Uncategorized

رواية صعيدي عشق مدمنة الفصل السابع 7 بقلم لولو صالح

رواية صعيدي عشق مدمنة الفصل السابع 7 بقلم لولو صالح

رواية صعيدي عشق مدمنة الفصل السابع 7 بقلم لولو صالح

رواية صعيدي عشق مدمنة الفصل السابع 7 بقلم لولو صالح

لتفت اليه لتجد الجحيم ينظر لها يجز على اسنانه بغضب شديد وفي ثانية احتضنت جهنم عيناه ليصبح لونها احمر دامي ووجه صار بلون الدم القاتم وعروق وجهه و يديه بارزة وملامحه مظلمة ومخيفة بشدة تزرع الرعب في كل قلب من يراها اشعلت النار بداخله لعصيانها كلامه
وقفت تنظر اليه ولا تهتم كانت تحت تأثير المخدر فاقده الشعور والاحساس ليقترب هو منها ويمسكها من ذراعها
مايا :انته في ايه 
تكلم بصوت لا يقبل النقاش 
مالك :مش قولتلك متنزليش
مايا :هفضل محبوسه ايه الكأبه دي 
جز علي اسنانه اكثر واكثر وقبل ان يفقد اعصابه ويضربها حاملها كطفله وصعد الي الغرفه
مايا :نزلني
دخل الي الغرفه ورماها علي السرير واغلق الباب 
مالك :كسرتي كلمتي صح
مايا ببرود:انا بعمل الي عايزها
امسكها من شعرها وجز علي اسنانه وبعيون مشتعله
مالك :وانا بعمل الي عايزه
اخرج حبل من الدولاب
مايا :هتعمل ايه
مالك : هربيكي من اول وجديد عشان تسمعي الكلام 
قيدها من قدمها وسط ضربها له علي صدره ليتوقف ويصفعها صفعه قويه جعلت دماء انفها تسيل وضعت يدها علي وجهها لتتحسس الضربه 
ليمسك بيدها ويقيدها ويربطها في السرير
مايا بغضب:_ايه ده هو انا مسجونه
مالك :_عقابك
وجد انفها تنزلف وجلب المنديل وكتم الدماء 
مالك بحده :هتفضلي اكده لحد اما ارجع من الشغل
مايا : انا هخليك تندم مش هقعد معاك تاني استحاله 
امسكها من شعرها وتكلم بصوت حاد
مالك :انا الي هندمك علي كلامك اكده هخليكي تتمني الموت 
كادت تنطق لكنه اخرسها بقبله عنيفه تعبر عن غضبه جعلته يتذوق طعم الدم تركها لتتنفس واصبحت شفتاها متورمه ولا تستطيع وضع يدها علي شفتاها فهي مقيده وعاجزه عن الحرقه
مايا بغضب:انته واحد
مالك :اخرسي احسنلك 
يرن هاتفه 
مالك :جي حالا
يتركها مقيده ومشتعله من الغضب ويغلق باب الغرفه بالمفتاح بقلم ايمان وائل
????????????????????????????????????????????
وفي بيت عائله شاهين
تتصل فاتن بمصطفي
مصطفي :ياسمين
فاتن :لا ام حبيبه القلب
مصطفي ببرود:طنط فاتن
فاتن بغضب:عايز تنتقم مننا عن طريق بنتي
مصطفي:اهدي كده وركزب انا مش بنتقم من حد والي حصل من زمان ياسمين ملهاش ذنب ولو كنت بنتقم منكم كنت زماني اخد بنتك ومكنتوش هتعرفوا ليه جره
فاتن:عايز ايه يا مصطفي
مصطفي؛عايز مراتي
فاتن :بتفتح عليها وعليك ابواب جهنم 
مصطفي:الباب ده مفتوح من زمان 
فاتن :تنسا ياسمين وطلقها من غير ما حد يعرف
مصطفي بغضب:بتحلمي هأخدها هي لي لوحدي فاهمه بقلم ايمان وائل
????????????????????????????????????????????????
وفي الفندق ينظر الجميع لراجي بخوف من منظره
راجي:المفتاح يا اخ
مي:مفتاحي كمان لو سمحت
راجي:انتي
مي: مفأجاه حلوة
تاخد مي المفتاح تبع غرفه راجي
مي :جاري في الاوضه كويس
راجي: مش قولتي عايزة صحبتك ايه جابك اهنه
مي:بنا معرفش مكانه وانتخ جي هنا ليه
راجي:_وانتي مالك سلام
مي:وراك وراك هنبقا اصحاب
راجي:شكلك حوله انتي مش شايفه منظري
مي:عسول وجدع صحاب بقا
راجي:صبرني يارب
????????????????????????????????????????
وفي مديريه الامن
مالك:هتلي القضايا دي
ياسر:خطف طبيعي
ينظر مالك للملفات 
مالك :لا مش خطف طبيعي دول وراهم حاجه كبيره٣البنات صحاب
ياسر :ايوة وهم في سن٢١
مالك :عايز اشوف اهلهم
ياسر:في بره والد واحده منهم اسمها نرمين محمد
مالك :دخله
ياسر:اتفضل يا حاج
محمد:بنتي الوحيده يا حضره الرائد اتخطفت امبارح
اتفضل اقعد وعايزك تحكيلي عرفت امته انها اتخطفت حد رن عليك وصحبتها الاتنين ايه علاقتهم بيها
محمد:محدش اتصل هي كانت نزله تشتري من مول في المنشيه اتأخرت طلبنا تليفونها مردتش
مالك:وجيتم بلغتم نفس الوقت الوقت الي نرمين انخطفت فيه نفس اختفاء البنات التانيه شاكك في حد
محمد:لا هم كانوا اصحابها ومعاها دايما
مالك:بس اصحابها مخطوفين انا مجبتش سيره اصحابها انا بقولك شاكك في حد
محمد بتوتر: لا عايز من حضرتك تجبلي بنتي
مالك ببرود:يبقا تتعاون معانا ياسر ابعت لي اهل البنات التانيه يجيوا
ياسر:تمام
محمد:حضرتك هتعمل اي
اسند مالك رأسها للكرسي ورجع للخلف 
مالك بغرور : هتعرف اما يوصل الباقي مبعدش كلامي مرتين بقلم ايمان وائل
????????????????????????????????????????????
وفي بيت مالك ظلت مايا مقيده 
مايا:الواطي الندل بسني ومقيدني الحقير اما وريته
وفي الاسفل
بسنت :ماما هي فين مايا
فريده بحزن:_اخوكي مقيده وحبسها فوق لحد اما يرجع
بسنت :هو هيعملها ذي المجرمين
فريده:ربنا يستر والبت متموتش في ايده
بسنت:وهتعملي اي هتسيبها كده
فريده:لو فكتها اخوكي هيشيط اكتر ما هو شايط
بسنت :واللهي صعبانه عليا اينعم هي لسانها طويل ولبساها وحش وتحسي انها متشرده بس محتاجه شفقه
فريده بغضب:مسمهاش شفقه عايزة حنان ومتتكلميش عنها كده تاني
بسنت :مقصدش بس هي مش ذينا مش عارفه مالك اتجوزها ليه
فريده:مش كل الي بنشوفه بيطلع صح المظاهر خدعه مايا ضعيفه جدا وبينضحك علي عقلها بسهوله بقلم ايمان وائل هي فقده الحنان والاهتمام ربنا ما بوريكي يا بنتي الي هي بتمر بيه بدل ما توقفي جمبها بتقولي كده
بسنت :مش قصدي واللهي يا ماما بس في ناس بتحكم بالمظاهر
????????????????????????????????????????????
وفي قصر عائله الشناوي يتسلل مصطفي من النافذه وكانت ياسمين في غرفتها دون حجاب
مصطفي:يخربيت جمالك
تلتفت ياسمين لصوت
ياسمين بفزع :مجنون بتعمل اي هنا لتلاحظ انها دون حجاب وتمسك بسرعه بالحجاب وترتديه
مصطفي:ايه ده مكسوفه من جوزك
ياسمين :عايز اي
مصطفي☺:جي اخطفك
ياسمين :احنا هنهزر
????????????????????????????????????☺????
وفي مديريه الامن 
ينظر مالك لساعه صارت الخامسه مساء وفي خاطرها زمانها ماتت من الجوع تستاهل
ياسر:سجلنا كلمهم كله
مالك :كويس قوي
ياسر:وهتعمل ايه
يتصل احمد بمالك
احمد:لاقينا نرمين مقتوله 
مالك : فين
احمد :عند شاطئ العجمي 
مالك:خلي الطب الشرعي يفحصها
احمد:تمام 
ياسر:في ايه
مالك :لاقينا نرمين مقتوله
ياسر:يبقا توقعك صح
مالك : في حاجه لازم اتأكد منها الاول 
ياسر:يعني هتسهر
مالك :لا الاخبار هتوصلني انا هروح دلوقتي
ياسر :غريب اول مرة اشوفك مستعجل كده
مالك :_رايح للمفهوفه لحسن تموت
ياسر:مين دي
مالك:وانته مالك
????????????????????????????????????????????
يصل مالك لبيته وكان يحمل كيس في يده
ويدخل الغرفه
مايا بتعب:انته جيت اخيرا
مالك :اتربيتي ولا لسه
مايا : تعبانه فكني بقا
مالك:انتي جعانه
مايا :اه
مالك :جيبت اكل وانا جي
مايا :يعني ضربتني وجيبلي اكل مش عايزه
مالك ببرود:عنك هأكل انا
يفتح مالك الكيس ويخرج السندوتشات ويأكل وكانت تنظر لها
مايا????:طفس
ينهض مالك من مكانه ويقرب من فمها السندوتش
مالك:_هأكلك
مايا ????:مش عايزة منك حاجه
مالك:عنك مش هفكك لو مأكلتيش
يطعم مالك مايا بيده 
مايا : تعرف اول مرة حد ياكلني كده
مالك:بالتهديد
مايا????????????????????????????فكني
مالك ????:لم يجيلي مزاج
مايا :مكنش اتفقنا ????????????
يفك مالك مايا
مالك :شوفي اللبس الي جبتهولك
مايا :وريني
تنظر مايا للملابس
مايا :ايه القرف ده وكمان حجاب انته بتستعبط
يتبع..
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية بريئة حطمت غروره للكاتبة ميرا أبو الخير

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى