Uncategorized

رواية كيان الفهد الجزء الثاني الحلقة الخامسة 5 بقلم هدى عبدالصافي

      رواية كيان الفهد الجزء الثاني الحلقة الخامسة 5 بقلم هدى عبدالصافي

رواية كيان الفهد الجزء الثاني الحلقة الخامسة 5 بقلم هدى عبدالصافي

رواية كيان الفهد الجزء الثاني الحلقة الخامسة 5 بقلم هدى عبدالصافي

عمر : حلو حبيبى وبيقرب منها قوليها تانى
لانا بتوتر: عمر ابعد ميصحش
عمر بعشق: هو اى الى ميصحش ورجع شعرها لورا وباسها وشدها من وسطها ليه و….
.
.
.
لانا زقتو: عمر ابعد مش هينفع 
عمر: مش هينفع ليه
لانا: عمر اتلم بقا خلاص
تانى يوم عند زين
حبيبة: اصحى يا عريس
زين بفرحة: صباح الفل يا ام العريس
حبيبة: صباح الورد يا حبيبى يلا يا حبيبى قوم البس
زين قام باس ايدها ودماغها ودخل الحمام وهيا 
طلعتلو البدلة وخرجت
عند عمر ولانا
عمر: حبيبتى 
ليان: اى يا بابى
عمر.:البسى يا حبيبى عشان فى مفجئة انهاردة
ليان: مفجئة اى يا بابى
عمر: هتبقا مفئجة ازاى البسى يا حبيبى يلا
ليان : ماشى يا بابى
عند سليم وكيالا
سليم: هتلبسى اى
كيالا: فستان 
سليم: ماشى هروح انا كمان البس
كيالا: لا استنا تعالا نتصور وبعدها بعد متلبس نكمل الفيديو
سليم : اوف يلا
واتصورو كتير جدا وبعد مخلصو لبس كملو الفيديو هتلاقوه تحت والى بيتابع فى مكان تانى هتلاقى الرواية والصور والفيدوهات فى جروب عشاق الروايات وصورة الادمن غلاف الجروب نكمل
وزين لبس وخلص وكلهم طلعو عند عمر ولانا وفهد كان لابس بدلة لونها اسود وكيان لابسة دريس رمادى وعليه طرحة سوداء وكوتش ابيض على الارض
وعمر لابس بدلة رصاصى ولانا لابسة دريس اوف وايت وهيلز ابيض وطرحة سوداء
وزياد بدلة كحلى وحبيبة لابسة بنطلون بوى فريند اسود وكوتش ابيض وبلوزة بيضاء وطرحة سوداء
وزين لبس بدلة سوداء وشميز ابيض ولبس كوتش ابيض مش جزمة 
(تاريبا عشان بحب الاسود لازم كلو يلبس حاجة كده)
الى بيقرا الرواية فى مكان تانى غير جروب عشاق الروايات الرواية بتنزل حصرى فى 
(عشاق الروايات ????️????✨) وهتلاقو صورة الادمن غلاف للجروب  نرجع للاحداث معلش????????)
شاطرة يا بوسى 
****
Hoda abdelsafi
سلمو ودخلو وقعدو 
لانا : هطلع اشوف ليان وطلعت ونزلت هيا وليان
ليان بصدمة: اى ده فى اى
عمر: مقلتلهاش 
فهد: زين يا ليلو طالب ايدك 
زين بصلها وابتسم ابتسامتو الى بتسحر اى بنت تبصلو 
ليان بجمود ودموع متحجرة: بس انا مش موافقة عن اذنكو وطلعت على فوق
زين بصدمة وابتسامتو اختفت: طب بعد اذنكو هطلعلها انا معلش
عمر كان هيعارض بس فهد بصلو: تمم متتاخرش
طلع وفتح الباب لقاها بتعيط قفل الباب وقعد قدامها فى الارض وهيا على السرير
زين : رفضتى ليه يا ليان انتى مش’ بتحبينى
ليان بدموع: لا مش’ بحبك وانتا ‘مبتحبنيش ومش موافقة عليك
زين بعصبية وبيحاول يتمالك نفسو: ليان رفضتينى ليه
ليان: كده عشان
زين : عشششان اييييه عشان اى رفضتينى عشان ايه يا ليان اثبتلك ازاى انى بحبك وقومها وقفها قدام المراية
زين وهو مخليها باصة للمرايا وانعكا’سهم باين وكسر’تو الى ليان سببتهالو باينة فى عينيه
زين وهو بيهزها: شايفة اى قولى شايفة اى شايفة انى اتغيرت عشانك شايفة اى شايفة انك وجعتينى دلوقتى شايفة ولا مش شايفة قولى هااا
ليان بعياط ولفت ليه: انتا السبب انتا الى ضحكت عليا فى الاول
زين : لو ضحكت عليكى هاجى اتقدملك ليييه لو ضحكت عليكى انتى مفكرة انى كده ضحكت عليكى تحبى اوريكى الضحك بيبقا ازاى تحبى ولز’قها فى الحيطة وقرب منها وهمس جمب ودنها بوجع
زين بوجع وهمس: تحبى اوريكى ومشا وشو على خدها بهدواء و…
يتبع…..
لقراءة الحلقة السادسة : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

‫2 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى