Uncategorized

رواية عشق الفارس الفصل الرابع 4 بقلم نور عصام

 رواية عشق الفارس الفصل الرابع 4 بقلم نور عصام

رواية عشق الفارس الفصل الرابع 4 بقلم نور عصام

رواية عشق الفارس الفصل الرابع 4 بقلم نور عصام

فارس  نزل عشق عالسرير وقالها عجبتك الاوضه
عشق   تجنن ياروحي
فارس   مال عليها وباسها من شفايفها وصارت قبلات لا نهائيه 
عشق   غمضت عيونها واستسلمت لفارسها 
فارس   بصلها لقاها ضعفت واستسلمت انقض علي شفتيها مره تانيه يقبلها بشغف واتعمق في قبلته
عشق   غمضت عيونها اكتر ورفعت يديها واتمسكت باكتافه وبادلته القبله
وبعد لحظات عشق فتحت عيونها وبعدت عنه
فارس   قام باعتدالها علي السرير وهو فوقها واسند علي زراعيه وانحني برومانسبه وهو يلتهم شفتيها بشفتيه ويقبلها بحنان لتبادله قبلته وترفع يدها تلتف حول عنقه وقلبهم يدق بقوه قلب ينبض لحبيبه  واصبح بداخلهم مشاعر ما عاد السيطره عليها ولكن مازلو علي يقين انهم لم يكتمل زواجهم وبعد لحظات بعدو عن بعض
عشق   لفت وشها الناحيه التانيه
فارس   اخد نفسه وقرب منها واحتضنها من ضهرها
عشق   بضعف قالت فارس
فارس   قلبه وروحه
عشق   بتنهيده قالت كفايه بقا
فارس   مش قارد هتموتيني بحبك وعشقك وجمالك وانوثتك
عشق   مش قارده لازم ننزل
فارس   خلينا شويه
عشق  التفت واصبح وشها مقابل وشه وعيونها كلها عشق ولهفه
فارس   بحب قالها الاسبوع الجاي فرحنا مش هقدر استني اكتر من كدا وطبع قبله علي رقبتها
عشق  اخدت نفس بصوت عالي 
فارس   مال علي وشها واشتم انفاسها 
عشق   بتحاول تتكلم قالت فااارس
فارس   وهو فوقها قالها مش هنا
عشق  ببتسامه قالت اومال فين
فارس   في دنية عشقه
عشق   وامته هتخرج
فارس   مش خارج منها ابدا واذا بأيده تتحسس جسدها
عشق   تئن بين يديه
فارس   بيده الاخري فتح ازرار قميصه وقلعه
عشق   خلاص مش قادره قالت فارس
فارس  قالها المسيني
عشق   حطت ايدها علي صدره
فارس    غمض عيونه واحتضن شفتيها بشفتيه ونزل بصدره اكتر عليها حتي يلامس جسده بجسدها وظل يتزوق من شهد عسلها
عشق   لفت يدها الاتنين حول ضهره واحتضنته بشده 
وبعد دقائق بعدت وقامت عشق الفارس بقلمي نور عصام
فارس   شدها لحضنه وقالها متخفيش مستحيل احرمك ولا احرم نفسي من اللي الحظه اللي طول عمرنا بنستناها بعلم الجميع
عشق   نزلت دامعه من عيونها وقالت بحبك
فارس   بعشقك يا عشق قلبي وبعدين قامو وقفو بالبلكونه
عشق    البس قميصك الجو برد وبعدين قالت حلوه الجنينه قوي وخصوصا باليل 
فارس   مسك ايدها وقالها تعالي
عشق   فين
فارس   اخدها من ايدها وفتح الدولاب وقالها اتفضلي البسي
عشق  اتفاجئت بقمصان نوم ومايوهات ومكتوب عليها عشق فارس ابتسمت وقالت دا انت مجهز كل حاجه بقا 
فارس   لعيونك
عشق   كنت عارف اننا هنيجي هنا
فارس   بصراحه ايوا
عشق   بدلع حطت ايدها علي خده وقالت وافرض بقا انا ما وافقت اجي
فارس  اومال انا صممت علي كتب الكتاب ليه
عشق   امممم وانا الي كنت فكراك طيب
فارس   ههههههه ضحك ضحكه رجوليه تجنن
عشق   حضنته وقالت اياك تضحك غير ليا انا بس
فارس    هههههه من عيوني يا ملكة قلبي وبعدين قالها يلا بينا
عشق   علي فين
فارس  ننزل الميه
عشق    انت مجنون هننزل ف الوقت دا والجو البرد دا
فارس  ايوا انا عاوز اتجنن معك وطلع لها مايوه وقالها البسي دا وانا كمان هغير
عشق   بصتله وسكتت
فارس   ببتسامه قالها انا هدخل الحمام وانتي غيري براحتك
وبعد دقائق 
فارس    فتح عيونه لما شافها بالمايوه وقال وااااو ايه القمر دا وقرب عليها وقالها انا كدا مش هنزل البسين انا هخطف حبيبتي لاحضاني هنا
عشق   بمرح قالت ابدا وجريت عالسلم
فارس   جري وراها ونزلو الجنينه شالها ونزل بيها الميه
عشق   اوووو الميه كتيير برده
فارس   اخدها ف حضنه وقالها قلبي يدفيكي وقعدو يلعبو ويعملو حركات مجنونه مع بعض ف الميه
وبعد فتره 
عشق   قالت خلاص مش قادره الجو ابتدي يبرد اكتر
فارس   رفها عن الميه باديه وقالها عاوزه تخرجي
عشق   ايوا
فارس   هاتي بوسه الاول
عشق   لأ
فارس   بقا كدا خلاص مفيش طلوع من الميه
عشق  حاولت تطلع بس هو كان متحكم فيها 
فارس   متحاوليش هاتي البوسه وانا اطلعك 
عشق  امري لله وراحت تبوسه من خده
فارس   قالها بذمتك دي بوسه واحده بتحب جوزها
عشق   الله بقا يا فارس
فارس   قطع كلامها بقبله منه وبعدين ثواني قالها هي دي البوسه
عشق   ضربته ف صدره
فارس   اي اي اي 
عشق   ايه ياروحي وجعتك 
فارس  قوي ياقلبي 
عشق  طيب خد دي كمان وضربته مره تاتيه وبعدت عنه
فارس  لحقها شالها طلعها من الميه وقالها لو بس مش خايف عليكي ما كنت طلعتك دلوقتي خالص
عشق  فارس نزلني بقا
فارس   لأ مراتي وانا حر فيها 
عشق   حطت راسها علي صدره
فارس   بعشقك وطلع بيها علي فوق وبعدين قالها خودي شاور
عشق  اوك عشق الفارس نور عصام
فارس   بهزار قالها اجي معاكي 
عشق   اتلم احسنلك 
فارس   لا يا ماما دا انا كاتب كتابك يعني براحتي
عشق   بردو ولا تقدر تعمل حاجه
فارس   بقا كدا طيب تعالي بقا
عشق   جريت عالحمام وقفلت الباب 
فارس   ههههه جبانه
عشق   وايه يعني
وبعد بعض الوقت جهزو هما الاتنين
عشق    حبيبي بلا بقا نمشي
فارس   زهقتي مني 
عشق   مالت علي صدره وقالت ابدا ياروحي بس علشان بابا مايقلق عليا عشق الفارس نور عصام
فارس   متخفيش انا مستأدن منه
عشق   حبيبي بابا تعبان ومش هينام غير لما اروح انا عرفاه كويس
فارس   قبل يرد رن الجرس
عشق  ايه دا مين هيجي دلوقتي
فارس   قالها لحظه بس وراح فتح الباب واخد الاكل
عشق   بمرح قالت ايه دا مين عارف اني جعانه
فارس   قالها قلبي حس بحبيبه
عشق   بس كدا هنتأخر 
فارس   حبيبتي انا حابب ناكل مع بعض في بيتنا وكمان عارف انك كل اليوم ما اكلتي لانك روحتي الجامعه وبعدين طلعني روحتي الكوافير وبعدين الحفله يعني اكيد جعانه
عشق   تسلملي ياروحي
فارس   يلا يا عشقي كلي
وبعد بعض الوقت خرجو وقربو يوصلو 
فارس   حبيبتي هتروحي الجامعه بكرا
عشق   والله كتير تعبانه بس عندي محاضرات مهمه
فارس   اوعي متجيش
عشق  ليه بقا 
فارس   مقدرش يعدي يوم وما اشوفك فيه اتجنن
عشق   اممم خلاص مش جايه بكرا
فارس   ههههههه
عشق   ايه دا خالد اهو لسه واصل هو كمان
فارس  اكيد اخد موزته وكان
عشق   قاطعته وقالت بس الله
فارس    هههههه وفيها ايه ما احنا كمان 
عشق   الله
فارس   خلاص خلاص وبعدين حط ايده ف جيبه وقالها اتفضلي يا قلبي عشق الفارس نور عصام
عشق   مفاتيح ايه دي
فارس  دي مفاتيح الفيلا انا معايا نسخه وانتي خلي دول معاكي 
عشق   فرحت بس قالت خليهم معاك هو انا هروح لوحدي 
فارس   قالها دا بيتك ياروحي ولازم يكون معاكي مفاتيحه
عشق   ابتسمت واخدتهم وقالت ربنا يخليك ليا ياعمري انت
فارس   مال عليها وباسها من خدها
عشق   يخرب بيتك خالد ممكن يشوفنا 
فارس  ميشوفنا انتي مراتي 
عشق   اسطوانه بقا ونزلو من العربيه
خالد  حمدلله عالسلامه
فارس   الله يسلمك وبعدين بهزار قاله ايه اللي اخرك كدا يا بشهمندس
خالد   انا بردو اللي اتأخرت دا بابا هيعلقكو
حسين   كان واقف ف البلكونه قالهم كلكو هتتعلقو
عشق وفارس وخالد هههههه هههههه وانتهي اليوم 
واشرقت الشمس بنور ربها
في الجامعه
بسنت   ايه يابنتي اللي اخرك كدا مش عرفه اننا عندنا محاضره مهمه
عشق   والله عندي صداع مقدرتش اجي بدري عن كدا 
بسنت   طبعا ما انتي والدكتور هربتو وبخبث قالت روحتو فين يا عشق اعترفي وكمان عملتو ايه
فارس   رد وقالها وانتي مالك يا حشريه 
بسنت  قامت وقفت وقالت د فارس
فارس   ايوا ياختي وبعدين قالها كنتي بتقولي ايه بقا 
بسنت   ابدا والله يتدكتور دا انا كنت بتطمن علي عشقي
فارس   قالها عشقك اياك تقوليها تاني وبص ل عشق بحب وقالها دي عشقي انا وبس 
بسنت   طيب استأذن انا بقا 
فارس   ياربت 
عشق   صباح الخير يا حبيبي
فارس   صباح الجمال ياروحي كدا تتأخري
عشق   غصب عني والله مقدرتش
فارس   غمز بعينه وبعتلها بوسه ف الهوا
عشق   علي فكره احنا ف الجامعه واسهل حاجه مجلس تأديب ورفد وفضيحه بجلاجل وو
فارس   بس بس بس ايه كل دا هديتي الدنيا علي دماغنا من حته بوسه
عشق    ههههههه وبعدين قالت عندي محاضره هحضرها واروح
فارس  اوك بس عدي عليا قبل تمشي
عشق   اوك 
وبعد ساعات انتهت المحاضره
عشق   راحت عند فارس مكتبه وقبل تخبط سمعت ……
ياتري عشق سمعت ايه 
انا بصراحه مش بحب الرومانسبه الزياده دي بكتفي دايما بالإيحاء او مشاهد عابره لكن تقديرا واحتراما مني للأعضاء اللي طلبو رومانسي عملتها بس لو حد طلب تاتي هوقفها علي باب الجروب آمن ومش هتتدخل خالص عقابا ليها ????
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية دموعها ملاذي للكاتبة مريم حسني

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!