Uncategorized

رواية حب غير مقصود الفصل الرابع 4 بقلم نور علي

 رواية حب غير مقصود الفصل الرابع 4 بقلم نور علي

رواية حب غير مقصود الفصل الرابع 4 بقلم نور علي

رواية حب غير مقصود الفصل الرابع 4 بقلم نور علي

وفجاء دخلت كارما
مين كارما تعالو اعرفكم
كارما دي حبيبت مالك وهي شغاله معه في نفس الشركه  كرما ومالك مش بيحبو بعض مالك معترفش بحبه ولا حته إعجاب لأن مالك مش بيأمن ب لحب ولكن هو قرر يخطبها علشن شيف انها سيده  مجتمع تليق به وخلاص ام كارم هي الي اعترفت بحبها لي مالك ولاكن هي مش بتحبو هي بتمثل انها بتحبو ولكن هي عاوزه الفلوس بتعتو وبس واديقت لما عرفت ان مالك هيتجوز حتى لو فتره بس هي مش خايفه الا على فلوسها  لتروح منها وبتمثل انها بتحبو لكن مفيش حب ولا حاجه
نرحع بقااا ????
كارما دخلت وبتقول في اي يا مالك وليه حاضن  البنت دي سبها وانتي يا ماما وبتواجه كلامها لملك ومالك ماسكه في ليه
مالك بصوت غضب ومرتفع:
دي ملك مالك السيوفي مرتي واي حد هيكلمها بأسلوب وحش ردت فعلى هتكون وحشه (هو في كدا ????????)
طبعن ذا كلو تحت تأثير المهندسين إلى فى المكتب ومن ضمنهم  قاسم وندا صحبت ملك وكارما والطلاب إلى جين يتدربو
قاسم :قام راح نحيت ملك ومالك وقال انا اسف يا مدام ملك اسف يا مالك  مكنتش اعرف انها مرتك
مالك :تمام يا قاسم انا حبيب اعرفكم هي تبقى مين
 كارما: مالك عاوزه اتكلم معك
مالك: اتكلمي يا كارما ????
كارما:لا مش هنا ممكن في مكتبك
مالك :تمام روحي وانا جي وركي
ملك بعدت عن مالك وبصت لندا ندا فهمت انها محتاجه ولسه هتروح ليها ولكن قطعها صوت مالك كل الطلاب هيتدربو تحت إشراف يا قاسم ماعدا ملك انا الي هدربها
ملك:لا انا عوزه أدرب مع صحابي
 مالك وكاءن مسمعش حاجه وهي بتقول اي
كلمي يتنفذ يا قاسم يلا
كل الطلاب بدو  يخرجو وملك معهم مشيه مع ندا مالك شدها من درعها وقال لندا تقدري تخرجي(يادي الكسوف معلش يا بنتي????????????)
ملك :اه يا مالك سبني اروح ادرب
مالك :وانا قولت هتدربي معيه ويلا على المكتب وشدة معه للمكتب
وأول ما دخلو ملك  وراء مالك وكارما مش شايفها
كارما بدلع ومياصه:حبيبي مالك كونت مديق ليه وعلشان البت الكلبه دي هو مش انت متجوزه صفقة وشهر أو اتنين وهطلقها وهنتجوز يا حبيبي بدلع بقاا ومياصه ومتعرفيش أن ملك وراء مالك وسامعه دا كلو
وبدأت دمعتها تنزل
مالك:كارما احترمي نفسك وتكلمي عليها عدل ذي تبقى مراتي متنسيش نفسك انا بقا اتجوزك دا مش اكيد وانتي عرفه اني موعتكيش بجوزا
(حب غير مقصود بقلم نور على❤️❤️❤️????)
وشد ايد ملك من وراء
وطبعا ملك بدأت تدمع من كلام كارما إلى تنشك
وهي عرف ان الجواز دا صفقه فعلا وكانت مديقه من الكلام الي كارم قالتو وخصوصا أن كارما وهي بتتكلم بتتمايص ولبسها مش محتشم  خالص
(بقلم Nour AiL ????)
كارما بدأت تتنرفز من كلام مالك ويعني اي ممكن ميتجوزهاش وطبعن مش علشان بتحبو علشن الفلوس
كارما بدلع:ودموع مزيفة دموع التماسيح دي عرفنها????
كارما : بقاا كدا بتزعقلي علشان خاطر وحده زي دي دي دي حتى لبسها مش شيك خالص ولا اي حاجه خالص
وبطعن انتو عارفين ان ملك محجبه ولبسها كلو محتشم  يا جماعه
