روايات

رواية عشق ما بعد كره الفصل الرابع 4 بقلم نهال أحمد

رواية عشق ما بعد كره الفصل الرابع 4 بقلم نهال أحمد

رواية عشق ما بعد كره الجزء الرابع

رواية عشق ما بعد كره البارت الرابع

رواية عشق ما بعد كره الحلقة الرابعة

أميرة بدموع: سمعتي يماما جدو وعمو كانوا بيقولوا ايه يعني آدهم هيسيبني ويتجوز لاء مستحيل مستحيل يسبني هو بيحبني
فيروز: بطلي عياط واهدي علشان اعرف افكر هنعمل ايه في المصيبة السو”دة دي
أميرة: انا نفسي اعرف هي فيها ايه اكتر عني احسن مني هي في ايه
فيروز: متقوليش كده يحبيبتي اكيد انتي احلى… وبعد وقت
فيروز: بس عرفت هنعمل ايه
أميرة هاا هنعمل ايه
فيروز: انتي لو ناصحة مش هتخليها تاخده منك
أميرة بعدم فهم: يعني ايه مش فاهمه
فيروز: يعني انتي هتفضلي تلفي عليه وتخليه يتجوزك انتي كمان مش مهم تبقي الاولى ولا التانية المهم انك تتكتبي ع اسمه وبعدين هي بقى ليها روقة معانا
الألفي: ايه اللي بتقوليه ده

 

 

فيروز بخوف:أنا.. أن… مكناش بنقول حاجة ي عمي
أميرة بتوتر: أيوة مكناش بنقول حاجة احنا كنا بس بنتكلم ع إن آدهم هيتجوز وكده وكنا فرحانين وبنجهز هدية علشان مراته بإذن الله لما تيجي حابين نفاجأها بس.
الألفي بشك: امم تمام
فيروز: كنت جاي ليه ي عمي في حاجة ولا ايه؟
الألفي: لاء بس كنت جاي اتطمن ع أميرة لانها من الصبح مطلعتش
أميرة: أنا بخير ي جدو متقلقش عليا يحبيبي
الألفي: كويس لو احتاجتوا حاجة ابقوا اطلبوها من عمك خالد لإني وعمك ومرات عمك وآدهم هنسافر بكرة القاهرة علشان يكتب كتابه
أميرة هنا اتعصبت جداً وده بدأ يبان عليها وف اللحظة دي اتكلمت فيروز علشان الألفي مش يشك فيهم اكترر
فيروز: تمام ي عمي تروحوا وتيجوا بالسلامة الألفي ساعتها مشي من غير م يرد عليها
~ في صباح ♡ يوم جديد ~
ياسمين رنت ع هاجر علشان يروحوا الجامعة زي كل يوم بس المرة دي مختلفة عن اي مرة راحوها مع بعض لان المرة دي كريم هو اللي هيوصلهم
هاجر بعصبية: الوو ي زبا”لة
ياسمين بضحك عليها: عاملة ايه يروحي؟(يخرب برودك😂😂🙂)
هاجر: ياسمين بالله متفتحيش بؤقك بكلمة لاني خلاص اتخنقت منك اوووي
ياسمين بهزار: اهوون ي فوزييييي

 

 

هاجر: ده انتي تهوني ونص كمانن
ياسمين: اشطااا عاادي المهم جهزتي ولا لسه علشان خلاص ربع ساعة كده ونكون عندك انا والواد اخويا
هاجر بزعيق: ايوة جهزتت واقفليييي دلوقتي بدل ما اطلع غلي كله عليكي اصطبحي كده وقولي ي صبح
ياسمين بضحك: استهدي بالله كده عموما باي يستي
هاجر: بايي
وبالفعل بعد ربع ساعة كريم كان وصل عند هاجر
~ في ♡ الطريق ~
كريم: صحيح ي ياسمين كنت عاوز اقولك ع حاجة كده
ياسمين: حاجة ايه دي وكمان استنى لما نرجع من الجامعة اللي لسه ماوصلنهاش حتى !!!
كريم بخبث: معنى كده إنك م عاوزاني احكي حاجة قدام صاحبتك
هاجر: وانت مالك اصلااا ملكش فيه م عاوزة تحكي قدامي او لاء حاجة بيني انا وهي بلاش تدخل
كريم ببرود: حد وجهلك كلام يبتت انتيي
هاجر: بت اما تبتك
ياسمين بعصبية: اولا بطلوا خناق كفاية ثانيا الحكاية م زي م انت فاكر بالعكس انا وهاجر نعرف كل حاجة عن بعض عموما اتفضل قول كنت عاوز تقول ايه
كريم: بعد ما تخلصوا محاضرات هاخدكوا ونروح المول

 

 

هاجر وياسمين في نفس واحد: ليه؟
كريم: علشان ابن عمك متقدملك ي ياسمين وكتب كتابكوا هيبقى النهارده
ياسمين وهاجر بصدمة: ايههههههه !!!!!

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق ما بعد كره)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!