Uncategorized

رواية أحبيت طفلتي الفصل الثاني 2 بقلم حبيبة مختار

 رواية أحبيت طفلتي الفصل الثاني 2 بقلم حبيبة مختار

رواية أحبيت طفلتي الفصل الثاني 2 بقلم حبيبة مختار

رواية أحبيت طفلتي الفصل الثاني 2 بقلم حبيبة مختار

حبيبه بصدمه=هااااااا طنط سحليه جت قصدي طنط شمس 
شمس =الا والله سيبني ملطوعه في شارع مش انت قالت هتخرجني 
يوسف=في يا شمس 
شمس=هو انت خليت فيه شمس قعد مع العياله ده وسيبني انا 
حبيبه بعصبيه=مين ده الي عياله يا وليه انتي قصدي طنط
يوسف =حبيبه انتي جنينتي بتعلي صوتك علي شمس 
حبيبه= لا علي غرب نهنهنهني 
يوسف حاول يخبي الضحكه=حبيبه ادخلي الاوضه 
حبيبه=حاضر يا ابيه سلام يا طنط سحليه 
يوسف مقدرش وضحك 
شمس يغضب =ماشي يا يوسف  ممكن يلا 
يوسف =مش هقدر انزل وسيب حبيبه لوحده 
شمس= يعني اي يا يوسف 
يوسف=زي مسمعتي يا شمس
شمس بغضب=ماشي يا يوسف
شمس وهي مشيه كان في ميه في الارض 
هبا وقعت علي وشه 
(احسن احسن يا سحليه???????????????? )
يوسف مقدرش يمسك نفسو فا ضحك ????????
 شمس=اه اه اكيد الطفله ده هي لي عملت كده 
حبيبه ببراء=انا ابدا????????
يوسف بزعق= حبيبه انتي الي عملتي كده 
حبيبه ببرود =لا 
يوسف ضرب حبيبه بل قلم 
شمس ضحكت بشماته 
يوسف=يلا يا شمس لو سمحتي  ولما تعوزيني بقي كلمني متجيش هنا تاني 
شمس مشيت ويوسف دخل لي حبيبه 
يوسف بزعل من الي عملو =حبيبه انا اسف 
حبيبه بتبكي =
يوسف =حبيبه رودي انا بقولك اسف 
حبيبه بتبكي=
يوسف راح اخد حبيبه في حضنو
حبيبه راحت زقيتو =اوعا كده انا عمر ما بابا مد ايد انت تيجي تمد ايدك عليه انا بكرهاك 
يوسف بزعل=انا اسف يا بيبو 
حبيبه =هو احنا هطلق امتا 
يوسف =ليه 
حبيبه=اصل اصل ابن خالتي طالب ايدي 
يوسف بغضب جحمي =نعممممم يا ختي ده بعنك و طلق مش هطلق كمل بزعيق فاهمه 
حبيبه بخوف =فاهمه فاهمه 
يوسف =طب يلا عشان هخرجج 
حبيبه نيست كله حاجه= بجد ياابيه 
يوسف = اه بجد وتقوليش ابيه تاني كيد محدش يقول لي جوزو يا ابيه
حبيبه=ماشي يا اب قصدي يا يوسف 
يوسف =شطره قومي بقا البيسي 
حبيبه=حاضر 
حبيبه لبست بنطالون جنز و بلوزه للكمر وسيبت شعره 
حبيبه=يلا يا يوسف انا جهزه 
يوسف=نعم ختي انتي نزله كده
حبيبه=اه وفيه اي 
يوسف=حبيبه غيري الخره ده يا خلاص مش نزلين 
حبيبه=خلاص خلاص هدخل اغير 
يوسف = ايو كده 
حبيبه دخلت تغير ولبست  فستان بي كوم
يوسف=شوفتي ده احله ازاي 
راحو الكرنيش 
وهما قعدين في الكرنيش
يوسف=هو انا ممكن اقولك حاجه
حبيبه=قول 
يوسف=هو انتي ممكن تسبيني 
حبيبه=مش احنا هنطلق 
يوسف بزعل =هو انتي عوزه تطلقي 
حبيبه=ماهو انت هتجوز انت اصلن مش بتحبني 
يوسف=ومين قال اني هجوز 
حبيبه=نعم ازاي طب وطنط سحليه 
يوسف= انا هسبه حبيبه انا بحبك
حبيبه بصدمه=اي 
يوسف حضنه =اه بحبك من اول لما اتولتي وانا بحبك انا الي خليت طنط الله يرحمه تسميكي حبيبه بس مكنتش عوز اقولك عشان مبعتش عنك خالص 
حبيبه=طب معا لفكره انا كمان بحبك اوووووي 
يوسف =بجد
حبيبه بحب=اه والله بحبك اوي كمان وبعشقك
يوسف =وانا كمان وبعشق 
حبيبه حضنيتو 
يوسف= بقولك اي متيجي نروح البيت ها وغمز بعنو 
(سافل اوي يوسف????????)
حبيبه بخجل=يوسف بطل قله ادب 
يوسف بضحك=شوفتي انتي الي دماغك شمال ازاي ان قصدي عشان انا تعبت 
حبيبه=يلا يا يوسف يلا 
حبيبه ويوسف مشيو وروحو 
حبيبه=كان يوم جميل انهارده
يوسف=اه 
الباب بيخبط 
حبيبه من جو =يوسف شوف مين بيخبط 
يوسف فتح الباب لقه ظرف
حبيبه=في اي يا يوسف 
يوسف =عرفش لقيت الظرف ده قدام الباب 
حبيبه =طب افتحو 
يوسف فتح الظرف 
حبيبه ويوسف بصدمه=اده
يتبع……
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببته بعد زواجنا للكاتبة هند الحجار

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!