كارما:بدموع دا انت لس مكلمني امبرح وقولت انك مش طيق وشه ومش طيقها في البيت وهطلقها قريب
ملك اول لما سمعت كدا طلعت تجري وهي بتعيط ملك مش ضعيفه بس قلبها مش بيستحمل ينقل كلمه وحشه عليها وخصوصا ان اتحكم عليها رجل مش طايقها وبيحب  غيرها هي متع فش أن مالك مش بيحبها  ملك جريت وطلعت من الشركه وسبتهالهم مخضره ????
مالك بصوت كلو غضب : اي إلى انتي قولتي دا انا قولت كدا انتي بتكدبي هااا انطقي ردي
كارما. بدموع مزيفة يا مالك مش انت مش بتحبها وقولتيلي كدا
مالك  بصوت غضب كارما انا مش بحبك وانتي عرفه كدا كويس اوي وعرف اني مكونتش هوفق على خطوبتنا دي بعد مطلق ملك الا لما ماما هي الي قالت اخطبك صح واني مش عاوزك فياربت احترمي نفسك ملك وملكيش دعوه بيها هي مش شبهك ويالي بره روحي شوفي شغلك
خرجت كارما وهي تتوعد لملك انها هتأذيها ربنا يستر ????????
مالك قعد على المكتب مش عرف يعمل اي وهو زعلان على ملك بس مش عرف زعلان ليه فقرر انو يتصل بيها وطبعا هو مش معها للرقم بتعها فقرر يخد الرقم من صاحبتها ندا وطلع من المكتب بتعو رح عند ندا
مالك: انسه ندا هاتي رقم ملك
ندا:حاضر اتفضل وطبعا مش هتسال عن ملك علشن دا الأسد ومتنسوش انها بتخف منو من قبل ما تعرف انو جوزها
مالك خد الرقم ورن على ملك اما ندا كانت وقفة مش مستوعبه إلى بيحصل وجا المهندس قاسم(دا احنا هنعرف حاجات طحفه ف الروايه دي وقاسم دا حكيتو حكايه مش عوزه احرق اكتر من كدا ???? ????????)
قاسم:انسه ندا مالك وقفه كدا ومش شيفه شغلك ليه
ندا:حاضر يا قاسم اقصذَد يا بشمهندس قاسم وتهت في عيونه????(قاسم يبقا صاحب مالك من ايام الثانويه وهو في نفس طولو وعيونو بني غامق وبشرته بيضه يعني وشيك كدا وعسل????????)
قاسم بضحك :رحتي فين يا اانسه
ندا بااحراج هاا هااا لامرحتش عن أزنك رحى مسك ايديها وبعدين قال انا اسف بس كونت عوز اعرف انتي كونتي وقفا مع مالك ليه
 ندا:علشن يخد رقم ملك
قاسم تمام بقاا هاتي الرقم
ندا بتع اي
قاسم رقمك انتي
ندا ليه
قاسم علشان التدريب وكدا (اه يا كداب ????????)
ندا اه ماشي تمام اتفضل ومشيت (وانتي ما سدقتي واديتيلو الرقم ????????)
قاسم لنفسو غلبتيني معكي يا ندوشتي انتو. مستغربين ليه هو يعرفها من فطره هنعرف في الحلقات التاني هو عرفها امتا وحبها امتا
اما مالك كان بيرن على ملك إلى روحت البيت وملك مش بترد وبعد لما زهكت قرارت ترد تشوف مين
ملك :الووو مين عمل ترن من الصبح في اي
مالك:مش بتردي بيت من بدري
ملك:اه وارد ليه انت عوزه حاحه مني
مالك:ملك انتكلمي كويس انتي فين
ملك:مبخصكش خليك في كارما بتعتك دي 
مالك :دي غيره بقااا????????
ملك:بس ياض بلا غير واقفل بقاا عوزه أنام 
مالك:انتي في البيت صح؟????
ملك:اه يا مالك ????
مالك :طب انا جاي
مالك روح وشاف ملك وهي بتصلي وسرح في جمالها واد اي عي ملك فعلا وملامحها جميله وعيونها بردو جميله وفق على صوت ماك وعي بتقول مالك انت جيت
اه يا ملك ممكن اعرف انتي مشيتي ليه
واللهي كونت عوزني اقعد بعد إلى سمعتو
مالك :هو مش انتي عرف ان جوازنا مجرد اتفق ولا انتي بتغيري من كارما ولا اي
ملك اتعصبت جدا جدا ووشهاا احمر وقربت منو لدرجة انو بعد هتفضل تقول كدا ووو
يتبع…
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى