Uncategorized

رواية دم ملوك الفصل السابع 7 بقلم يمنى محمد

 رواية دم ملوك الفصل السابع 7 بقلم يمنى محمد
رواية دم ملوك الفصل السابع 7 بقلم يمنى محمد

رواية دم ملوك الفصل السابع 7 بقلم يمنى محمد

ظهري. واجعني اوووي ????????‍♀️
يونس… شد ملوك من ايدها بشده وهي تصرخ في يدها وتستنجد باي احد ولكن لا احد
ملوك… ونبي يايونس خلاص ارحمني والله مش هخرج تاني
يونس بجبروت
. انا عارف انك مش هتخرجي تاني مش هتقدرى اساسا
انا بقاا هعلمك علامه حلوه في ايدك علشان لما تيجي تخرجي او تفتحي الباب تشوفي  شكل ايدك تخاف ترجعي انا عندي كل غلطه لها عقاب
ملوك بدموع وخوف خلاص والله عرفت غلطي خلاص والله هي بتتكلم وهو  حاطط ايد تحت رجله
وأيده التانيه ماسكها بايده بقوه وأيده التانيه فيه السكينه الساخنه وضعها على يدها (لسعها بالنار )
????????هي بصربخ واهات ودموع
هو بقوه وجبروت. علشان بعد كده تتعلمي وتعرفي الصح من الغلط
مسابهاش غير لما شخص ندا عليه
يونس بيه يونس بيه
هو بتعصب ايه يازفت
الشخص.. فيه حد سابلك الظرف دا هنا
يونس…… استنى انا نازل اهوا وكان يسب ويلعن
قرب من ملوك وقالها بصوت يشبه فحيح الافاعي
ولسه يابت بدريه لسه الا جاي واعر وسابها وخرج
#دم ملوك
#يمني محمد 
ملوك ياعيني نايمه على الأرض تبكي من الألم الا هي فيه وتصرخ بصوت غير مسموع خايفه من يونس
**************
في الأسفل
يونس… فين الظرف دا ومين الا جابوا
الشخص…. فيه واحد شكله غريب عن البلد سألك عليك ياباشا وقال لازم اوصلك الظرف دا
يونس بغضب… وانت ياحمار ازي تخده ومعرفش مين دا
الشخص… والله يابيه عبل مدخلت  ابلغك وخرجت
ملقتهوش والظرف اهوا
يونس.. هات وغور في داهيه
????????????????
يونس كان متعصب اووي
اول مايفتح الظرف لقا صفيره فيه بس الصغيره ملطخه بدم
وكمان في صفيره الشعر رمل
يونس… دا شعر ياسمبن
انت بازفت الراجل دا شكله ايه ولا عامل ازي هو راح منين مقلش حاجه
الشخص… راح كده يابيه
يونس جري من نفس الاتجاه يمكن يلحقه بس ملحقهوش للأسف رجع تاني
لقى سليم اخوه في وشه
سليم  بحزن ما عرفتش اي اخبار عن ياسمين يا  يونس
 يونس لسه يدوبك عارف
 سليَم بلهفه….. بجد طاب طمني يايونس ياسمين  فين
يونس وهو متجه الى داخل السرايا ما اعرفش
  ????‍♀️????‍♀️????‍♀️
سليم… يعني ايه متعرفش
يونس. قولتلك معرفش كل الحكايه دي بس
قصده على الظرف
سليم.. يعني ايه
يونس… معرفش معرفش وكان عامل زي المجنون
الروايه حصري على
#حكاوي_يويو
في المستشفى
راضوان بعصبيه.. انتي بتقولي ايه ياامه لا طبعا
بدريه.. اسمعي ياولدي ابن اعتماد خبيث زي المجحومه امه يعني خاف منه
راضوان. ملخافش غير من إلا خالقني يامه بس معقول هو يكون عمل كده
بدريه. ايوه عمل كده علشان ياخد اخته هو من الاول مكنش عايزك تاخده دارنا ميكنش عمل كده ليه
راضوان.. هيستفيد ايه ياامه هو ولا عمل كده ليه 
بدريه… علشان يبقى خد اخته وخد بنتي يبقى كسب عصفورين بحجر واحد
????????????
راضوان… دا لو عمل كده وكان ليه يد في خطف ياسمين يبقى حفر قبره بيده
بدريه. وهي تلطم على خدها… انا مالي بدا كله انا عايزه بنتي ملوك ياراضوان. خدوا البت زي ماخدوا الواد مني زمان انا عايزه بنتي
راضوان.. امه قومني وندى على الدكتور انا لازم اخرج من هنا حاليا
#دم ملوك
#يمني محمد
الجد
علوان…. يعني ايه يايونس الارض انشقت ولعتها يابني البت راحت فين
يونس…. معرفش ياجد واهجنن بس مستني المرسال هيجي تاني وانا متأكد
علوان…. انت عملت ايه مع بت عمك.
يونس… عندي حلقه مفقوده هي حقيقي امها كانت حامل في توم ياجدي
علوان.. ايوه يابني وامك خدت ولد ودفنت التاني بس ياعالم ياولدي ادفن حي ولا ميت
يونس…. بدريه ليه اتجوزت  ابويه طالما هدفها كانت  تموته من الأساس 
علوان.. أجابت السؤال عند بدريه
يونس هانت…. القى اختي بس وبعدين اجيب بدريه واخلص تار ابويه وامي
التليفون رن
رد يونس…. الو مين معايه
بصوت مهزوز ومرعوب الحقني يايونس الحقني
يونس.. ياسمين ياسمين انتي فين
سمع حد بيقوله تجيب  مراتك تاخد اختك
والخط انقطع
اتجنن يونس طلع جري عند َملوك وفتح الاوضه
بس ملقهاش
????????????????????
كانت بدريه واخده راضوان وفي طريقهم الي سرايا يونس
يتبع…..
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!