Uncategorized

رواية أحببت معاقاً الفصل السادس 6 بقلم جنى عبدالنبي

 رواية أحببت معاقاً الفصل السادس 6 بقلم جنى عبدالنبي

رواية أحببت معاقاً الفصل السادس 6 بقلم جنى عبدالنبي

رواية أحببت معاقاً الفصل السادس 6 بقلم جنى عبدالنبي

محمود بصدمة: نرمينا 
في مكان اخر 
نرمينا بزعيق بعد ما فكت الشريطة اللي علي عنيها: انتو يا ناس يلي هنا انا زهجت
: انتي لماذا تصرخين هكذا
نرمينا بإنبهار: اووووه انتي حقيقي يعني ولا هربان من مسلسل تركي يخربيت جمدانك 
: عذرا لا افهم ما تقولينه
نرمينا بجدية: اووه اخبرني لماذا تم اختطافي
: لاداعي لإخبارك الان ستعرفين كل شيء في وقتة
نرمينا بإصرار: لا انا اصر علي معرفة الامر
: اذن سأخبرك ولاكن ليس كل شيء 
فلاش باااك
: اووه محمود لن تصدق ماذا حدث
محمود: اخبرني 
: سأريك محمود انها صورة لحبيبتي
محمود بزعيق: لماذا فعلت هذا لماذا الم اقول لك لا تخبرها انت غبي سوف تجعله تقتلنا جميعا غبي ان علم سوف تكون نهايتنا جميعا
باااك
نرمينا: انا لازلت لا افهم ما حدث
: لا يهم ولا كن كفي عن الثرثرة الان
في مكان اخر 
محمود بفزع: الو عم محمد هي نرمينا في البيت صح
عم محمد: لا واللهي يابني هي خرجت جري من شوية قولتلها رايحة فين ماردتش عليا ومشيت
محمود: طب ياعم محمد شكرا
محمود في نفسو: عملها ابن ال*** واللهي لاندموا
بعد قليل
مايك: اووه يارجل هل اشتقت لي
محمود ببرود: اين زوجتي
مايك: لا ادري 
محمود: صدقني ان اصابها مكروه سندم
مايك: وما دخلي انا بزوجتك هل جننت يارجل
قفل محمود في وشو وماردش
محمود في نفسوا: لما مش هو اومال مين اللي خطفها
عند نرمينا
نرمينا وهي تغني بصوتها النشاذ: اااااه وقادر تندمني علي الايام علي عمر ضيعتوا علي الاوهام
هو بشر ووجه لا يبشر بلخير
تكلم بفحيح افعي: انتي الا تخافين
نرمينا ببعض الخوف: انت في اي ياجدع بتبصلي كدة لية سلام قولا من رب رحيم انصرف انصرف
: ستدفعين كل ما فعله زوجك الخائن
نرمينا بلامبلاه: ياعم كلكوا بتكرهو لية دة الراجل نسمة بيتحط علي الجرح يطيب وبعدين لو عاوز تصفي حساب معاه صفو راجل لراجل مش تيجي تتشطر علي واحدة
: ساريكي ماذا سأفعل الان
نرمينا ببرود: اووه عزيزي لقد اخفتني كثيرا
: ايها الحارس 
الحارس: نعم سيدي
: اربط هذة الحمقاء
نرمينا: لا ياعسل انت وهو اللي هيقرب مني هكسعبوا
: هيا امسك بها
نرمينا وهي بتجري: يمسك مين يابا دا لو عرف يجري كل الجري ده يبقي جدع
الحارس وهو يمسك بها: ستندمين كثيرا
نرمينا ببرود: وانا مابخافش
الحارس: سنري
بعد قليل
نرمينا: محدش عرفكوا عليا قبل ماتخطفوني طب، طب ماحدش قالكوا مين هي نرمينا، طب محدش قالكوا اي هي قدراتي
: سأجعلكي تندمين ندما شديدا
نرمينا ببرود: ماتقول كلام علي قدك يا جدو هتندمني ازاي وانت مربوط كدة وبعدين مش عيب عليكوا لما واحدة ضعيفة مكسورة الجناح كدة تربطكوا كلكو 
نرمينا وهي واقفة عند حد منهم: الا قولي عضلاتك دي ولا نفخ يا جدو
في مكان اخر
محمود: الو ايوة يا مازن نرمينا اتخطفت 
مازن: طب مابلغتش لسة
محمود: لا بص انت روح بلغ وانا هتتبع السلسلة اللي هي لابساها تمام 
فلاش باااك
محمود: صباح الخير 
نرمينا: صباح النور ادخل البس عقبال ما احضر الفطار 
بعد قليل
محمود: نرمينا خدي السلسة دي البسيها وماتقلعيهاش تمام 
نرمينا: تمام 
بااااك
محمود: الو مازن اتصلت بيهم
مازن: اه
محمود: طب بص انا عرفت مكانها ورايحلها
مازن: تمام واحنا وراك
بعد قليل
الظابط: طب يا استاذ محمود احنا مش هينفع نخش كدة لازم حد يخش ويشوف الوضع
محمود: لا مش هينفع انا هخش
محمود وهو بينادي عليها: نرمينا نرمينا انتي فين
نرمينا اول ما سمعت صوتو عيطت: محمود انت فين
محمود بعد ماراح عندها: نرمينا حبيبتي انتي كويسة
نرمينا ببكاء مصتنع: شوفت عملو فيا اي ايهئ ايهئ
محمود: اوعي يكونو عملو فيكي حاجه يا حبيبتي 
نرمينا: لا ماتقلقش بس اي في شوية ناس هنا هييييح
محمود وهو بيبص وراه: يانهار ازرق مين اللي عمل فيهم كده 
نرمينا بفخر: انا طبعا اومال انت فاكرني اي حد ولا اي
الظابط بصدمة: انتي عملتي كده ازاي ده انا ك ظابط ماعرفش اربطهم كلهم كدة لا وكمان ضرباهم
نرمينا: اه طبعا اوماال اسيبهم يضربوني كدة وانا واقفة دا عموا العجوز دة كان جايب حزام انها اي عنب وقال اي هيدفعني التمن اسكت انا يعني لا ازاي قمت بعد ما ربطو نزلت فية ضرب بالحزام لحد ما اغمي علية واهو متلقح اهو
محمود: انهي واحد
نرمينا: ده
محمود بصدمة: حازم
يتبع……
لقراءة الفصل السابع والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى