Uncategorized

سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل السادس 6 بقلم فاطمة وجيه

 سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل السادس 6 بقلم فاطمة وجيه

سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل السادس 6 بقلم فاطمة وجيه

سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل السادس 6 بقلم فاطمة وجيه

يمشي وهو بيعيط وكل شويه يقع وكان بيعدي الشارع وقع وايدو اتعورت قعد يعيط في الارض
وسيم بعياط:مامي
عربيه جي من بعيد كنت هتخبطو لكن ايد شالتو من الارض قبل مالعربيه تخبطه وعلبة العصير الطبقت
وسيم بعيط:لا العثير
:انت كويس
وسيم بصلو بغضب طفولي:لا انا مش كويس عارف لي
ديب ابتسم:لي
وسيم بعيط:عشان العثير خلص
ديب بضحك:يعني مش عشان ايدك متعورة
وسيم بحزن:تؤ عشان العثير خلص
ديب بيرجع خصلاته ل وراه بضحك:شعرك حلو اوي
وسيم بغضب:ايييي حاجتين وسيم بيكرهم حد ياخد عثيرو و طبخ ماما وحد يلعب بشعري
ديب برفع حاجب:بس دول تلت حاجات
وسيم بوز:وات افر يعني
ديب بضحك عالي:واو شكلك مش مصري
وسيم بضحك:ثوف ثوف عندي غمازه زيك(شوف شوف)
ديب بصلو بسرحان:هو لو جينه ل الحق عيونك شبهي اسمر زي وشعرك حلو زي بس انا مرجعو ل وراه
وسيم شب ونزل خصلات ديب علي عينيه زي شاعرو وبضحك:ثوف بقيت شبهي
ديب باس خدو:اسمك اي
وسيم بطفوله:وسيم
ديب ابتسم:عندك كام سنه
وسيم:انين و واحد كام(اتنين )
ديب بضحك:تلاته
وسيم:ده عمر وانت
ديب:عشرين وعشره وتلاته كام
وسيم:طبعا انت العشره
ديب بضحك:لا انا التلاته وتلاتين
وسيم بصدمه:انت عايش كل ده
ديب بضحك:يخربيتك امك فين بقا
وسيم بيلعب بشعر ديب:مش عارف
ديب:ابوك طيب
وسيم بزعل:عند ربنا
ديب حضنه وحس بشعور غريب
وسيم بعيط:انا عايز عثير
ديب بضحك:هجبلك احله عصير ديب خدو وجبلو عصير ووقف يضحك مع وسيم فجاه ايد شدتو بقوة 
روايد بغضب:مش عيب تخطف بيبي صغير
ديب بصلها من فوق لتحت برفع حاجب
وسيم بفرحه:ماما رودي
ديب افتكره امو:علي فكره انتي مهملة
روايد بغضب:انت بتكلمني انا كده
ديب بص ل وسيم وبتسم:باي ياقمر
وسيم عملو باي وهو بيشرب العصير روايد رجعت وهي متنرفزه
 حور جريت عليهم وشالت وسيم حضنته:انت كنت فين
وسيم بطفولة:روحت اشتري عصير
حور بغضب:ومطلبتش من السواق لي
وسيم قاعد يعيط
حور هديت وباست خد:خلاص متعيط
وسيم بيديها خدو التاني تفتكر ديب تضحك وتبوس خدو وتحطو في العربيه
كل ده ونسيت وجود ريان بصتلو بقرف وركبت ومشيت
روايد:هتروحي فين
حور بجمود:حسب لازم اصفي الانتظار الوعود كل ده مبقتش اؤمن بيه انا هخد حقي ومش هستني حد يجبهولي ولو علي موتي
روايد:مش شايفه انو خطر الاول كنتي لوحدك دلوقتي في وسيم انا بقول نرجع استراليا احسن
حور لفتلها:ارجع بسهول كده وحقي انا من حقي كنت اعيش زاي اي بنت طبيعيه في لحظه سرقت مني روحي احلام مستقبلي احترامي ل نفسي وتقولي بسهوله ارجع
روايد تبص ل وسيم الي في حضنها:وده
حور بصت قدامه بجمود:عشان ده انا بعمل كل ده ليمكن اسيب المغتصب قاعد في النور وانا في الضلمه مش عايزه كلام كتير في الموضوع ده
وقفت العربيه قدام بيت حور القديم وجت عربيه وقفت وراهم ونزل منها بودي جارد
حور:اي ده
روايد:الحاره مش امان عليكي كده هطمن اكتر هاخد وسيم معايه وانتي خلصي وتعالي الفيلا
حور هزت راسها ونزلت والبودي جارد محوطينها
حور بصت قدامها لقت ياسر بيترجي بتوع الالت انهم يستنو او يديلو فرصه يشوف مكان تاني بصتلو بحنين قد اي وحشها رغم قسوته ومعملته الجافه بس حبو مغروز في قلبها
حور هي بتبصلو بحزن:شكلي لازم اقسي عليك زي مكنت قاسي معايه عشان تشوف مصلحتك
حور تقرب منهم بجمود:في اي
ياسر التفت ل حور بصدمه:حور
حور بجمود:مدام حور
ياسر يمسك ايديها:حور الحقي هيهدو بيتنا
حور تقلع النضاره وتبصلو بسخريه:بيتنا من امته وده بيتي قصدك هيهدو بيتك انت وبزعيق شوفه شغلكم
ياسر بصدمه:انتي هتسبيهم يهدو بيتي انا اخوكي
حور:وانا اختك وانت كنت بتتردني من البيت سعات عشره وسعات تسعه بليل مكنتش اختك لما الفديو طلع ومسكتني ضربتني من غير متسمعني مكنتش اختك لما كنت هتتردني وتضربني عشان مراتك مكنتش اختك افتح كده تلفون
ياسر بص في الارض:معيش تلفون
حور خد فون من الرجاله الي معاه وفتحت فيديو جوري وريتو ل ياسر:خد اتفرج وخلهولك بصت ل العمال هدوه وسبته ومشيت
ياسر فضل يتفرج بصدمه ووهو متصمر مكان
السواق:نتحرك
حور بصه ل ياسر بحزن:اتحرك
ديب داخل البيت ل اول مره وهو مبتسم حاسس انه مبسوط
حوريه ابتسمت:اي مفرحك كده
ديب بجمود:انتي عايزه اي
حوريه بحزن:ولا حاجه وسبته ومشيت
ديب بص ل طفها بحزن:اسف بس مش عايز ريان ياذيكي بسببي
ديب طلع فوق وهو بيفتكر ملامح وسيم ويبتسم
روايد:طب مفكرتيش انه لو راح لي جوري ممكن تاذي وتنتقم منك
حور بصتلها:تاذي
روايد:لازم تحسبي اي خطوة متكونيش مندفعه
حور بخبث:انا عارفه اي الي هيحصل هيروح يقتلها ياسر غيور وانا عارفه
روايد بصدمه:مش خايفه عليه
حور بصتلها وسكتت
ياسر راح بيت جوري وقعد يرزع
شهاب انتفض من جنبها:انتي مستنيه حد
جوري تبصلو بخوف:لا امي عند خالتي هيكون مين
ياسر خبط الباب برجليه ودخل بغضب:بتخونيني انا يا زباله ويشدها من شعرها
جوري تزقه بنفعال:انت جي تتشطر عليا روح شوف اختك الي داير علي حل شعرها
:ايو مالها اختو بقا
جوري بصدمه:حور
حور قاعد قدامهم وهي بتبصلهم ببرود:اها حور مالها حور بقا داير علي شعر مش كده
ياسر بغضب:انتي اي جابك هنا
حور:جيت اصفي حساب قديم كده ولا اي يا مرات اخويه
جوري بغل:مانا مش هتفضح ل واحدي اخوكي المحترم يعرف انو اختو اغتصبها جوز اخوها
ياسر وقعت السكينه من ايدو بصدمه:الكلام ده صح
حور بجمود:معتش ينفع الكلام ده
جوري وطت ووسحبت السكينه وحطتها علي رقبت ياسر
 حور بصدمه ممزوجه بالخوف:انتي بتعملي اي
جوري بحقد:هقتلهولك وحزنك عليه زي الشاطرة كده تخلعي هدومك واخوكي المحترم يخلع هدوم وهتبقو قضيت راي عام
شهاب وهو بيبص ل حور باعجاب:طب متبقا القضيه معايه انا
ياسر بصدمه:انتي بتقولي اي انتي اتجننتي
جوري تغرز السكينه في رقبت ياسر وتنزف:انت تخراس خالص
حور بصراخ:ماشي هقلع
ياسر بعصبيه:لا انتي اتجننتي
حور بدات قلعت جاكت البدله ورمته علي شهاب الي خد الجاكت وبصصلها بوقاحه بدات تفك زراير القميص وهي بتمد ايديها براحه وراه ضهرها وبطلع المسدس وفجاه شدت جوري من دراعها وبقت حور الي مسكها وحطه المسدس علي راسها 
حور ببرود:سبيه
جوري بخوف:سبيني الاول
حور شدد الاجزاء:هخلي دماغك ديكور ل الحيطه وبزعيق سبيه
جوري سابت ياسر بخوف:اهو سبيني بقا
حور بضحك:الاه انتي ظريفه اوي بصي انا كنت هجيب البوليس وكتفي بحبسك بس بعد الحركه الزباله دي لا 
جوري:بخوف قصدك اي
حور زقت جوري علي شهاب بجمود:الي هيتحرك مش هتردد اقتلو طلعت التلفون وتصلت
حور:اطلعولي
شهاب بخوف:مين يطلع
فجاه دخل اربعه بودي جردادت وقفه جنب حور:ايو يا فندم
حور بجمود:شيلو الزباله دي وتتربط عندي في جنينة الفيلا
من غير كلام راحو نحيت جوري وشهاب الي بيبصو بخوف وشلوهم وجوري عمالها تصرخ وتنادي علي ياسر ونزلو
ياسر قعد علي الارض وسند راسو علي رجليه
حور قربت منه بخطوات ثابته وقاعدة جانبه
ياسر رفع راسو وبصلها بدموع وندم
حور ابتسمت:ندمان
ياسر بص في الارض:انا اسف مكنتش اخ كويس و
حور:مش المهم كنت اي المهم هتبقا اي يا ياسر
ياسر بدموع:مش هبقا يا حور انا مستقبلي ضاع مراتي طلعت خاينه خسرت كل حاجه
حور حضنتو:ويمكن الي خسرتو ده كلو شر ليك واختيارتك الغلط
ياسر حضنها جامد وقاعد يعيط
حور زقته:لا انا مش متعودة علي كده في الضرب والزعيق يلا
ياسر ضحك من بين دموع
حور:يلا عشان نروح
ياسر بص في الارض:لا اعفيني انا هشوف حت اقعد فيها و
حور ببتسامه:مش عايز تشوف ابن اختك
ياسر بصلها بذهول:خلفتي
حور:يوووه وداخل علي الاربع سنين تعال تعال ياراجل هتحبو اوي
ياسر ابتسم بحزن 
وحور سحبت ايدو ونزلت بيه
حور بصوت عالي:وسيم يا وسيم
وسيم كان قاعد فوق الكلب وهو بيجري بي وشعرو بيطير وبيسقف وفجاه وقع وقاعد يضحك
ياسر بصدم:هو مش المفروض يعيط
حور بضحك وهي بتشيلو من علي الارض:مين ده الي يعيط ابني انا
وسيم:مامي عايز عثير
حور بضيق:افضل اشرب انت عصير وعملها بليل جنبي
ياسر ضحك
وسيم بصلو بضيق:تضحك لي هي الي بتعملها علي فكره
حور بغضب مصتنع:وسيم
وسيم بخوف:وسعات انا يعني يا مامي مالك
حور:سلم عالي خالو
وسيم:وات
حور بعصبيه: Your uncleوسيم متستعبط انت بتكلم عربيه حلو ده خالك
وسيم بستعبط:اه فهمت هاي
ياسر شالو بضحك:هاي اسمك اي
وسيم يبص ل وحور وبهمس:وسيم بس ممكن تقولي سام بس
ياسر بهمس:وانت موطي صوتك لي
وسيم بهمس:عشان مامي متزعقش
حور بصتلهم ببتسامه وراحت الجنينيه
كنت جوري وياسر مربوطين وبينزفو
حور:ياريت تكونه مستمتعين هنا
شهاب بتعب:كل ده عشان غلط معاكي مكنتش مره يحور
حور برفع حاجه:نعم
شهاب بتعب ومكر:انا لما اعتديد عليكي في شقة ريان هو الي طلب مني انا مليش دعوه
حور ببرود:لا متخدش في بالك مكنتش انا قولتلي مين الي سلطك
شهاب بخبث:هقولك كل حاجه بس فكيني
حور شورت ل البودي جاد ةفك شهاب
شهاب قرب منها وقعد جنبها في الارض:حور اديني فرصه انا مش وحش
حور بصت قدامه:معاك فرصه تقول كل حاجه اخلص
شهاب في سره:دي فرصتي لو عرفت اضحك عليها هكسبه ل صفي وهيبقا لي فلوس ومركز وكمان حور
حور بصتلو بسخريه:شكلك حابب ترجع ل الشجرة وتتعذب
شهاب:لا انا هقولك انا ريان بعتني عشان اعتدي عليك ولما روحت انتي فتحتي بس رجلك كنت مكسورة ومش بالحلوة دي
حور برفع حاجب:عينك لعميك
شهاب بص في الارض وبحخاي يحكلها كل حاجه
حور ابتسمت بخبث:عفيت عنك
شهاب رفع راسو بفرحه:بجد
حور في سره:هه عبيط انا مش هقتلك ريان الي هيعملها وبقا ضربت عصفورين بحجر واحد انت موت وريان اتحبس وكلكم هتخدو الي تستهلو
حور فاقت من شرود:تعالي ورايه وبصت ل واحد من البودي جارد:اتصل بدكتور عشان شهاب بيه
شهاب بفرحه:بيه
حور بخبث:اومال انا هخليك دراعي اليمين بس لو غدرت
شهاب بسرعه:جربيني هتلقيني زي الخاتم في صباعك
جوري بخوف:وانا
حور بجمود:تضرب الصبح وبليل عايزه ابقا في اوضي اسمع صوت صراخها لحد متتجمع الحسبات وتتحسبو في يوم واحد
مشيت وشهاب وراه وجوري عماله تصرخ
وسيم حضن روايد بخوف:اي الصوت ده
روايد تملس علي شعرو:متخفش دي لعبه ياحبيبي
ياسر بيبصلها باعجاب:عيونك دي
روايد:افندم
ياسر:تبقا لينزاز
وسيم بضحك:انت معجب با ماما
ياسر:هي مش حور الي ماما
وسيم بطفوله:لا انا عندي اتنين ماما
حور جت وشالت:يلا عشان ننام
وسيم بوز:انا مالي مش عايز انام
حور برفع حاجب:بس انا تعبانه وعايزه انام
ياسر:طب سبي معايه ومتخفيش
حور:لا هينام
وسيم بتزمر:يوه طب هاتي العصير ينام جنبي
حور بضحك:ماشي
حور خدت وسيم ومشيت
لسه كنت هتطلع وقفه صوت
:الدكتور يا هانم
حور ببرود:ودي اوضة شهاب وعينك عليه واوعي يطلع
:حاضر يا فندم وسابها ومشي
وسيم:مامي مين ده
حور:ركز في العصير ويلا عشان بكره هنروح لي بابي
وسيم:هنطلع السماء
حور عقد حاجبه:مين قالك كده
وسيم بعيط:محدش قالي بابي مات مش كده
حور حضنتو:لا بابي عايش بس احنا كانها مسافرين هوديك عندو بس مش دلوقتي
 وسيم بعيط:امال امته
حور في سره:شكلك مش مستعد خالص وشكلي هاجلها بس كده كل حاجه هتبوظ 
وسيم:مش هنام
حور ابتسمت وخد وسيم في حضنها 
وسيم:ماني
حور وهي مغمضه:مممم
وسيم:هو انتي كنتي بتنامي وانتي حضنه بابي
حور بصتلو:بتسال لي
وسيم:انتي بتحضنيني عشان انتي وحشك بابي صح
حور بصدمه:ها
وسيم غمض عيونه ونام
حور بضيق:طيرت النوم ونمت انت يا ابن ديب طالع ل ابوك خبيث
وسيم بنعاس:او ليكي
حور بصتلو بصدمه 
عند ريان
ريان:حضريلي الاكل
حورية:مالك
ريان بتعب:مفيش
حورية جت قلعتو الجاكت وبتفتح القميص:تعبان
ريان حاوط خصرها:اها
حورية ببتسامه خفيفه وهي بتمسك ايدو تعالي قاعدتو علي حرف السرير وبدات تعمل مساج لي ريان وباست خدو:احسن
ريان لف وشه ليها وبتسم:بس جعان
حورية جريت علي المطبخ وبدات تحضر ل ريان الي سند جسمو بتعب
حوريه جت وحطت الاكل قدامه:كل
ريان بتعب وهو بيفكر في كلام حور:طيب
حوريه مسكت المعلقه وبدات تاكلو:بتفكر في اي
ريان بياكل وسرحان في ملامحه:مفيش حسك فرحانها في حاجه
حورية بفرح:عشان وسكتت وفي سره لا مش دلوقتي لما علاقتنا تتحسن
ريان:في اي
حوريه ببتسامه:مفيش انت وحشني
ريان ابتسم علي عفويتها وحوريه اتكسفت من الي قالتو
ريان شال الصنيه وحطها جنبو وشد حوريه ل حضنو
حورية حضنتو جامد:ريان انا بحبك
ريان ببرود:عارف
حوريه رفعت راسها:وانت
ريان ببرود:بحب حور
حورية اتصدمت وبصتلو بدموع:وانا
ريان:مراتي مش اكتر
حورية جت تبعد عنه وتلم الباقي منها ومن كرامتها وتقوم
ريان حضانها جامد:اتخمدي مش انتي عايزه كده اديني حضنك اهو
حورية كنت عايزه تصرخ في وشه”انا عايزك معايه عايزه احس بالامان معاك مش عايزه حضن بارد مش عايزه جسمك معايه وعقالك في حته تانيه انا محتاجه وجودك تحسسني انك معايه انا تعبت وطاقتي راحت انت قاسي كده لي”بس زاي كل مره بلعت الكلام وقعدت تعيط في هدؤ قي حضنه
ريان حس بيها بس اتصنع اللا مبلاه حس انو ظلمها بس وجوده المستمر جانبه مطمنه حضانها بتملك وراح في النوم 
في صباح يوم جديد
وسيم قام بفرح:مامي قومي يوووه قومي بقا
حور تحك راسها:اي في اي 
وسيم:هنروح لي بابي
حور قلبها يدق:بس 
وسيم يتنطط علي السرير:مبسش يلا بقا
حور ابتسمت:ماشي
قامت تاخد بدلتها بس اترجعت متعرفش لي وطلعت فستان اسود يغطي الركبه بحزام كافي وطبقي ستان بلون الحزام تحت الفستان ولبستو وحطت ميك اب خفيف وبصت لي نفسها ببتسامه وطلعت هدوم ل وسيم ولبسته ونزلت تحت
روايد صحت ونزلت زي العاده بقميص النوم ونسيت وجود ياسر
روايد وهي ماشيه شافت ياسر صرخت:اعييييي حرامي انت حرامي
ياسر بفزع:اهدي الله يخربيتك ده انا ياسر
روايد بزعيق:ياسر الحرامي صح
ياسر بغضب وهو بيشدها من شعرها:متحترمي نفسك يا بت
روايد فتحت عيونه بصدمه
وياسر تاهه في لون عيونها المميز
روايد رفعت ايديها وشدت شعر ياسر جامد
ياسر فاق من شروده وبالم وزعيق:اي التخلف ده
روايد ترفع صباعه بتهديد:اوعي تفتكرني مراتك ولا اختك انا واحده سمويه والي يضربني علي عيني اصفيلو الاتنين وبزعيق فاهمه وجريت علي فوق
ياسر بصدمه وهو بيبص لي مكان مكانت وقفه:الكلام ده بجد
روايد خبطت في حور وهي متعصبه
حور برفع حاجب:مالك
روايد بغضب:اخوكي بيشد شعري انا والله ل ل
حور بخبث:ل اي متجمعي مالك
روايد بضيق:انا هغور البس
حور بضحك:هستنكي في العربيه
روايد:ماشي
حور نزلت ببتسامه:صباح الجمال
ياسر ابتسم:اي القمر ده
حور بضحك:لا انت اتغيرت
ياسر قرب وشال وسيم:حبيبي خالو ياناس
وسيم:معاك عصير
ياسر بضحك:لا 
وسيم بوز:انا زعلان منك
ياسر بضحك:طب تجي نشرب في المطبخ
وسيم لف ل حور:ماما اروح
حور ابتسمت:ماشي وخالي ماما رودي تحضلك الفطار عقبال مجهز العربيه
وسيم ابتسم:ماشي
ياسر:راحه فين
حور:ديب عايز يشوف وسيم فا هروح الفيلا وانت هتقعد هنا البيت بيتك وعمل حسابك هتنزل الشركه من بكره يا مهندس
ياسر ابتسم
حور ابتسمتلو ومشيت راحت الجنينه وتلاشت ابتسمتها
حور:عجبك وضعك
جوري بتعب:حور ونبي سبيني امشي
حور بصت ل البودي جارد:تخدها من هنا قبل مطلع وتوديها مكان مقولك لو فضلت مع ياسر ممكن تاثر عليه خبيثه وانا عرفها
:حاضر يا فندم 
