Uncategorized

رواية خطفتي قلبي الفصل الثامن 8 بقلم دنيا حسن

 رواية خطفتي قلبي الفصل الثامن 8 بقلم دنيا حسن

رواية خطفتي قلبي الفصل الثامن 8 بقلم دنيا حسن

رواية خطفتي قلبي الفصل الثامن 8 بقلم دنيا حسن

طبعا البارت اللي فات وقفنا عند ان يوسف ظهر لسمير وطبعا دا بالنسبه لسمير كارثه وهنعرف ليي
سمير: ازاي ازاي انت عايش نا نا
يوسف:تؤتؤ اهدي كده انت اي مالك متفجأ لي عشان غيبت فترة ابقي مت هههههههههههههههههههه وبعدين وفر توترك دا للي جاي بعدين
سمير:هااا نت عاوز اي
يوسف:تؤتؤ متحلمش ني هقتلك واريحك نا هخليك تتمني الموت ونت عايش ????
سمير: لي لي نا مالي
يوسف: اتعصب اوووي وبدأ يزعق ويخرج عن شعروه وهي هي ذنبها اييي هييي ذنبهاااا ايييي قووولي فهمني ليييي ليييي عملت فيهااا كده ليييييي ومكفكش اللي حصل مكفكش اللي حصل كنت لسه صغيررر بس رجعت رجعتتتت وهجيب حقها وحقي اقسم بالله لادمرك هدمرك ياسمير ومسك راسه فضل يضربها فالترابيزة حسام دخل
حسام:يوسف بيه هيموت ف ايدك الموت هيريحه انما كده هو متعذب حسام قدر يفوق يوسف وفعلا يوسف خرج روح ودخل اوضته وفضل يفتكرر فالماضي !! اي هو الماضي ودا هنعرفه فالبارتات التانيه♥
زين:روح كلم نور
فارس:اتصل بيوسف
فارس:جووو عامل ايي
يوسف:تمم ونت
فارس: مال صوتك
يوسف: مفيش
فارس: ابعتلي العنوان اجي اقعد معاك شويه
يوسف:بعتله العنوان ونزل تحت اتجمعو لارا حضنت زين ويوسف وفرحت ان اخوها عايش ومش راضيه تطلع من حضنه وامل مبسوطه ان عيالها اتجمعو تاني رغم انها مدايقه من يوسف وزين بس حست انهم صح وانها مكنتش هتقدر تبعده عنها
فارس راح ليوسف
امل: مين يارئيفه
رئيفه: واحد اسمه فارس عاوز يقابل يوسف بيه
يوسف: دخليه يا داده ودخل
يوسف:بدأ يعرفهم ع فارس وقد اي هو وقف جنبه وساعده
زين:مش عارف اقولك اي بس ربنا يعلم نت بقيت عندي اي يفارس لو محتاج اي حاجه قولي
فارس:ربنا يخليك
لارا: واقفه ساكته
فارس: لمحهااا خطفت قلبه فعلا هي قمر ورقيقه جدااا
لارا:كل شويه تبصله بطرف عنيها
“بينها هتبقي قصه عشق تالته فالراويه دي وياتري هيتجمعو فعلا ولا القدر لي رأي تاني”????
امل:دخلت بص يافارس يابني انت اللي عملته مع ابني خلي معزتك فقلبي من معزتهم لو عوزت اي حاجه انا زي امك
هي فعلا ست حنونه وطيبه رغم انها غنيه بس متواضعه معندهتاش حاجه اسمها فرق ف المستوي الاجتماعي❤
زين:بما انكو كلكم موجودين انا حابب اعمل خطوبه تليق بزين الشرقاوي ونت يفارس طبعا موجود
كلهم بفرحه:الف الف مبروك يحبيبي واحضان بقي وكده????????????
حازم:الله الله بتحضنو من غيري اوعو كده اوعو ????????????????????????
زين:مابتصدق تزيط فالزيطه نت
حازم: دي احضان الله???????????????? ازيك ياست الكل عامله اي
امل:بخير ياحبيبي ونت
حازم:حمدلله ونتي يالولو
فارس:حس انه مخنوق من حازم ونفسه يقوم يقسمه نصين
لارا :بخير ونت
حازم:حمدلله ونت ياوجهه الجديد عامل اي
فارس: من تحت الضرس بخير اسمي فارس
حازم:عاشت الاسامي يابشهه
فارس بابتسامه بارده:????????
زين:طمني عملت اي
حازم: بكل ثقه ???????????? اقتنعت وكلمت ريم وهتقدملها بعد بكره
فارس حس بفرحه :الف الف مبروككك ربنا يتمم ليك ع خير
زين:حضنه الف الف مبروك يحبيبي ربنا يسعدك ❤
امل:الف مبروك يحبيبي ومين سعيدة الحظ بقي
حازم:ريم صاحبه نور
امل: معرفهاش بس طالما صاحبه نور تبقي محترمه وكويسه
لارا: الف الف مبروكك ياحازم
حازم: الله يبارك فيكي يالولو
فارس: انتبه ان صاحبه نور اسمها ريم مش معقول صدفه ان ريم ونور يبقوا صحاب غير اللي هو يعرفهم فقال بقولك يازين ماتوريني صورة نور
زين:اتعصب واتحول180درجه افندم اوريك صورة خطيبتي لي انت عبيط ولا اي يلا
فارس: اهدي بس هفهمك
زين: هتفهمني اييي
يوسف:دخل ع صوت الزعيق كان معاه تليفون شغل
زين: تعالا شوف صحبك عاوز يشوف صورة خطيبتي
فارس: يابني افهم انت خاطب وحده اسمها نور صح
زين بنفاذ صبر:اه وبعدين
فارس: وحازم هيخطب بنت اسمها ريم صح
زين:انجز عاوز توصل لايه
فارس:بنت خالتي اسمها نور وصحبتها اسمها ريم واختها اسمها ميار فعاوز اتاكد هما ولا لان الاسم لفت نظري
زين:اتصدم انت ابن خاله نور
فارس:يعني نت خاطب نور بت خالتي؟
زين: وراله صوره قرايه الفاتحه
فارس:ههههههههه طلعت ابو نسب بقي
زين:يسبحان الله انت تتجمع مع اخويا فالغربه وانا اتجمع معاها هنا صحيح الدنيا دي صغيره اوي
فارس: ياعم نت كنت هتموتني
كلهم:هههههههههههههههههه
يوسف:اللي سرحان ف ماضيه وذكرياته وكان نفسه انها تبقي معاه بس ياتري هتطلع تستاهل ولالا؟!
قعدوا كلهم يتغدوا ولارا قاعده محروجه وفارس مبسوط اوي باحرجها دااا لان مخلي شكلها حلو
فارس: انا هروح بقي
حازم:خدني معاك
زين:بقولكم اي اي رأيكو لو خطوبه حازم تبقي مع خطوبتي وتبقي الفرحه فرحتين
كلهم عجبتهم الفكرة وفعلا حددوا الميعاد خلاص
ممدوح وفريدة :جهزوا يطلبو ايد ريم
وحازم:لبس بدله رمادي وقميص ابيض
ممدوح:لبس بدله سودااا وكان جنتل اوي????????????
فريدة :مجبورة تروح بس هتعدي اليوم بسلام ولالا؟!
ريم:لبست فستان سماوي لون عنيها وطرحه بيضه ومحطتش ميك اب هي ملاك لوحدهاا
ممدوح وحازم وفريده راحو لريم
ريم اهلها متوفيين بس خالها موجود وهو اللي هيقابل الضيوف
فتحلهم الباب
حازم وممدوح دخلو فريدة فضلت تبص للبيت بقرف بس افتكرت كلام جوزها فاتعدلت
ممدوح: ازيك ياحج عامل اي
سامح:بخير وحضرتك
ممدوح:بخير الحمدلله ندخل فالموضوع علطول احنا جايين نطلب ايد انسه ريم لابني حازم
سامح: طبعا يشرفني بس المهم رأي العروسه
فريده:????????هه موقعاهه وعاوزين رأيها
سامح نده ريم
ريم دخلت خطفت قلب حازم فعلاا وممدوح ماشاءالله عرفت تختار فريدة ساكته هي ريم فعلا عجبتها كبريائها مانعها بس متنكرش ان ريم لمست قلبها❤????
وقروا الفاتحهه وحددوا ميعاااد الخطوبه مع زين
___________♡________♡________♡___________♡
في مستشفي في ايطاليا..الممرضه بتجريي ودخلت لدكتور بلهفهه
الممرضه:دكتور دكتور المريض فاق فاق
دكتور:قام بسرعه وجري ع اوضته
مريض:بدأ يفتح عينه براحهه ه هو نا فين
دكتور: اهدي بس وحمدالله ع سلامه حضرتك فالمستشفي
مريض:انا انا مش فاكر حاجه
دكتور: ندهه ع الممرضه لازم نعملو اشاعه ع المخ بسرعه جهزي اوضه الاشاعه
ممرضه: حاضر يادكتور
يتبع..
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صديقي المفضل للكاتبة مريم سمير

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!