Uncategorized

رواية حور العين الفصل السابع 7 بقلم روما دياب

 رواية حور العين الفصل السابع 7 بقلم روما دياب

رواية حور العين الفصل السابع 7 بقلم روما دياب

رواية حور العين الفصل السابع 7 بقلم روما دياب

للي كان بيسأل اللي حصل هند -هند وهي بتجري ورا حور جت عربيه وخبطها ورمتها الناحيه التانيه.
&&&&&&&&&&&&
روز بخضه-غززززززل بنتييي انتي فينن رحمه طلعت ليها جري
روز ببكاء هيستيري-ر رجع رجع عشان ينتقم منييي وهياخد بنتي منييي ر رجع
رحمه باستغراب :مين اللي رجع يا روز
روز ببكاء : س سيف يا رحمه جي ياخد حقه بس لا مياخدش حقه انه يحرمني من بنتي لاااا مش هيحصل
رحمه بحزن -وايه اللي عرفك انه هو سيف حبيبتي سيف ف السجن اكيد مش هو=بصي لقتها ع السرير هو سيف
رحمه بصدمه: دا فعلاً سيف بس ازاي خرج وايه اللي كتبه دا كان مكتوب ف الجواب(أهلاً يا زوجتي العزيزه ايوه انا سيف طبعاً مستغربه ازاي خرجت مش مهم بس عايز اوصلك حاجه ان حقي ومش هسيبه اكيد فاكره عملتي ايه اما بقي بنتك معايا ومش هتشوفيها تاني وكمان هكرهاا فيكي عشان انتي مش ام سلام)
روز ببكاء وزعيق-مليش دعوه انا عايزه بنتييييييييي  وفقدت الوعي
رحمه بخضه:روز فوقي مالك وطلعت التليفون ورنت ع الدكتور
=ايوه يا دكتور تعالا بسرعه عشان روز فقدت الوعي وتعبانه
عند حور
الدكتور خرجلهم وقال بحزن-انا اسف يا جماعه جالها شلل نصفي واحمده ربنا ان لحقنا نلحقها الحادثه كانت صعبه ادعو يعدو ال 24ساعه دول ع خير وبعدين هننقلها من الاوضه عن اذنكو
حور ببكاء- ه ن د هند وعدتها انها تكون كويسه انا السبب جاسر :حور =اخررس متقربش مني وابعد كل دا بسببك لو هند ما فاقتش مش هرحمك ويلا طلقني لو فعلاً انت اتجوزتني
جاسر واكن حد صعقه وقال بغضب جحيمي -انسي يا حور طلاق مش هطلق وشيلي الكلمه ديه من دماغك نهائياً عشان بجد هزعلك وانا ماسك نفسي بالعافيه -قولت انها اكيد مش مستوعبه لاكن لا زادت فيهاااا وقال بهمس طلاق مش هطلق يا حور
ومشييي
حور بغيظ ف نفسها-وربي ما هسيبك ماشي يا جاسر يا انا يا انت ونتقابل لاحقاً ولفت قالت -هند هتفوق وهمشي ومحدش يفكر يدور عليا اعتبروني لسه مخطوفه وسابتهم ومشيت
الحاج بحزن-شايف اختك ﻻ ديه مش حور
حسين-معلش يا بوي هي زعلانه عشان كدبنا عليها وشويه وهترجع وبهزار: م انت عارف بنتك هي جديده يعني
الحاج بتنهيده”ربنا يهديكي يا بنتي
شمس بخوف-اهدا يا جاسر
جاسر وعمال يكسر ف كل حاجه حوليه
-عايزه تتطلق منيي بعد ما لقيتهااا هضيع منييييي وبغضب جحيميي وبصوت مرعب:مش هسيبك يا حور ولا هتطلقك وهتكوني ليا لآخر العمر
شمس كان مرعوب من جاسر وكمان لما شاف حاله جاسر بس اقسم ان حور هتبقي لي (يخربيتك انت بتلعب بالنار لي)????
رن تليفوون شمس ببكاء =شمس فين جاسر الحقوني سيف خرج وخطف
بنتييي
شمس بصدمة-ينهار ابيض خرجججج!
جاسر -مالك يبني مين اللي خرج
شمس-سيف وخطف غزل
جاسر-بسرعه تحجز طياره وتجبللي روز حياتها ف خطر وقال بهمس-اما بقي سيف دا سيبه دلوقت
شمس-تمام روز جاسر بيقولك واجهزي وتعالي هحجزلك دلوقت
روز -معايا صحبتي ومينفعش اسيبها
شمس :هاتيها معاكي يلا بسرعه بس عشان سيف مش هيسكت هقفل دلوقتي وهبقي اكلمك
شمس بتوتر جاسر هتعمل ايه مع سيف
جاسر بهمس مخيف:مش هعمل هو خلاص كتب نهايته ب ايده خلي عينك ع حور عقبال ما ارجع
شمس-خلاص يا جاسر متعملش حاجه لو هو قرب بس
جاسر -انت بتقول ايييي دا خطف غزل ورحمه ابويا ما هسيبوا
شمس بخفوت-ربنا يسترر
———————————————————————————-
عند هند
=هند حمد لله ع سلامتك يا جميل
-هو ايي اللي حصل
حور بحزن-عملتي حادثه وو الدكتور دخل هنا
بجديه–حمد لله ع سلامتك احم جالك شلل نصفي واحمدي ربنا انك طلعتي عيشه عن اذنك
(انت عبيط يا دكتور)؟؟
هند-بصدمهههه وحزن شللل!!!!!!!!
=دكتورررر طمني ع هند هه فاقت
-اهدا يا استاذ عمر الحمد فاقت+
عمر بسعاده-الحمد الله يارب وجري دخل جوا ونسي ان الكل جو راح ع هند وحضنها وقال”الحمد الله يارب ان رجعك ليا انا كنت هموت يا هند لو كان حصلك حاجهههه هند ع وشها صدمه
بغضب -ايه اللي بيحصل داااا !!!
يتبع…..
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية اغتصبت خطيبة أخي للكاتبة مهرائيل ماجد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!