Uncategorized

رواية حياة دون وعي الفصل الثامن 8 بقلم ملك

 رواية حياة دون وعي الفصل الثامن 8 بقلم ملك
رواية حياة دون وعي الفصل الثامن 8 بقلم ملك

رواية حياة دون وعي الفصل الثامن 8 بقلم ملك

عمر: نورت يغالي بقا رايح تخطب سما 
علي بصدمه: علي 
عمر: اه يخويا نت ياااض مش عارف اني بحب سما وهتحوزها
علي بسخريه: منا كمان بحبها 
عمر راح ضربو بي البوكس مشاء الله لقي تلفونو بيرن رد 
كريم: تعاله بسرعه سما اغمي عليها ولازم تعمل العمليه دلوقت 
عمر بخوف: طيب جاي 
وراح جري عمستشفي 
فيروز بعياط: يعني عليكي يبنتي طول حياتك شايفه مرار 
لقينا عمر داخل الدكتور خدو بسرعه عاي قوضه العمليات عشان ياخد منو الكبد 
دخلت العمليات نا وعمر. 
بعد مرورو وقت طويلل
الدكتور خرج 
كلهم جريو عليه 
كريم بخوف: ها يدكتور 
الدكتور: الانسه الحمد الله بقت احسن والاستاذ عمر برضو كويس بس هوا محتاج يتجز فرعايه بس لمجرد وقت عشان اتاخد منو حطه من جسمو فا صعب عليه 
الدكتور مشي ودخلنا نشوف سما وعمر 
سما بتعب: عمرر كويس هوا فين 
اتكلم عمر 
عمر بتعب برضو: سما انتي كويسه 
كريم: خلاص يعم منك ليها انتو الاتنين كويسين الحمد الله 
الممرضه: لو سمحت مينفعش كده لازم يبقا ليهم راحه تامه اتفضلو بره 
كلهم طلعو وكريم كلم سمير وبلغو وجه هوا وسعاد وشهد
سمير بخوف: سما كويسه 
كريم: هه اه كويسه 
سعاد بصوت واطي: يشيخ خليها تموت ونخلص 
فيروز بشر: الهي انتي اللي تموتي يبعيده نتي وبنتم العقربه دي 
شهد بعصيبه: مين دي اللي عقربه يست انتي 
كريم بعصيبه: صوتكم لو علي علي خالتي تاني هقطع لسانكو 
سعاد بتمثيل: شايف يسمير ابنك وخالتو بيهزقوني ازاي 
سمير بغضب: معلش يحبيبتي يلا نا ماشي 
فيروز: فدهيا 
ومشي 
سما ابتديت افوق فتحت عيني ونا شايفه الدنيا منغبشه ولقيت عمر في السرير اللي جنبي 
كريم بفرحه: سما انتي كويسه 
سما: اه عمر كويس 
كريم بحزن: اه يحبيبتي كويس متقلقيش 
عده الوقت وهما قعدين حواليه وشويه وسمعت صوت عمر 
عمر بتعب: منك الله يشيخه كان يوم اسود يوم مديكي حاجه من جسمي 
سما بضحك: يبني انت في اي ولا اي 
عمر: جواكي الكبد بتاعي هه 
سما بكسوف: شكرا اوي ربنا يخليكي ليا بجد 
عمر وهو بيعدل وشو نحياتها 
عمر بفرحه: قولتي اي 
سما بكسوف: مقولتش صحح لقو علي ولا لا 
عمر رجع نام تاني بسرعه 
سما بخبث: اوعا يعمر تكون وار الموضوع بتاع خطف علي هه 
عمر بتوتر:بس يهبله شويه وكريم دخل 
كريم بخبث: لقينا علي 
عمر قام اتخض 
عمر بتوتر: ل ق. ت. لقتوه فين 
كريم: لقيناه في مخزنك يعمر باشا 
سما بضحد:طلع كلامي صح حربايه انت يعمر المهم هوا كويس ولا اي 
كريم بضحك: كويس بس واخد بونيه في وشو 
عمر بضحك: سما مش هتبقي لغيري يكريم ها حته لو لقتيوه
سما: ده بعدك. 
عمر: يبنتي كفايه اني اديتك كبدي وهعيش من غير كبد 
سما بتريقه: ابقا كل كبده كتير 
عمر: ابو تقل دمك 
جه تاني بوم خرجت من المشتفي وروحت وطبعا كل ده ونا وعمر ناقر ونقير 
نمت وصحيت الصبح عاي صوت بابا وهوا بيصحيني وبيقولي 
سمير بغضب: قومي يبت لمي هدومك يلا خلييكي تمشي 
سما بوجع: اه يبابا تعبانه سيب ايدي 
فيروز بزعيق؛ البت تعبانه ومحتاجه راحه 
زق فيروز وي كانت هتقع كريم مسكها وراح نحيتو بكل غضب 
كريم بشر: شايف ايديك دي لو جيت جنيها تاني هقطعهالك
سمير ضرب كريم بي القلم قدامنا 
كريم بغضب: هدفعك تمنو غالي ي ابويا هه 
سمير مشي واتاسفت لي خالتي كتير وقالتلي 
فيروز بزعل: نتي ملكيش زنب يحبيبتي 
عمر بوجع: اععع منم الله كان زماني بزعقلو دلوقت نقول اي علي اللي خدت كبدي 
سما: انت هتفضل تنزلي يلا ولا اي مخلاص 
خالتي نزلت وكريم طبعا 
عده شويه وقت والباب خبط 
قومت بصعوبه افتح 
بس لقيت. 
سما بصدمه وخوف:……. 
يتبع…
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!