روايات

رواية عشق الحمزه الفصل العاشر 10 بقلم فاتن جمال

رواية عشق الحمزه الفصل العاشر 10 بقلم فاتن جمال

رواية عشق الحمزه الجزء العاشر

رواية عشق الحمزه البارت العاشر

رواية عشق الحمزه
رواية عشق الحمزه

رواية عشق الحمزه الحلقة العاشرة

في المستشفي
هدي ..بصوت.كله دموع مراد ردي عليا مراد
الدكتور الاي حصل
الحارس.. مفيش وقت للكلام لو سمحت شوف مراد بيه
هدي.. بعصبية انت ليس هتسال
الدكتور طيب بس لازم الاول تعملو محضر
هدي.. محضر اي الاي بتتكلم عنه
الدكتور ..انا اسف مش هقدر اعمل حاجه غير بعد متعملو محضر
هدي.. بنرقزه انت متعرفش ده مين
الدكتور ..مهم كان دي أوامر صاحب المستشفي
هدي.. قالت للحارس رن علي حمزه بسرعه
في قصر الهادي
حمزه ..بعصبيه انت بتقول اي يا عمي ليه انا لا
شريف.. علشان حاجات كتير اوي وانا مش فاضي ليك
حمزه.. تليفونه رن فصل رن تاني حمزه رد بعصبيه الو اي عايز اي
الحارس.. حمزه باشا مراد بيه في عربيه ضربت عليه نار وهو دلوقتي في المستشفى
حمزه.. بصدمه انت بتقول اي انتو فين
الحارس ..في مستشفى الهادي
حمزه ..مراد عامل اي
الحارس.. الدكتور رافض يدخلو العمليات غير بعد محضر
حمزه.. بعصبيه اقفل انا جاي والدكتور ده نهايته علي ايدي
حمزه.. ساب ايد شروق وطلع يلبس
شروق ..حمزه انت رايح فين وسايبني
شريف.. ياله امشي
حمزه.. مكنش عارف يعمل اي يقف علشان حبه والا يمشي علشان صاحب عمره وأخوه
حمزه ..لابس ونزل وشريف كان خارج من القصر بس
حمزه.. وقفه وهو ليس بيركب العربيه وقال بصوت كله عصبيه
انت رايح فين وواخد مراتي معاك
شريف ..انت بتقول اي
حمزه ..مسك شروق وخدها في العربيه ومشي
شريف.. طلع المسدس وضرب طلقه في الهواء
محمد.. بصوت عالي شريف انت انهبلت
شريف.. بعصبية ابنك لو مجبش بنتي دلوقتي هقتله
الهادي ..الكبير بصوت قوي
شررريف ..تعال هنا
شريف ..بعصبية انت السبب انا سبت مصر بسبب كدا وانت بردو مصر علي الاي فدماغك
في الطريق
شروق ..بتعيط
حمزه ..شروق بطلي عياط دلوقتي انا مش ناقص
شروق ..كنت سبني
حمزه ..فضل ساكت
وشروق ..الف حاجه جات في دماغها ياترى بابا رافض ليه ياترى حمزه هيفضل يحاول علشاني والا لا معنتش عارفه حاجه
حمزه ..مسك التليفون وقال اديني رئس مستشفى الهادي فورا
رئس المستشفى..الو يا حمزه باشا
حمزه.. بعصبيه كبيره قال أنت وطقم المستشفى كله نهايتكم علي ايدي
رئيس المستشفى ..بتوتر في اي يا فندم الاي حصل
حمزه.. مراد بيه السويفي عمل حدثه لو جيت المستشفي من غير ميكون دخل العمليات هقتلك ولو جر ليه حاجه هقتلك انت سمعت
رئس المستشفى.. حاضر حاضر يا باشا
وصلو المستشفى
حمزه فرمل العربيه ودخل جري لاق هدي قاعده بتعيط وهدمها كلها دم
حمزه باستغراب وعصبيه.. هدي انتي بتعملي اي هنا
هدي ..بخوف من حمزه وخوف علي مراد اااانا كنت في الكليه ومراد كان مع واحد صاحبه وو هدي سكتت اول ماشفت شروق جريت عليها حضنتها
وحمزه ..سال الحراس البيه فين
الحارس الشخصي بتاع هديقال ..مراد باشا في العمليات
شروق.. فضلت تهدي هدي وتقولها أن شاء الله خير متخافيش
حمزه.. قال لشروق ثواني وجاي
حمزه ..كان رايح لرئيس المستشفى لقائه جاي في وشه حمزه ضربه بالبوكس في وشه رئس المستشفى وقع علي الارض
حمزه مسكه تاني من هدومه وقال ..بعصبيه لو حصل حاجه لمراد والله هدفنك مكانك فين الدكتور الاي منع دخوله العمليات
رئس المستشفى بتوتر.. موجود يا باشا ثواني لقائه جاي اول ما شاف حمزه بابتسامه مكنش يعرف ان حمزه هيكسر عاضمه
حمزه مسكه من هدومه ونزل فيه ضرب وقال الدكتور.. قال في اي يا حمزه باشا
حمزه.. لو مراد جر ليه حاجه هقتلك انت سمعت واياك حد يجي وتقوله لازم محضر
الدكتور كان هيموت في أيده الحرس هو الاي جه ومسك حمزه وقال ..كفايه يا باشا
حمزه سابه وقال ..للحارس ده يفضل معاك لحد مراد ميخرج من العمليات
في مستشفى الجيش
ادهم قاعد في العربيه مستني ليان تخلص شغلها
لقائها خارجه مع صحبتها الوحيده في المستشفى
فضل واقف يشوفها وليس هيروح ليها لقا الاي بينادي عليها
دكتوره ليان عامله ايه
ليان بنرفزه مكتومه ..الحمدالله يا دكتور رامي
رامي ..تحبي اوصلك الوقت اتاخر
ليان.. لا معايا شيماء هنمشي سو
شيماء ..متشكرين يا دكتور
رامي قال ..لشيماء انتي بيتك قريب إنما ليان بيتها بعيد
ادهم كان واقف بيتفرج عليها وهي بتحاول تهرب من الدكتور
ادهم قرب منها وقال ..اي يا ليان اتاخرتي ليه
ليان باستغراب بس استغلت كدا .. اه مانا كنت جايه اهو بس دكتور رامي كان بيسال علي حاجه
رامي قال ..مين ده يا دكتوره
ادهم ..انا ابق خطيبها
ليان ايه اه اه خطيبي وابتسامت ابتسامه بارده
شيماء قالت ..اي انتي اتخطبتي امته يا ليان
رامي بنرفزه ..نعم انتي بتقولي اي امته ده وبعدين مش انتي قولتي انك مبتفكريش في الخطوبه
ادهم مسك ايد ليان وقال ..ماهي كانت مستنياني
رامي بصدمه مستنياك
في مستشفى الهادي
هدي واقفه بتعيط وخايفه علي مراد
حمزه ماسك التلفون وقال لازم تعرف مين السبب
الدكتور طلع من العمليات
حمزه ..مراد عامل اي
الدكتور بزعل حمزه باشا الطلقه جت في قلبه ادينا بنعمل كل حاجه نقدر عليها بس انا جاي اقول لحضرتك أن مفيش امل أنه يعيش
حمزه ماسكه من هدومه وقال.. اياك اسمعك تقول كدا مراد هيعيش
الدكتور بتوتر ..أن شاء الله خير
حمزه سابه ونزل من المستشفى
شريف.. بيتكلم في التليفون مش عايزه حى
مى سمعت كلامه قالت ..مين ده يا شريف ؟
شريف مسك دراعها وقال ..اسكتي مش عايز اسمع صوتك
مي.. بخوف انت قصدك حمزه ووويتابع
ياترى حمزه رايح فين وناوي علي اي وياترى الاي شريف ناوي عليه وليه مش موافق علي حمزه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الحمزه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى