Uncategorized

رواية ذات النقاب الفصل الثامن 8 بقلم نور جابر

 رواية ذات النقاب الفصل الثامن 8 بقلم نور جابر

رواية ذات النقاب الفصل الثامن 8 بقلم نور جابر

رواية ذات النقاب الفصل الثامن 8 بقلم نور جابر

قاسم: اصحي ي ليله بقا وحشتني عيونك اوي ي ليل 
وقعد يتأمل ملامحها 
فتحت ليله عيونها
قاسم: انتي قومتي  حاسه ب اي ي ليل 
ليله: عاوزه اصلي ي قاسم 
قاسم ب استغراب: طيب بس لما تبقي كويسه
ليله بدموع: عاوزه اصلي دلوقتي لو سمحت 
هنا شهقت ليله قاسم
قاسم بخوف: اي 
ليله وهي بصه للحيطه لو سمحت عاوزه اسدال ونقاب 
طلع قاسم من الاوضه  
دخلت ليله عشان تتوضي 
طلعت لبست الاسدال والنقاب ووقفت تصلي وتدعي ربنا 
خلصت ليله صلي ورفعت ايديها يااااارب انا مليش غيرك انا راضيه بكل حاجه بتحصل ف حياتي الحمدلله وعارفه انك هتجبر بخاطري ياارب اللهم قلبي
كان سامعه قاسم دخل 
قاسم: ينفع نتكلم ي ليله
ليله: ااه طبعا اتفضل قول ي أستاذ قاسم 
قاسم باستغراب: انتي بقيتي كويسه كده بسرعه ازي 
ليله بابتسامة: عادي يعني لما صليت ارتاحت 
قاسم: طيب
ليله:  يلا بسمعك عرفت مكاني ازاي
قاسم: عادي يعني من رقم العربيه 
ليله: بالسهوله دي
قاسم: اه احكيلي انتي بقا معتز من الاول عرف مكانك ازاي 
ليله: اصلا انا اتعرفت علي معتز هنا ف ايطاليا ولما سبنا بعض رجعت مصر وكان بيحاول يوصلي وانا ف مصر وحاول كتير يخطفني بس معرفش
قاسم: طيب ارتاحي ي ليل نامي شويه علشان هتطلعي بكره 
ليله: طيب ماشي 
عند اميره ومراد 
مرررررررررراد
مراد: اي هبله في اي
اميره: النونو جعان
مراد: ي اميره منتي لسه اكله دلوقتي 
اميره: انت بتعد عليا الاكل 
مراد: والله علي انك كده مش هتاكلي
اميره: هاكللل يلا بقا قوم هاتلي طفح
مراد: يبنتي فين الرقه 
اميره: مش هتكلم تاني اتفضل 
في الصباح 
صحيت ليله لبست هدومها وصلت فرضها
دخل قاسم
قاسم:صباح الخيروالسعادة
ليله:صباح النور 
قاسم: يلا بينا 
ليله: يلا
وصل قاسم ليله لبيت خالها
ليله مسكت فونها 
ليله: الو
… 
ليله: انا بره اطلعلي 
وقفلت
قاسم  بغيره: مين ده
طلع عمرو 
عمرو حضن ليله تحت نظر قاسم 
عمرو: مالك ي روحي 
ليله: هحكيلك ي عمرو
قاسم بغضب: هو في اي 
عمرو: شكرا جدا ي استاذ 
ليله: قاسم ي عمرو 
ليله ومسكت ايد عمرو: عاوزه ارتاح بس ونبي بلاش خالو يعرف ي عمرو 
قاسم: هطمئن عليكي وسبهم ومشي 
دخلت ليله 
عمرو: ها
ليله: اللي حصل ي كابتن هو……………….. بس كده 
عمرو: ابن الورمه ماشي انا هتصرف 
ليله: ي عمرو 
رن فون ليله وكان قاسم
ليله: الو
قاسم: عامله اى دلوقتي ي ليل
ليله: الحمدلله 
قاسم: علي فكره معتز اتقبض عليه لما سبتك امبارح خلصت الموضوع 
ليله: طيب كويس شكرا جدا ي قاسم 
قاسم: هو مين عمرو ده ي ليل 
ليله: عمرو ده ابن خالو حسام واخويا في الرضاعه
قاسم بفرحه:بجد اي ده ده انتي كل قريبكم اخوات في الرضاعه  
ليله بضحكه: اه علشان كلنا اخوات
قاسم: طيب انا هرجع مصر تاني بكره 
ليله بزعل: والله 
قاسم: اه هخطب
ليله بلا وعي: نعم نعم ي بابا
قاسم بفرحه: اي ي ليله
ليله: ولا حاجه سلام 
وقفلت
ليله لنفسها   : انتي زعلانه زعلانه ليه عادي ميخطب ولا يتزفت حته 
فون ليله رن وكان ابوها
ليله: اهلا اهلا انتو خلفتوني ونستوني ولا اي ي حج
ابو ليله: بس ي بت  كنت عاوزك في موضوع 
ليله: قول ي جلبي
ابو ليله: عاوزك ترجعي مصر انهارده 
ليله: اي ليه
ابو ليله: كده لما تيجي هتعرفي 
ليله: حاضر هاجي مع عمرو
وقفلت
وقالت لعمرو وحكت ليه ان معتز كمان اتسجن
وحضرت هدومها عشان ترجع هي وعمرو
يتبع…
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة جميع الفصول : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!