Uncategorized

رواية رجل حطم خوفي الفصل الخامس 5 بقلم بسمة صلاح

   رواية رجل حطم خوفي الفصل الخامس 5 بقلم بسمة صلاح

رواية رجل حطم خوفي الفصل الخامس 5 بقلم بسمة صلاح

رواية رجل حطم خوفي الفصل الخامس 5 بقلم بسمة صلاح

نهى بصدمه-انت وبعدها ضحكت وحضنته
نهى-وحشتني اوي ياولا 
مراد-انتي اكتر ياقلب الولا 
نهى-اعرفك يامراد اسيل بنت صحبتي وبنتي 
مراد-اهلا ازيك يا انسه اسيل 
اسيل-الحمدالله
نهى-وده يااسيل مراد جاري في الشقه اللي قصادنا وزي ابني بالظبط
اسيل-اهلا وسهلا انا هدخل الاوضه خدوا راحتكوا
اسيل دخلت ونهى قعدت مع مراد 
(مراد عنده ٢٧ سنه صحفي)
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
زين كان ماشي في طرقه طويله من غير ماحد يشوفه دخل اوضه وقفل الباب وقعد على الكرسي وحط رجل على رجل
زين-ياريت الاقامه تكون عجبتك (زعق)عايز اعرف كل حاجه لاما فيها موتك
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
اسيل طلعت البلكونه تشم هوا
مراد-هاي
اسيل اتخضت ولفت بعصبيه
اسيل-حد يخض حد كده
مراد-اسف جدا مكنش قصدي ومعرفش انك فافي خالص كده
اسيل بصتله بغضب ومشيت وهي بتشتمه في سرها 
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
عمار-الصفقه النهارده جهز نفسك
ماجد-تمام هتبقى الساعه كام
عمار-٣ونص الفجر 
3,30 A.M
مختار تاجر مخدرات-فين البضاعه 
ماجد-الفلوس الاول 
مختار بضحكه سخريه-لا معلش اصل بحب اخد حاجتي الاول
ماجد-خلاص سلم واستلم
سلموا لبعض الفلوس ومختار وهو بياخد البضاعه حصل ضرب نار من الشرطه وكل واحد راح مكان وهما بيضربوا عليهم انتهت بالقبض على مختار ورجالته وماجد بس عمار هرب
زين-لسه البوص مش عارفين مكانه بس وربي لعرف
امير-هنعرف متقلقش
(امير صديق زين عنده ٢٩سنه)
زين-عملت معاهم اي
امير-روقتهم كلهم وكل واحد خد هديته
زين ابتسم بسخرية-طب همشي انا
-زين باشا في واحده عايزه حضرتك بتقول أن اسمها اسيل
زين بإبتسامه عريضه أخفاها بسرعه -خليها تدخل
اسيل بنهجان-صباح الخير
زين-صباح النور اتفضلي اهدي 
اسيل-شكرا انا عرفت انك قبضت على الباقيين
زين-ايوه ناقص البوص 
اسيل-طب ممكن اعرف شويه عنهم
زين-ممكن تيجي معايا وتعرفي بنفسك
اسيل اتوترت ده انا بخاف وانا بكلمك هكلم مجموعه ناس يلاهوي
زين-انسه اسيل انتي معايا
اسيل-ايوه طب ماشي يلا نروح
زين-يلا
راحوا وفتح الزنزانه ودخل كان مختار ورجالته فيها
زين بزعيق-قوم يلا
مختار بوقاحه-براحه ياباشا معانا قمر هنا
زين ضربه بوكس-شكلك عايز تتربى
مختار-خلاص ياباشا 
اسيل قربت منه 
اسيل-عايزه اعرف كل حاجه واعرف كمان مين البوص
مختار-طب اتفضلي اقعدي طيب
اسيل نسيت خوفها وبصتله بقرف
اسيل بصوت عالي-ماتخلص ياشبح وتقول وتخلصنا ده انت غتت
زين مسكه من ياقه قميصه-عارف لو متعدلتش ليلتك هتبقى سوده زي وشك
زين رماه على الأرض ومختار قال كل حاجه
مختار-بس انا مشوفتش البوص خالص واحد بس هو اللي كان بيجي هو اسمه ماجد عمران 
اسيل بصت لزين-طب انا عايزه أقابله
زين-تمام تعالي معايا
اسيل طلعت معاه
امير روح البيت 
امير-صباح الخير يااميرتي
كارما-اهلا وسهلا بالبيه اللي مسألش خالص عني وارن عليه الاقيه قافل فونه
امير راح باس راسها ونام على رجلها
امير-كان ورايا مهمه والله ياحبيبي وبعدين يعني انا جعان ومفرهد  
كارما بخوف-ياحبيبي هقوم احضرلك الاكل اهو
امير-تسلميلي ياست البنات
(كارما ٢٤ سنه مرات امير)
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
زين فتح الزنزانه التانيه 
ماجد-انا والله ياباشا معرف حاجه كان لسه هيكمل كلامه بص بصدمه على الباب
ماجد-مستحيل مروه………
يتبع……
لقراءة الفصل السادس والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى