Uncategorized

رواية قصة حب أبكاها القدر الفصل الخامس 5 بقلم وفاء كامل

 رواية قصة حب أبكاها القدر الفصل الخامس 5 بقلم وفاء كامل

رواية قصة حب أبكاها القدر الفصل الخامس 5 بقلم وفاء كامل

رواية قصة حب أبكاها القدر الفصل الخامس 5 بقلم وفاء كامل

وصلنا الفصل ال فات عندما
محمود غنى لهم وكانه يوجه رساله فعلا ليارا
ومدى حبه لها
ثم ف وسط الغناء مد يده للاسفل لها وامسك يده وصعدت بجانبه ع المسرح واكمل غناء وختمها بكلمه احبك ????
وتعالت التصفيق والتصفير
وهناك اعين حاقده ع يارا واعين سعيده لها
واعين تريد الانتقام
نعم انها اعين.. خااالد….
فهو اتى للكليه لكي يصالحها ويقعد معها ولكنه تفاجئ بها ع المسرح وممسكه بيد محمود ويقول لها احبك ف اخر اغنيته
قرر ان ينتقم منهم هما الاثنين
ازاي تسيبه وتحب الجربوع ده ????
وترکهم وذهب وهو یتوعد لهم
اما ع یارا كانت سعيده جدا بتواجدها مع محمود امام الجميع وايضا لانه اعترف لها بشعوره التي هي ايضا تبادله نفس الشعور
وطلبت منه ان يغني اغنيه اخرى
وقال لها بشرط تغني معايا
يارا ترددت وخجلت كثيرا
لكن عندما امسك يدها ونظر ف عينيها وبدأ الغناء بدأت هي الاخرى الغناء بتلقائيه لا تدري م اين اتتها هذه الجراءه
فهي معه تشعر بالامان واحساس غريب
بعد ان انتهت الحفله اوصلها محمود الي بيتها وودعها بابتسامه سعيده وظل يراقبها بعيونه حتي اختفت ع انظاره
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مرت الايام وكانوا اغلب الوقت يتحدثون ف الهاتف
اصبحت يارا لا تنام الا ع صوته وكذلك محمود
وكانت لا ترد ع اتصالات خالد لها وعندما يأتي اليها البيت كانت تتحجج بالمرض كي لا تخرج
خالد زهق م معاملتها وقرر انه هيبدا ينفذ خطته ع قريب
اما ع محمود فكان باين عليه اوي انه واقع لشوشته ????
ودائما كان يراه صديقه ممدوح جالس يغلق عليه باب غرفته ويتحدث ف الهاتف كثيرا وكان ممدوح يتعمد ان يرخم عليه
حتي تعرف ع يارا وكلمها ايضا
ووصاها ع صديقه محمود وكم هو طيب وحنون ويحبها جدا
كانت تستمع له وهي محرجه
ذات يوم كان محمود يحادث يارا ف الهاتف ف المساء
وهي كانت تجلس ع الفراش وترتدي تيشرت حملات وردي وشورت ابيض و تمسك دفترها وترسم فيه
وتضع السماعه ف اذنها وتحادثه
اما ع محمود فهو نائم ع الفراش
وكان يرتدي تيشرت نص كم اسود وشورت ابيض
ويضع السماعه ف اذنه ويتحدث معها وهو ينظر للسقف ويتخيلها
محمود.. بس ياستي هي دي حياتي
يارا.. ياااا انت شوفت كتير اوي
الله يكون ف عونك بجد
وباذن الله ربنا هيعوضك خير
محمود.. ما فعلا ربنا استجاب لدعواتك
يارا.. ازاي يعني
محمود.. الحمدالله ربنا عوضني باحلى واجمل انسانه ف الكون
يارا بخجل.. بس بقا ياحوده بتكسف
محمود يااالهوي ع الخدوده الحمرا ال هموت واشوفها
يارا بضحك.. شكلك بكاش وبتاع كلام
محمود.. انا ابدا والله دانا اول مره ف حياتي اقع الوقعه دي
واتكلم كدا مع بنت
انا اصلا عمري ما كلمت بنت ف حياتي
انتي الاولي والاخيره
يارا بضحك.. كداااب ????
ع رأي اصاله
محمود.. انا ابدا والله
ومش فاهم اصاله قالت اي
يارا بضحك.. هيقولك انتي الاولي وكمان الاخيره هيقولك انتي نجمه عاليه ف السماااا
اوعي تصدقيه ده كداب وواطي ووبكاش ????
