Uncategorized

رواية مهمت حور الفصل السابع 7 بقلم لارا أسامة

 رواية مهمت حور الفصل السابع 7 بقلم لارا أسامة

رواية مهمت حور الفصل السابع 7 بقلم لارا أسامة

رواية مهمت حور الفصل السابع 7 بقلم لارا أسامة

فهد:إيااااد جري على أوضت إياد واول ما فتح الباب
إياد بصوت عالي جمب ودانه:فههههههد
فهد:هاااااا
إياد بضحك:أتخضيت صح
فهد بغضب:انت بارد على فكره
إياد:بس خوفت صح
فهد:انا خوفت واتخضيت عليك مش من الهبل اللي عملتوا ده
إياد:مممممم ماشي يا عم بس خوفتك صح
فهد:انت عارف لو عملت كده تااني هعمل ايه
إياد:ايه يا خويا
فهد:اخوياا
إياد:اه ههه قول بقي
فهد:هقتلك
إياد:أهون عليك
فهد بحب:تؤتؤ
إياد:هات حضن
وحضنوا بعض
(حضنوا بعض حضن أخوى مش اللي في دماغكوا????????)
بعد قليل
إياد يغير صوته لبنت:عيب بقي يا سافل سيبني
فهد قام:صدق انت باارد
إياد بدلع:بس بقي يا سافل
فهد كان لسه هيرد بس افتكر حور
فهد:عارف قبلت مين إنهارده
إياد بفضول:مين
فهد:مش هاقولك 
إياد بفضول اكتر:قوول ونبي
فهد:خلاص صعبت عليا
إياد:طب قوول
فهد:عارف البنت قاطعوا صوت تليفون إياد
إياد:أووووف
فهد:رد
إياد:ألوو
مجهول:……
إياد:مااشي خلاص
مجهول:……..
إياد:سلاام
فهد:مين
إياد:مفيش بنت كده المهم كمل
فهد:بنت كده
إياد:اه
فهد:مممم
إياد:قبل ما تفهم غلط كانت عايزانى اجي عيد ميلادهاا
فهد:هتروح
إياد: اروح مين يا عم لما ابقي اسافر بقى هههه
فهد:ماشي وقام عشان يمشي 
إياد:استني 
فهد:ايه 
إياد:كمل 
فهد:اكمل ايه
إياد:قبلت مين 
فهد:بعدين 
إياد:مااشي
 *بليل في بيت حور*
حور بتعب:يا ماما خلاص بقي انا تعبت
حلا بتعب:وناا
مروه:خلاص انتي وهي وخلصتوا
حلا:أخيراََ
حور:ده كان عذاب
حلا:اه والله
مروه:بتقولوا ايه
حلا بتوتر:هااا لا مفيش وتنظر لحور صح
حور بتوتر:اه مفيش
مروه:امال متوترين كده ليه
حور بتوتر:متوترين إحناا متوترين
مروه:اه
حلا:لا لا خالص إحناا تعبانين شويه مش كده
حور:اه
مروه بشك:مااشي
حلا:يلا بقي يا حور عشان نلبس
حور:اه وجريوا (هماا دول اللي كانوا تعبانين ????????)
 *بعد شويه*
مروه:يا حلا تعالي افتحي
حلا:حاضر وفتحت
حلا:أهلاََ يا منمن
مني:أهلاََ يا حبيبتي
حلا:أتفضلوا ودخلوا وقعدوا
حلا:ثواني بس
مني:براحتك يا حبيبتي
حلا دخلت عند حور
مني:بقولك يا خالد
خالد:نعم
مني:هو انت مش كنت عايز تيجي
خالد:مفيش عادي حبيت أجي بدل ما اقعد لوحدي
مني بعدم إقتناع:ماشي
مروه:أهلاََ أهلاََ نورتوا والله
مني:ده بنورك
خرجت حور وحلا
حور:منمن حبيبتى وحشاني اوي
مني:ونتي كمان
خالد بسخريه:انتي كماان ايه انتوا لسه شايفين بعض إمبارح
حور بقرف:ملكش دعوه وخليك في حالك
خالد:ونتي كمان
حور:تقصد ايه
خالد ببرود:ولا حاجه
حور نفخت بغضب:أوووووف
مروه:طيب يلاا بقي عشان ناكل
مراد:ياريت
(بقلكواا ايه اناا نفسي أسافر تعالواا معايا)
 *في باريس*
سرين:بتهزري يا ساره
ساره:لا والله
سرين:أقعدي شويه كماان
ساره:ماينفعش وبعدين أكيد هرجع تااني
سرين:لا انتي بتكدبي علياا عشان أسيبك صح
ساره:لا والله اكيد هرجع بس مش عايزه أسافر ونتي زعلانه مني
سرين بحزن:يعني هترجعي
ساره:اكيد
وحضنواا بعض
 *في ڨليت فهد*
إياد:فهد يا فهدي انت فين
فهد:فهدي انت بوظت الأسم
إياد بضحك:ههههههه المهم تعالي شوف عملت ايه
فهد:ايه
إياد:عملت مكرونه بشاميل بس ايه خرافه
فهد:هههههه طيب تعالي ناكل
إياد:طيب يلاا
 *علي السفره*
إياد:هااا ايه رأيك
فهد:مش قد كده يعني
إياد بزعل:وحشه
فهد:لا حلوه
إياد:بجد
فهد:اه والله تسلم ايدك يا ست الكل
إياد بمرح:تسلم يا حبيبي قلبي وربي راضيين عليك
فهد:أحلى دعوه يا ست الكل
وضحكوا
إياد:فهد
فهد:نعم
إياد:مش ناوي تقولي بقيي
فهد:علي ايه
إياد:علي ايه انت نسيت
فهد:لخص أقول
إياد:قبلت مين انهارده
فهد:اههه عشان كده عملت المكرونه عشان ترشيني
إياد:نووو
فهد:نووو
إياد:اه بس قول مين بقي
فهد:شوفت نفس البنت
إياد:بنت مين
فهد:البنت انت لحقت تنسي
إياد:قول بقي
فهد:حور
إياد:اهههه حور حور مين
فهد:حور البنت اللي قالت إنك ساافل
إياد بصوت عالي:نععععععم
يتبع…….
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية حكايتي في الثانوي للكاتبة إسراء ابراهيم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!