Uncategorized

رواية حور العين الفصل السادس 6 بقلم روما دياب

 رواية حور العين الفصل السادس 6 بقلم روما دياب

رواية حور العين الفصل السادس 6 بقلم روما دياب

رواية حور العين الفصل السادس 6 بقلم روما دياب

حور بغضب وراحت زقته جامد وقالت
=انت مين يا متخلف انت
جاسر بصدمه واتأكد من كل شكوكة دلوقت وقال -انا جوزك
حور بضحك وصدمه:جوز مين انت عبيط يلاا متتكلم يا حسين اتجوزته امته دااا
حسين بكدب:الحقيقه يا حور انتي مراته فعلاً بس انتي مش فاكرة عشان عندك فقدان ذاكرة مؤقت
جاسر بصلة بصدمه ولي داري عليه وبعدين قال-اه يا حبيبتي احنا متجوزين بقالنا مده معقول نسياني يا حور
بشك_انا معرفش انتو بتكدبوا ولا لا بس انا مش فاكرة غير عيلتيي مش معني يعني انا مش فاكراك اكيد ف حاجه غلط
جاسر بتوتر بكدب- ما يا حبيبتي زي ما قولتلك بظبط انك عندك فقدان ذاكرة مؤقت ومش هتفتكريني كتير عشان مفيش ذاكريات لينا كتيرة بس مع الوقت هتفتكري
حور بشك اكترر ف نفسها:لا اكيد ف حاجه انا هسال بابا وانا متاكده انه مش هيكدب وبصت ل ابوها وقالت-
بابا هو كلامهم صح؟
عتمان بتوتر شديد:ا اه يا بنتي
حور بابتسامة باردة -تمام يلا بقي عشان نروح انا مبحبش المستشفيات
جاسر -طب استني هشوف الدكتور هيقول إية واجي
-دكتور هو مدام حور فقدت الجنين؟
الدكتور باستغراب:جنين إية المدام مش حامل أصلا عن اذنك
صعق جاسر من الكلمة ايه مش حامل ازاي يعني انا ظلمتها ل تاني مرة وبصراخ ااااااااااه يا حورررر مكونتيييش تستاهلي كداااااا ابدااااا سامحينيييييييييييي
الكل خرج ع صوتة وشمس اتأكد انه مجئ حور هنا ل سبب
جاسر جري ع ابوها واخوها-انا اسف يا حاج بتمني تسامحنيي
حسين بغضب=نسامحك؟ع ايه ولا ايييه انت عبيط يلااا وانت فكرك اني لما دريت عليكي كدا مش هقولها الحقيقه لا هعرفها ع حقيقتكك القذرة بس مستنيها تخف شويه وهخليها تكرهه اليوم اللي شافتك فيييه وهطلقهاااا واحمد ربنا ان مبلغتششش عننك
جاسر بصدمه؟-اطلقهااا وبغضب لا دا مستحيللل حور ليا انا وبسسسسس وبصدمه بص وراه لقي!!!!!!!!
ف مكان بعيد نسبياً
_ غزل تعالي هنا تعبتينييي يا بنتيييي
غزل:مش هاكله يا مامييي يععععع
روز بشخط فيها:نعمة ربنا مبنقولش عليها يعع يا غزل
غزل بأسف:سوري مامي
روز بحنان:يا حبيبتي انا باكلك عشان تكوني كبيرة زي خالو جاسر
غزل :هيييه حاضر مامي وانا هاكل كتيرر اوي عشان اكون زي خالو جاسر وبعدين قالت مامي هو فين بابي؟
روز ابتسامتها اختفت وبزعيق-قولتلك ايه يا غزلل مسمووش بابييي
غزل ببكاء:انتي وحشه يا مامي جداً لييي مش عايزه تعرفيني بابي فيين
روز بغضب-يلا ع اوضتك حالا
_ لي يا روز مش عايزة تقوليلها
روز ببكاء-اقولهااا ايه هه؟اقولها ان ابوكي ف السجن ازااي اقولها ايييييه يا رحمه
رحمه بحزن ع حاله صديقتها:اهدي يا حبيبتي ما هي اكيد هتعرف ف قوللها بتتدريج وهي هتفهم وبنتك مش صغيرة يعني ديه 13سنه اكيد هتفهم اطلعي صالحيها يا روز
غزل بابتسامة-حاضر يا رحمه ربنا يخليكي ليناا من يوم ما مشي جاسر انتي بقيتي جزء من حياتنا عن اذنك.هتطلعلها
رحمه بابتسامة- ربنا يريح قلبك يا روز
-خ خطفهاا؟؟؟انتو بتقولو ايه
جاسر بتوتر:حور اسمعي انتي فهمه غلط وبيقرب منها
حور بصراخ-ابعد عنيييي متقربليييش انا كنت متأكدة انهم بيكدبوااا وبصت ليهم بعتاب معقول يا بابا وانت يا حسيين
وبصوت عالييي-متنطقوااااا
كلهم بصو لبعض بكسره وهي استغلت داا وجريييت والكل جري وراها بس هند كانت وراها مباشرة
-حورر استنييي طب اسمعينييي
-اقفي يا بنتي اسمعيناا
-حوررررر است***
ببكاء وصراخ=لااااااااا هند قوميي لا يا هند قوميييييي
-ابعدووو عني كلكوووو هتبقي كويسه يا هند صدقينيي
-وتم نقلها الي غرفة العمليات
-حبيبه ماما لسه زعلانه مني ولا ايه
غزل افتحي متزعليش مني
بصدمه -غزززززززززززززل
After 3hours
الدكتور خرج قال-
***************
الكل-يالهووي هند مستحيييييل
يتبع…..
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية اغتصبت خطيبة أخي للكاتبة مهرائيل ماجد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!