Uncategorized

رواية شيطان المخابرات الفصل الرابع 4 بقلم ندى طلال

 رواية شيطان المخابرات الفصل الرابع 4 بقلم ندى طلال

رواية شيطان المخابرات الفصل الرابع 4 بقلم ندى طلال

رواية شيطان المخابرات الفصل الرابع 4 بقلم ندى طلال

محمود :اقدملكم ندى مراتي ..
سالم :اي اللى انت بتقوله د يولد هو احنا عيال معاك واي البتاعه اللى انت جايبها دى 
والد لينا :طب ولينا يبني اي الهزار د 
ايمان :انت اكيد اتجننت انت اكيد م ابني اللى اعرفه اكيد 
والده لينا :بق انت تسيب بنتي ورايح تتجوز الجربوعه دى بص ع منظرها يربي
محمود بص لندى اللى كانت بتعيط ف صمت ونظرها متعلق ف الارض ثم اكمل قائلا بجمود:دى ندى الدمنهورى مرات محمود سالم الدمنهورى كرامتها من كرامتي وم هسمح لاى حد يتكلم معاها بطريقه م كويسه 
لينا :بقي تضحي بحبي ومركزك وكل حاجه عشانها هيا عشان واحده جاهله ..
محمود بزعيق لينااااا احترمي حالك
لينا :لا م هحترم حالى طول مانت م محترم حالك بقى دى تبقي مكان لينا الحسيني ..
بصتلها ندى بصدمه ثم اردفت بق الخدامه الجاهله دى تبقي مكاني اااه يربي انت بتاعي يمحمود ليا لوحدي وهترجعلي من تاني هترجع تتزل ليا عشان اغفرلك اطلع براااا بكرهكك وهرد كرامتي ليا من تاني اطلع برااااا
محمد واسر شدو محمود وخرجوه برا ونهي وليلي خرجوها ومشيو كلهم 
سالم :ابق شوفلك حته تانيه تروح تعيش فيها واعمل حسابك انت ملكش ام ولا اب لحد متعترف بغلطك وتطلق الجربوعه دى 
مشي سالم وايمان 
وفضلت ندى وليلي ومحمد ونهي واسر ومحمود واقفين 
اسر :م هنفضل واقفين كدا 
ليلي:انا هاخد ندى معايا انا ونهي وانتو روحو 
محمود :انا  وندى هنروح نقعد ف شقتي
نهي :مينفعش يمحمود 
محمد ليه هي م مراته 
ليلي ايوا بس هي حاليا عايزه حد يفهمها ف هي هتقعد معانا انا والبنات وانتو روحو وبكره نتقابل كلنا 
اسر :ليلي عندها حق يمحمود تعالو احنا نروح وهما يروحو وبكرا نشوف اللى هيحصل 
محمود :عايزه تقعدى معاهم 
ندى بصوت مخنوق :اه 
مشيو كلهم عند البنات 
ليلي خدى دول يندى غيرى هدومك عقبال مااجهز الاكل 
ندى اساعدك 
نهى لا ارتاحي انتى انا هساعدها وهنقعد نرغي طول اليوم 
ندى انا م عايزه اتقل عليكم عشان لينا هانم متزعلش يعني انتو صحابها و
نهى هانم  وتزعل هههه دانتى طيبه ي ندى 
ندى م فاهمه 
ليلي هتفهمي بعدين المهم ارتاحي عندنا يوم طويل بكرا يلا ينهى 
..عند الشباب 
محمد افهم بق اي الهبل اللى حصل د 
اسر شكله اتجنن يعم هو حد بيعمل كد 
محمود خلصتو 
محمد واسر اه فهمنا بقي 
Flash back
قررت ندى تلبس الفستان وتواجهه حياتها مع مروان وفجاءه دخلت دولت هانم 
دولت:ندى اهربي م هينفع تعيشي هنا هيظلموكي اهربي يبنتي اهربي مروان م هيرحمك والله م هيرحمك 
ندى :طيب اهرب ازاي يدولت هانم 
تعالي معايا هتخرجي من هنا جرى وخدى فلوس اركبي وسافري اي محافظه تانيه 
وفعلا ندى خرجت من باب الجنينه وفضلت تجرى بس المفجاءه ان فيخ حد ضخم بيجرى وراها هى اول مره تشوفه اصلا فضلت تجرى لحد مامسكها وشاور لتاكس وراح لشقه ف وسط ضربات ندى اللى م ماثره فيه شالها وطلع بيها العماره اللى شبه مهجوره وبعدها طلع الشقه دخلها ومشي ووقف جمب محمود 
محمود انزل انت 
ندى حضرتك!!
محمود مسميش حضرتك اسمى  محمود د اولا ثانيا بقي بتجري لي 
ندى :عايزين يجوزني مروان 
محمود واي المشكله م ده اللى انتي رفضتيني عشانه وعشان بتحبيه فكرك اني م عارف كل تحركاتك وانى السبب ف كل ده 
ندى بصدمه تقصد انك السبب ف ان مروان ..
محمود :يغتصبك ….
يتبع……
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببته بعد زواجنا للكاتبة هند الحجار

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!