بصتلها بقرف وخدت منو الكيس ومشيت 
حور بجمود:لسه جوه
البودي جرد:ايو يافندم مسبنهوش لحظه 
حور فتحت الباب ودخلت:عامل اي دلوقتي
شهاب:احسن لما شوفتك
حور:نعم
شهاب:اسف بس
حور حدفت الكيس علي السرير:هدوم جديد البس عشان هتيجي معايه
شهاب:علي فين
حور بحده:متسالش كتير لترجع مع الحلوه بتاعتك وسبته وطلعت
شهاب بضيق:شكلك مش سهله زاي مفكرت
روايد نزلت ودخلت المطبخ ومخدتش بالها من ياسر:سام تاكل اي
وسيم بمرح:كورم فلكس بالعثير
روايد بضحك:امك لو عرفت هتموتك
وسيم بوز:مش هتعرف خليكي جدعه بقا
روايد:ماشي يا سيدي خد
وسيم:مسالتهوش ياكل اي
روايد برفع حاجب:مين ده
وسيم وهو بياكل ووسخ وشه:ده
بتبص روايد مكان مبيشاور لقت ياسر بيبص عليهم ومبتسم
روايد بضيق:انت بتعمل اي هنا
ياسر بطفوله:عايز من ده وهو بيشاور علي طبق وسيم
وسيم بضيق:اي ده بتاعي
روايد بتضحك
ياسر بضيق:خلاص مش عاوز
روايد عملت طبق ومدتو ل ياسر:خد متزعلش
ياسر ابتسم اول مره حد يفرق معاه هو عايز اي خد الطبق وبداء ياكل 
روايد مسكه كوبيه العصير وسنده علي التلاجه وبتتفرج عليه وهي مبتسمه وسخ وشه زي وسيم وفي خصله نزله علي عيونه مضيقاه
حور دخلت وبصتلهم وبصت ل روايد 
 حور بخبث:اي يا رودي سرحانه في اي 
روايد ابتوتر:لا ولا حاجه
ياسر رفع راسو ليهم:في اي
حور بضحك:اي الي مبهدلك كده
ياسر بعفويه:حبيت اكل زاي وسيم كورم فلكس بالعصير
حور بغضب:بياكل اي
وسيم يمسح بؤق بخوف:محصلش
حور تشد المنديل وتشيلو بغضب:كده مبتسمعش كلامي
وسيم بص ل ياسر بغضب:يلا يا فتان
حور بضيق:اتفضل قدام
وسيم جري علي برا وقع وقام وجري حور مشيت وراه وهي مبتسمه
روايد طلعت ورهم بضحك
في العربيه
روايد بضيق:انتي جيبه المستفز ده معانه لي
شهاب:انتي بتكلميني كده لي
وسيم:ماما رودي هاتي عثير
روايد ادتو
شهاب:مين ده
حور بجمود:اخرس انت
حور نزلت وشالت وسيم وبصت ل روايد:عينك عليه لحد مقولكم تدخلو
روايد وهي مسكه المسدس:متخفيش خشي انتي
حور بصت ل البيت بحنين وبعدين اتنهدت ودخلت
حوريه كنت نزله وشافت واحده مديها ضهره وشايلها طفل
حوريه حست قلبها بيدق كانها تعرف البنت دي ونزلت السلم وهي عيونها متعلقه علي حور
حور قلبها دق حست شغور غريب افتكرتو ديب ولفت بلهفه
حوريه وحور وقفين قدام بعض وكل واحده بتتامل التانيه كانها بتبص في المرايه
وسيم بيبص ل حوريه بصدمه:مامي دي شبهك
حورية بصوت مهزوز:انتي حور
حور بصتلها:حوريه مش كده
قطعهم بصوته الجوهري وبغضب وهو قف :انتي اي جابك هنا
وسيم نط من حضن حور وجري عليه:بابي
حور بصتلو بصدمه
وديب بغضب:انا مش ابوك
حور بصدمه:ديب
ديب زقه بعنف بعيد وقع وسيم علي الارض ووقعت الطقيه ووشه بان
ديب بصدمه:انت
حور بصراخ وسيم
وسيم راسه اتخبطت في رخام السلم وبجاء ينزف و…..
يتبع…..
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الاسكريبت : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية شظايا القدر للكاتبة فاطمة عيد

‫8 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!