Uncategorized

رواية أحببت خادمتي الفصل الخامس 5 بقلم فاطمة الدمرداش

 رواية أحببت خادمتي الفصل الخامس 5 بقلم فاطمة الدمرداش

رواية أحببت خادمتي الفصل الخامس 5 بقلم فاطمة الدمرداش

رواية أحببت خادمتي الفصل الخامس 5 بقلم فاطمة الدمرداش

سندس طلعت كلبة فلوس كنت بختبرها وطلعت وسخه ابتاعت فلوس 
انتى مالك بيها انا عارفك بتغيرى منها 
سندس برفع حاجب اغير من مين ي دلعدى
غادة مسكت سندس من شعرها 
البنت فين ي سندس انطقى 
واحمد طلع المسدس 
وحطه ع دماغها قولى حالا نهى ودتيها فين
سندس بضحكه مستفزة الموت ارحم والله 
غادة يعنى اى
سندس يعنى كدا 
وراحت زاقت غادة وضربتها بالقلم ع وشها
احمد بغضب وزعيق 
ي وسخه ازى تضربى خالتى كدا 
وراح ضربها بالقلم 
القلم دا تمهيد ليكى عشان نهى 
والتانى دا ونزل بالقلم ع وشها 
عشان خاطر تعرفى انك بتتعاملى مع مين ي سندس 
ودلوقتى يلا قولى نهى فين
سندس مش هقول
احمد تمام 
واحد من الرجاله كانت راسه مفتوحه 
وجاع احمد 
احمد بيه احمد بيه 
احمد بخضه مالك ي عثمان
عثمان بتعب 
الست سندس ضربتنى 
احمد بغضب لييييه ي سندس عاملك اى 
عثمان ي بيه هى هدتت الست نهى بانها لو قعدت هنا 
هتقتلكم كلكم 
فالست نهى هربت عشان خايفه عليكم
وكمان خلت واحد من الرجاله 
يروح وراها عشان خاطر 
يقتلها هى كمان 
احمد هى مشيت من اى اتجاه
عثمان من الاتجاه دا سعتك
احمد نادم ع كام واحد من رجلته 
وخلهم ربطوا سندس 
وهو راح ورا نهى 
عند نهى 
خايفه ومتوتره جدا لانها اول مره تمشى ف الشوارع دى 
ودخلت ف حته كدا مقطوعه 
وهى وبتبلع ريقها ي رب احفظنى 
انا مليش غيرك ي رب 
ي رب 
وفجاة جا صوت من ورا
وايد اتحطت ع كتفها.
قوليلى تحبى تموتى مقتولها 
ولا اعمل معاكى الواجب وبعدين اقتلك 
نهى اوعى ابعد عنى 
الراجل كان نفسى والله بس لازم 
تقعد شويه حلوين وبعدين اقتلك 
نهى اوعى وراحت ميلت ومسكت حجر وضربته ف راسه وجريت 
بس المره دى مجريتش علطول دى رجعت من نفس الطريق الداخلت بيه
الراجل ماشى والله لهعذبك عذاب اصعب من عذاب الملكين خدى هنا 
هى تجرى وتبكى 
وهو بيجرى وراها
وبيقولها مش هتقدرى تجرى كتير اخرك كام دقيقه 
وهتموتى 
وانتى وبتجرى ابقى اشاهدى ع روحك
نهى خلاص كانت هتستلم لانها فعلا تعبت من الجرى 
بس كانت بردوا عنده امل انها ممكن تنفد من الراجل
وعند احمد داخل من نفس المكان الداخلت منه نهى 
ويشاء القدر ان هو وداخل نهى تطلع بس العربيه هتخبطها 
احمد بخضه نهى 
نهى انتى بخير 
نهى ايوا ي احمد 
احمد ورينى كدا 
نهى ايدى بس ودمعت 
احمد اسف ي نهى 
نهى لا متتاسفيش 
اركبى العربيه يلاا
الراجل والله عال اوى 
بدل ماكنت هاخد راس سبحانه ربك لما بيكرمك جالى راسين 
احمد قفل ع نهى باب العربيه
نهى لا ي احمد ملكش دعوة بيه 
الراجل بما انه صخم كدا مسك احمد وضربها بالقلم واحمد ردله القلم 
المهم كانت خناق بس احمد من كتر الضرب والمقاومه كان هيغنى عليه 
نهى نزلت من العربيه وفضلت تدور ع اى حاجه تضرب بيها الراجل
واخيرا لقيت فرع شجره كبير 
رفعته وضربت الراجل ع راسه بالفرع 
ضربتين فاغم عليه 
نهى ببكى احمد بيه احمد بيه 
احمد نهى انتى بخير 
نهى ايوا بخير 
نهى يلا نمشى ي احمد بيه 
أحمد والكلب دا 
نهى سيبك منه 
احمد لا ازى دا 
اتصل ع حد من رجلته جم خدوه 
وهو ركب العربيه وراحو المستشفى 
احمد دكتور اخبارها اى 
الدكتور مافيش حاجه تخوف دا بس 
كسر بسيط بس متعملش اى حاجه
وكمان ف كدمات ف جسمها 
احمد بحزن ماشى ي دكتور 
شكرا تقدر تطلع
الدكتور ايواعادى 
ركبت نهى العربيه 
وبعده وصلوا للبيت 
غادة بدموع نهى بنتى 
نهى ف الحظه دى كانت دايخه واغمى عليها
نهى اصحىاصحى ي نهى حرام عليكى متعمليش ف امك كدا 
وفاء احمد خد نهى دخلها جو 
احمد شال نهى وحطها ع السرير 
وفقها 
نهى بخضه انا فين 
غادة حضنتها انتى ف حضن امك ي بنتى 
نهى افتكرت لما كان الراجل يجرى وراها 
وفضلت تبكى ف حضن امها كنت هموت ي ماما كنت هموت سندس كانت عايزة تموتنى 
احمد متقدرش 
وانتى ازى تهربى بسبب شوية تهديدات 
نهى كنت خايفه لتجرالكم حاجه من بسببى 
وفاء اوعى تقولى كدا سندس دى عقربه 
غادة مسحت دموعها حصل خير 
يلا بقى عشان تاكلى وتاخدى علاجك بنتظام 
غادة شدت نهى من راقبتها 
نهى اى ي ماما 
غادة بفرحه احمد دى بنتى نهى نفس الوحمه المولوده بيها 
احمد بفرحهالحمد لله 
يلا خفى بقى 
عشان هاخدك ونسافر سوا 
نهى انروح فين انا عمرى ماطلعت من برا البيت ابتاع عمى 
غادة متقوليش عمك 
نهى لا ي ماما هو كان بيعملنى كويس مراته وعيالها هما الوحشين
غادة طيب 
يلا بقى عشان تغيرى هدومك
وفاء بدموع اد اى انتوا الاتنين حلوين بلمتكم دى 
غادة الفضل ليكى ي وفاء لو مكنتيش غايزة شغاله مكنتش هلاقيها 
احمدوبعدين ف الجوا دا 
عثمان داخل احمد بيه دكتور الهيعمل التحاليل برا 
وكمان اشرف جوز مدام غادة وصل معه
نهى بفرحه بابا 
غادة ايوا 
الدكتوراخد شعره من نهى وكمان من اشرف 
وقالهم النتجيه بعديوم 
اشرف تمام ي دكتور
اشرف قال لنهى خدى تعالى 
نهى بصت ع غادة 
غادة ايوا روحى ف حضن ابوكى
نهى جريت وحضنت اشرف بابا 
اشرف بدموع  بنتى فرحه 
فرحه عامل اى ي بابا 
اشرف الحمد لله بخيري قلب ابوكى 
وانتى عامله اى 
نهى مكنتش كويس بس دلوقتى 
بقيت كويسه بيكم 
اشرف ي حياتى انتى 
اوضتك ولعبك مستنياكى 
نهى هو انا ليا اوضه وكمان لعب 
اشرف بضخك ايوا 
بكرا ان شاء لله لما يطلع التحاليل 
هنرجع بيتنا 
عثمان احمد بيه الست سندس هربت 
ومحمود البواب هو الفكها 
احمد بصدمه اى…..
 يتيع……
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية سحر عينيها للكاتبة روكا محمود

‫2 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!