Uncategorized

رواية اعشقني كما أكون الفصل الخامس 5 بقلم راندا علي

 رواية اعشقني كما أكون الفصل الخامس 5 بقلم راندا علي
رواية اعشقني كما أكون الفصل الخامس 5 بقلم راندا علي

رواية اعشقني كما أكون الفصل الخامس 5 بقلم راندا علي

اياد / بحبك اوي ومره وحده عيونها فتحت ونزلت دموع مليكه رجعتلها الحاله وبعياط هستيري/ طلع حلم لااااا لي يكون حلم مكنتش عاوزه افوق منه والله مخو*نتك والله مخو*نتك الممرضه دخلت وبتحاول تهديها وآدم دخل أداها حقنه مهداءه الممرضه/ دكتور دي عندها انهيار عصبي
ادم بحزن علي حالتها/للاسف اه
الممرض خرجت ادم ف نفسه معقول اياد دا يبقي حبيبها ف حد بيحب حد لدرجه دي فونه بيرن 
صلوا علي الحبيب المصطفى ????
ادم/ اي ي ديما
ديما/ فينك ي ادم مش بتيجي لي هي المستشفي واخده كل وقتك بدرجه دي انك تنسي اختك
ادم/حقك عليا ي حبيبتي بس هو والله شغل جامد
ديما/ طيب انا هروح ل صحبتي شويه وهاجي
ادم / لا استني هاجي اوصلك
ديما/محساسني اني عيله
ادم/هتفضلي ف نظري كدا يلا انا جاي وقفل
قرب من وش مليكه زي الملائكه وهي نايمه لمس خدها وطلع 
عمر/ انا همشي بقي لان سايب الشركه 
بقلمي راندا علي
ادم/ استني همشي معاك 
الممرض دكتور ف حاله جت وحالته وح*شه حادثة عربيه
ادم/ هو فين مازن 
الممرض/ مجاش 
عمر / انت كان وراك حاجه
ادم / ديما كنت هوصلها مشوار
عمر / خلاص متخفش انا هروح اوصلها
ادم / شكرا جداا ي عمر هتعبك ومشي بسرعه علي العمليات اتصلي بمازن تجبهولي حالا
الممرضه / حاضر ي دكتور
صلوا على الحبيب المصطفى ????
عند مازن
لانا بعياط قاعده علي الارض وحاطه أيدها علي خدها
مازن قرب منها ومسح دموعها/مكنش قصدي انتي عصبتيني
لانا بعياط/ انت عاوز مني اي سبني امشي
مازن قرب منها وحض*نها جامد/مقدرش اسيبك مصدقت الاقيكي لانا بصتله بدموع
مازن مسح دموعها ولمس شفايفها/ تعرفي انك حلوه اوي
فونه رن لانا فرحت
مازن بغيظ رد/ الو
الممرضه/دكتور مازن دكتور ادم عاوزك بسرعه ف المستشفي
مازن بغضب/ طيب جاي وقفل وبص لانا/نص ساعه وراجع تحاولي تهربي هتزعلي اوي مني
لانا بصت ف الأرض وسكت قرب منها وبا*س خدها / داده سعديه
الداده/نعم ي دكتور مازن
مازن/ خلي بالك من لانا واي حاجه عوزاها تكون عندها
بقلمي راندا علي
 ومشي عمر فرح جواه عشان هيوصلها ووصل عند الفيلا وركن العربيه ونزل خبط عليها
ديما بتفتح الباب /انا جهزت يلا اي دا
عمر بابتسامه جذابه/ادم جاله شغل فاجأه ونا جيت مكانه أوصله
ديما جواها فرحت بس مش عارفه لي/تمام يلا
راح فتحلها باب العربيه ابتسمت ديما وركبت/ميرسي
عمر ابتسم وركب وهو بيسوق/ فين المكان
ديما برقه/ ف **** معلش هتعبك بس دايما ادم محساسني طفله وهتوهه لو نزلت لوحدي
عمر هو بيبص ف عيونها /لا تعب ولا حاجه اكيد اللي عندو قمر زيك يخاف عليه
ديما وشها حمر من الخجل/ميرسي دا من ذوقك
عمر /دا مش ذوق دي حقيقه انتي ف سنه كام
ديما بابتسامه/تانيه كليه 
عمر/ كلية اي
ديما/هندسه قسم عماره
عمر/بجد ونا كمان هندسه اي حاجه مش فهماها قوليلي ونا هشرحهالك
ديما/بجد يبقي هقر*فك كتير لانها صعبه
عمر/انا حابب انك تقر*فيني خدي رقمي اي حاجه عوزاها كلميني ف اي وقت ونا هشرحهالك رقم اهو****
ديما / تمام سجلتك ودا رقمي****
عمر بابتسامه/سجلتك هو دا المكان
ديما/اه ميرسي تعبتك وجايه تنزل مسك أيدها
عمر بابتسامه جذابه/ديما
ديما بصت لايدو/نعم
عمر /خلي بالك من نفسك اوي
ديما بابتسامه/حاضر ومشيت
 خلص ادم العمليه وبص ل مازن/مجتش لي من الصبح
مازن بتغير الموضوع/كنت مشغول مع جدي
ادم / ابقي خلي بالك من مواعيد المستشفي
مازن/ حاضر مشي ادم راح يجيب ديما اخته
 ف مكان تاني
لانا/ هو عايش لوحده هنا
الداده/اه مفيش غير جدو اللي عايش 
لانا/يعني أهله متوفين
الداده/ايوا 
لانا/يعني جدو هنا
الداده /لا بيسافر ويرجع وعايش فى فيلا تانيه دكتور مازن امكن يبان أنه عصبي لاكن جواه طيب اوووي والله
لانا /هو دكتور
الداده/ايوا 
لانا ف نفسها دكتور وغني وشكله حلو عاوز مني اي ي تري
مازن من وراها / مش كفايه أسأله
لانا اتوترت/ا.انا كنت بس بتسلي مش اكتر
مازن/ حضري ي داده الغدي
الداده/حاضر عن اذنكم ونزلت 
لانا /هو انا ممكن اعرف هفضل مخطوفه لغاية امته
مازن ضحك / طول العمر
لانا بزعيق/انا مش بهزر انا عاوزه امشي
مازن قرب منها/صوتك ميعلاش تاني
لانا بخوف بترجع لوراه لغاية ملزقت ف الحيطه
مازن حاوطها وبصلها ف عيونها ولمس خدها /انتي ازاي حلوه كدا
لانا بتوتر/ا.ب.ابعد 
مازن / هششش وقرب منها وقب*لها جامد
ادم العربيه
ركبت ديما وحضنته/وحشتني اوي 
ادم/ وانتي كمان ي حبيبتي 
وصلها علي الفيلا وطلعو
ديما /هنتعشي سوا
ادم/مش هقدر أخري اخد شاور وامشي
ديما بزعل بصتله
ادم حضنها/خلاص متزعليش هاخد شاور عقبال الاكل يجهز
تسريع الأحداث خلصو عشاء وركب راح المستشفي
دخل غرفه عند مليكه
كانت صاحيه دموعها مجمده ف عيونها
ادم / عامله اي النهردا
مليكه بحزن/ الحمدلله
ادم جاب الكرسي وقعد قدام السرير بتاعها/ ممكن سالك سؤال
مليكه/ اتفضل
ادم/ انتي معندكيش غير اخت امال اتبرعتي لمين
مليكه /مش اختي
ادم / امال مين
مليكه بدموع / ل….
فلاش باك
????????????????????????????????
يتبع…
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى