Uncategorized

سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل الثامن 8 بقلم فاطمة وجيه

  سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل الثامن 8 بقلم فاطمة وجيه

 سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل الثامن 8 بقلم فاطمة وجيه

 سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل الثامن 8 بقلم فاطمة وجيه

ريان بغضب وهو بيشد شعرها:وياتره الواد ده ابن مين
حوريه اتصدمت حسه بيطعنها في قلبها:ابنك
ريان بغضب:متاكده
حوريه بعيط:ريان شعري هيطلع في ايدك مالك
ريان حدفها علي السرير وهو بيفك القميص بغضب:لما نتاكد لو ابني هيفضل لو لا هينزل
حورية ترجع لي وره بخوف وكنت هتقع من السرير:ريان هتعمل اي والله ابنك
ريان شدها لي من شعرها وبيجز علي سنانو:هنشوف وابني ولا لا
حوريه مسكت ايدو بخوف وهي بتعيط:ريان بالله عليك متموتهوش ونبي متتسرعش وترجع تندم
ريان ملامحه لسه حاده وباين عليها الغضب بس عيونه بتبصلها بحيره
حوريه بعيط لما حستو بداء يسمعها:ونبي اسمعني الاول ولو وعجبكش كلامي ابقا ابقا موتني انا كمان
ريان رغي ايدو بقا بيبصلها بحيره:هتقوليلي
حوريه بتنتفض من الخوف بس مسكت نفسه عشان ابنها:انت عرفت ازاي
ريان بغضب وهو بيقوم تاني:حوريه متختبريش صبري
حوريه بعيط وهي بتحضني:ونبي ياريان متقتلو انا ليمكن اخونك والله ابنك انت انا بحبك ومش ممكن افكر كده
ريان هدي وبداء يبص ل الي في حضنه بتنتفض لسه كان هيحط ايدو عليها ويحضنها بس اتخيل ممكن يكون ابن الي اعتدي عليها زقه بغضب وهو حاسس هيموت من الغيره وبغضب:ابن مين ده يا حوريه
حوريه بصتلو بالم وعيط:ابنك والله ابنك
ريان بغضب وهو بيكسر الي في الاوضه:تاني هتقولي ابنك انتي بتخلفه يابت هو انا لمستك اصلن كل مقرب منك كنت بقوم قبل ميحصل بنا حاجه انا مش متاكد ان ده ابني انتي اكيد خونتيتي
حوريه انهارت علي الارض بعيط تقوله اي ازاي هتقوله ان هو قاعدت تعيط بحرقه في الارض وهي سكته زاي كل مره
ريان بغضب:يبقا مش ابني صح الواد ده لازم ينزل
حوريه انتفضت بخوف وهي بتحوط بطنها:يستحيل ده ابنك
ريان بغضب وصراخ:مش ابني انا بقولك ومتاكد من ده
حوريه بصراخ اكبر :لا ابنك ياريان بس انت مش هتفتكر عارف لي
ريان هدي وبقا بصصلها تكمل
حوريه بعيط ويهي بتشهق:انت مش فاكر صح
ريان بغضب:فكر اي
حوريه بصراخ:انت اي الي عرفك اصلن
ريان افتكره بتتكلم انو اي عرفك اني حامل رمه اختبار الحمل في الارض بغضب:الخر الي خبتيها في قميصي
حوريه افتكرت لما كنت مسكه الاختبار وسمعت ريان داخل وهو بيتكلم في التليفون جريت خبتو في الدولاب ومركزتش انها خبتو في قميصه
ريان بغضب:وانا المغفل الي كنت فاكر اني بدات وسكت بس خلاص ويجرها من شعرها بغضب هنهي جرمتك دي بايدي
حوريه بصراخ وهي بتزقه:انا فعلن عملت جريمه ان حبيت واحد معندوش قلب عايز تقتل ابنك
ريان حاسس انو متشتت بس:ابني
حوريه بعيط وصراخ:والله ابنك مش بكدب ابنك
ريان بصلها بحيرة:ابني ازاي
حوريه بصراخ:الي حصل انو
فلاش بااااك
ريان جي بيطوح وكان هيقع حوريه سندتو
حوريه بخوف:ريان بطل بقا
ريان بيطوح:يوه بقا سبيني 
حوريه مسكته جامد من وسطه وسندتو عليه:بطل شغل الاطفال ده ومشي معايه
ريان ميل راسو عليها:يا لئيمه انتي خايفه عليه
حوريه ضحكت:واد عيب يلا نام و
ريان شدها بسكر:بس انا مش عايز انام
حوريه بضيق:وبعدين بقا
ريان بوز:اي خليكي حلوه بقا
حوريه تبوس خدوى:حلو كده
ريان بخبث وهي بيحط ايدو علي شفايفه:تؤ هنا
حورية زقته:تصدق انك قليل الادب
ريان لفها بقت هي تحتي:يعني مش هتجيبي بوسه
حوريه بكسوف وشها احمر:ريان هو
ريان بسكر:هي الفراولة بتطلع دلوقتي
حوريه:فرولة اي
ريان وهو بيمشي ايدو علي شفايفه:الي فوشك
حوريه بضعف:ريان ابعد 
ريان بسكر وهو بيوطي علي حوريه:مش انتي بتحبيني
حوريه بصتلو:بحبك
ريان خدها في حضنو وبعدين…
باااك
حوريه وهي بتعيط:ابنك والله وبعدين انا قومت من جانبك وخوفت تتعصب عليا وانت اصلن السبب
 ريان بداء يهدي وقاعد عاي الكرسي وهو ماسك راسو:يعني انا
حوريه بعيط وهي بتشهق:ونبي يا ريان متموته ده ده ابنك وانا عايزه بص طلقني وسيبو او لو عايز تتجوز حور مش ممانع بس سبلي حاجه منك
ريان بداء يهدي ويبصلها بحيرة:يعني ابني صح هيبقا عندي ابن
حوريه حسه مش قادرة تتكلم وقاعد تعيط وهي بتشهق
ريان قام وقرب منها
حوريه رجعت ل وره وهي مخبيه بطنه بعيط
ريان شدها من درعها وخدها في حضنو
حوريه قاعد تزقه وتعيط
ريان حضانها جامد:اهدي بقا
حوريه بعيط:لا انت عايز تموته و اغم عليها
ريان رفعها وحطها علي السرير وبصلها بحزن:مش عارف هتفضلي تعاني معايه قد اي
حوريه بدات تفتح عيونه وتبص حوليها بخوف وحطت ايديها علي بطنها بخوف
ريان:اهدي معملتش حاجه
حوريه بصت في الارض وقاعدت تعيط
ريان اتنهد وقرب قعد قدامها:اسف
حوريه رفعت وشه لي وهي بتعيط:ريان انا مش قدره استحمل اكتر من كده بص طلقني وانا مش عايزه حاجه هاخد ابني ومشي
ريان بص ل بطنها بعدين بصلها:وانا
حوريه بعيط:انت بتحب حور اجوزه مش هقول حاجه انا عايزه ابني وبس
ريان بغيره:يعني تستغني عني وهو لا هتحبي اكتر مني مش كده
حوريه بصتلو بحيره ومش فاهمه هو عايز اي:اه هحبو عايز حاجه
ريان قرب منها منها بحده:ممنوع  تحبي حد اكتر مني
حوريه بصتلو بصدمه:ها
ريان يرجع ضهرها ويحط راسو علي صدرها ويشدها لي:حبيني انا بس
حوريه قلبها دق ومش عارفه في اي:وربنا عندك انفصام
ريان قام فجاه من مكانه:بتحبيني
حوريه بصت في الارض وسكتت
ريان وطي راسو ليها:حوريه ردي عليا
حوريه بعيط:لا انا بخاف منك وبك
ريان حط ايدو علي بقا بحزن:متكملش وربع قدامها عايزك تسمعيني الاول انا كنت بحب قبل كده
حوريه بعيط:عارفه حور
ريان:لا ملك
حوريه بطلت عيط وبغيره:انت مقولتليش عنها
ريان اتنهد بمراره:هحكيلك كل حاجه بس لازم نبداء علي نضافه عشان ابننا
حوريه قلبها  دق:ابننا
ريان بجمود:ايو كنت عايز اعرف مين الي كان بيبوسك ساعت مكنتي شغالها في شقة و سكت
حوريه بعيط:شقة الدعارة مش كده
ريان هز راسو وملامحه بقت حاده
حوريه بعيط:وانا عندي 8سنين ماما ماتت بمرض وحش وبابا كان الي فضلي طلعت من المدرسه لانو ساب شغلو وكان رافض يشتغل مع انو ممرض كويس الهم لما بقا عندي 15سنه بابا مات وضردوني عشان الاجار مكنتش عارف اروح فين وست لقتني وقالتي هتشغلني والقي مكان اقعد وابات واكل فرحت ورحت معاه وقعدت تعيط
ريان بصلها بوجع وخدها في حضنو:لو مش عايز تكملي خ
حوريه هزت راسها انها هتكمل وخدت نفس:كنتش كبيره لسه بس كانت بتقعدني في اقعدات وسهرات وانا مش فاهمه حاجه او اي الناس دي بس كانت مستنياني اكبر وكانو كلهم ينامو وانا اغسل الموعين والغسيل يعني تقدر تقول خدمه وقاعد تعيط بس الراجل الي هنا كان بيتحرشو بيا والراجل الي شوفته ده من ضمنهم وانا كنت بحول ازقه ولما كنت بضرب حد او ابعد عنه كانت بتضربني وتحرقني عشان كده في علامات وحروق في جسمي وبعيط واليوم ده ضربت الراجل بالازازه ولما سمعت البوليس افتكرت جيين يخدوني وهربت بعدين انت خبطني بالعربيه افتكرت خلصت من كل ده وكنت بقولها كل حاجه عشان وتعيط جامد عشان حسيت معاك بالامان
ريان بصلها بحزن
حوريه بصتلو بدموع وهي بتشهق:رغم انك عصبي وبتضربني وبتهني وتسمعني كلام وحش كنت بحس معاك اني مطمنها وان ليا حد افرق معاه كنت علطول بتقتلني بكلام ونظراتك وو لما كنت بتقولي اي القرف الي في جسمك ده كنت بحس اني هموت من جوه بس مش ذنبي هي الي كنت بتعذبني ومليش حد حتي انت جيت عليا وخوفت اقولك اني حامل تموت وانا كنت عايزه حاجه منك احس بيها بالامان وتربطني بيك وقاعد تعيط ريان خدها في حضنو قد اي كان قاسي مع اكتر وحده حبته:هششش خلاص
حوريه بعيط:لا مش خلاص انت جرحتني اوي وانا ب
ريان يحضنها بحزن:وانتي بتكرهيني
حوريه بعيط اكتر:وانا بحبك زي العبيطه اهي اهي
ريان طلعها من حضنو وبصلها:بتحبيني
حوريه بصت في عيونه وسكته
ريان مسك كف ايديها:حوريه انسي الي فات ونبدا من جديد انا وانتي وبننا
حوريه بعيط تسحب ايديها:انا بتقول كده عشان صعبت عليك انت بتحب حور
ريان رفع وشه لي وهز راسو انو لا:لا بحبك انتي
حوريه بعيط:انت كداب
ريان:لا مش كداب انا بغير عليك مبحبش حد يبصلك مبحبش حد يقولك نص كلمه مبحبش تبعدي عني بستريح في حضنك حضنك انتي وبس تقدري تقولي ده لي
حوريه بعيط:عشان بتكرهني انا عارفه
ريان ابتسم:تؤ بحبك تلات سنين وانت معايه مفكرتش فيكي بطريقه غلط محولتش اقرب منك عشان مزاج وبس زي مكنت بعمل مع البنات حوريه اديني فرصه
حوريه بعدت بهدو:لا يا ريان انت بتحب حور وانا 
ريان قربها منو تاني بص بداء يفقد اعصابه وبعصبيه:مبحبهش انا بس عندي عقده من ديب ارتحتي
حوريه:ايو اي سبب العدوة دي ليي
ريان بوجع:عشان ملك
حوريه:مين دي
ريان اتنهد:كنت بحبها زمان كنت عايش في لندن بدات تحصل مشاكل بين ماما وبابا انو خدتو من مراتو دمرت بيتو وفجاه عندي اخ اكبر مني بي تمن سنين و
حوريه:و اي
ريان:ونزلت من لندن وعشت معهم في البيت كنت حياتنا مستقره وقاعد معاهم كانا عادي مش زي دلوقتي كان علطول بيسال عني وكانت فريدة او مامت ديب مبتفرق بنا واتاقلمت معاهم بسرعه وشوفت ملك كنت بنت رقيقه وجميله
حوريه بضيق:مش لازم توصفها انجز
ريان ابتسم علي غيرته وحط راسو علي رجليه:كنت طاير من الفرحه وقولت ل ديب وجالي شقه لما نجحت وقال انو متكفل بكل حاجه حالتنا المديه مكنتش حلو بس ديب بداء يقوم الشركه وفجاه معملت ملك بدات تتغير قبل الفرح بكام يوم ورحت الشقه عشان اعدل فيها شويه حاجات وسكت ريان
حورية ملست علي شعرو:وبعدين
عيون ريان اتجمعد فيها الدموع:دخلت الشقه لقيت هو وهي علي سريري تخيلي سرير فرحك عليه الي هتبقا مراتتك واخويه شعور وحش اوي طعني بطريقه وحشه بقيتش اثق في حد لو كان قالي انو حببها كان هيبقا اهون من الي شوفته سبتهم وسفرت لندن وانا بكره ديب وبعدين عرفت انو عمل حدثه ومات مهتمتش خلاص كرهتو جرحني جرح وش وديما بابا شايفه احسن مني واني الغلطان ديما بقيت اكره وهو ميت معنديش ثقه بكره اوي الخيانه يا حوريه وبقا يعيط ومبقدرش اسيطر علي نفسي لما شفتك انتي والي كان معاكي افتكرتها حور واذتها بطريقه وحشه اوي اوي ورفع وشه ل حوريه يمكن كنت عايزه تحبني عشان اعوضه عن الي حصل انا بتعذب اوي
حوريه حضنتو وهي مدمعه:هششش خلاص
ريان خبه وشه في حضن حوريه:متسبنيش
حوريه حضنتو:براح هتفعص ابني
ريان ضحك من بين دموعه:بتحبني انا اكتر ولا هو
حوريه بضحك:اخاف اقولك هو تعملو عصير انت يروحي
ريان ابتسم:روحك
حوريه تبوس خدو:وحياتي كماني ياخلاصي علي العسل الي اسمو جوز
ريان ضحك علي عفويتها وبصلها:بتحبني وله لما نخلف هتنفضيلي
حوريه مسكت خدود بحب:مفيش بديل هيغنني عنك هحبك حاضر او غائب يا رياني❤
ريان بخبث:لا انتي مبتحبنيش
حوريه برفع حاجب:نعم
ريان بحزن:سبيني بقا
حوريه مسكت ايدو:انا بحبك والله
ريان:طب بوسيني
حوريه بغضب:قول كده انا كمان الي ابوسك في الدم متبسنش انت لي
ريان بصلها بخبث:كل مشكلتك اني الي ابوسك تعالي في حضن اخوكي يافوزي
حوريه بضحك:ابعد عني
ريان شدها لي بخبث:تؤ تؤ انا حاجز الفندوق لي
حوريه بخوف بعدت عنو:ابعد عني اجو حر بقا
ريان يشلها وهو بيضحك:هنشغل التكيف
حوريه:ريان بطل هزار بقا
 ريان:طب هاتي بوسه وانا ابعد
حوريه بست خدو:ابعد بقا
ريان:وده
باست خدو التاني بغيظ:نزلني ياض
ريان بضحك:علي نياتك انتي والله مفيش نزول الا القميص ده بيتفك منين
حوريه افتكرت الحروق والضرب الي في جسمها وقاعد تعيط:ريان بس بقا 
ريان نزلها علي السرير بخوف:مالك
حوريه بعيط:مفيش وتغطت ودتو ضهرها وهي بتعيط
ريان استغرب ردت فعلها وبعدين عرف هي لي عملت كده ريان اتغطي هو كمان وحضنها من ضهرها
حوريه بعيط:سبني هنام
ريان بحزن:علي فكره انا مكنتش هقول الكلام الي كنت بقوله حوريه انا
حوريه بدموع:عرفه انت اسف
ريان يبعد الغطي الي علي ضهرها وشاف العلامات الزرقه والحروق وباس ظهرها:تؤ انا محدش كان هيقدر يلمس قلبي زي معملتي انتي
حوريه لفت لي:يعني
ريان يمسح دموع وهو مبتسم:يعني انا بحبك عشان انت حوريه بعفويته بحلاوتك بشكلك زي مهو بعبطك
حوريه بغضب:ابعد عني يا رخم
ريان ضحك:بحبك وانتي متعصبه بتبقي حمراه كده وحلوة
حوريه حضنتو:اسكت بقا بتكسف
ريان حضنها بحب وفي سره:وربي كل الي ضايقك وزعلك لهتشوفي هعمل في اي
حوريه:ريان
ريان لف ليها:اي ابوسك
حوريه بضحك:وبعدين بقا
ريان بس خدها:خلاص قولي
حوريه بصتلو بخوف:هو انت……و
يتبع…..
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الاسكريبت : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية شظايا القدر للكاتبة فاطمة عيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى