Uncategorized

رواية جحيم الأسد الفصل السابع 7 بقلم نوران عاطف

 رواية جحيم الأسد الفصل السابع 7 بقلم نوران عاطف

رواية جحيم الأسد الفصل السابع 7 بقلم نوران عاطف

رواية جحيم الأسد الفصل السابع 7 بقلم نوران عاطف

في قصر الألفي صباحا….
اسد و زين فطرو قبل أي حد و خرجوا
على مائده الإفطار
الكل قاعد ماعدا أسد و زين
سليم. يا هنيه صحي أسد بيه و زين بيه
راحت مامت أسد ردت. داهمت خرجوا بدري عندهم مشوار
سليم. تمام بس قليلهم مينسوش يجيبوا ملك و هما جيين 
هنا مامت أسد. تمام
و كذلك حصل في قصر العدلي 
في مبنى المخابرات العامة….. 
الكل اتجمع في مكتب اللواء و ملك و أسد شرحوا الخطه و عجبت اللواء و التفقو أن التنفيز بعد اسبوع 
اللواء. دلوقتي و قت التدريب + أن فيه معسكر لمده ٥ايام 
الكل. تمام 
الفريقين اجتمعوا في الساحه كان اول حاجه 
يزن ضد ليث
نوران ضد زين 
ملك ضد أسد 
  
الكل دخل غير و بدأ التحدي  
يزن و ليث 
اول حاجه ليث ضرب يزن بوكس بعدها يزن ردله البوكس و قلبه على الأرض و ظلوا يكيلونا لبعضهم الضربات حتى فاز يزن ????????
نوران ضد زين 
زين مكنش مستوعب انه بيتحدي بنت فمكنش هيضرب جامد بس نوران بدأت التحدي بقوه و قالت. اعتبرني واحد صحبك
و الفعل زين اعتبرها كده و لعب جامد لدركت انه خلع زراعتها و بالفعل فاز زين???????? “جبار زي اخته” 
ملك ضد اسد
ملك و أسد التحدي كان شديد مابينهم و بدأو يضربوا بعض و ملك خلعت كتف أسد و أسد خلع كتفها برده بس محدش استسلم و انتهت المباراة بالتعادل ????????
و بعدها اللواء جبلهم اجهزت تنصت و كميرات مراقبه صغير بحيث متبنش +طلعوا إذن بالتسجيل+اللواء قالهم ان المعسكر كمان يوم و هيقعدوا ٥ ايام فكل يجهز نفسه 
بعد مخلصوا يزن رجع كتف ملك و أسد مكانهم و كل واحد راح شركته و عشان يكمل شغله 
في مخزن الأفاعي….. 
محمد. جومانا و سيرين هتروحوا تنفقوا مع رئيس قسم الأرشيف في شركه الجحيم يجبلكم الملف الصفقه الجديده دي لو خصرتها هتنتهي 
جومانا. تمام يلا يا سيرين 
محسن رئيس يس قسم الأرشيف. ماشي بالعربيه قطع عليه الطريق جومانا و سيرين 
جومانا. معاك جومانا الألفي و سيرين عبد النور  عايزين منك خدمه و هيطلعلك قرشين حلوين 
محسن. أمري يا هانم 
سيرين. تجيب ملف الصفقه الجديده بتاعت الجحيم 
محسن. حضرتك مستوعبه انتي بتقولي ايه اكيد لا
جومانا بحده. الملف قصاد حياه ابنك و طلعت فيديو ابنوا المسدس مصوب عليه و هوا في الحضانة 
جومانا. ها ايه رأيك 
محسن هعمل إلى قولتي عليه يا هانم 
في شركه الجحيم…… 
ملك. ساره اجمعيلي كل مدراء الأقسام 
ساره. تمام 
في غرفه الاجتماعات…. 
ملك بصوت مرعب . في ملف اتسرق يتري مين سرقه 
الكل مات في جلده من صوتها و محدش رد 
ملك. بردوا محدش هيقول 
محدش رد 
ملك. اقول انا استاذ محسن عارف عقاب الخاين ايه 
محسن برعب منها. عارف بس والله هددتني بحياه ابني 
ملك. الكل بره ماعدا الأستاذ محسن 
بعد ما الكل خرج 
ملك. احكلي يا محسن ايه اللي حصل 
محسن. والله يا جحيم انا في وحده جات وقالتلي وقال اللي حصل فوق 
ملك. تمام اخرج انت دلوقتي و كده كده الملف ده مش الأصلي 
محسن. أمرك و شكرا لحضرتك 
محسن خرج و ملك موبايلها رن
ملك. ألوو
زين. الو يا ملك انا زين 
ملك ببرود . في حاجه 
زين اتحرج من ردها البارد ورد عليها ببرود هو الاخر وقال. جدي عايزك اناهرده
ملك. تمام 
الكل خلص شغلو و روح و ملك راحت علي بيت جدها…….
يتبع…..
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!