Uncategorized

رواية الدبش اللي خطفت قلبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم نرمينا راضي

 رواية الدبش اللي خطفت قلبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم نرمينا راضي

رواية الدبش اللي خطفت قلبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم نرمينا راضي

رواية الدبش اللي خطفت قلبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم نرمينا راضي

صحت في نص الليل لقت نفسها جوا أحضانه، سحبت نفسها بهدوء عشان متقلقهوش 
نزلت من السرير لقت اللي بيضمها من ضهرها
يمنى: عااااا عفريييت يااامااا 
عمر: اهدي يامجنوونه انا عمر جوزك ????????
يمنى: سيبناااي وانا ايش عرفني انك جوزي 
عمر: هوريكي انا جوزك ازاي نيهاااع ????????
يمنى: انت اتعديت مني ولاايه يابشه ????????
عمر:هو انا اطول ابقي زي قمري ده،انت ايه اللي صحاكي 
يمنى:جعاانه اوي 
عمر:وانا كمان تعالي ناكل ونتفرج عالتلفزيون شويه،انا طالما صحيت مش هيجيلي نوم دلوقت 
يمنى بتسقف بايديها وتصفر:اشطاااا دي هتبقي قعده حلووه اووي ياشقييق 
عمر :اسكتي يابنت المجنونه هتفضحينا احنا الفجر والصوت بيرن 
يمنى:طب رد عليه ????????????????
عمر بيمسك شعره:ااه هتشل بجد والله كده كتيير ????????
يمنى:يسطاا انت ماسك شعرك ليه،هو الواحد لما يتشل بيتشل في شعره! يعني مثلا هتروح تجيب لشعرك كرسي متحرك، وتقعد عليه ولا تيجي تسرحه ميتسرحش ????????????
عمر:هااا 
يمنى بتقلد هاني رمزي في فيلم غبي منه فيه:يااعيني ده اتصدم!????????
عمر رااح ماسكها من شعرها براحه،لفه علي ايده لانه كان طويل وزقها عالسرير 
يمنى:عاااا لااا الهي يستر عرضك سيبيني اكل الاول 
عمر وقع عالارض من كتر الضحك:يستر عرضي،ياليله مش فاايته انتي بتجيبي الكلام ده منين ????????????
يمنى:من كوكب زوحلقه
عمر ببقلد سعيد صالح في مدرسة المشاغبين: ياااشيــخه يااشيخه بقاا، حتي الكواكب مش رحمه امها 
يمنى: تؤ ???? يلاا بقاا ناكل نيهااع
عمر: نيهااااع برده !  والله يايمنى ياحبيبتي انا خايف لما تيجي تولد تطلبي تولدي في جنينة حيوانات مش مستشفي ????????
يمنى:انت بتلووول يسطاا ????
عمر:بتلوول! يعني ايه بتلوول 
يمنى:ماانت عشان نرم مش فاهم،معناها انك بتقول اي كلام في الترللي وخلاص 
عمر:اممم بقا انا  بقول اي كلام.
.بيقرب منها ويخلع التيشرت،
بقاالي كتير معاقبتكيش يايمنتي حوالي اربع ساعات كده وشكلك كده وحشك عقابي 
يمنى بتروح ناحية الباب عشان تهرب منه ????
 (بقاا حد يبقا معاه واحد زي عمر ويهرب ياهبله ????????)
يمنى:يسطا مقصدش انك بتقول اي كلام،انا اقصد اغنيلك الجمال عدا الكلام 
عمر:ايه ده صرصاار 
يمنى:عاااا فين ده 
وهي بتلف تشوف الصرصار، راح ماسكه من وسطها وشدها ناحيه صدره 
عمر:متقدريش تهربي مني 
يمنى:هو فين الصرصار ده
عمر بيغمزلها:دخل في جيبي،تحبي تشوفيه ????
يمنى بتزقه:عفكره انت عمال تقل في ادبك وانا هموت من الجوع 
عمر:طيب يلاا تعالي ناكل وبعدين نشوف موضوع الجيب ده 
يمنى: انت مش ساالك يااض ????????
عمر:يااض!حلووو اووي كده العقاب زاد 
يمنى:هتعمل ايه 
عمر:هناكل الاول وبعدين هعرفك هعمل ايه 
يمنى:مش مطمناالك بس مااشي.
..جابو البيتزا والكولاا وشغلوا التلفزيون ،وطبعا يمنى هي المتحكمه في القنوات،جابت فيلم كرتون الملك سيمبا 
كان مقعدها بين رجليه وهي سانده راسها علي صدره 
عمر كان جايب لنفسه شويبس اناناس مشروبه المفضل،ويمنى تفاح 
يمنى:اييه ده،هو ده قميصك 
عمر: هو انتي لسه واخده بالك…اممم طب هو يلزمك في حاجه (بيغمزلها)
يمني وشها احمر،بتوه في الكلام..
 بتبص للون الشويبس،مسكت الكنز في ايدها بتقلد محمد سعد في كتكوت:طب ده عصير برتجان،ده ايه بجا….. بول!! ????????اخد بوج برتجان وبوج بول ????????????
عمر:هههههه اه يامعفنه 
بتاكل بيتزا وبتحط كاتشب عليها 
عمر:امسحي الكاتشب اللي حوالين شفايفك ده 
يمنى:اهو مسحته…لسه فيه؟
عمر:استني…قرب منها وإلتهم شفايفها في قبله اذابتهم سوياً
شالها،لفت ايديها حوالين رقبته ومتعمقين في قبلتهم ♥
حطها برفق علي السرير،
يمنى:استني 
سكتها بقبله منه وبدأ يفكلها أزرار القميص بتاعه.،
(وتسكت شهر ذاد عن الكلام المباح،بينما ذهب ينهل من عسلها أخذ إيااها في بحر حبه العميق ♥)
وتوته تووته خلصت الح…ايه اللي انا بقول ده ????????????
ده لسه بااقي حلقااات كتيير وليله فل سعااتك ????????
….
قامت من النوم عالمغرب كده تقريبا،ولاول مره عمر ميصحاش بدري
بصت عليه لقيته نايم،نزلت من السرير لبست قميصه تاني تستر بيه جسمها وكأن ملابسه بقت إدمان بالنسبالها 
دخلت الحمام خدت دش منعش،وخرجت طلعت قميص من من قمصانه لبسته،كانت غرقانه فيه،عمر كان ضخم بالنسبه لجسمها فهي كانت ضعيفه بالنسباله 
حطت من برفانه اللي بتعشقه،وسرحت شعرها،رفعته في شكل كحكه فوق راسها 
راحت تصحيها،بتهمسله قدام شفايفه
يمنى:عمرر اصحي الاهلي جاب جون ???????? عمر اهلاوي متعصب ويمنى زملكاويه والاتنين طول الوقت مبيبطلوش عند في بعض،بس مفيش واحد فيهم يقدر يستغني عن التاني لحظه ♥
باسته من أرنبة مناخيره برقه 
فجأه راح قايم مشقلبها خلاها تحته وفضل يضحك 
عمر:ههههه مفاجأه مش كده، القميص ده شكله مش غريب عليا 
يمنى:انت كنت عامل نفسك نايم
عمر:ههههه للاسف ااه 
بتضربه في صدره:علفكره انت وحش 
عمر بيوطي علي شفايفها:ومفتري كماان 
يمنى:عمرر هو كله بووس بووس كده انا عااوزه اخررج ياعم ????????
عمر انفجر من الضحك ????????????????????اهدي يامجنونه هخرجك والله..قومي البسي يلاا عشان ننزل نتعشي في مطعم ونتمشي شويه،افرجك عالمدينه 
يمنى:هييييه ????????
لبست فستان أزرق غامق.وكوتشي ابيض وطرحه بيضه 
وعمر لبس تيشيرت اسود وبنطلون جينز ازرق غامق وكوتشي ابيض..
كاالعااده كانوا كاابلز جمييل،الحب وجنونه اتجمع فيهم 
دخلوا مطعم من ارقي المطاعم 
العيون كلها كانت عليهم،يمنى اللي زي القمر وعمر الرجل الوسيم الشيك 
قعدوا علي ترابيزه وطلب المنيو 
يمنى بتبص في المنيو:عااوزه من ده 
عمر:اللي هو اييه ياروح قلبي 
يمنى:بنجر وكماشه 
عمر كتم الضحكه بصعوبه عشان ميحرجهاش قدام حد:قصدك Bangers and mash 
يمنى:دي تعويذه دي ياخويا ????????
عمر:ههههه لاا ياروحي دي 
وجبة إنجليزية تقليدية ومشهورة في المطابخ بتتكون من بطاطس مهروسه وسجق،هيعجبك اووي 
يمنى:طب متقول من الاول انه بطاطس وسجق،هتخس ولا هتخس ???????? وبعدين انا في الانجليزي مش اد كده لكن في الإنجلش فوريره 
عمر غصب عنه ضحك بصوته:هههههههه هتموتيني والله
يمنى:هات المنيو دي كده بس 
عمر:خدي ياحبيبتي منيو لله اللي عرفني عليكي ????????
كلواا وخرجوا يتمشوا في المدينه،وكان كل اما يعجبها حاجه كان يجبهلها في ثواني 
جبلها دباديب كتير لانها بتحبهم وجبلها ورد التوليب نباتها المفضل،وجابلها صندوق سمك زينه ♥♥
مروحوش في اليوم ده غير الفجر
حرفيا كان من احسن ايامهم…♥

يتبع..

لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية الوقت المتبقي لي للكاتبة روزان مصطفى

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى