روايات

رواية حب من الطفوله الفصل العاشر 10 بقلم منار

رواية حب من الطفوله الفصل العاشر 10 بقلم منار

رواية حب من الطفوله البارت العاشر

رواية حب من الطفوله الجزء العاشر

رواية حب من الطفوله
رواية حب من الطفوله

رواية حب من الطفوله الحلقة العاشرة

ياسمين بصراخ : اسلاااااام
‘ وقع اسلام على الارض وهوا سايح في دمـ’ـه اما سامح جر ياسمين على العربيه من شعرها وهيا دموعها مغرقاها والناس اتجمعت حاولين اسلام وودوه المستشفى وبعد ايام كتير خرج اسلام من المستشفى وفضل يدور علي ياسمين في كل حته وملقهاش في اي مكان ‘
‘وبكل قلب موجوع فضل يعيط على حب طفولته يلي ضاعت من بين ايديه كان نفسه يشوفها ولو دقيقه يتأسفلها لانه سابها كل السنين ده لوحدها كان بيعيط بكل ندم مع انه مكانش بأيده مكنش بأيده انه يسيبها ويمشي الظروف حكمت عليه بس هوا حتى مش قادر يشوفها يقولها كل يلي حاسس بيه’
‘ في بيت سامح ‘
سامح بخبث وهوا بيفتح باب اوضه ياسمين : يلا يا عروسه المأذون تح… ‘ ملقهاش في الاوضه فضل يدور عليها في القصر كله ملقهاش وعرف انها هرب ‘
سامح بغل : اه يا ياسمين الكلب..

 

‘ فضلت ياسمين تجري في الشارع وهيا بفستان فرحها فضلت تجري ودموعها على خدها فضلت تجري لحد مو وصلت مكان طفولتها هيا واسلام وقررت تنهي حياتها فيه
ياسمين كان معاها سكيـ نـه حطتها على ايديها واتكلمت بوجع وانكسار : خلاص يا اسلام يا حبيبي انا ه ه هجيلك هشوفك
‘ اتفاجأت وهوا بيشيل السكينه من ايديها ‘
اسلام بدموع وعصبيه : انتي بتعملي اي انتي عايزه تموتي نفسك ردي عليا عايزه تسبيني في الدنيا لوحدي تسيبيني لمين ها ردي عليا
ياسمين بصدمه : اسلام
‘ حضنته جامد بدموع وقالت : كنت مفكراك مش هترجع ك ك كنت مفكراك سبتني عشان كدا قررت ا ا اجيلك كنت هنهي حياتي ع عش عشانك انا بحبك اوي يا اسلام بحبك اوي ..
‘ بادلها الحضن بفرحه وهوا بيقلها : اخيرا لقيتك يا ياسمنتي انا اليوم كان بيعدي عليا كانه سنه في غيابك اوعي تفكري انك تنتحري مره تانيه اوعي يجي في بالك كده …
‘ بصلها بصدمه لما لقاها لابسه فستان فرح : ياسمين هوا هوا انتي اتجوزتي سامح

 

ياسمين بضحك : انا مستحيل اتكتب على اسم راجل غيرك يا ف ف فرعوني
اسلام بضحك : والله وكمان عرفتي ياسمين عز …..ياسمين انا اتصلت بسامح وقلتله مكانك
ياسمين بصدمه : اييييه
اسلام : ايوا قولتله وفي نفس الوقت بلغت البوليس عشان لما يجي يقفشوه ويخدوه على السجن
ياسمين بقلق : طب اف اف افرض مجاش
اسلام : مستحيل اكيد هيجي
‘ جه سامح وقف قدام ياسمين بشر ‘
سامح بسخريه : تعرفي يلي حبيب القلب ده رجع يشتغل عندي مقابل انه اديه ٢ مليون جنيه وباعك الظاهر يا ياسمين انه كل يلي في حياتك بيبعوكي
ياسمين بتمثيل : حرام عليكم ا انتو ال ال الاتنين انا عملتلكم اي حرام عليك دا انا قد بنتك وانت …دي غلطتي اني حبيتك ب بت بتخوني عشان عشان ف فلوس حتى انت بعتني ليه عملت كدا
‘ مكملتش جملتها وكان البوليس جه ‘

 

الشرطي وهوا بيمسك سامح من قفاه انت مطلوب بتهمه التعدي والخطف على الانسه ياسمين حامد احمد واتفضل يلا على البوكس ‘
سامح بصدمه : يعني انتو كنتو بتضحكو عليا كنتو بتستغفلوني
‘ وكان هيطلع سلاحه يضرب بيه اسلام بس الظابط ضربه بطلـ قه في رجله ووداه البوكس واتحبس خمس سنين هوا وحامد وسعاد ‘
‘ وجه اليوم يلي سيداتكو مستنينه يوم فرح اسلام وياسمين وكانت الفرحه مش سيعاهم بعد كل المشاكل يلي عدوا فيها اخيرا هيبقوا مع بعض في بيت واحد بالحلال 💗.

تمت

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب من الطفوله)

نرشح لك أيصاً رواية عشقي لصعيدي (وعد الجبل) للكاتبة منار همام

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى