روايات

رواية معجزه الحب الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم بسملة حسن

رواية معجزه الحب الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم بسملة حسن

رواية معجزه الحب الجزء الرابع والثلاثون

رواية معجزه الحب البارت الرابع والثلاثون

رواية معجزه الحب الحلقة الرابعة والثلاثون

أكثرنا صلاةً وسلاماً على رسول الله
‏هو أشدنا حباً له ﷺ🤍!
‏” كثرة الصلاة على النبي ﷺ ، تستلزم كثرة ورود ذكره على القلب فيزداد بذلك العبد إيماناً بالرسول ﷺ ومحبة له وتمسكاً بهديه وسنته “.
عده حوالي شهرين و كان من اجمل الشهرين علي ابطالنا و العرسان كمان او بمعنا اصح علي جاسر و رودينا
جاسر كان بيلبس هدومه و قرب من رودينا وهي لسه نايمه
جاسر بقلق: رودي حبيبتي انتي كويسه
رودينا بحب: صباح الخير يا حبيبي
جاسر: صباح النور انتي كويسه فيكي حاجه
رودينا بتعب خفيف: معرفش يا جاسر جسمي واجعني و عايزه انام تاني
جاسر بقلق: طيب تعالي نروح المستشفى نطمئن عليكي
رودينا بحب: متخافش
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
عليا هو شويه ارهاق علشان فضلنا طول الليل عند كيان
جاسر ضحك لما افتكر امبارح
___________فلاش باااااااك _________
هاجر مجمعه نادين و رودينا
نادين بملل: يابنتي اتكلمي بقالك ساعه ساكته
رودينا بضحك: اي يابت هو كيان قالك متتكلميش معانا ولا اي
هاجر فضلت ساكته و في الاخر صوتت بصوت عالي: انااااااااااااا حاااااااااااامللللللللل يا بنااااات
رودينا و نادين فضلو ساكتين حوالي خمس ثواني و بعد كده حضنوها بفرحه
نادين بفرح: الف مبروك يا جوجو يعني انا هكون عمتو
رودينا بزعل و عيونها مليانه بدموع بس حولت محدش ياخد باله
رودينا ببتسامه مليانه حزن:
جوجو حبيبتي الف مليون مبروك ياروحي ربنا يتمملك علي خير
هاجر بزعل علي رودينا: الله يبارك فيكي يا رودي
هاجر قربت من رودينا و حضنتا: متزعليش يا رودي بكره ان شاءالله هتكوني ام بس خلي ايمانك في ربنا كبير
رودينا بدموع: يارب يا هاجر يارب انا تعبت و نفسي اكون ام انا مش معترضه علي حكمه ربنا بس انا بشر و مبقتش قادره خلاص
نادين مسحت دموعا وقربت من رودينا: جرا اي يابت منك ليها احنا هنقضيها زعل ولا اي المهم احنا عايزين نعمل مقلب في كيان
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
هاجر: اي هو بسرعه
نادين: احنا هنعمل و بدات تحكلهم علي الي هيحصل
رودينا برعب: لا بلاش كده ممكن يخافه علينا بجد
هاجر: متخافيش احنا بنهزر بس
و يالا خليني اتصل بي كيان
رودينا بقلق: والله انا خايفه من رد فعلهم
نادين: يالا يا رودي خلي قلبك جامد
رودينا: ربنا يستر
هاجر اتصلت بي كيان
كيان بسعاده: اي ده هاجر بي نفسها بتصل بيها
هاجر بخوف مزيف: كيان الحقني في حد في البيت تحت وانا خايفه
كيان قام اتفزع: هاجر حبيبتي متخافيش انا جاي حالاً بس انتي استخبي تحت السرير
بدر بقلق: في اي يا كيان
كيان بخوف شديد علي هاجر:
هاجر ردي عليا هاجر و اتقفل الفون
كيان جري و بدر وراه
بدر بعصبيه: اركب بسرعه
و فعلا كيان ركب جنبه
بدر اتصل علي جاسر و قاله في حد في بيت كيان
و جاسر ركب العربيه و راح عند بيت كيان في نفس الوقت جه كيان و بدر
بدر بهدوء مخيف: كله يطلع سلا”حه
وقبل ما بدر يخلص كلامه كان باب البيت بتاع كيان اتفتح
الشباب دخلو البيت اتفاجئو بي البنات اقفين في نص الصاله
كل واحد جري علي مراته بخوف
بدر: انتي كويسه في حد قرب منك
نادين ابتسمت: انا كويسه يا بدوره
جاسر حضن رودينا بخوف:انتي كويسه يا حبيبي
رودينا شورت بي راسها اه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان: اي الي حصل يا هاجر انتي كويسه
هاجر هزت راسه بي لا
و حطت في ايده اختبار الحمل
كيان فضل ماسك الأختبار و مبحلق في
كيان بصدمه مش عارفه يتكلم: انتي. حا.. مل بجد
هاجر بسعاده: اها
كيان حضنها جامد
بدر بعصبيه: استني يا عم روميو انا عايز اعرف انتم ازاي تعملو كده و مين صاحب الفكره الزفت دي
هاجر و رودينا شاورو علي نادين
نادين بصوت واطي محدش سمعه غير بدر:
اها يا اندال بتبيعوني لعدو الفرح دا
بدر هيقرب من نادين
راحت نادين جريت و هي ماسكه ضهرها من الوجع
نادين بتصوت وهي بتجري و بدر بيجري وراها:
استنا يابن المجنونه هولد من كتر الجري
بدر بعصبيه: والله يا شبر ونص هوريكي علي الي بتعملي فينا
نادين استخبت في ضهر كيان
كيان مسكها من قفاها: سبهالي بقا يا زعيم انا الي هجيب حق البشريه منها
نادين عرفت انو خلاص مفيش امال تهرب
نادين مسكت بطنها بوجع: اااااااه
كيان سابها بخوف: مالك يا نادين انتي كويسه
نادين قعدت علي الكرسي: هكون كويسه لما اكل موز علشان نفسي في
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر بغيط: نفسي اجيب حقي منك يا شبر ونص
نادين بعصبيه خفيفه: انا مش شبر ونص ماشي ياعم
بدر لسه هيتكلم جاسر قاطعه في الكلام:
خلاص بقا يا بدر و بص لي كيان مبروك يا كيان
كيان ابتسم: الله يبارك فيك يا امبراطور
_______بااااااااااك______________
رودينا بهدوء: ممكن يا حبيبي اروح عند نادين انهارده اقعد معاها شويه لحد ماتيجي
جاسر باس رودينا بحب: ماشي يا روحي
……
عند بيت بدر و نادين
بدر بهدوء: انا نازل خلي بالك من نفسك و بلاش المقالب بتعتك دي
نادين ببراءة: انا بعمل حاجه يا بدوره
بدر: والله انا بخاف من بدوره دي
و سابها و نزل
في نفس الوقت الي بدر كان نازل فيه شاف رودينا
بدر بحنيه: رودي حبيبتي انتي كويسه
رودينا ابتسمت: انا كويسه يا حبيبي انا جايه اقعد مع نادين شويه
بدر بغضب: ده بيت اخوكي تيجي في اي وقت فاهمه
رودينا بحب اخوه: فاهمه ربنا يخليك ليا يا حبيبي
و رودينا طلعت قعدت مع نادين و بدأو يتكلمو
لحد ما الباب خبط
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين و هي رايحه تفتح الباب و رودينا لسه هتلبس الخمار
نادين و هي بتفتح الباب: متلبسيش ده اكيد بدر نسي حاجه
و فتحت الباب اتصدمه من كارتل
نادين بخوف ورعب: كا.. كارتل
…….
نافين كانت ماشيه في الشارع و الشاب الي كان في الفندق كان ماشي وراها
نافين بعصبيه: عايز اي مني يا زين
زين: عايز اتجوزك انا بقالي شهرين ماشي وراكي و طلبتك لي الجواز ورفضتي ممكن اعرف رفضتي لي
نافين بعصبيه: عايز تعرف انا رفضك لي لاني طول عمري عايشه في امريكا انا مش Virgih
زين بصدمه: اي
نافين كملت كلمه بدموع: و كمان لسه دخله دين الاسلام من قريب و مش عارفه ربنا هيسامحني علي الي كنت بعمله ولا لا عرفت انا رفضتك لي
……
في مخزن قديم كانو موجودين البنات ومغم عليهم
كارتل دخل و شافهم مغم عليهم راح جاب ازاز مياه و دلقها عليهم
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
رودينا بخوف و هي ماسكه في نادين: انت مين وعايز مننا اي
كارتل بضحكه مستفز”ه: انا مش عايزك انتي انا عايز الي جنبك و كان بيشاور علي نادين
نادين بشجاعه” مزيفه: انت عارف لو بدر عرف هيعمل فيك اي
كارتل بعصبيه مسكها من شعرها: يعمل في مين يابنت ******وراح راميها في الارض
نادين مسكت بطنه بوجع: اااااااه
كارتل لسه هيقرب منها
نادين بوجع جامد و صوات: خلاص مش قادره استحمل اكتر من كده اااااااه و ميت الولاده نزلت
رودينا قربت من نادين و شافت فعلا انو نادين هتولد
رودينا برعب: نادين انتي هتولدي
كارتل سابهم و خرج بس قبل ما يخرج:
انا هسيبك تولدي بس خليكي فاكره انك انتي بتاعتي انا وبس
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد …
بدر جه لقا باب البيت مفتوح طلع المسد”س بتاعه و بداء يخش و هو خايف علي نادين
بدر بصوت عالي مليان خوف : نادين انتي فين
نااااااااادين

رودينا بتوتر: اضغطي شويه كمان يا نادين الولادة متعثره و البيبي مش راضي ينزل
نادين ووجع الدنيا كلو فيها : امممممممم ياااااااااااارب
……
بدر اتصل بي كيان و سأله انو نادين عنده ولا لا بس نادين مش عند كيان ولا في بيت جاسر
بدر كان عامل زي المجنون
جاسر بغضب: اهداء بقا يا بدر علشان نعرف نفكر هما مكانهم فين
بدر بعصبيه عميه عنيه: انا مش ههدأ ومراتي و اختي مختفيين اهداء ازاي
بس لسه مخلصش كلامه كان باب البيت خبط و كيان راح فتح
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نافين: في اي يا امبراطور اي الي حصل
جاسر بصوت عالي خلي نافين تتخض: مش وقته يا نافين انا عايز اعرف مكانهم دلوقتي يااالا
……
رودينا: اضغطي اضغطي كمان مره يا نادين انا شايفه الراس ساعديني و ساعدي نفسك
وفعلا نادين ضغطت علي نفسها و البيبي الاول نزل
في نفس الوقت كانت نافين عرفت مكان نادين و رودينا
جاسر اتصدم اول لما سمع المكان الي موجدين في البنات
ده مكان بتاع جماعت ماكس
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
…..
في نفس الوقت دخل كارتل اول لما سمع صوت البيبي
كارتل: اي ده انتي حامل في توأم
طيب حلو نتفرج علي الولادة التانيه بدل محنا متفرجناش علي الاولي
كان بيتكلم و عينه علي نادين بي شهو”ه
رودينا بصت لي باستحقا”ر
رودينا: يالا يا حبيبتي اضغطي كمان شويه البيبي التاني اهو
نادين بوجع و مش قادره تاخد نفسها: اااااااه ياااااااااااارب
وبعد حوالي عشر دقايق البيبي التاني نزل
كارتل اول لما نادين ولدت بداء يشد فيها من شعرها بدون” رحمه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
قومي يا روح”امك هتعملي فيها تعبانه
رودينا بغضب بتضر”ب في: ابعد عنها يا حيوا”ن
كارتل راح ضر”بها بي ضهر المسد”س علي دماغها اغم عليها
نادين صوتت من الوجع والخوف علي رودينا
كارتل بيشد فيها علشان تقوم
نادين بتعب جامد: مش هعرف اقوم لازم اقطع الحبل”السري
كارتل راح طلع سلا”ح” ابيض و راماه لي نادين:
اخلصي ياله
نادين بتعب و بدات تقطع الحبل”السر”ي لي وحدها
كارتل اول لمه نادين خلصت شدها من شعره لحد بره
و نادين عماله تصوت و بتز”نف
في نفس الوقت دا بدر دخل
بدر اول لما شاف نادين كده عيونو بقت بطق” شرار
نادين بضعف: بد. بدر. عيالنا
بدر بغضب جحيمي قرب من كارتل
كارتل: لو قربت هضرب” نار عليها
بدر مهتمش لكلامه و هجم عليه زي الاسد
وفضل يضرب في
كان جاسر دخل من الباب التاني لي المخزن هو و كيان
جاسر بخوف: رودينا
و جري عليها و فضل يهز فيها و شاف دماغها مجرو”حه وفيها د”م
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان واقف مش مصدق وهو شايف رودينا كده و البيبهات موجدين علي الارض
جاسر شال رودينا و بيزعق لي كيان: انت واقف شيل العيال و تعالا بسرعه علي العربيه
وخرج جري بي رودينا
كيان قلع الچاكت بتاعه و قرب من البيبيهات و حطهم في الچاكت و خرج لي جاسر
بدر كان عمال يضرب في كارتل مش شايف غير منظر نادين وهي مابين ايد كارتل لحد ما خلص عليه و ما”ت
بيبص لي نادين لقاها اغم عليها شالها وطلع جري علي المستشفى بتاعت جاسر
جاسر بعصبيه حاده: انتم يا بها”يم يالي هنا حد يجيب ترولي بسررررعععه
الممرضين جابو الترولي و الممرضه التانيه خدت البيبهات من كيان
في نفس الوقت دخل بدر و هو شايل نادين
بدر بجنون: عايز دكتوره هنااااااا
الدكتوره جت بخوف و جابت ترولي معاها
بدر حط نادين علي الترولي وبص لي الدكتوره بهدوء مرعب:لو نادين حصلها حاجه
لو نادين حصلها حاجه هد”فنك “حيا
الدكتوره بخوف: هتكون كويسه
و دخلت نادين اوضت الطوارئ
المستشفى كانت عندها حالة توتر و خوف رهيب مابين بدر و جاسر
لحد ما الدكتور خرج من عند رودينا و جاسر جري عليه
جاسر بخوف: رودينا كويسه انطق
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
الدكتور بهدوء: اهداء يا استاذ جاسر مدام رودينا كويس بس لازم تاخدو بالكم من اكلها علشان الحمل ضعيف ولسه في اوله
جاسر بصدمه مش عارفه يتكلم: حمل. . هي حامل
الدكتور خاف من صدمه جاسر: ايوه يا فندم لسه في اول الحمل
و اختفي من قدام جاسر
كيان قرب من جاسر و طبطب: مبروك يا امبراطور
جاسر سابو و دخل عند رودينا
بدر كان واقف قصاد باب اوضه نادين متحركش ولا كان مركز مع جاسر كل الي كان مركز في هو نادين وبس
لحد ما الدكتوره خرج من عن نادين
بدر برعب علي حبيبته: نادين كويسه
الدكتوره: هي ضعيفه شويه مطرح الولاده لكن هي كويسه
بدر: انا عايز اخش اشوفها
الدكتوره: ماشي يافندم بس هي لسه مفاقتش
بدر دخل عند نادين كانت نايمه علي السرير و مبين عليها الارهاق و التعب
بدر قرب منها و قعد علي الكرسي الي قدامه و مسك ايديها بندم:
انا اسف يا حبيبتي اسف علي كل حاجه شوفتيها في حياتك بسببي علي كل خوف و رعب عشتي انا المفروض مكنتش دخلت حياتك
نادين بصوت مرهق: متقولش كده انا بشكر ربنا علي وجودك جنبي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر بلهفه كلها حب و حنان: نادين حبيبتي انتي كويسه
نادين بأرهاق: انا كويسه افتكرت انو هي ولدت نادين بخوف: عيالي عيالي يا بدر هما فين هما كويسين
بدر: اهدي يا حبيبتي هما كويسين هروح اقول لي الممرضة تجبهم
بدر خرج شاف كيان شايل البيهات و عمالين يعيطو
بدر قرب منهم: مش عارف تسكت العيال
كيان بضيقه: يعم عيالك شغالين زن زي واحد اعرفو كده
بدر مسك البيبهات: هروح اوديهم لي نادين وانا هعرفك الواحد ده هيعمل فيك اي
كيان: نادين كويسه
بدر وهو داخل: هي كويسه و دخل عند نادين و قرب علي السرير
نادين حاولت تتعدل و خدت البيبهات من بدر
نادين بدموع فرح: عيالنا يا بدر
بدر حضنها هي و البيبهات: هتسمي مين اياد و مين ايان
نادين ببتسامة: هسمي ده الي واخد عيونك يا بدر اياد
بدر باسها من خدها: و الي واخد عيونك ايان
….
جاسر دخل عند رودينا و قعد قدامها و حط ايده علي بطنها بحنان
رودينا بدات تفوق اول لما شافت جاسر قعدت تعيط: جاسر بقلق: انتي كويسه في حاجه وجعاكي
رودينا بعياط: نادين و البيبهات
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
جاسر خدها في حضنه: اهدي يا حبيبتي هي كويسه و مع بدر و الاطفال
رودينا: انا كنت خايفه عليها اوي يا جاسر
جاسر قلبه وجعو علي حبيبته والي حصل فيها:
خلاص يا حبيبتي من هنا و رايح مفيش خوف
وبعد كده نزل ايده علي بطنها بي كل حنيه و رقه: و كفايه عياط بقا مش عايز بنتي تبقا نكديه
رودينا بغباء خرجت من حضنه: بنت مين
جاسر باسها من خدها: اي يا رودي مش عايزه تسلمي علي بنتنا ولا اي
رودينا نزلت ايدها علي بطنها بدموع: قصدك اي انا حامل
جاسر هز راسه بي اه: ايوه حامل
حامل مني حامل بي طفل مني انا يا رودي طفل هيكون رمز حبنا
رودينا بعياط فرح: بجد انا حامل انا مش مصدقه نفسي الحمدلله يارب الحمدلله
(مفيش احلي ولا اجمل من الامومه ربنا يرزق كل مشتاق بي الذرية الصالحة )
عده وقت و نادين و رودينا خرجو من المستشفى
وبدر فرح علي خبر حمل رودينا و عده اسبوع و جه معاد سبوع البيبهات
كان بدر عامل حفلة سبوع جميله جدا و عازم كل الناس
زين قرب من نافين: واحنا مش ناويين نجيب بيبي زي دول
نافين بدموع: اي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
زين: انا كنت زيك يا نافين و كنت بعمل حاجات كتيره غلط و حرام وانا توبت وانتي كمان توبتي يبقا نبداء صفحه جديده احنا مش ملاك يا نافين
جاسر جه من ورا نافين:
انا معاكي في اي حاجه يا نافين ها يا حبيبتي موافقه عليه
زين بغيره: لو سمحت يا استاذ جاسر متقولش حبيبتي دي
جاسر ضحك: عايز اقولك ان نافين دي اختي الصغيره و بعد كده كمل بجديه:
يعني لو فكرت تزعلها هكون انا اول واحد يقفلك
زين بحب: محدش يقدر يزعل روحو
جاسر شاف حب زين لي نافين
جاسر بهدوء: ها يا نافين مواقفه
نافين هزت راسها بي اه وهي مكسوفه
جاسر: يبقا انا الي هعملكم الخطوبه بتاعتكم
زين باعتراض: لا يا استاذ زين انا هعمل كتب كتاب و دخله يوم واحد انا مش هعمل خطوبه
جاسر ضحك علشان مستعجل علي الجواز زيه:
وانا موافق و برضو هعمل الفرح علي حسابي
عده اليوم بسعاده علي الجميع
بدر قرب من نادين و حضنها من ضهرها: طول عمري هشكر ربنا علي النعمه الي ادهالي و بص الي الاطفال الي نايمين علي السرير الصغير
و عيالنا
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بحب: بتحبني يا بدوره
بدر بعشق: انا عديت الحب بمراحل انا بعشقك تؤ انا مهووس بيكي
نادين بحب: عارف يا بدر بكل دقة قلب حبك في قلبي بيكبر
انت بنسبالي النصيب و القدر
انت الامان و الوفاء
انت العلاج و الجنه و الانعام
انا من غيرك مقدرش اعيش
حبك عشش جوه قلبي يابدر
بدر لسه هيقرب منها البيبي اياد عيط
بدر بغيظ: نفسي مره اقرب منك وابن الكل”ب ده ميعيطش
نادين ضحكت و بترضع البيبي: ماهو جعان يا حبيبي
بدر: ما التاني مبيعيطش زيه والله شكله ايان ده هيطلع واخد طبعي
نادين حطت البيبي في السرير وباست بدر: مفيش احلي ولا اجمل من طبعك يا زعيم
….
رودينا واقفه قصاد المرايا و حطت ايديها علي بطنها بسعاده
جاسر حضنها بحب: بحبك
رودينا بحب: بحبك يا جاسر انت عرفتني معنا الحياه
انت حبي الاول و الاخير
جاسر بعشق: مكانك القمر لقيتك و جوه قلبي حبيتك ملكتي قلبي بروحك حبيبت قلبي سميتك
رودينا حضنته بحب: والقلب يعشق كل جميل زيك ده انا يوم بعد يوم بقع بزيادة في حبك
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
رودينا اول لمه خلصت كلامها كانت مرفوعه علي ايد جاسر
رودينا: جاسر نزلني مينفعش كده
جاسر غمزلها بي عينه: مينفعش والله بعد الكلام ده و مثبتش ليكي حبي و قرب منها ووووووووووو
….
جه معاد فرح نافين علي زين و العائله كلها كانو مبسوطين
كيان بغضب شد هاجر الي عماله ترقص: اتهدي بقا متنسيش انك حامل
هاجر: سبني ارقص شويه ده فرح ابن عمي الوحيد عايزه ارقص
كيان لسه هيتكلم شاف بدر جه هو و نادين والاطفال
كيان:اتأخرت كده لي يا زعيم
بدر بعصبيه: علي ما الست اختك خلصت و لبست البهوات
نادين سلمت علي هاجر و رودينا جت و كلهم كانو واقفين مع نافين لحد ما الفرح خلص
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
زين شايل نافين لحد باب الشقه بتاعتهم
زين بحب: نورتي بيتك يا عروسه
نافين ببتسامه حب: شكرا يا زين
زين قرب منها: لا شكرا بتتقال كده و بسه وووووووووووو
…..
بعد مرور خمس سنوات في فيلا بدر كانو عاملين حفله لي عيد ميلاد ايان و اياد
اياد كان قاعد مع بنت كيان الصغير ه
اياد بحب: خلاث يا تيا متزعليس مني انا مش هزعقلك تاني
تيا بنت كيان: ماثي يا اياد بس هتسلحني بي سكياته (شوكولاتة)
اياد طلع شوكولاته من جيبه: امسكي يا تيا بس متزعليس مني و باسها من خدها
كيان مسكه من قفاه: انت ياض بتعمل اي لي بنتي
ايان جه من وراه كيان:
خالو متزعقس لي اخويا
و قرب من اياد: متزعلس يا اياد انا اجوزهلك
بدر جه علي كيان: مالك بي العيال يا كيان
كيان بعصبيه: تعالي شوف ابنك المحترم قاعد بي بوس في البت و التاني وكان بشاور علي ايان
بيقوله متزعقش لي اخويا وانا هجوزهالك
تيا ببراءة: ايوه يا بابي انا اتجوز اياد اهو يحبني وانا كمان
كيان واقف مصدوم بنت لسه مكملتش اربع سنين و بتقول بتحب
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
جاسر جه و كان معاه ولد صغير و رودينا
جاسر قرب من كيان وبدر: عاملين اي يا رجاله
كيان: خلي بالك يا امبراطور علي الطفل الي جيلك في واحد هنا بيشقط البنات
جاسر باستغراب: مش فاهم تقصد اي
كيان بيشاور لي جاسر علي بنت تيا و اياد
ده بيحب بنتي فا خلي بالك علي بنتك
اياد مسك ايد تيا: تعالي بره اسرحك بي طرقتي
كيان بعصبيه جري وره اياد
تعالي هنا ياض انت عايز تضحك علي بنتي
جاسر و بدر ضحكه علي غيرت كيان
في نفس الوقت جت نافين و زين
سلمو علي بعض والكل بيحتفل بعيد ميلاد عيال بدر و نادين
نافين ببتسامه: عايزه اقولكم علي حاجه
الكل انتبه ليها
نافين: انا حامل
كلهم فرحو لي نافين علشان بقالها خمس سنين مخلفتش والكل باركلها
نادين قربت من بدر: بدوره عايزه اقولك علي حاجه
بدر قرب منها: قولي يا حبيبي
نادين: انا حامل.
بدر افتكر كل حاجه نادين عملتها معاه ساعة الحمل
نادين بعدت عنو بدموع: انت مش عايز عيال تاني مني يا بدر
بدر حضنها بحب: مين قالك انو مش عايز عيال منك انا لو طولت اجيب منك خمسين عيل هعمل كده يا طفلتي
نادين باسته من خده: ماشي يا حبيبي
كيان بهزار: اي مفيش حد تاني هيقول انو حامل
هاجر ضحكت: وانا كمان حامل
كيان ضحك: صلاه النبي احسن احنا كده هنكون متعادلين يا زعيم انت هتجيب واحد يبقو تلات عيال وانا كمان
جاسر قرب من رودينا و مسكها من وسطها: وحنا يا حبيبتي مش هنجيب التالت
رودينا بعصبيه خفيفه: لمه ينزل التاني نبقا نفكر في التالت ييا امبراطور
نادين لي كيان: صورنا يا كيان صوره جماعية
كيان بسعاده:اشطا صورت الحوامل
يالا كله يقول انا حامل
نادين بحب: لسه بتحبني يا زعيم
بدر بحب: دا انتي حبك عشش جوه القلب يا طفلتي بحبك ❤
نادين بعشق: وانا بموت فيك ❤
قيل إن المحب يفعل المستحيل، أما الحب فيصنع المعجزات
الي الوداع معجزة الحب 🥹♥️
تمت الحمدلله

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معجزه الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!