفله
مراد : هه بتقول ايه بتكلم نفسك
ادم : بقولك بص قدامك وخلص
في المستشفي
مالك : هاتي يا نيره ال** بسرعه
نيره بخوف من منظر الدم : اهوو ويدها بترتعش
مالك بزعيق : خلصي يا نيره
نيره ببكاء : اهو اهو
وبعد ساعات مالك طلع من العمليات
ولقي نيره واقفه علي جنب
مالك واقفه كده ليه ولقاه بتعيط في صمت
مالك بخضه :ايه دا انتي بتعيطي ليه في حد عملك حاجه شاوريلي بس عليه وانا هوريه
نيره وهي بتبكي أشارت علي
مالك بصدمه : انا انا عملتك ايه بقي انا السبب في الدموع دي وقد تزكر وقت أن صرخ في وجهها في العمليه
مالك : يالهههووووي بقي بتعيطي من ساعتها وبعدين دي كانت عمليه خطيره وانا من قبل ما تدخل قولتلك ايه انتي لسه جديده استني لما قلبي يجمد شويه قولتلي : لا انا قدها ماتخفش
نيره بكسوف : بس انت زعقتلي جامد
مالك : خلاص حقق عليا امسحيها فيا
نيره بغباء : هي ايه الي همسحها فيك
مالك : يا لهووووي ولا حاجه
نيره : ماشي خلاص همشي
مالك : لا استني هوصلك عشان انتي اتخرتي معانا ومش هتلاقي تاكسي
نيره : لا لا انا هروح جزاك الله خيرا
مالك : لا انا قولت انا هوصلك
نيره : ل
مالك بمقاطعه : مش عايز اعتراض
نيره : تمام

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت ذات الحجاب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!