Uncategorized

رواية أعشق جنونها الحلقة السادسة 6 والأخيرة كاملة

رواية أعشق جنونها الحلقة السادسة 6 والأخيرة كاملة

رواية أعشق جنونها الحلقة السادسة 6 والأخيرة كاملة

رواية أعشق جنونها الحلقة السادسة 6 والأخيرة كاملة

**ليلة عمرنااا ????????????

عمر: ادخلي برجلك اليمين يعروسةة????????

مريم:اهههههه ،لا هدخل بالشمال ????????

عمر:بادرة ????????

مريم:لا ساقعة اهههههههه ،يلا يبني ادخل وأقفل الباب 

وخش هتأكلي اكل واسكت ????????????????

عمر:ابنك ،واجبلك اكل ،واسكت ،لا مش وقته خلص ????????

مريم:اي جعانة الله ،اي بلاش اكل ،اومال الاكل ده كله لمين مش لياااا ولا اي ????????????

عمر:يستي ليكي وكل حاجة بس ،يعني النهاردة ليلة دخلتنااا بئا وكدا ????????????

مريم:يعني اي مش فاهمة ،اي دخل ده ف ده ????????

عمر:لا مش فاهمة اي ،مش تستعبطي ،ركزي كدا معايااا ده انا مستني اللحظة دي من زمن ????????

مريم: يبني انت اهبل ولا حاجة ،ولحظة اي دي بقولك اي انا راحة اكل وفكك بئا …..????

عمر:اهبل!!????????طاب يسيدي شكرااا ،روحي كلي يختي بس بسرعة علشان عايز انام ????????

مريم:الله م تنام يبني هو خد مساكك اي ده يخوتي ????????

وراحت ماشية ع المطبخ والتلاجة…..????????????.

***عمر:اي ده بس يربي وقعت في واحدة عندها تخلف عقلي ولا اي ،استغفر الله العظيم ،طيب استنااا لحد م تكل وامري لله ????????????

***بعد فترة …..

مريم بصوت عالي :يعمر يعمر تعال خد …..

عمر بفرح :دي اكيد بتندهني علشان ننام ????????

وهوبااا عمر طلع جري ،اي يحبيبة عمر ف اي ????????

مريم:تعال شوفلي اي اللي ف التلاجة دي تاني هات بئا كل حاجة علشان جعانة لسه????????

عمر:احيه كل ده ولسه جعانة ،ده انت ناقص تأكليني يما????

مريم:والله لو بكل م اكلك قولي يبني ،????????

عمر:يمريم بئا بطلي هبل وغلسة ،ويلا علشان ننام 

مريم:انا هبلة وغلسة ،وبعدناا انت مالك انا مش عايزة انام دلوقتي روح انت نام 

عمر بنفز صبر:لا بقولك اي يلا هو انا هنام لوحدي

 يعني ،حضرتك مش ملاحظة أنه النهاردة كان فرحنااا وليلة العمر كمان ????????????

مريم:يعني اي ليلة العمر دي !!!!????????????????

هو العمر فيه ليلة واحدة يعني ،!!!هااا م تقول ي ذكي

عمر:احيه ????????????،ده انا هتشل مكاني ،اقول اي الليلة دي م هينفع اقول ،انا هعمل …..

مريم:ي ربي صبرني ،يبني انت بتتكلم بالالغاز كدا ليه 

وتعمل ازي وهتعمل اي !!????????????

عمر:مريم انتي بجد مش عارفة ????????اي حاجة 

مريم:استغفر الله العظيم ،اي الواد الاهبل ده ،عارفة اي يبني ،اقولك ع حاجة انا راحة اغير وانام …..سموعليكوااااا

……

عمربصدمة:يلهووووي انتي ي حجة ،انتي يمااا راحة فين يبنتي استني ????????????

**وطبعا مريم دخلت وقفلت عليهااا باب الاوضة …

عمر :ي مريم افتحي وبطلي هزار بئا ،يبنتي افتحي الصبح هيطلع …وعايز انام ????????

مريم :مش هفتح يعمر ،م تروح تنام هو حد مناعك ويلا بئا علشان تعبانة وعايزة انام ????????

عمر:يخربي يبنتي ،م انا هنام جمبك اومال السرير اللي جواه ده هتنامي عليه لوحدك ????????????افتحي بئا 

مريم راحت فتحت الباب وحطت ايد ع الباب وايد ع الحيطة ????????نعم عايزة اي وتنام جمب مين ؟؟????

عمر بغمز :انام جمبك يحبيبتي ????????،انتي حاجة ايدك كدا ليه اوعي بئا عايز ادخل انام ????????

مريم :لا مش هوع يعمر ،ونوم ف الاوضة مفيش ،روح نام ف أوضة الاطفال يلا اخلص

عمر:انام فين يعنيااااا.  ،هو انا دفع وصرف ومكلف نفسي وف الاخر تقوليلي روح نام ف أوضة الاطفال????????

مريم بلا مبالاة:م هو نوم ف الاوضة مستحيل يعني مستحيل ،وهو انت اللي دفع لوحدك ،طاب م انا كمان دفاعة حضرتك وبراحتي انا مبحبش حد ينام جنبي ????????

عمر وهو يمسح وشه بايده: يبنتي انا جوزك ،هو انا حد ،لحظي أن احنا عاملين نتكلم والصبح  هيطلع وفي ناس جاية تتطمن وتزورناا ????????????

مريم: بس متقولش الكلمة دي علشان بتعصبني ????،امشي يلا علشان عايزة انام 

عمر:انا هتعمل نفسي معاكي لسه وسعي كدا ،

وراح عمر زقق ايدهااا ودخل الاوضة ونام ع السرير

مريم :انت ي استاذ ،انت ي اخاينه ،????????

عمر:اي يبراعي نعم نعم حرام عليكي  ف اي ????????

مريم: ف أنه عايزة انام ،وانت نايم ع السرير وكدا مينفعش 

عمر وهو يعتدل ويقوم ليجذب مريم إليه بقوة ويقبلهاااا بشدة وكدت أنفاسهم أن تحترق من لهيب القبلة ????

وكدا أن يمسك خصرهاا ولكن ….

مريم تدفعه بقوة :اي ده انت عملت اي ي قليل الادب انت ،اتصدق انك سافل وحقير ايوه بان ع حقيقتك ،عرفت غرضك دلوقتي ،اه ي حيوان اطلع برا براااا 

عمر بضحك :اهههههههههه ،مالك ي بت ف اي الله  يخربيتك 

اي اللي بتقوليه ده ،راعي اني جوزك ولياا حقوق عليكي ????

مريم : جوزي !!!ده كان زمن و حقوق من ي ابو حقوق ،ده عند ام ترتر يعنيااا،،، ????????

عمر:جوز مين ،ووصلت عند ام ترتر كمان ،طيب ????????

اتمسي يمريم وبطلي هبل وتعالي اتخمدي جمبي احسن م ازعلك 

مريم برفع حاجب وبصة كدا غريبة ????،لا مش جاية ووريني هتعمل اي بئا ????????

عمر :طيب وراح قام ومسكهاا وشالهاا وحاطهاا ع السرير وماسك دراعهاا ونام فوقهاا وهي تحته عاملة تتوه وتبعده عنهااا ،بس مش قادرة وعامل يبوس فيهااا جامد ،وانفاسهم وصدرهم تحترق من كتر الالتصاق ببعضهم 

مريم بفزع وضرب ع صدره:اوع اوع يخربيتك اي ده منك لله اوع كدا عيب عليك والله وراحت عضه  من ايده. …..

عمر:اه ي بنت العضضة ????????

مريم:اوع ي حقير ،بئا متجوزني علشان تغتصبني ي سافل يلي مش عندك اخلاق بربع جنيه ،انت ترضي حد يعمل ف اختك كدا ،????????????????????

عمر :::احيه عليكي وع يومك النهاردة ،اقول اه ارضي اختي يتعمل فيهااا كدا ،يبنتي انتي عندك تخلف عقلي ولا حاجة 

هي هتكون متجوزة فعادي ????????????

مريم بعصبية :ده انت بارد باردة مشفتش كدا والله ،عمرررررر قوم اطلع برا لو سمحت عايزة اتخمد 

عمر:لا مش طلع تعالي اتخمدي جمبي ????????????

مريم:طيب تمام 

وراحت طالعة برااا الاوضة …..

عمر :اي ده غريبة يعني طلعت ع طول كدا ليه ،طاب اعمل اي يربي دلوقتي براحتهااا هي هتخاف وتيجي لوحدهااا 

**وعدت نص ساعة 

عمر :الله البت راحت فين ،احيه لتكون عملت ف نفس حاجة تجبلي مصيبة لما اقوم اشوفهااا….????????

وعمر قام يشوف مريم وراح عند الصالة 

وبيبص وراه   لقاا مريم بتجري  ناحية أوضة النوم ودخلت وقفلت الباب …????????

عمر طالع جري وماسك اوكرة الباب باس كانت مقفولة 

مريم افتحي يمريم احنا فين م كدا بئا ولا اي 

مريم:اهههههههه ،ايوه علشان تبئا تسمع كلامي ،ويلا علشان انام ي عسل ،????????

عمر :يبنتي بقا افتحي انا عارف انك بتهزري ،طاب افتحي اخد حقوقي الشرعي وطلعيني ????????

مريم بضحك من خلف الباب :لا يعني لا ،حقوق مين ي ابو حقوق ده عندهااا ،يلا سلام ي عمهم ????

………..وبعد كدا مريم ..

راحت ع السرير ونامت????????

عمر :يلهوي عليااا النهاردة النهاردة ليلة دخلتي ي جدعان 

طيب وربنا لاتصل بحمايااا????‍????????

……

رنننننن رنننننننن …….

ابو مريم:مين اللي بيتصل ف الساعة دي …….غريبة عمررر !؟

مامت مريم :اي ده هو بيتصل دلوقتي عايز اي !؟

ابو مريم :لما افتح اشوف فيه اي

الو يعمر ده وقت ترن فيه يبني انت ف اي ولا ف اي بس ????????

عمر:الو الحقني يعمي الحقني????‍????

ابو مريم بخضة:اي يبني انت كويس ،مريم حصلهاا حاجة !؟

عمر :انا مش كويس خلص يعمي ،بنتك سابتني ودخلت تنام ،النهاردة ليلة دخلتي يعني????????

ابو مريم  بضحك :????????????طاب اعملك اي دلوقتي طيب 

عمر:عايزة ترجعلك بنتك يعمي ،مليش دعوة 

الو مريم :عفواً ،ان البضاعة المباعة لا ترد ولا تستبدل تننننننن تنننننننننننننن????????????

…………..

عمر :عمي ي عمي ي عمييييييييييييييييييي

قال عشقتهاا قال دي مجنونة وبنت مجانين 

تمت

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية أحببت طفولتها للكاتبة رحمة عمرو.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!