Uncategorized

رواية اغتصبت ولكن الفصل السابع 7 بقلم دودي

 رواية اغتصبت ولكن الفصل السابع 7 بقلم دودي

رواية اغتصبت ولكن الفصل السابع 7 بقلم دودي

رواية اغتصبت ولكن الفصل السابع 7 بقلم دودي

ي ساراااا ي سارااا 
سارا /ايوه ي احمد جاية اهو خلصت 
احمد /اي ي سارا بقالك ساعة بتقولي خلصتي يلا 
سارا/حاضر يخويااا يحبيبي استناااا بلبس الهيلز ????????
احمد /اه ي اوزعة انتي أول مرة اشوف دكتورة اوزعة ،
سارا /بس ي بابا ده علشان ابان ف الفرح كدا واكون جامدة ،ونعرف نشقط كويس ????⁦☺️⁩????
احمد /اي نعمم اي 
سارا/يعم انا بهزر يلا ????
احمد /ماشي يلا ،علشان هوصلك الفرح وبعد كدا هطلع ع العيادة 
سارا/اوك …..
_ودلفوا للسيارة وذهبوا …
_______________
_وهاا هو والد ادم يخبره بأنهم سوف يسافرون 
والد ادم/ادم انت لازم تسافر معانا 
ادم بحزن/لا ،مش عاوز اروح اي مكان 
والد ادم/مش كفاية الكلام اللي عامل يتقل ف الجرايد ده 
ادم/ميهمنيش كلام 
والد ادم/ي ادم حرام عليك تعمل ف نفسك كدا ،وتفضل تفكر ف البنت دي ،هي خلص سبتك ،وشفت حد غيرك ،وهربت معه
ادم بغضب /باااااس باااااااااس ، حور مسبتنيش ولا عمرها شافت حد غيري ،ولا هربت مع حد ،حور بتحبني ولا عمرها هتخليني اتعذب كدا ،
حور راجعة وهي بخير انا عارف ومتأكد ،انت اللي من الاول مبتحبهش ،ولا بطيق تسمع اسمها،أكمنهااا من عيلة متوسطة ،ولا ف نفس المستوي المادي بتاع حضرتك 
،دايماً شايفهااا قليلة ودون المستوي ،
علشان كدا انا بنيت نفسي بنفسي ومعتمدش عليك فحياتي ،كل اللي انا فيه ده من شركات وقصور وفيلل وعربيات من مجهودي وتعبي
 ،وسبتلك كل حاجتك ،كفاية بقا كفاية انا معنتش  قادر اي حرام عليك ………
والد ادم بصدمة وبغضب/يأه كل ده ف قلبك ي ادم بيه وسكت ،وكمان بطلعني انا الاب الشرير ،الغلطان ،هو مش انا اللي كبرتك وسرفت عليك وكل اللي انت فيه ده بفلوسي وتعبي ولوللي مش كان زمنك ادم الجزار اكبر رجال أعمال ف البلد ،
ادم/ايوه كل ده ف قلبي وعمل اقول بكرا تتغير مع حور ،وتعملهااا كويس وتكون  زي ابوهاا اللي انحرمت منه ،بس من الواضح ،انك عمرك ما عرفت  حتي اب لياا 
والد ادم/اخرس ،ازي تتكلم مع ابوك كدا ،بئا انا عمري ما عرفت اكون اب ليك ،وبنت مين دي اللي اكون زي ابوهاا،دي بنت عاقة ولا مستحيل تكون ف يوم من الايام من عيلتنا 
ولا هتكمل معهااا حتي بعد ما ترجع من الداهية اللي هي فيهااا،
مش كفاية خلت البلد كلهااا  والاخبار ملهاش سيرة عنك وعن خطبيتك حور اللي هربت مع عشقهااا وسابتك ،بس عارف هتفضل تستنهااا ،لحد ما تموت ،ومن النهاردة لا انت ابني ولا اعرفك 
_وخرج من المكتب وهو يلقي الباب من وراءهه………….
____وادم يغضب ويثور من ذلك الكلام اللعين ،ويلقي كل شئ من ع مكتبه ويكسر ويصرخ ويبكي ويقول يااااااااااااااااااا حووووووووووووووووووووووووور 
“”گ أن كل ذلگ نار حارقة له ،ومن شدة الاحتراق تعود عليهااا””
_______________لتكون نهاية حياة لتلك الفتاة ف هذة الدنياااا …..
_وتلك الام عندما ودعت ابنتهااا لتذهب للسوق  ،وهي تخرج من باب المنزل ودلفت للخارج لتجد جثة ابنتهااا أمامها ،
فلا تصدق عينيهااا وتصرخ بأعلي ما ف جوفهاااا ،فاطمةةةةةةةةةةةةةةةة 
الام ببكاء /فاطمة فاطمة ،لا لا مستحيل ،ازييييييييييي
_دعونااا نعود ثانية للخلف فعندما أغلقت الام باب الشقة خلفهاا لتذهب كانت فاطمة قد سبقتهااا للخارج وقامت بالانتحار من شرفتهااا المطلة ع الشارع ،واقل من ثانية كانت جثة هامدة والدماء تسير وتسير من حوالهاااا 
الام ببكاء هستيري /ليه يبنتي ليه كدا ي فاطمة حرام عليكي،عملتي ف نفسك كدا ليه 
Flash،Back
فاطمة انا هروح لمصطفي تاني يمكن قلبه يحن عليااا ويجي يتقدملي بقا ،ويطلعني من المصيبة دي 
“وتذهب فاطمة لتستعطف ،وتترجأ ذلگ الخائن ،اللعين ،مرة أخري “.  وتطرق باب الشقة 
_اذا بمن تفتح صديقتهاااااا ،
فاطمة بصدمة /اي ده ي سحر بتعملي هنا اي 
سحر بلا مبالاة /وانتي مالك ي بت ،وجاية هنا ليه يحلوة 
فاطمة /مالي ازي ،وانتي مالك جاية اعمل اي هنا ،وبعدناا فين مصطفي !!
سحر/جاية عاوزة منه اي هو مش خلص رماكي بعد ما خد اللي عاوزه منك يحلوة ،
فاطمة /قد اي انتي حيوانة ،وسعي كدا ي مصطفي ي مصطفي 
سحر/حيوانة ،اومال انتي اي ،ي رخيصة ،تعالي هنا اطلعي برا ……
_ويتشجرنا ويخرج مصطفي 
اي ف اي انتي اي اللي جابك هنا ي بتاعة انتي ،انا مش قولتلك ايك اشوفك هنا تأتي 
فاطمة /بتاعة ،ي مصطفي ارجوك تعال اخطبني من ابوياا واتجوزني ،وبعد كدا انشاء الله تسبني ،انا هتفضح ف الحتة كلها ومش بعيد ابويا  يقتلني فيهااا ،
مصطفى/وانا مالي ي زفته انتي ما يقتل ،ولا تغوري ف داهية ،وامشي من هنااا يلا يلا 
فاطمة بحزن وحسرة ع حالها/منك لله منك لله وذهبت 
وعندما ذهبت قالت سحر لمصطفي 
_مصطفي عاوزة أسألك ع حاجة بس جوابني بصراحة 
مصطفي /حاضر 
سحر/انت بتحبني 
_ايوه طبعا طبعا 
سحر/يعني ف يوم مش ممكن تعمل فيااا زي فاطمة كدا 
مصطفي /فاطمة مين دي ،ده انتي الأصل كله ،يحيبتي واللي ف قلبي 
سحر /يحيبيي مصطفي ،انا بحبك موت ،ونفسي اكمل معك حياتي كلها 
مصطفي  بخبث/وانا كمان ،طاب ما تيجي نكمل جوا بقا ولا اي ، 
سحر /اه ي شاقي ،
________ولا تفرحين كل الفرح هگذا،ي عزيزتي فسوف يضعگ بجانب اخواتك ،
Back,
وللأسف فاطمة بعد ما رجعت من عنده فكرت انها مش هتعرف تعيش بعد كدا تاني وأنها هتجيب العار لاهلهااا ،فقررت انهاااا تنتحر ،ومن نظرها كان ده افضل حل  ……..
“_ولكنهااا لا تعلم ما الاسواء اللي ينتظرهااا ، من فوق سبع سماوات لقد أقامت علاقة ف الحرام عدة مرات ،واحملت ،وقامت بالانتحار والاكفار …. -_”????
_____________ايوه ايوه استنا هنا المكان ده كويس 
الشاب الاول /طاب يلا بسرعة ننزل البت ،
الشاب التاني /يلا 
وجميعهم قاموا بحملهااا ووضعوها بجانب الطريق وتركوهااا 
الشاب الرابع /بسرعة بسرعة يلا قبل ما حد يشوفنااااا ،مش عاوزين شبهة ،وجثتهااا مش هتكون موجودة الطريق ده كله ديابه ،هتشم ريحة الجثة ،وهتهجم عليهاااا
الشاب الاول/ايوه يلا ،وبكدا محدش هيعرف شكلها 
_ودلفوا للسيارة وذهبوا سريعاّ…………
يتبع ..
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية الوقت المتبقي لي للكاتبة روزان مصطفى

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!