Uncategorized

رواية عشق الفارس الفصل السادس 6 والأخير بقلم نور عصام

 رواية عشق الفارس الفصل السادس 6 بقلم نور عصام

رواية عشق الفارس الفصل السادس 6 والأخير بقلم نور عصام

رواية عشق الفارس الفصل السادس 6 والأخير بقلم نور عصام

عشق   خرجت من المحاضره ومعها بسنت
بسنت   فونها رن قالت دا خالد 
عشق   ايوا ياعم
بسنت   بطلي قر 
عشق  انا مش بقر انا بنئ 
بسنت   هههههه وفتحت الفون
عشق   حبيبتي خدي راحتك هروح اشوف فارس وارجع علطول علشان المحاضره اوعي تدخلي من غيري
بسنت   اوك ياقلبي
عشق   اتجهت لمكتب فارس
نجوي   راحت عليها وقالتلها د عشق ممكن دقيقه
عشق   ما عطتها اهتمام وكملت طريقها
نجوي   راحت وقفت قدامها وقالتلها بس دقيقه لو سمحتي
عشق  بزهق خير ف حاجه
نجوي  ابدا انا بس جابه اتأسفلك عاللي حصل انا خلاص عرفت واتأكدت انو فارس بيحبك عشق الفارس نور عصام
عشق   بارف قالتلها ف حاجه تانيه
نجوي  ايوا وف لحظه رشت عليها مخدر
عشق   بتحاول تمسح وشها وبتقولها ايه داااا انتي اتجنيييينتي وما حست بعدها باي حاجه
نجوي   بتحاول تخرجها لبرا الجامعه عملت نفسها سنداها
كمال    شافها وقال عشق 
نجوي   قربت توصل عربتها
كمال   جري عليها بس للاسف ما لحقها اتجنن لان حس ان عشق مش بتقاوم خالص شك ان ف حاجه حصلت وخصوصا انو عارف باللي حصل من قبل جري علي مكتب د فارس خبط ودخل علطول
فارس   بخضه مالك يا بني ف ايه
كمال   قاله د عشق تقريبا اتخطفت
فارس   قام وقف وبلهفه قاله ازاي ايه اللي حصل خلاك تقول كدا
كمال   قص عليه ما رأه
فارس   نجوي وجري
كمال   راح وراه وبعدبن قاله حضرتك عارف عنوانها
فارس   انتبه وقاله لأ
كمال   طيب دقيقه بس نجيبو من الملف بتاعها وفعلا حصل 
نجوي   طبعا متأكده انه ميعرفش عنوانها اخدت عشق علي شقتها ودخلت بيها اوضة النوم وربطتها ف السرير واتصلت وقالت ربع ساعه بالكتير وتكون قدامي فاهم ولا
مجهول   حاضر مسافه الطريق 
نجوي   بصت لها تاني وقالت انا بقا هخليه يرميكي زي الكلبه وكمان هندمك علي القلم اللي ضربتهولي وبكل غل قالت ان ما خليتك تكرهي نفسك مبقاش انا نجوي وطلعت ف الصاله
فارس   هيتجنن وسايق علي اقصي سرعه
كمال  اهدي يادكتور مش كدا 
فارس   اهدي ازاي بس بنت الكلب ممكن تأذيها
كمال   ان شاء الله هنلحقها
فارس  بحزن قال يارب بس تكون اخدها علي العنوان اللي معنا
كمال   متقلقش عي اكيد معندها مكان تاني تروحله
وبعد شويه
نجوي   فتحت الباب وقالت اخيرا كل دا 
تامر    هو انا لحقت
نجوي   بغل قالت طيب يلا هي جوا عوزاك تخليها متنفعش نفسها تاني فاهم وخد دا علشان تفوقها انا عوزاها تشوف اللي يحصلها
تامر   تحت امرك يا دكتوره ودخل لقي
عشق  نايمه لا حول لها ولا قوه من المخدر بصلها وشاف برائتها وجمالها وحس انها محترمه وطيبه
نجوي   ايه مالك صعبانه عليك ولا ايه 
تامر   لاااا بس يعني شكلها كدا 
نحوي   انت تعمل اللي قولتلك عليه وخلاص وإلا تنسي موضوع عمليه مراتك خالص وشوف بقا مين هيعملها من غير اجر
تامر  لا ابوس ايدك مراتي تعبانه وهتموت ولو ما عملت العمليه
نجوي   يبقي تشوف شغلك وبعدين قالت يلا انا هخرج وانت خلص بس الاول فوقها عشق الفارس نور عصام
تامر   بعد ما نجوي خرجت حاول يفوق عشق وقلبه وجعه عليها وقال ف نفسه شكلها بنت ناس واكيد مش هيسكتو لو عرفو وبعدين قال والله شكلك بريئه وماليكي ف شغل الغل دا بس اعمل ايه انا متطر 
عشق  ابتدت تفوق لكن مش قوي
تامر  ها يا قطه ايه رأيك فيا
عشق   بخوف انت مين وعاوز مني ايه
تامر   انا مين ملكيش فيه اما عاوز ايه هتعرفي دلوقتي ومال عليها واذا بصوت تكسير ف الباب من برا 
نجوي   خافت وبعدين رفضت تفتح باب الشقه
فارس   قالها افتحي احسنلك
نحوي  ما ردت
فارس وكمال كسرو الباب 
فارس  دخل ومسكها من شعرها وقالها عشق فين مراتي فين عملتي فيها ايه انطقي
نجوي   وهي بتحاول التخلص منه قالت معرفش هو انا كنت الحارس بتاعها وبغيظ فيه قالت روح شوف مراتك فين ومع مين
فارس   ضربها بالقلم علي وشها وقالها اقسم بالله لو ما قولتي عشق فين لأدفنك مكانك وضغط علي شعرها قوي 
تامر   سمع الدوشه برا وقال ينهار اسود اكيد دول اهلها
عشق  بدون وعي كافي قالت ارجوك خرجني من هنا واللي انته عاوزه انا هعملهولك بس بلاش تأذيني
تامر   قالها مراتي بتموت وخروجك من هنا يعني حياتها انتهت لازم اكمل اللي جيت هنا علشانه
عشق  انا دكتوره وجوزي كمان شوف انت عاوز ايه وانا اعمله ل مراتك وبدون مقابل بس خرجني من هنا
تامر   بيفكر ف كلامها وبعدبن قالها بصراحه مراتي محتاجه عمليه ف القلب وانا معيش الفلوس ود نجوي قالت انها مستعده تعملها بدون اجر بس انفذ اللي هي عوزاه
عشق   ابتدت تفوق خالص قالت ومخفتش من عقاب ربنا وليه ما فكرت ان بعد ما تعمل اللي نجوي طلبته منك بردو مراتك تموت 
تامر   قالها اقسم بالله انا مش وحش بس غصب عني 
عشق   بتستعطفه قالت طيب فكني وانا اخلي جوزي يعمل العمليه لمراتك ولو ليها نصيب هتعيش ولو القدر قال كلمته يبقي لا عمليه ولا غير هيقدر يقول حاجه
تامر    بصلها وقالها انا هفكك بس اوعي تغدري بيا
فارس   ضرب باب الاوضه بالرجل بعد ما نجوي قالت انها جوا من بعد ما ضربها تاني 
كمال   قالها ان شاء الله عقابك هيكون عسير 
فارس  دخل   لقي تامر بيفق رباط ايد عشق  فارس ضربه بالبوكس وقاله ابعد عنها يا حيوان وضربه عدة لكمات
عشق   خلاص يا فارس هو كان بيفكني
فارس   راح عليها وفكها وقالها انتي كويسه
عشق  ايوا الحمد لله انا بخير 
فارس   حضنها بشده وبعدين قومها 
كمال   بلغ الشرطه بناءا علي رغبه فارس وبالفعل وصلو واخدو نجوي وتامر عشق الفارس بقلمي نور عصام
عشق   بصت ل تامر وقالت هات عنوان مراتك وانا هتكفل بكل حاجه
تامر  نزلت دامعه من عيونه وقالها انا اسف وبعدين قالها مراتي ملهاش ذنب باللي كنت ناوي اعمله وبص ل نجوي وبعدين قال ل عشق انتي طيبه وبنت حلال علشان كدا ربنا واقف معاكي ومحدش قدر يأذيكي لا انا ولا غيري وطبعا اعترف علي نجوي وجاري اتمام التحقيق
فارس   اخد عشق ونزلو ولسه بيفتح ليها باب العربيه 
عشق   اغمي عليها
فارس شالها دخلها العربيه وجري بيها عالمشفي
كمال   متقلقش يادكتور ان شاء الله هتكون بخير
فارس   راح المشفي بتاعته وشالها طلعها وبعد الكشف عليها ابتسم وبعدين طلب دكتوره نسائيه لحتي يتأكد اكتر من شكه
سلمي  ببتسامه قالت الف مبروك يا دكتور فارس دكتوره عشق حامل
فارس  كان طاير من الفرحه
عشق   فرحت جدا بس كانت تعبانه 
فارس حضنها وهي معلق فيها محاليل وقالها مبروك ياروحي ومال اكتر عليها وباسها من شفتيها 
عشق    بتحاول تبعد عنه
 وبعد لحظات دخلت الممرضه
فارس   بعد عن عشق اللي كانت روحها هتطلع من الكسوف ومال جنب ودنها وهمس وقالها مراتي وانا حر فيها والمشفي بتاعي ومحدش له عندي حاجه عشق فارس نور عصام
 عشق   ما ردت لانها احرجت
الممرضه  عطتها الدوا وقالت لو احتاحتي حاجه انا موجوده
فارس   قالها شكرا ليكي
كمال   دخل وقال ل عشق سلامتك يادكتوره
وبعد دقائق دخل خالد وابوه وبسنت 
فارس  قالهم عرفتو منين
بسنت   انا قولتلهم لاني عرفت من الجامعه
حسين   حضن بنته وقال المهم عشق حبيبتي بخير الحمد لله
خالد  راح علي اخته وباس ايدها وقالها الف ميلون سلامه عليكي يا عشق قلبي انا
فارس    بهزار قال لحد هنا وكفايه ازاي عشق قلبك وبصلها بحب وقال دي عشقي انا وروحي وكل دنيتي
حسين   ربنا يخليكم لبعض حبيبي
خالد  بمرح قال ويخليكي ليا يا عشقي انا 
فارس    ههههههه ماااشي علشان خاطرك بس يا بشمهندس هعديها وبالمناسبه دي انا عندي ليكم خبر يجنن
بسنت   خبر ايه دا 
فارس   عشقي حامل 
الكل فرح وباركلهم وبعد بعض الوقت خرجت عشق من المشفي 
في الفيلا 
فارس   حمد لله علي سلامتك ياروحي
عشق   الله يسلمك ياقلبي انا 
فارس   شالها وطلع بيها فوق ونزلها عالسرير برفق 
عشق   يخليك ليا حبيبي
فارس  التهم شفتيها بشفتيه وبعد لحظات بعد عنها وحضنها وقالها بحبك ياعشق فارس وبعدين قالها مبروك علينا سيف
عشق   الله يبارك فيك ياعشقي انا وبعدين قالت حلو اسم سيف
فارس  بهزار قالها لا انا غيرت رأيي وهسميه بكار
عشق   نعم 
فارس   هههههه مالو بكار دا اسم جميل وياسلام بقا لما اقولك يا ام بكار شوفي طالعه تجنن ازاي عموما خلاص انا قررت
عشق   دا علي اساس انو ابنك لوحدك
فارس   بصلها بعشق وقالها لا ابننا احنا الاتنين بس انا اللي تعبت فيه
عشق   اه يا قليل الادب
فارس   ههههههههه مالك بس يا ام بكار 
عشق    هههههه بس بقا بجد رخم ايه ام بكار دي
فارس   قلبي يا ناس بصي يا ستي ان شاء الله لو ولد هنسميه سيف 
عشق   طيب لو بنت
فارس   هسميها عشق
عشق     لا كفايه عشق بقا
فارس   مقدرش ياعمري انا يا عشقي انا انتي تعرفي كل ما انادي اسمك وبس اقول يا عشق قلبي يتجنن وعقلي يروح ف دنيا تانيه فما بالك بعشقي ف حضني وبين ايديا وكمان بنوتي الحلوه لو بقت عشق هتموتوني ان شاء الله
عشق   حضنته وقالت ربنا ميحرمني منك ابدا يا فارس عشقي
فارس   طبطب عليها وقالها عاوزك تخلي بالك علي نفسك ومتعمليش حاجه خالص عشق الفارس نور عصام
عشق   يا حبيبي هو انا بعمل حاجه اصلا 
فارس   حبيبتي انا بردو عاوزك تهتمي بنفسك اكتر وتحافظي علي نفسك وعلي البيبي
عشق   اوك يادكتور 
فارس   طيب يلا قومي علشان تاكلي 
عشق   لا هاخد شاور الاول وبعدين انام حسه اني هموت وانام
فارس   بعد الشر عنك حبيبتي قومي خودي شاور وبعدين كلي ونامي
عشق   تصدق لو قولتك مش عاوزه حاجه غير النوم بس لكن لازم اخد شاور 
فارس   حبيبتي احساس النوم دا شئ طبيعي وخصوصا ف بدابة الحمل وقومها وقالها يلا بلاش كسل 
  وما اسرع الايام 
عشق خلصت السنه الدراسيه وبقت حامل ف الشهر السابع
بسنت   ايه يا بنتي هتيجي معايا ولا زي كل يوم 
عشق   ههههه دي كل يوم 
بسنت   لا بقا مش كفايه اخوكي مزهئني ونادر لما يجي معايا لا وايه اليومين دول مشغول عالاخر
عشق    حبيبتي انتي عرفه انو بيحاول يظبط امور الشركه لانو واخد اجازه شهر فلازم يكون كل شئ تمام
بسنت    عرفه والله بس
عشق   من غير بس يلا قومي انا جايه معاكي بس نروح الاول مكتب فارس نقوله وبعدين نخرج
بسنت   انا مبسوطه قوي ان انهارده اخر يوم ف الامتحانات
عشق   مبسوطه علشان اخر يوم انهارده ولا مبسوطه علشان هتتجوزي  اخويا حبيبي بعد كام يوم  
بسنت    ههههه الاتنين طبعا 
عشق   هههه يسعد قلبك حبيبتي وكانو وصلو عند فارس خبطت عالباب  دق دق دق 
فارس    اتفضل
عشق   ببتسامه قالت السلام عليكم 
فارس ود عبد الرحمن وعليكم السلام 
فارس  تعالي ياروحي اقعدي 
عبدالرحمن    قال ازيك د عشق عامله ايه 
عشق   الحمد لله يا دكتور
عبدالرحمن   والواد عتريس عامل ايه اكيد متعب زي ابوه
عشق     هههههه
فارس   بقا انا متعب ماشي يا عبده 
عبدالرحمن   بهزار قال طيب احكمي انتي يا دكتوره عشق 
عشق   راحت جنب فارس وبصت ف عيونه وقالت فارس قلبي حبيبي ربنا يخليه ليا وميحرمني منه ابدا
عبدالرحمن   بمرح قال طيب استأذن انا بقا يا جماعه 
عشق وفارس وبسنت ههههههه هههههههههه
فارس   ها ياروحي عاوزه تروحي 
عشق   حبيبي هروح الاول مشوار مع بسنت تشتري شويه حاجات ونوديهم الفيلا واشوف بابي لو انت فاضي ايه رأيك تيجي معنا
فارس   ولو مش فاضي افضيلك نفسي يا عشقي انا 
بسنت   احم احم 
فارس   مين دي يا عشق
عشق   ولا اعرفها وضحكو كلهم ومشيو 
وبعد كام يوم جه موعد زفاف خالد وبسنت 
فارس   ايه دا ياروحي لسه ما لبستي 
عشق  مش عرفه البس حاجه بسبب الحمل 
فارس   ابتسم وقالها طيب ايه رأيك تلبسي دا وكان جايبلها فستان شيك وحلو
عشق   اكيد بردو مش هيكون حلو عليا
فارس   حضنها وقالها عشقي انتي حلوه بكل حالاتك وبصلها بحب وباسها بوسه طويله وبعدبن بعد عنها لحتي تاخد انفاسها وبعدين قالها عندي ليكي مفاجئه تجنن
عشق   بجد طيب ايه هي 
فارس   ههههه بقولك مفاجئه
عشق   مالت عليه وباسته من خده وقالت علشان خاطري قولي 
فارس   متحاوليش مش هقولك
عشق   حضنته وقالت علشان خاطر عشق حبيبتك
فارس    بتنهيده قالها هو الاسم دا اللي موديني ف داهيه
عشق    هههههه
فارس   امري لله انا حجزت لينا مع خالد وبسنت وهنسافر بعد الفرح كلنا مع بعض عشق الفارس نور عصام
عشق    بفرحه حبيبي يا فارسي وحضنته
فارس    حبيبتي انا عاوز اخليكي اسعد واحده بالدنيا كلها 
عشق   وجودك جنبي هي السعاده بالنسبه لي
فارس    مسك ايدها وقالها هو احنا لازم نروح الفرح دا 
عشق   هههههه طبعا ياروحي دي بسنت كانت هتقتلتي علشان قولتلها هروح البس وارجعلك لما الفستان اللي كان معايا ما ظبط
فارس    اممم طيب ايه رأيك نتأخر بس ربع ساعه 
عشق    فارس حبيب
فارس   وقبل تكمل كلامها احتضن شفتيها بشفتيه وذهبا معا الي عالمهم الخاص بهم 
وبعض بعض الوقت 
عشق وفارس مع خالد وبسنت بنفس العربيه وبعد شويه وصلو فندق …. وابتدي حفل الزفاف
خالد   اخد بسنت وباسها من جبينها وقالها الف مبروك حبيبتي وبعدين رقصو مع بعض
فارس   قال ل عشق تعالي نرقص
عشق   بصت لبطنها وقالت حبيبي مش هينفع 
فارس   بصلها بحب وقالها مين قال كدا انتي احلي واجمل قمر موجرد يلا قومي واخدها وراحو رقصو مع بعض وبعدين فارس قالها معقول الجمال والرقه دي كلها بتاعتي وباسها من ايدها 
عشق   بكسوف قالت الناس بتبص علينا 
فارس  متبص انتي مراتي وحبيبتي وعشقي وخطف بوسه من شفايفها
عشق   فارس الله
فارس   ابتسم وقالها والله ابوسك تاتي قدامهم ومش اي بوسه
عشق    ابتسمت ومالت علي صدره 
فارس   بحركه منه حضنها وشالها لف بيها 
خالد   كمان كان شايل بسنت ف نهايه الغنوه 
فارس   نزلها وقالها مش هما بس اللي عرسان 
عشق   مجنون 
فارس   بيكي وليكي 
عشق   بحبك يا فارسي
فارس   بعشقك يا عشق الفارس
وانتهت روايتنا بالحب والسعاده علي الجميع  
ويارب تكون عجبتكم 
ف النهايه اتمانه ان الروايه تكون نالت اعجابكم وان شاء الله تشفوني ف روايه تانيه….
استودعكم الله الذي لا تضيع ودائعه ابدا…….
          ????النهـــــــــــــــــــــــــــاية????
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية دموعها ملاذي للكاتبة مريم حسني

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!