محمود بضحك.. ياشيخه اصاله قالت كدا بردوا
ههههههه
يارا بضحك.. اوماااال ????
محمود.. انتي جبتي الاغنيه وختمتيها ع مزاجك هههههه
ياستي متزعليش هعملك ذي حسن شكوش
انتي بسكوتايه مقرمشه
يابت دا انتي قطه مخربشه
اموت فيكي وانتي مفرفشه منعكشه
يارا بضحك.. منعكشه ليه شايفني امنا الغوله وشعري واقف ????????????
محمود بضحك.. استني بس خدي الحته دي
قعده جوه قلبي مربعه
دانتي لوحدك باربعه
يعني عمري ما هحب ولا هتجوزي عليكي انتي ف عين احلي بنوته يا يارا
يارا بضحك.. ???????????? شكوش بيقول كدا
هو عارف اسمي ههههه
محمود بضحك وقلد مسرح مصر.. تخيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل ????????
يارا ????????????
محمود تاه ف ضحكتها ورقتها
وقال لها.. يارا بقولك اي هو انا ممكن اشوفك
يارا بتوتر.. تشوفني ازاي
محمود.. ع الفيديو كول
يارا.. امممممم
محمود.. ممكن اكلمك
يارا بفزع وهي تنظر لنفسها وما ترتديه .. ها ???? لا لا استني مش هينفع
محمود.. ليه بس انتي وحشاني نفسي اشوفك
يارا بتوتر .. طب ثواني انا مش جاهزه مش جاهزه دلوقتي خالص
محمود.. مش جاهزه ليه هو انا بقولك يلا نخرج عشان تقرليلي مش جاهزه ???? انا هكلمك اهو
وبالفعل بدأ يتصل بها الفيديو كول
يارا قامت مره واحده بفزع وهي تصرخ وتقول له.. لاااا ثواني ثواني
ودهبت سريعا للدولاب وارتدت چاكت فوق التيشرت وذهبت للفراش مره اخري وسحبت الغطاء كي تداري به رجليها
يارا بتوتر وهي تضع السماعه ف اذنها مره اخرى وتفتح الكاميرا .. اااااا وتضع خصلات شعرها وراد اذنها بتوتر
وهو ينظر لها بحب وتوهان
وكان ممدت ع الفراش ويبتسم اليها
يارا بابتسامه.. ازيك ????
محمود بسعاده.. ايوه كدا يعني نعرف نتكلم
يارا بضحك.. ازيك ????
محمود بفرحه.. الحمدالله وانتي اخبارك اي
عامله ااااااي ????
يارا.. كويسه
اقصد الحمدالله ????
ويضحكون سويا مكسوفين م بعض
وسكتوا فجاه فقط ينظرون لبعض وكل منهم ينظر ف الارض
ثم كسرت يارا هذا الصمت وقالت له
يارا.. هو احنا كنا بنقول اي
محمود.. كنا بنقول انك قمر اوي وحلوه اوي
وبشكر ربنا ع النعمه ال رزقني بيها وعلي كميه الصدف ال جمعتنا ببعض ????
يارا بخجل واحمر جبينها????
محمود.. ايووووه بقا كنت هموت واشوفهم
يارا.. هما اي
محمود.. الخدوده المحمره دي ذي الطماطمايه ????????
يارا بخجل.. محمود اتلم بقا
محمود بتوهان.. ياعيون محمود وقلب محمود وال جابوا محمود
يارا.. لو مسكتش هقفل الكاميرا
محمود.. لاااااااا خلاص انا سكت اهو ووضع يده ع فمه???? وهي انفجرت ف الضحك ????????????
يارا فجاه اتقلبت ملامحها للحزن
محمود بقلق.. مالك يايارا
يارا.. خايفه
محمود.. م اي بس
يارا.. م ال جاي
خايفه فكره ان حد يعرف ال بنا وهيتقبله ازاي
خصوصاً….. بابا ????
وازاي هخلص م خالد ده
وازاي اقنع بابا عليك
محمود.. سبيها ع ربنا هو المدبر
وانشاء الله خير واكيد هنلاقي حاجه تخلصك م خالد ده ويرضى ابوكي عنك
المهم فكك م ده كله
شوفتي ال حصل
يارا.. لا ف اي
محمود.. ينهااااري يابنتي دي الدنيا خربت خالص لما عرفت ال حصل
يارا بفزع.. ف اي يامحمود خضتني????
محمود.. يعني مسمعتيش خالص ال حصل
يارا بقلق.. ف اي يامحمود اي ال حصل
محمود بضحك.. لما تعرفي ابقي قوليلي بقا ههههههه
يارا.. عليا النعمه انت ررررررخم
حرام عليك وقعت قلبي????
محمو بضحك.. سلامه قلبك ياجميل متخفيش انا متحفظ عليه مش هيقدر يقع
يارا بتوهان.. هو اي ده
محمود.. قلبك
يارا بضحك.. اموت واعرف انا بحبك ع اي يس ????????????????????
محمود.. ع جمااالي يااوختي
وضحكوا سويا????????
محمود.. ايوه كدا ياحجه اضحكي كدا ومتكشريش وتشيلي طاجن ستك فوق راسك كدا
يارا بضحك.. انت بتجيب الكلام ده منين ????????
محمود.. والله الحياه بسيطه يايارا
يارا.. بسيطه ازاي بس
محمود بضحك.. اهو بسيطه اهي بنضحك وطظ ف اي حاجه
يارا.. لا الحياه دي مش بسيطه خالص
دانا بحس اني ماشيه ع حبل م كتر ما الحياه معقده معايا
محمود.. ايوه انا بحس ان دايما كدا
ومعقده الدنيا
ثم تنهد وقال.. مش عارف والله بحس انك دايما مش مبسوطه
يارا.. لا اي ده انا مبسوطه جدا ع فكره كفايه اني معاك
محمود.. ربنا يخليكي ليا يارب
يارا.. بس انت ليه بتقول كدا اني معقده وكدا
محمود.. َعرفش
بحس انك م الناس ال بتحسبها ذياده ع اللزوم
ومش بتلحق تتبسط بحياتها
ذي دلوقتي مثلا بنتكلم عادي بسعاده وقلبتيها جد اوووي لانك بتحسبي لكل حاجه ومعقداها سبيها تمشي ذي ما ربنا عايز هيكون
يارا.. اممممم تقصد اني انا جد يعني
محمود.. والله انا ما اقصد حاجه بس كل ال اقصده فكيها شويع وسبيها تمشي ذي ما اهي ماشيه ربك ساترها يابنتي
يارا بفرحه.. عندك حق
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عادت الايام وبدأو كل يوم يتحدثون سويا
وهي ف الكليه وهو ف الشغل
واول ما تصحي م النوم
ولو خرجت مع صحابها او وهي ف المطبخ او وهي نائمه
اصبحت حياتهم واحد
كانهم روح واحده وشخص واحد وكل يوم بيكبر حبهم لبعض
وعندما تقع ف مشاكل يكلمها ويساعدها
بقت اغلب الاوقات بتاخد رايه ف كل حاجه تخصها
حتي لبسها بيقولها تلبس اي ومتلبسش اي
حتي صحابها بقا يختارهم اصده مش عاجبوا معظمهم
وحتي لو ذهبت للمول تشتري ملابس تكلمه وهي تجرب الملابس
وحتي وهي ف بيوتي سنتر تصفف شعرها تكلمه ايضا والفتاه تمسك شعرها وتصففه بمكواه الشعر
لا يتركون بعض ابدا
حكوا لبغض كل حاجه ع حياتهم
وكل اسرارهم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف المساء
يتحدثون فيديو كول
يارا.. محمود انا نفسي اطير
محمود.. ف طيارن يعني
يارا.. لا مش كدا انا طول عنري كنت اتخيل نفسي طاااايره ف السما وشايفه كل حاجه م فوق
محمود بضحك.. طيب ما تتخيلي نفسك سمكه وتعومي ف البحر دي سهله هههههه
يارا.. بطل رخامه????
محمود.. انا بحب اشوفك بتضحكي اوي
توقف يارا ع الضحك ونظرت له بكسوف
وقالت له.. انا جعانه وانت
محمود.. وانا كمان
يارا.. طب اي
محمود.. تيجي نعمل حاجه مع بعض
يارا.. ازاي
محمود.. نكلم بعض فيديو كول ذي كدا واحنا ف المطبخ ونطبخ سوا نفس الاكله
يارا بضحك.. اي ده اطبخ
بس انا مبعرفش اطبخ
محمود.. ياااالهوي ضحكوا عليا وادوني واحده مع ايقاف التنفيذ ????????????
يارا.. ليه بس????
محمود.. يابنتي انتي متمعيش ع المثل ال بيقول قلب الراجل معدته
يعني لازم تتعلمي الطبخ
اومال بعد ما نتجوز هسيب شغلي انا بقا واطبخلك ????????
يارا بتوهان.. انت قولت اي
محمود.. نتجوز اي
يارا.. انت بتتكلم جد
محمود بضحك.. اومال هقضيها تلفونات كدا لازم تبقي حلالي ال احنا فيه ده غلط
يارا.. مش مصدقه اني ممكن اكون مراتك بجد هيبقا اسعد يوم ف عمري
محمود بسعاده.. طب اي بقا عصافير بطني بتصوصو ههههههه
يلا ع المطبخ وانا هعلمك ازاي تتطبخي بس تتعلمي بسرعه عشان لما نتجوز هههه
يارا.. حاضر يافندم
وذهبت للمطبخ وهو كذلك
وبدؤا ف تحضير الاكل سويا وهو يمليها الخطوات ويعمل ذيها خطوه خطوه
وبعد ان انتهت م تحضير الطعام
اخذت طبق م اللحم ووضعت عليه الصوص
محمود ايضا اخذ طبق وجلس ياكل وكانها امامه
يارا اخذت اول قطعه.. اممممم الله حلوه اوي
محمود بضحك.. تسلم ايدي
يارا.. لا طبعا انا ال عملتها تسلم ايدي انا هههههه
محمود.. وانا ال اديتك الارشاادات يبقا انا ال استاهل بوسه هههه
هي فين بقا
يارا.. هي اي دي
محمود.. البوسه
يارا بضحك واعطه قبله ف الهواد وقفلت هاتفها بسرعه وهي مكسوفه ولا تعلم كيف اتت لها الجراءه لتفعل ذلك
اما عن محمود اخذ يضحك بشكل هستيري عليها
وقال.. عليا النعمه انا بحب مجنونه ههههه
دي قفلت ف وشي لما اتكسفت مني ????????????
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عمر ما الحياه كروهات وبمبي ف بمبي م غير مشاكل وحزن
وهذا ما كان يفكر فيه خالد بعد ان تجاهلته يارا وكل مره تطلب منه فسخ الخطوبه وترمي له دبلته لكنه يلبسها اياها مره اخري وفاطمه اختها تفكرها بوالدها
فتستلم يارا وتلبس الدبله مره اخرى بحزن
خالد ذهب اليها بعد ان خلصت يومها الطويل المليئ بالمحاضرات والسكاشن
وكالعاده كانت مع محمود وتركت اصدقائها
ورائها خالد م بعيد وعيونه الحمروتان تغطيها الشر والانتقام ????
محمود.. انا جبتلك هديه عشان ابقا معاكي طول الوقت وقدام عنيا
يارا بفرحه.. ليه بس تعبت نفسك
محمود.. تعبك راحه
والبسها انسيال ف يدها جميل جدا وعجبها وخطف قلبها
محمود.. مش عايزك تخلعيه خالص عايزه دايما معاكي
وهو معاه مفاجاه وهعرفك سرها بليل النهارده واحنا بنتكلم فيديو ومتاكد انك هتضحكي ع ال عملته بس انا غرضي اطمن عليكي مش اكتر
انا بس الايام دي حاسس اني بشتقلك ياما وممكن اخسرك ف اي وقت لذلك انا فكرت فيها عشان ابقا مطمن عليكي طول الوقت وانتي بعيد عني
يارا.. انا مش فاهمه هي اي دي وليه بتقول كدا
محمود كاد ان يرد عليها لكنه
جاء اتصال له بان ياتي ع الفور ف والده مريض
استاذن م يارا وقالت له بقلق ابقا طمني يامحمود
واومأ لها براسه بالموافقه وذهب مسرعا لوالده
ولا يعلم المسكين ان هذا هو ملعوب م الاعيب خالد ووالده بخير
فقط انه يريد ان يذيحه م امامه ليقدر ينفذ خطته ف يارا
تقدم خالد الي يارا
وقال باتسامه زائفه.. يارا اخبارك
نظرت يارا لمصدر الصوت ونظرت له بقرف.. الحمدالله
اي ال جابك
خالد.. وحشتيني وبقالك فتره بعيده عني قولت اجي نقعد شويه مع بعص ونتفق ع الزفاف
يارا بصدمه.. زفاف مين ????
خالد بضحك.. انا وانتي ياقلبي????
