Uncategorized

رواية روح الفصل الخامس 5 بقلم سهام علي

 رواية روح الفصل الخامس 5 بقلم سهام علي

رواية روح الفصل الخامس 5 بقلم سهام علي

رواية روح الفصل الخامس 5 بقلم سهام علي

جاسر… في اي ي روح
روح بعياط.. اصلي اتخبطت في الباب
جاسر.. بقلق.. انتي كويسه تعالي 
وخدها ودخلها المكتب وجاب شنطه الاسعاف الاوليه وطلع منها كذا حاجه 
روح.. انت بتعمل اي
جاسر.. بقلق.. هوووووس
وطلع وبدأ يشوف رجلها وهو سرحان بس هي في الحقيقه متخبطتش وربط لها رجلها علي الفاضي ????????????
الله يعينك علي البلوظه اللي في دماغك انت ????????????????????
روح.. الاجتماع امتي
جاسر بجديه.. جهزي نفسك كمان ربع ساعه 
روح. بحماسه اتسغربها جاسر.. تمام انا جاهزه
روح في نفسها مسيرك هتقع ي جاسر 
وطلعت بره لحد ما الاجتماع يبدأ 
في الاجتماع….. 
حازم… اهلا ي جاسر بيه
جاسر.. اهلا فين جو
جو.. ciao jaser
اهلا جاسر بيه
جاسر… ciao jo
اهلا جو
جووو.. صاحب شركه ادويه من ايطاليا شاب عنده٢٨سنه وبيتعامل مع جاسر
وقعدوا ودخلت روح
روح.. ciao
جو.. cia
جاسر.. قولي له الصفقه ثمنها ٨مليون جنيه ومش عاوزه اي خطأ 
روح.. L’accordo vale 8 milioni di sterline e non voglio niente di sbagliato
جووو.. Non c’è nessun errore con me, signore
لا مجال للخطأ معي مستر جاسر
جاسر.. معاد التسليم في مكان…. يوم٢٨-٨يوم التلاتاء الساعه ١٢منتصف الليل 
روح…. Riconsegnata in posizione il 28-8
جووو…È tutto al sic
تمام كل شئ امن
روح.. 
كل شئ تمام 
وخلص الاجتماع وروح عرفت التاريخ وعرفت المكان وتمام اوووووي وتقريبا قربت تكشف هويه جاسر
بس لاسف الحظ مش هيكون حليفها
عند فاطمه واحمد
احمد بكسوف.. ازيك ي فاطمه 
فاطمه بفرحه.. الحمدلله ي احمد 
احمد..بتردد.. فاطمه ممكن اقولك حاجه قول ي بني بقي????????????
فاطمه بكسوف.. اتفضل
احمد.. انا بحبك ❤
اووباااااااااااااااااا
نرجع عند روح روحت البيت 
وحشتيني 
روح.. ي قلبي ❤انتي كمان 
ايه.. حبيبتي اتأخرتي ليه 
ايه…اخت روح عمرها٢١سنه جميله وشرحها متموج ذو البشره البيضاء الجميلة  في تالته حاسبات ومعلومات
ايه.. يلا عشان ننام انا مستنياكي من بدري
روح.. يلا ي قلبي ❤
ايه..روح انا عاوزه اجي معاكي بكره ????????????
روح.. هو انا رايحه الملاهي????????????????
ايه.. معلش زهقانه 
روح.. طيب ياقلبي 
عند احمد وفاطمه
فاطمه… انا كمان بحبك ❤ي احمد
احمد.. قولتي اي قولي احمد كده تاني 
فاطمه.. بكسوف بحبك ي احمد 
احمد… وانا بعشقك ي قلبي ❤
نسيب الاخوه دول مع بعض بقي
في صباح يوم جديد…..
روح لبست وخدت معاها ايه ووصلوا الشركه 
روح.. خليكي هنا هجيب حاجه وجايه
ايه.. طيب
ايه واقفه ولقيت واحد ماسك كوبايه شاي وبيتكلم في التلفون وخبط فيها كبها عليها 
ايه.. اااااااااااااااااااااه مش تفتح ي حيوان
عز… انا حيوان ي متشرده????????????
ايه.. انت جاموسه بقرون كمان ????????
عز.. بس ي عجله انتي ????????
ايه.. بس ي خرتيت????????
وسابته ومشيت
روح.. اي اللي بهدلك كده ????
ايه.. واحد ????جاموسه خبط فيا كب الشاي عليا
روح.. معلش ياقلبي 
ودخلت لقيت جاسر بيتكم في الفون فمردتش تتكلم ووقفت علي الباب
جاسر.. احنا لو اتقفشنا هنروح في ستين داهيه 
مجهول… متقلقش ي جاسر بيه
جاسر… انت عارف احنا بنسرب اي احنا ممكن ناخد فيها اعدام 
مجهول.. كل حاجه متأمنه لا تقلق وقفل مع جاسر وروح في حاله زهول وافكار ملهاش حدود وان هو طلع كمان كده وشغال في الشمال وبتفكر هو شغال في ايه 
مجهول.. بتعملي ايه عندك 
روح..بثبات داخله لجاسر بيه
عز.. اتفضلي
دخلت روح عند جاسر وقفلت الباب
جاسر راح قام ناحيه روح وشدها ليه وقرب منها جامد 
روح.. اي اللي انت بتعمله ده
روح في نفسها لازم اخليه يثق فيا لازم
جاسر.. بحبك ❤
روح.. طب ابعد بقي الله
جاسر.. وبيقرب اكتر علي شفايفها وروح خافت وغمضت عنيها وهو راح خاطف بوسه طويله بكل شغف 
كل ده تحت زهول روح
جاسر… انا جاي لبابا النهارده عشان مش قادر ????روح.. ف حاله زهول من اللي حصل 
جاسر.. روح
روح.. تمام تشرف
جاسر.. الفرح قبل الصفقه يعني الاسبوع الجاي 
روح… نعممممممم????????????????
يتبع…
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!