روايات

رواية احببته في مطبخي الفصل العاشر 10 بقلم ياسمينا

رواية احببته في مطبخي الفصل العاشر 10 بقلم ياسمينا

رواية احببته في مطبخي الجزء العاشر

رواية احببته في مطبخي البارت العاشر

رواية احببته في مطبخي الحلقة العاشرة

زياد احمم مها
مها اي ي زياد
زياد جبتلك كام كتاب كده تقرايه
مها الله بجد كان نفسي اقراهم شكرا بجد
زياد لا مفيش بنا شكر
مها خلاص تعال اقرا معايا
حلا ي ولاد انا خارجه في مشوار كده
مها ماشي يحبيبي ترجعي بالسلامه
زياد خلي بالك من نفسك ي حلا
الباب اتفتح كانت ࢪنا و اكرم
رنا احمم زياد
زياد نعم ي رنا
رنا اكرم عاوز يتكلم معاك كلمتين ع جنب
زياد طيب اتفضل ي استاذ اكرم
دخلوا احد الغرف
مها في اي ي رنا
رنا اكرم طلع ظبوطه وهيقبض علي تيم H. s
مها وزياد مالو بالموضوع
يبنتي فتحي دماغك معايا زياد مش كان يعني بياخد مخدرا*ت منهم ف هو عاوز يساله كام سؤال
اه المهم ان زياد ميتاذش
رنا بغمزه لي اتكيتي ع ميتاذش ولا يكونش الواد دخل القلب
يووهه اتلمي دا زي اخويا
هصدقك واكذب عنيا
ها سيبك مني و قوليلي صلحتي موضوعك انت واكرم
رنا بفرحه اهههععع وعازمني بكرا ع الغداا معقول اتجوزه الله
خلصي بس انتي كليتك واحنا نجوزك الصغنن هيتجوزه
يووه سيبني افرح دا 22 س لسا سنه واخلص اففف ي ستني واي يعني دانا ست البنات
يخربيت ثقتك في نفسك ي شيخه
اععع يلا نكمل يختي الشقه دي
يلا
🎀
زياد خير ي استاذ اكرم
اكرم بهدوء زياد تعرف اي عن تيم H. s؟ باختصار احكيلي حكايتك؟
زياد بتنهد انا زياد الجرحي عندي 27 س انا كنت زي اي شب عاوز اكبر اشتغل شغلانه حلوه افرح ابويا وامي بيها اتعرفت ع كام واحد في الكليه بتاعتي
كنت في كليه اي
انا خريج كليه صيدله
مممم كمل
اتعرفت ع كام واحد في اخر سنه بدات امشي معاهم واعمل الي بيعملوا لحد ما عرفوني ع تيمH. s تيم من ايطاليا بيبيع مخدر*ات ومم*نوعات انا كنت رافض انضم ليهم وبعد كام محاوله رجعت ليهم السبب اني كنت بحب بنت معايا بس هي اهانت حبي ىيها ف ضعفت وبدات هنا قصه معا المخدرا*ت سحبوني ليهم غصب عني باراده عقلي كنت كل حياتي بتسوء برجع بليل اضرب ف امي واختي لحد ما امي ماتت من حصرتها عليا لحد ما وقفت لوحدي بدات ابعد عنهم واصلي وارجع لحياتي القديمه وشغلي وبقيت اروح المكتبه واقرا قصص وكتب وقدرت ابطل بارادتي من غير مصحه
واي الي خلاك توقف شغل ف الصيدلية
لما عرفوا اني بطلت حطولي ممنوعات ف الصيدلية وقفت المهنه بتاعتي واتسجنت ل 5سنين ورجعت تاني
وكنت بتستلم منهم الحاجات فين
صاحبي عمر كان بيستلمها منهم ولما تاب سمعت انهم قتلوه علشان ميطلعش سرهم بس انا روحت معاه مرا وشفتهم
اكرم طلع صوره هما دول طلع صوره لشلته
دا الي لابس ابيض والبنت دي ووكمان واحد بس كان رئسيهم
شوفتو
لا
سمعت صوته حتي
اه
فلاش باك
عمر: يبني متخفش هناخد البضاعه ونتكل ع الله
زياد طيب ي عمر بس بسرعه
صوت من وراء حيط=خلصتم
عمر احمم رما فلوس البضاعه
خد وامشوا
Christiana Jacques brought
them back)
زياد هو بيقول اي
عمر مش عارف
جاك اتفضلوا معايا ادلكم ع مكان المخدرا*ت
عمر يلا
باك
زياد بس
اكرم ماشي ي عمر بس بعد اذنك الفتره دي متخرجش برا
لي
تامين علشانك
طيب
عن اذنك
اتفضل
خرج اكرم رنا ودعت اكرم
مها ل زياد كلو تمام
اوما زياد بتوهان
ثريا بصراخ ودموع اختك ماتت ي زهره اختك ماتت
نور انهارت اخذتها مي بالحضن وظلوا منهارين حتي انتهاء العزاء
ثريا اطلعي ي نور انتي وجوزك ترتاحوا
اومات نور هروح اندهله من برا
تحركت خطوه حتي رات عمها صابر واولاده
صابر البقاء لله ي اخوي
عبد الرحمن جيت لي ي سبع الرجال
مالك ي بيوي جيت اعزي ف بنت اخوي
احنا معوزنش حاجه واصل منك غور من وشي
مكنش العشم ي بوي وانتبه صابر الي نور الله مين البنيه دي
ثريا ملكش فيه ي صابر واخرج برا
قاسم بزعيق ثريا متزعقيش ف وشوه
جدع ي اخوي ربي الحرمه بتاعتك
مسكه قاسم اي رايك نخليها بدل عزا واحد اتنين واخد روحك
معتز سيب يدك عن ابوي
عبدالرحمن صابر امشي ي صابر
مش ماشي غير الي ماعرف من دي
دي زهره بنت قاسم
صابر ومعتز بصدمه زهره
والله وكبرتي عروسه ي بنت قاسم
نور بابتسامة صفرا لا ومش عروسه كمان ومتجوزه وشاورت ع ادهم الي داخل
متجوزه اي الحديت الماسخ ده
ادهم زي ماسمعت متجوزه زهره قاسم السوفيتي حرم ادهم الحديدي
خالد بصدمه انت ادهم الحديدي صاحب اكبر الشركات والمطاعم جوزها
معتز في سره والله زهره ليا انا وبس ونشوف ي بن الحديدي لو مرجعتش زهره لحضني زهره من زمان وهي بتاعتي بس
عبد الرحمن خلصتوا حديتكم اتفضلوا مع السلامه
ماشي ابوي يلا ي ولاد
عبد الرحمن زهره خدي جوزك واطعلي
حاضر
🎀
ليلي بهمس ل مالك: دي المزه بتاعتك مزه اوي
مالك اتلمي ههه
ازيك ي انسه حلا
الحمدلله ي استاذ مالك
ليلي هاي انا ليلي اخته
اتشرفت بمعرفتك ي استاذه ليلي
استاذه اي وبس تعالي احنا شكلنا هنبقي صحاب
جلسوا يضحكون وهم مستمتعون بوقتهم ولا ننسي نظرات مالك ل حلا المليئه بالحب
ليلي المهم يستي الموضوع خلص ع كده
مالك كنت بتتكلموا في اي
ليلي كنت بحكلها عن يوم ولادتك كانت فقر اه والله
اتلمي ي بت بقا وملقتيش غير اليوم نحس دا وتحكيلها عليه
ضحكت حلا من قلبها انتو بجد عسلات اوي
مالك دا انتي الي عسل اوي قصدي
شكرا ي انسه حلا
اتفضلي العصير بتاعك
شكرا
🎀
ادهم مين الي كانوا تحت
دا عمي جدي طرده من البيت بعد ما نزل كلمته في الارض اتجوز مراتوا ع ام خالد الي شفته تحت
اه ونظرات الواد معتز دي مريحتنيش
ممم
نور
نعم
مالك
مفيش
متاكده
اه
حضنها ادهم خرجي الي جواتك
لم تنتظر وانهارات دموعها وهيا تشدت ع احضانه
حتي نامت وهي باين احضانه
🎀
رانيا عملتو اي
بنته زهره رجعت
بجد
اه
بصراحه دي البنت الوحيد الي ف عليتهم تحسها غيرهم اصلا (رانيا من القاهره مش صعيديه)
ماما انا عاوز اتجوزها
وانا ابني لما يكون نفسوا ف حاجه لو حصل اي هجبهاله
خفي انت وابنك ي رانيا البنيه متجوزه وجوزها كمان رجل اعمال يعني لو قتلني روماني لحم للكلاب محد هيقوله عملت كده لي
وماله ولو كان اي ابني ينول الي عاوزه
انا مش ليا دعوه بالحديت ده انا بس بنتقم من اخواني
وخالد ابن سعديه راح فين
راح يصلي العشاء
بسخريه اللهم قوي ايمانه يلا غيرو هدومكم لما احط الاكل
ماريانا ل ابوها وهما عرفو مين عمل كده
لسا بس كل متوقع انه اني وانا معملتش حاجه
ممم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي :  اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببته في مطبخي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!