يارا ببرود.. ومين قالك اني عايزه اتجوزك
خالد.. اومال هنقضيها خطوبه كدا ع طول
يارا.. وهو انا اصلا بحبك
يابني فوق انا اخدتك غصب امر م بابا عشان يدمج الشركتين
خالد.. حتي لو كلامك مظبوط
محدش هيقدر يجبر واحده ع حاجه غصب اكيد انتي معجبه بيا عشان كدا وافقتي نتخطب
بس بتنكري ده عشان مكسوفه صح
يارا زفرت بضيق.. استغفر الله العظيم يارب
وبعدين بقا ف الحمار ده ال مبيفهمش
خالد.. انا حمار يا يارا
يارا.. بقولك اي ابعد عني احسلك انا مش فيقالك وحكايه اننا نتجوز دي شلها خالص م دماغك
بلاش قرف????
وتركته وذهبت لصديقتها
خالد ف نفسه.. والله لهوريكي الحمار ده هيعمل اي
مش خالد ال يضحك عليه م واحده زيك
انا كنت معاكي لحد الاخر بكل احترام وعايزك ف الحلال طالما بقا
رافضه يبقا انتي ال جبتيه لنفسك
وهتبقي ملكي غصب عنك وعن اهلك ????????
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
يارا.. ذي ما بقولك كدا يافرح قرفني والله بقا يطلعلي ف كل مكان????
فرح.. واخرتها طيب يابنتي هتعملي اي ال انتي فيه زه غلط ازاي مخطوبه لواحد وبتحبي واحد تاني خالص
وكمان تفتكري ابوكي هيوافق اصلا
يارا بحرن.. مستحيل وانا عارفه لانه هيبص ع مستوانا ومستوى محمود
فرح.. والعمل اي بقا
يارا.. انا خلاص قررت اتصل ب بابا النهارده وهحسم الامر وهفهمه اني مش عايزه خالد وفي حد تاني عايز يكلمك
فرح بفزع.. لا يامجنونه اوعي تعملي كدا
ده ممكن ابوكي يقتله والله مش بعيده عليه
يارا بخنقه.. طيب اعمل اي بس
فرح.. مافيش الا حل واحد
يارا.. الحقيني بيه والنبي يافروحتي ????
فرح.. لازم نشوف عيب ف خالد ونكره ابوكي فيه يخليه يفسخ الخطوبه ومع الوقت
نخلي محمود يظهر لابوكي ويفتح معاه الموضوع
استني بس نخلص السنه دي ع خير وانا متاكده بتفوقه ده لما يتخرج هلاقي اكتر م شغلانه
والفلوس هتجري ف ايده
وساعتها ابوكي مش هيقدر يتكلم او يعترض عليه لان مستواه هيبقا منااسب ليكي
يارا بفرح.. اتي راسك ابوسها يافروحتي
نبيل زويل قاعد معايا ياااخواتي ????
فرح بصحك.. يخربيتك بوظتي سمعه الراجل اسمه احمد زويل مش نبيل يخربيت ام التعليم المجاني ياشيخه ????????
يارا بضحك.. ياستي كلها زويل واخد جايزه نوبل وخلاص????????
فرح.. بت قومي م هنا مش ناقصه غباوه هي
يارا.. انا اصلا كنت ماشيه ارخمه هروح اكلم محمود اطمن ع والده ولو تعبان اوي او مردش عليا هروح هناك بنفسي
فرح.. تمام وابقي طمنيني
يارا وهي تذهب وتتركها نظرت ورائها وقالت لها.. متنسيش ال اتفقنا عليه دوري كدا وراه عشان نخلص بقا
فرح.. عيوني
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
يارا تقف امام بابا الكليه تنتظر تاكسي
وكانت هناك عيون اخرى تراقبها
وقف امامها تاكسي وقال لها تاكسي ياانسه
يارا.. ايوه المهندسين معاك ياسطا
السواق.. حاضر اتفضلي
وركبت يارا التاكسي ف المقعد الخلفي
ف الطريق يارا كانت تمسك بهاتفه تتصل بمحمود لتطمأن ع والده ولكنه لا يجيب
السواق حب يقطع الصمت ده وانتوا عارفين السواقين اد اي رغاين
السواق.. يااا الجو حر اوي النهارده
يارا.. فعلا
السواق.. هي مصر دخلت النار ولا اي هههههههه
يارا.. ???? مش للدرجه يعني
السواق.. والله يابنتي الواحد بقا مش مستحمل الحر خالص
وكل شويه اروح البيت اغير هدومي بسبب العرق
يارا وهي تنظر ف هاتفها.. ربنا معاك
السواق اخذ منديل ومسح به وجهه م العرق
ونظر ليارا ف المرأه وقال لعا.. اتفضلي المنديل ده وشك احمر يابنتي م العرق
نظرت اليه يارا بامتنان ومدت يدها للعلبه واخذت منديل وقالت له متشكرك اوي ????
ووضعته ف يدها ومسكت الفون تبعث برساله لمحمود تقول له انها اتيه اليه للطمئنان ع والده
يارا امسكت المنديل بيدها وهي تمسح به وجهها فهي تتعرق م شده الحراره
تقول للسواق.. لو سمحت هتعبك معايا معلش ممكن تطلع ع الهرم
السواق.. تعبك راحه ياانسه حاضر هوديكي الهرم
شكرته يارا وامسكت هاتفها ظلت تتصل ب محمود
ولكن فجاه احست بصداااع رهيب ودوخه واكتافها اصبحت كالثلج وثقيله ورجليلها ايضا
وضعت يدها ع راسها وكادت ان تكلم السواق ليقف لكنه نظر اليه م المرأه
وهو يضحك ويقول.. اهددددي خالص
شويه وهتبقي تمام
نظرت اليه برعب ثم اصبح كل سئ امامها اسود كالليل
السواق.. الو
……. اي الاخبار
السواق.. كله تمام
….. هتهالي بسرعه
السواق.. امرك
وقفل هاتفه وتوجه للمكان الذي اعطاه له هذا الشخص
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد مرور عدت ساعات
ف المساء
تستيقظ يارا وهي تفتح عيونها ببطئ وكل شئ امامها يتلاشى
ثم تحس بالم وصداع شديد ف راسها
وتمسك براسها وهي تتالم… اااااااه
ثم تصدم عندما تجد نفسها عاريه تماماً ع الفراش
ويدها مربوطه ف الفراش كي لا تذهب لاي مكان
يارا كانت مصدومه ومكنتش مستوعبن ال بيحصل
و اتجننت من الصدم عندما وجدت ملابسها ع الارض بجانب الفرلش وممزقه بوحشيه
اخذت تبكي بحرقه وتصرخ.. اااااااا اااااااه ????????????????????????????
ثم دخل شخص ما
يرتدي شورت قصير وعاري الصدر وف يده السيجاره ويده الاخرى كأس م الوسكي
وينظر لها وهو يضحك
يارا تحاول ان تضم نفسها تداري جسدها
عندما راته وصدمت كثيرا
يارا ببكاء.. انت
انت ال عملت فيا كدا
????
خالد بضحك.. قولتلك نتجوز رفضتي يبقا تتحملي نتيجه اختيارك
مش خالد ال يترفض
وانا لما اعوز حاجه لازم اخدها ومش مستعد اشوفك مع الجربوع ده واسيبه يتهنى بيكي
كدا انتي بقيتي متلزمنيش
واظن ولا حتي محمود بقيتي تلزميه
وشوفي بقا ياحلوه ابوكي لما يعرف الخبر ده هيعمل اي ???????????????????????????? هنسمع خبرك بعده بساعه
واكيد هعمل دور ال اتظلم واضحك عليه وخطيبته خانته مع واد جربوع
وذي ما ابوكي هيخلص منك اكيد هيخلص م محمود لما اعرفه انك كنتي معاه وكل ليله مع بعض وهوريه الفيديوهات والصور
يارا بصراخ… انت بتقول اااااي
خالد.. ربنا يخليلنا الفوتو شوب
اتصورت معاكي وانتي ههههههه وحطيت صوره محمود مكان صورتي وكانه هو ال معاكي
اصل الحمار حاطت صورته ع الفيس بتاعه وهو ع شاطئ البحر ولابس شورت بس وعاري الصدر اخذتها ذي ما هو كدا وخليته هو ال معاكي ف الصوره
الحمدالله التهمه لابساه لابساه ????????????????????????????
نظرت له بصدمه وهي تبكي بشده
كيف خدعها السواق وأخذها الى شقة خالد
الهذا أصر عليا أن اخذ المناديل وانا ذي الغبيه اخذته ووضعته ع وجههي اكيد كان ف ماده مخدره ????????????????
خدرها السواق وتركها فريسه لخالد
يتبع..
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية حياة فرحات للكاتب إسلام عبد العزيز

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!