Uncategorized

رواية احببت مشاغبة الفصل الخامس 5 بقلم الاء فوزي

رواية احببت مشاغبة الفصل الخامس 5 بقلم الاء فوزي
رواية احببت مشاغبة الفصل الخامس 5 بقلم الاء فوزي

رواية احببت مشاغبة الفصل الخامس 5 بقلم الاء فوزي

أسر رجع البيت لقي في الضيوف مستنينه كوكي وام كوكي ( اي الاسامي اللي تقرف دي في حد اسمه كوكي ماعلينا تعالوا نشوف تنت سووووهيييير ) 
سهير : أسر ياحبيبي تعالي 
أسر بضيق : السلام عليكم 
كوكي بدلع ومدت اديها علشان تسلم : هاااي 
أسر بص لايديها وقعد ومسك تلفونه وفضل يلعب فيه 
سهيرعلشان تلطف الجو : أسر انت اكيد تعبان ياحبيبي اطلع خد.دوش علي ما الغدا يجهز 
أسر ما صدق يهرب منهم وطلع اوضته اخد دوش ونام وطنشهم ( والله جدع ياض ياااسر خد بوسه احمممممم قره عيني هينفخني ????) 
ماجده ام كوكي ( والله ما لايق عليكي الاسم يا حيزبونه انت بس يلي ) 
ماجده بضيق ولاحظت أن أسر مش مرحب بيهم : في اي ياسهير أسر ابنك طلع فوق ومنزلش بقاله اكتر من ساعه وكدا قله زووق ( والله ما قليل الزوق غيرك ياكلبوبه انتي وبنتك ) 
كوكي( اسمها كرما ياجماعه علشان بس محدش يفتكرها كرتون ) 
كوكي بزعل مصطتنع : مينفعش كدا ياطنط سهير نا حاسه انه مش متقبلني 
سهير : لا ياروح طنط سهير هو بس اكيد تعبان م الشغل اقولك فكره اطلعيله فوق شوفيه بيعمل اي وناديله 
ماجده وكرما ابتسموا ( اي البجاحه دي اتفووه عليكوا) 
كرما وعامله نفسها قال يعني مكسوفه : اوكي ياااطنط نا طالعاله 
كرما طلعت اوضه أسر من غير ما تخبط ع الباب وطبعا أسر موتخ وسمه أن حد يدخل اوضته او يلمس حاجته سهير نفسها ممنوعه تدخل اوضته وكانت حاطه ايديها ع قلبها وخايفه أسر يطردها 
الكلبوبه اقصد كرما دخلت اوضه أسر لقاته نايم 
قربت منه وفضلت تحط ايديها ع وشه أسر حس أن في حد في الاوضه صحي وقام بعصبيه 
أسر : انتي بتعملي اي هنا انتي اتجننتي اطلعي برا 
(البنت دي ممثله شاطره اووي ) 
كرما ببكاء مصتنع : انا اسفه اوووي مقصدش بجد انا اسفه اهيئ اهيئ اهيئ 
أسر طلع وراها لانه اتاثر بدموعها المزيفه : استني يااانسه 
كرما وقعت نفسها علشان أسر يقومها 
كرما :اه رجلي اه اهيئ اهيئ 
(عيطي انشالله نعيطوا عليكي بدري ) 
أسر ساعدها تقوم : انا اسف يااانسه بس مش بحب حد يدخل اوضتي 
كرما ببراءه مصتنعه : حصل خير 
أسر : كنتي جايه اوضتي لي 
كرما : طنط سهير قالتلي اطلع اناديك 
أسر بتفكير : امممم …..ماما. طب اتفضلي تحت ونا جاي وراكي 
في شقه حنين 
صفاء : شوفوا الجزمه مبتردش ازاي وقلقاني عليها ينفع كدا ياعامر 
عمر : اهدي ياماما اكيد هيا كويسه ومسمعتش التلفون ماانتي عارفه دائما عملاه صامت 
صفاااء : ااه ياااااخت مش قااادره  والله لناكل ولما تيجي لتغسل هيا المواعين كلو كلو 
عامر وعمر مع بعض : ههههههههههه هيه 
صفاء : صبرني يااااااااااااارب 
في شقه بسنت 
بسنت : الحكايه بدات اني كنت بتكلم مع شاب ع الفيس اعجبت بيه جدا وفضلنا نتكلم وكل حاجه والله كانت بحدود ياحنين واحده واحده بدات تحصل تجاوات في الكلام فاكره لما نتشتي مني الفون ونا زعقتلك واتعصبت عليكي نا كنت ساعتها بكلمه الشخص دا اسمه كريم الحناوي اخو ملك الحناوي 
مكنتش اعرف انه واطي وزباله وهيعمل كدا فضلنا نتكلم فتره كبير ووثقت فيه ووعدني انه هيخطبي بس كان عايز يقابلني ونا رفضت بعد عني وقفل تلفونه ومكنش بيكلمني وبدأت تعيط ……
حنين : طب اهدي وكملي اي حصل كملي 
بسنت: المهم بعد اسبوع لقيت رقمه بيرن وبنت بتكلمني وبتقولي أن كريم تعبان جدا في شقته واني لازم اروح وهو طلب يشوفني وقالت انها معاه هناك ومعاهم كذا حد صاحبهم  رحت شقته اللي في شارع ………
المهم نا قلبي واجعني عليه وكنت خايفه جدا اروح بس اتجرات ورحت وقلت كدا كدا معاه صحابه  رحت الشقه وخبطت ع الباب لقيته زي ما يكون سكران وهو اللي
فتحلي وشدني 
بسنت: كريم انت كويس فيك اي اصل في بنت كلمتني وقالتلي 
كريم : كلكوا زي بعض كلكوا رخااص وانتي كمان رخيصه زيها نا لازم انتقم منكم كلكوا هدمركوا كلكوا 
بسنت برعب لانه بدا يقرب منها : كريم في اي كريم فوق فوق بالله عليك 
ولكن لا حياه لمن تنادي 
وضاااعت بسنت في اليوم دا 
بعد ساعه فاقت بسنت ولقت كريم جنبها ومش لابس وهيا كمان انصدمت وفضلت تبكي واخدت هدومها ولبستها وخرجت
بسنت : ودا اللي حصل فضلت امشي في الشوارع وكنت هنتحر بس افتكرتك انتي وانتي بتفهميني ان الانتحار قد اي حرام واني كدا بعترض ع حكمه ربنا رجعت البيت ونا منهاره دخلت اوضتي وفضلت ابكي ونا مرعوبه اتوضيت وصليت واشتكيت لربنا وبس ياحنين ونا دلوقتي حامل ????
حنين بصدمه وبكااء : ازاي …… ازي ولي مبلغتيش عنه لي …..لي مقولتليش ودخلوا الاتنين في نوبه بكاااء ……….. ياتري اي هيحصل تاني ولي كريم عمل كدا ؟ 
وحنين هتتصرف ازاي في موضوع بسنت ؟ 
واي رده فعل ملك لما تعرف  ؟
يتبع…
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!