Uncategorized

رواية أسير صوتها الفصل السادس 6 بقلم شهد أشرف

 رواية أسير صوتها الفصل السادس 6 بقلم شهد أشرف

رواية أسير صوتها الفصل السادس 6 بقلم شهد أشرف

رواية أسير صوتها الفصل السادس 6 بقلم شهد أشرف

وصلوا الي فله حمزه وودعوا عائلتهم وسط بكاء فريده وتهدئه حمزه لها ووسط اشتياق الاب لابنته 
…………………………….
حمزه: خلاص بقا بطلي عياط ما انتي هتشوفيهم تاني والله
فريده بشهقه وبكاء: بابا هيوحشني اوي 
حمزه: طب يلا نطلع بقا وغمزلها 
شهقت فريده  لما حمزه شالها فجاءه كأنها ريشه 
حمزه: استعنا علي الشقا بالله 
فريده: حمزه لو سمحت نزلني
حمزه: يخربيت حمزه يشيخه ارحمني والنبي مش في الجنينه 
فريده بخجل : طب نزلني 
حمزه وهو يدخل من باب فلتهم 
حمزه: بس ي حبيبتي انا مرتاح كدا
صعد بها الي غرفتهم وانزلها 
حمزه وهو يقترب منها : بقلك ي ديدا 
فريده وهي ترجع للخلف: انت بتقرب كدا لي
حمزه ويقترب اكتر حتي الصقها في الحائط: براحتي 
فريده : طط..طب ابعدد
حمزه : ولو مبعدتش 
فريده بشجاعه : هعمل كدا وضربته بالبوكس في بطنه 
بس ماثرش معاه يالكي من فتاه ساذجه تقارنين قوتك بقوته
حمزه: قطتي بقت شرسه 
ابتعد عنها 
حمزه: ادخلي الحمام غيري عشان نصلي 
فريده تجري الي حمام : حااضر
حمزه بهمس: هتجنني بنت اللزينه 
 توضأت فريده و ارتدت منامه بيتيه مرسوم عليها تويتي ???? وكانت طفله بريئه جدا ولبست فوقها إسدال وكان شكلها قمرر
اتوضا حمزه وبدل ملابسه الي بنطلون اسود بيتي وتيشرت ابيض ملتصق بجسده ويبرز عضلاته بشكل خرافي 
خرجت فريده لقيته قاعد علي الكنبه مستنيها عشان يبداو صلاه مع بعض 
وقف حمزه وهو مصدوم من جمال هذه الفتاه في اي شي ترتديه فكانت ملاك علي هيئه بشر 
حمزه: بسم الله ماشاء الله عليكي ي حبيبتي قمرر 
فريده بخجل: شكرا 
حمزه بضحك علي خجلها : طب يلا عشان نصلي 
…………………………………….
صلوا وقرا حمزه الدعاء 
……………………………………
حمزه وهو يقترب من فريده : تعالي اقولك كلمه سر 
فريده بخجل : لا 
حمزه وهو يرفع رأسها ويقترب من شفتيها فإنه انتظر كثيرا لينول من هذه الشفاه ويستكشف طعمهم 
فريده : احم حمزه 
حمزه وهو يقترب اكثر ويتبادل أنفاسها: مممم 
فريده بخجل ووجهه احمر : خلينا ناخد فتره خطوبه 
????????
………………………………………………
عند ادهم وصل ابو فريده الي البيت وهو في طريقه لتوصيل ميار الي بيتها 
……………….
ادهم بعصبيه: ابن***** الي في الفرح دا يعرفك منين 
ميار : ما انا قولتلك أنه قريبي ومتشتمش كدا تاني 
ادهم وهو يضرب الديركسيون بيديه : قريبك اااه وانتي واقفه تضحكيلي معاااه ولا كاني موجود 
ميار: وانتي مالك بتدخل لي 
ادهم وهو يفرمل : عشان انتي بتاعتي فهمتي ومسمحش لحد يقرب منك انتي ملكي وبس 
ميار بفرحه داخليه : لا انا مش ملكك ي ادهم بيه وانت متدهلش في حاجه تخصني تاني واوعا بقا انا هنزل هنا مش عايزاك توصلني 
همت للنزول ولكنه بحركه سريعه امسك يدها وشدها ليه ورفع وجها وقبلها من شفتيها بعنف ليثبت لها انها ملكه هو فقط 
فصل القبله لحجتها للهواء 
ميار وهي تلهث : انت اتجننت اي الي انت عملته داا 
ادهم بخبث : عملت كداا 
واقترب منها مره اخري وفعل ما فعله لكنه قبلها برقه وحاول السيطره علي نفسه قدر المستطاع 
ميار وهي تبعده عنها بعنف : أبعد ي حيوان ونزلتي انا مستحيل اكمل معالم الطريق 
ادهم: ميااار لسانك يتعدل ودا ردي لو انكرتي بس انك مش بتاعتي 
ميار: نزلني بقلك افتح الزفت دااا 
ادهم وهو يشغل السياره وينطلق مره اخري: لو مسكتيش هبوسك تاني والبوسه تطول وبعدها بقااا وغمزلها 
ميار وهي تسبه في سرها : حيوان..كلب…حما..جحش ..غبيي ..ازاي يعمل كداا …والله اموته ..لا لا حرام …طب اعمل اي 
ادهم : اسكتي تعملي اي اسكتي وبطلي شتايم 
ميار بصدمه : اا…انت سمعتني ازاي 
ادهم باستفزار: بوداني 
ميار بغل : هقطعهملك انشاء الله 
ادهم : هما اي دول ي حبيبتي 
ميار: ملكس دعوه وسرع شويه انت ماشي علي قشر بيض 
ادهم باستفزاز اكثر : بمزااجي ..اسرع..ابطئ..كله بمزاجي 
ميار بصراخ: بطل استفزاااز ي مستفز ي بااارد 
ادهم : وبعدين 
ميار بغيظ : مستفز
يتبع…..
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية نبض السيف للكاتبة سارة محمد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!