Uncategorized

رواية حبيبة الأدهم الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة مختار

 رواية حبيبة الأدهم الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة مختار

رواية حبيبة الأدهم الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة مختار

رواية حبيبة الأدهم الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة مختار

حبيبه بصدمه=اي
ابو حبببه= بقولك ادهم طالب ايدك 
حبيبه =وانا مش موفقه
ابو حبيبه بغضب=مفيش حاجه اسمه مش موفقه هتوفقي غصب عنك  هسبكو مع بعض شويه 
ابو حبيبه دخل وساب ادهم وحبيبه مع بعض
ادهم =ممكن اعرف مش موفقه ليه
حبيبه= هو ايه اللي مش موافقه ليه انت وحد خاطب 
ادهم =طب ماانا سبت فيروز 
حبيبه بندفاع=اده سبت فزلين
(مدفعه اوي حبيبه ده????????????????)
ادهم بستغراب=فزلين مين
حبيبه=قصدي فيروز اصلي هي اللقب بتاع فيروز فازلين
ادهم بضحك =طب ها قولتي اي 
حبيبه بخجل= هفكر وقولك 
ادهم=ماشي يا قمر 
ادهم مشي 
ابو حبيبه=ها قولتي اي
حبيبه=خلاص يا بابا موفقه 
(يخربيتك استسلمت بسهوله يا هبله????????????)
ابو حبيبه= شاطره يا روح بابا
حبيبه دخلت تكلم يا يمني 
يمني =الووووووو
حبيبه=الو يايمني 
يمني= اده مالك يا حبيبه 
حبيبه =ادهم طلب ايدي
يمني بصدمه =اي طب وفزلين.
حبيبه= سابها
يمني =اوعي يا حبيبه تكوني وفقتي 
حبيبه بتواتر =عوزه الحق ولا ابن عمو 
يمني بصدمه=انتي وفقتي يا حبيبه
حبيبه بتواتر=بصرحه اه
يمني =يالهههههههههههوي تاني يا حبيبه انتي عوزه تتخزوقي تاني 
حبيبه =اعمل اي يعني يا يمني بحبو 
يمني = ماشي يا حبيبه لما تيجي تتخزوقي تاني متجيش تعيطي
حبيبه =لا مش هعيط 
يمني=حبيييييبببه اقفلي عشان والله هقفل في وشك 
قفلت حبيبه 
تاني يوم الصبح
ابو حبيبه=حبيبه حبيبه حبيبه
حبيبه بنعس =اي يا بابا في اي
ابو حبيبه=يلا عشان هتنزلي مع ادهم تجيبو الشبكه 
حبيبه بعد مفاقت =خلاص حاضر
حبيبه قامت ولبست دريس ضيق من الوسط ولونه احمر وطرحه حاطه مكياج خفيف
نزلت لي ادهم 
ادهم متنح =اي القمر ده 
حبيبه بخجل=شكراا♥
ادهم بغضب= مش شايفه ان الدريس ده ضيق شويه ولا ايه
حبيبه=لا مش ديق ولا حاجه كويس اهو 
ادهم بغضب=اتفضلي ادخلي العربيه 
وصلو المحل 
ادهم = هتفضلي هاتي اللي انت عاوزاه
حبيبه=معرفش كلو حلو مش عرفه انهي وحد 
ادهم =طب بوصي ده 
حبيبه=ماشي حلو اوي 
ادهم =ماشي يلا  تعالي نقعد علي الكرنيش شويه 
حبيبه بطفوله=الله يلا بسرعه
ادهم بضحك علي طفولتها=يلا 
راحو قعدو 
ادهم =مش يلا يا قمر بقا الساعه ١٢
حبيبه بصدمه =اي بجد محسيتش بل وقت خلاص 
ادهم روح حبيبه 
حبيبه وهي نزله 
ادهم=طب مش هتسلمي عليه 
حبيبه=طب ماانا سلمت عليك 
ادهم= لا سلام تاني ورح شاور على خده
حبيبه بخجل=انت انت قليل لادب 
ادهم ببرود =عارف 
طلعت حبيبه البيت وريتهم الشبكه ونامت
تاني يوم 
مامت حبيبه=حبيبه اصحي بقا تعبتيني
عبدالله =مش عوزه تصحه برضو 
مامت حبيبه=اه يا بني تعاله صحيه انت 
عبدالله=ماشي ياامي 
عبدالله جاب الفون وشغل عليه اغنيه  
عبدالله بصوت علي =تحيه طلع مني ليكو وانا بهنيكو كلام كلام كلو كلام بس جميلي كاسر عنيكو 
محمد دخل = كله راح كله باع تحيه طلع مني ليكو وانا بهنيكو كلام كلام كله كلام بس انا جميلي كاسر عنيكو 
حبيبه قامت =كلو طار في الطار كلو طار في الطار
عبدالله ومحمد مش قدرين يمسكو نفسهم  من الضحك 
حبيبه= خلاص عاوزين ايه بقى
عبدالله =طب يختي ابوكي بيقولك  بكرا الكتب الكتاب 
حبيبه=كتب كتاب مين 
محمد بسخريه=كتب كتابي انا 
حبيبه بغبا =بجد
عبدالله=يلهوي حماره كتب كتابك انتي 
حبيبه بصدمه =نعم لا طبعن السرعه ده 
حبيبه=بابا يا بابا يا جوز امي
ابو حبيبه بنزعج =اي في اي 
حبيبه=كتب كتاب مين بكرا
ابو حبيبه=كتب كتابك انتي يا عمري 
حبيبه= وانا مش موافقه يبقى بكره يا روحي
مامت حبيبه من المطبخ =مين ده الي روحك يا زفته انتي 
حبيبه =قصدي علي محمد يا نبع الحنان 
ابو حبيبه =انا قولت كلمه ولازم تتنفز 
حبيبه=ماشي يا حج لما نشوف اخرته
ابو حبيبه ببرود= اخرتها حلوه ان شاء الله
حبيبه دخلت الاوضه 
تكلم يمني =الووووووو 
يمني=عوزه اي يالي من غير كرمه 
حبيبه= طب اللي من غير كرامه دي كتب كتابها بكره
يمني بصدمه=نعممممم يا روح طنط 
حبيبه =عىفكره انا فتحه الي سبيكر 
يمني = لا مؤاخذه يا طنط
مامت حبيبه=لا يا حبيبتي ولا يهمك
حبيبه= طب مش هننزل نجيب الفستان
يمني =انا اصلان لبسه 
حبيبه=طب يلا 
نزلو وجابو الفستان 
تاني يوم 
عبدالله بصحي حبيبه بل اغاني=افرحي يا عروسه انا العريس 
محمد =انا عريس يا عروسه يا عروسه انا عريس 
يمني بتخبط محمد فتحله 
يمني =حمووووو عندكو اكل اي 
محمد بقرف=همك علي بطنك صح 
يمني =صح يا حمووووود 
محمد=مش انا قولت ميت مره متقوليش حمود ده تاني 
(ملحوظه يمني  متربيه من وهي صغيره عند حبيبه)
يمني دخلت لحبيبه=يا شيخه حسبي الله ونعم الوكيل حته يوم كتب كتابك نيمه
حبيبه=عوزه اي يا يمني 
يمني=يلا يختي يا يلا يا حبيبتي 
حبيبه لبست وخلاصت 
الماذون =اسم العريس 
ادهم =ادهم الالفي 
الماذون بستغراب=هل العرسه تعرف اني استاذ ادهم مجوز من فيروز السيد
حبيبه بصدمه=اي
يتبع…..
لقراءة الفصل الخامس والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً سكريبت اللطيف والخطير للكاتبة ياسمينا محمد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!