Uncategorized

رواية أحبني تاجر سلاح الفصل السابع 7 بقلم نور أحمد

  رواية أحبني تاجر سلاح الفصل السابع 7 بقلم نور أحمد
 رواية أحبني تاجر سلاح الفصل السابع 7 بقلم نور أحمد

 رواية أحبني تاجر سلاح الفصل السابع 7 بقلم نور أحمد

محمود : احم نورا كنت عايز اقولك حاجه
نورا:قول
محمود : بزعل النتيجه بتعتك ظهرت وللاسف و جه باصص للأرض
نورا: بدموع أي سقط ودموعي نزلت
محمود: أي يابنتي هي دموعك دي جاهزة علي طول ????????
نجحتي ياستي وبتقدير كمان ☺️
نورا: بفرحه بجد وقعت اطنط وجريت عليه حضنته وبعد ما استوعبت أنا عملت اي بعت عنه
محمود: أي رايحه فين دا ما صدقت ????????
نورا: احم أنا أسفه بس من كتر ما أنا مبسوطه مختش بالي أنا بعمل اي
محمود: يارب دائماً متخديش بالك وضحك عموماً ياستي الف مبروك ومن نجاح لنجاح قوليلي بقي عايزة اي هديه النجاح
نورا: لا مش عايزة حاجة انا بس حابه أشكرك علي وقفت معايا ايام الامتحانات وإنك كنت بتسهر معايا لصبح علشان اذاكر بجد شكراً ????
محمود: ياحبيبتي تشكريني علي اي دا واجبي بس ممكن اطلب طلب
نورا : اه ابتدينا في الاستغلال عموماً اتفضل
محمود : ماشي ياستي اعتبريه استغلال وابتسم وقال بجد بصي يانورا أنا عارف إنك مش معتبراني جوزك ومش متقبله موضوع جوزنا دا ومن حقك وأنا مش هغصب عليكي تتقبليه بس ممكن نبقي أصحاب
نورا: لو أنت حابب نبقي أصحاب أنا معنديش مانع ماشي موافقة نكون اصحاب
محمود: بفرحه واحلي أصحاب كمان
اكتفيت إني ابتسم له
محمود : طب أنا هخرج عشر دقائق وراجع علي طول متنميش غير لما ارجع
نورا : اوكي
مسكت التلفون وفتحت واتس والواتس كله عبارة عن الحمدلله نجحت وبقيت خريج ????❤
لقيت سها وسارة وعبير بعتلي وبيسالوني عملت اي رديت عليهم وقولتلهم إني نجحت وقعدنا نرغي شويه
طق طق طق
نورا : أدخل
محمود : مساء الخير يانورري
نورا: مساء الخير
محمود: اتاخرت عليكي مش كدا
نورا : لا عادي كنت بكلم أصحابي واتس
محمود: يعني ارجع
نورا: أنت الحر عايز تمشي تمام
محمود: ماشي بس هعمل اي في الآيس كريم دا مين هياكله أحسن حاجه هروح ارجعه
نورا: استني ترجع اي أنا اصلا مش بكلم حد هات الآيس كريم بس عايزاه في موضوع ونتشت منه الشنطه
محمود: ياحبيبي اللي بطنه هتوديه في داهيه وضحك ????????
نورا: كله إلا الآيس كريم بضعف قدامه ????
محمود: بالف هنا علي قلبك ياحبيبتي
نورا : بس أنا أسمي نورا وأنا مش حبيبته حد ????
محمود: أنا حر وقول اللي عايزه مراتي بقي ????
نورا: ههههه دمك خفيف ????????
محمود: عارف☺️
نورا:مغرور????
محمود:نور ممكن نتكلم جد شويه
نورا : اه نتكلم وسبت الآيس كريم من أيدي
محمود: هو أنتي لي مش راضيه تتقبلي جوزنا ولا علاقتنا ولا تتقبليني أنا
نورا : عايز تسمع الحقيقة ولا اي كلام
محمود: الحقيقة طبعاً
نورا: بص يا سيدي أولاً الطريقه اللي أنت اتجوزتني بيها كانت غلط وأنا مكنتش موافقه وانت اتجوزتني غصب عني ودي حاجه خلتني اكر*هك اكتر ما كنت كر*هاك وكمان أنت مش الشخص اللي أنا كنت بحلم بيه
محمود: ممكن اعرف بقي الشخص اللي بتحلمي بيه دا أي مواصفاته????
نورا: بص أنا كان نفسي في واحد عارف ربنا ويتقيه فيا حافظ للقرآن وواخد سيدنا محمد عليه الصلاة والسلام قدوة لي في أفعاله وتصرفاته راجل ياخد بأيدي للجنه نجيب ولاد نربيهم علي الدين ونعلمهم يعني اي إسلام ونعرفهم قد اي الاسلام جميل ونعلمهم اخلاق رسول الله صلى الله عليه وسلم ونخليهم يخدوه قدوة ليهم في كل تصرفاتهم وأفعالهم
” سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم”
عرفت أنا لي مش متقبله العلاقه دي
محمود: ………
نورا: بص يامحمود أنا هقولك علي حاجه بما أننا بتكلم بصراحه يعني أنا صح كنت بكر*هك اوي كمان بس لما قعدت معاك الفترة دي عرفت قد أي انت شخص كويس وجدع وحنين وكمان راجل في تصرفاتك كدا شخص يعتمد علي وممكن أكون مع الوقت اتعلقت بيك وحبيت وجودك في حياتي
بتنهيدة بس مش معني كدا إني هتقبل جوزنا دا ابدأ عمري ماهقدر اتقبله ومتنساش إنك شغلك كله حرام وربنا مش راضي عنه أنا أسفه بجد مش هقدر أحبك ولا اتقبلك جوز ليا حتي لو أنا وأنت بقينا أصحاب عمرنا ماهنكون زوجين أبدا ً
محمود: وأنا مش عايزك تعملي حاجه غصب عنك وانا هحاول علي قد ماقدر إني أتغير للاحسن
ونزل علي ركبته وقرب مني ومسك أيدي
محمود: بصي يانور أنا مش عايز حاجه من الدنيا دي غيرك لان أنتي عندي بدنيا كلها نور أنا بحبك وهتغير علشانك
نورا: وأنا هساعدك إنك تتغير وتبقي احسن بأذن الله
محمود: ماشي يلا الآيس كريم ساح
نورا: ياخبر ويغضب طفولي الآيس كريم باظ مليش دعوه عايزة غيرة ????
“استغفر الله العظيم و اتوب اليه”
محمود: اصبري ياطفسه في غيره في التلاجه هجبلك
نورا : بفرحه بجد
محمود: اتفضلي ياستي
نورا : شكراً
محمود : وهو بيحني رأسه عفواً ياجلاله الملكه
وضحكت عليه وقولت في نفسي قد أي هو شخص كويس وجدع
محمود: يلا بقي تصبحي علي خير كانت يوم متعب أوي وأنا هموت من النعس
نورا : وانت من اهل الخير
وجه تاني يوم وعدت الايام وكل يوم وأحنا بنقرب اكتر ومحمود بيحاول يتغير ويبقي شخص كويس وبقي بيصلي هو صح مش منتظم في الصلاة بس أحسن من الاول مكنش بيصلي خالص ولا بيقرا قرآن دلوقتي بقي بيقرأ قرآن من فترة للتانيه وبعد عند تجارة السلا*ح دي
محمود: بحبها يافارس ومش عارف أعمل اي وهي مش بتديني فرحه اقر*بلها خالص
فارس : معلش ياخويا اصبر وربنا يعوضك خير
محمود: يارب
ماجد البحيري كان معدي وسمع محمود وفارس بيتكلموا
والد محمود: في نفسه مش أنا اللي أبني وحده تر*فضه النهارده هتكون ليك ودا وعد من أبوك
في المساء
” صلي علي النبي “
طق طق طق
نورا: أدخل
محمود: مساء الخير علي عيونك ياقمر بتعملي اي
نورا : مساء الخير مش بعمل بتفرج علي كرتون
محمود: كرتون ماشي يانونه واسمه اي بقي
نورا : قصر الأميرات ????
محمود: والله مافي أميرة غيرك أنتي ياروحي ????
نورا: مجامله مقبولة????❤️
محمود: هسيبك تتفرجي علي اميراتك وانا هدخل اخد شور
نورا : اوكي
طق طق طق طق
نورا : أدخل
دادة سميحه : اتفضلي يابنتي العصير دا
نورا:وتعبتي نفسك لي يادادة
دادة سميحه : ولا تعب ولا حاجه
نورا: ماشي شكراً
دادة سميحه: بعد اذنك
نورا : اتفضلي
محمود: اي يانور مين كان بيخبط
نورا : دادة سميحه كانت جايبه عصير مانجه ????
محمود: جه في وقته
نورا : معاك حق
محمود: صحفي اقعد جنبك نشوف اميراتك دا بيتكلم علي اي
نورا : اقعد هات كوبايه العصير دي معلش
محمود: اتفضلي
نورا : طعمها جميل وووووو ????????
محمود: معاكي حق حلو اوي
بعد ما شربت العصير حسيت دماغي بتتقل ومش وحاسه بنفسي بقول اي
نورا : بتكلم من غير وعي محمود انا عايزة أقولك علي سر
محمود: سر قولي
نورا : انا معجبه بيك وبدأت احبك وحطيت صوباعي علي شفا*يفي هش هش هش دا سر اوعي تقول لحد
محمود: هش هش مش هقول لحد وانا كمان عايز اقول علي سر انا بحبك وبعشقك انتي كل حياتي وقرب مني حضني ودي أخرحاجه فكراها
تاني يوم
نورا : اه اه دماغي
وبدأت افتح عيني
يتبع…
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى