Uncategorized

رواية أحببتها في منامي الفصل السادس 6 بقلم آية سلمان

 رواية أحببتها في منامي الفصل السادس 6 بقلم آية سلمان

رواية أحببتها في منامي الفصل السادس 6 بقلم آية سلمان

رواية أحببتها في منامي الفصل السادس 6 بقلم آية سلمان

فجأه طلع صوت طلقه حالة من الصمت كسرها صوت حوور الل صرخت اول ما شافت مسعد متصاب ف ايدة و واقع ف الارض فجأه جريت ع انس و هي بتترعش
سليم : اهدي اهدي 
مسعد : انا هوديك ف داهيه 
عصام : انت هتدفع التمن غالي جوي 
انس : ال يمد ايده ع مرات انس الفرماوي اقطعهاله الرصاصه الل ضربتها دي جت ف دراعك الل مسكت بيه حور المرة الجاية هتبقي ف راسك الل خلتك بس تتخيل انك تقدر تأذيها او تقرب منها حتي 
خد انس حور و نزل تحت عند العربيه و ركبوا و هي بتترعش
انس : اهدي متقلقيش مفيش حاجه 
هزت حور راسها بمعني حاضر 
اتحرك انس و فضل كل شوية يبص ع حور وصل القصر بيبص جمبة لقاها نايمه نزل من العربيه و فتح الباب بتاعها و شالها و دخل بيها القصر و طلع بيها ع اوضتها و نيمها ع السرير جه يمشي لقاها مسكت ايده قعد جمبها 
انس ف نفسه : ي تري انتي مين ي حور و اي حكايتك و مين الناس دي 
شال ايدها و غطاها و سابها و طلع برة .. دخل ع اوضته و فضل يفكر لغاية ما النوم غلبه 
عند زياد 
نور : هاا يبني فهمت
زياد : لا طبعا مش هعمل كده 
نور : انجز ي زيااد بقا و حياتي و حياااتي
زياد : انتي عايزة تموتيني قولي قولي 
نور : شكلك جبان و خايف ي اخي عيب ع العضلات دي
زياد : هو مين دا طب استني 
نور : ايوة بقا يختي يختي ع البج رامي بتاعي
زياد راح عند واحد بعضلات كتير و ضخم قوي و راح قايله انت ي كابتن 
الراجل بص ل زياد و كان وشه مشوه واخد مطو*تين ف وشه????????
زياد بص ل نور 
زياد : ي بنتي المسامح كريم 
نور : انا مش كريمه ي زياد اتصرف يلا 
زياد بص للراجل تاني 
زياد : انت عاكست الانسه ال هناك دي 
الراجل : اااه ف حاجه ????????
زياد : هه لا بسأل بس 
نور : زيااااد 
زياد : اقصد انت عبيط ولا اي انت اواي تعاكسها دا انت ليلة اهلك سودا 
الراجل : انا ليلة اهلي سودة طب تعالي ي حبيب مامي
الراجل مسك زياد و اداه حته علقه 
*ي عيني ي زياد يبني منك لله ي نور ????????
نرجع تاني 
نور : ايوة ي زياد اديله يمين ايوة عضه ف ايده 
زياد: اضرب ميييين ياما انا بتنفخ ي نووور الحقيني 
نور : معااك ربنا هبقي اجي ازورك و احط ع قبرك ورد 
زياد : ي بنت الغدارة 
فجأه زياد ضرب الراجل ف رجله و راح ضربه ف مناخيرة لقاه داخ راح ضاربه ب البوكس يمين ف شمال خلي الراجل واقع ف الارض
نور : ايوة ي ابو الزيادات شاطر 
زياد : منك لله ي شيخه انا اتشلفط 
نور : معلش ي روحي 
زياد : ي اي ????
نور : هه طلعت عفوية 
زياد : بس طالعه منك عسل 
نور ضربته ع ايده 
زياد : ااااه ي بنت المتخلفه انا متكسر قدااامك 
نور : اه معلش معلش بعدين انت الل غلط الله 
زياد : طب عدي عدي قدامي 
ف ناحية تانية ف شقه  عصام و مسعد 
مسعد : ااااه بالراحه ي عصام 
عصام : حجك عليا اهااه 
مسعد : انت شوفت الچدع الل كان مع بت عمك ده 
عصام : ايوة 
مسعد : اني متأكد انه مش چوزها و لا حاچه 
عصام : ليه بتجول اكده 
مسعد : معرفش بس اني متاكد من كلامي 
عصام : طيب هتأكد كيف 
مسعد : اني هجولك 
عصام : جول
مسعد : احنا بكرا *****”””
عصام : يخرب عجلك حلوة الخطه ديا موافج 
مسعد : بس عايز خلال ساعه تكون معلوماته عندي
عصام : امرك
مسعد : هتبجي ملكي ي حور غصب عنك 
تاني يوم صحوا من النوم و نزلوا يفطروا 
انس : هههه اي يبني الل عمل فيك كده ????????
زياد : لا دي قرصه نموسه 
انس : هههه دا طور مش ناموسه ????????????
حور نزلت 
حور : صباح الخير 
زياد : صباح العسل 
انس : احمممم 
زياد : اقصد صباح النور 
حور : هههه اي دا مالك ????????
زياد : لا دي نموسه متاخديش ف بالك ????
حور : ااه طاايب ????????
فجأه الباب خبط 
انس : مين ي امينه 
امينه : دا البوليس بيسأل ع حضرتك ي انس بيه 
خرج انس 
انس : نعم 
الظابط : انس بيه ف واحد اسمه مسعد ابراهيم سلامه عامل محضر ف حضرتك بيتهمك فيه بإختطافك للانسه حور محمد سلامه بنت عمه
يتبع…
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى