Uncategorized

رواية عشق لا يموت الفصل الرابع 4 بقلم دعاء أحمد

 رواية عشق لا يموت الفصل الرابع 4 بقلم دعاء أحمد

رواية عشق لا يموت الفصل الرابع 4 بقلم دعاء أحمد

رواية عشق لا يموت الفصل الرابع 4 بقلم دعاء أحمد

في مطار  القاهره
سيليا اول ما رجليها خطيت مصر حسيت بحاجه غريبه كأنها مفتقده البلاد دي من زمان
جودا بفرحه. انا مبسوطه اكتير سيليا بدي اتفرج على مصر على كل شي فيها
سيليا. ايه جودا انا كمان بدي أزور كل قطعه فيها حاسه حالي مشتقة لها الارض
جودا. شو بتعني اختي
سيليا. ولا شي خلينا نروح اي اوتيل وبكرا نروح اسكندريه  حتى نقابل هديك الرجال اللي عم جاك قالنا عليه انو راح يساعدنا
جودا. ياله اختي
في اسكندريه
في فيلا يامن
مراد. والله وحشتوني
زين. بقي في واحد يبقى عايش في لبنان بلد المز”ز   و يجي مصر
مراد بضحك. ليه انشاء الله ما البنات هنا زي الفل وعلى الأقل بنات بلدك 
زين. يعني مفيش واحده كدا ولا كدا ميلت دماغك
مراد. لا ياخويا
زين تليفون رن
زين. ازيك يا جلاجل
جميله “بغضب”. قولتلك الف مره ماتقوليش جلاجل دي تاني
زين. ماشي يا جولي
جميله. اسمي جميله يا بايخ
وبعدين انت فين؟ مجتيش الشركه ليه ولا انت ولا يامن
زين بحزن. يامن عند البحر
وانا مع مراد وجاي ياله سلام
جميله. سلام
وقفل مع جميله
مراد. مين دي؟
زين. دي جميله كانت صاحبت عشق الله يرحمها
مراد. هو يامن مبيروحش الشركة ولا ايه يا زين
زين. والله بعد قت”ل عشق ادام عينه قعد سنتين كاملين في حاله
” اكتئاب” حاد ومن تلات سنين بقى بيروح الشركة ساعتين كدا وبعد كدا يروح يقعد على البحر  في مكانها القديم
مراد. هو ازاي بيحبها كدا
زين. يامن مش بيحبها بس دا بيعشقها فات خمس سنين وهو لسه زي ماهو لا اتغير ولا نسيها
مراد. الله يرحمها
بس قولي اي حكايه جميله دي بتحبها
زين. احب مين جميله لا طبعا
مراد. ليه هي مش حلوه
زين. من ناحية الجمال فهي زي القمر بس من النوع اللي بيحب الشغل اوي فهي بالنسبه ليا اختي
مراد. تاب ما ياله بينا على الشركه
زين. ياله
على البحر
يامن قاعد وهو بيبص للبحر وماسك روايه ايكادولي روايه عشق المفضلة
يامن. وحشتيني اوي يا عشقي
لينظر للبحر ويفكر بها
فلاش باك قبل خمس سنوات
يامن. هتيجي معايا الموقع
عشق. من اولها كدا
يامن. افندم
عشق. ولا حاجة اتفضل
واخد عشق وراحو موقع بناء ولدوا يتناقشوا في تفاصيل الزاويا ويتناقشوا في مواد البناء
يامن. شاكلك شاطرة
عشق. كل سنه باخد امتياز
يامن. ايه رايك تكوني سكرتيرتي
منبعد التدريب ودا هيديك خبره برده
عشق بتفكر. تاب ممكن اطلب من حضرتك طلب
يامن. اتفضلي
عشق. البت جميله صحبتي تشوفها شغل معايا اصل احنا دايما سوا
يامن بابتسامه. مفيش مشكله من بعد التدريب تبقى سكرتارتي
عدا تلات شهور على شغل عشق مع يامن وهي كمان أعجبت بيه اوي
يامن. عشق انا بحبك
عشق????????????????????
يامن. عايز اتجوزك
عشق. ????????????????
يامن. متردي
عشق. ????‍♀️????‍♀️????‍♀️
يامن ضحك وهي طلعت تجري من ادامه وهي هتموت من الكسوف
عشق. ينهار مش فايت دا طلع بيحبني اههههههه
جميله. يعني طلب يتجوز بجد
عشق. اومال بهزار
جميله. وانتي قالتي ايه
عشق????????جريت طبعا
جميله. يلهوي يلهوي الطم والا اجيب جد يلطم هو في كدا
عشق. ماهو بصراحه كنت مخضوضه ومكسوفه وبعدين هن قمر اوي بصراحة
بعد مده عشق وافقت على أنها تتجوز يامن ودا جنن سليم
في الكليه
بعد المحاضره
سليم ” بغضب”. استنى يا عشق
عشق بخوف. نعم
سليم. انتي هتتجوز يامن الشناوي
عشق. ايوه
سليم. وانا
عشق. حضرتك ايه حضرتك دكتوري
سليم مسك عشق من داعها بقوه
سليم. مش هسيبك لحد غيري
عشق. سيب ايدي لو سمحت وبعدين ايه الكلام دا انا بحب يامن وهو بيحبني وهنتجوز
سليم. مش هسيبك له
عشق نفضت ايديه وطلعت تجري
سليم. مش هسيبك له يا عشق
يتبع…
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى