Uncategorized

رواية أفقدني عذريتي الفصل الثامن 8 بقلم وفاء كامل

 رواية أفقدني عذريتي الفصل الثامن 8 بقلم وفاء كامل

رواية أفقدني عذريتي الفصل الثامن 8 بقلم وفاء كامل

رواية أفقدني عذريتي الفصل الثامن 8 بقلم وفاء كامل

وصلنا الفصل ـال فات عندما دخل حسن وهو يحمل حور بين يده فاقده الوعي
وحكى له اخيه انها ليست أول مره لها
حسن.. ازاي متقوليش حاجه ذي دي
اسلام.. انشغلت بموضع البت دي ال كانت عندنا ولما لقيتك متعصب مردتش احكيلك
حسن.. ع كل حال تعالي ندخلها الاوضه وبعدين نقعد نكمل كلامنا
وضع حسن حور ع الفراش وقام بتغطيتها وقفل الباب وخرج
جلس حسن مع اخيه وحكى له كل شئ م الاول حتي الان
صدم اسلام كثيرا مما سمعه أيعقل كل هذا حصل لحبيبته ولم يعرف
الهذا السبب هربت منه
لمادا لم تواجهوا
لماذا
لماذا اخذت القرار نيابه عني وانني سوف اتركها ولن ارضى
بالعكس انا كنت فضلت جنبها واخدت حقها م الحقير ده
ثم تذكر اخيه حسن وشاف نظره الحب ف عيونه وهو يحكي ومتأثر جدا ع زوجته
لم يعلم انه يحبها هكذا
اااااااه يا اخي العزيز لو تعلم ان هذا الرجل الذي حكت حور عنه وانها احبته وتركته وهربت بعدما حصل لها كل هذا
يبقا… انا????….
حسن.. يابني مالك سرحت ف اي
اسلام.. ها
مافيش ف كلامك
صعبت اوي عليا
شكلك بتحبها ياخويا
حسن.. متتصورش انا حبتها اد اي
اسلام بحزن.. ربنا يهنيكم ببعض حافظ عليها ياحسن وحاول تعاديها م المحنه دي وترجع ثقتها لنفسها م تاني
حسن.. باذن الله
يلا تصبح ع خير
اسلام.. وانت م اهل الخير
تركه حسن وذهب ينام بجانب حور
وضع راسها ع صدره واخذ يتلاعب بيده ف خصلات شعرها حتي نام هو ايضاً
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف صباح يوم جديد استيقظت حور ووجدت حسن بجانبها وهي تحتضنه
ابتسم وحاولت ان تنهض لتذهب لتحضير الفطار
وكأن لا شئ حصل بالامس
دخلت المطبخ وبدأت ف تحضير الفطار
استيقظ ف نفس الوقت اسلام وخرج ليدخل الحمام لياخذ شاور
ورأى حور ف المطبخ تقدم اليها
اسلام.. صباح الخير
حور بابتسامة.. صباح النور
اسلام.. عامله اي النهارده
احسن
حور.. الحمدالله
اسلام.. يارب دايما تبقي بخير
حور.. تسلم
يلا خد حمامك عشان تفطر يكون صاحيت حسن
اسلام بتوتر.. حور
حور.. نعم
اسلام .. ليه
حور بعدم فهم .. ليه اي
اسلام.. ليه معرفتنيش الحقيقه وال حصلك خلاكي تهربي وتتخلي عني????
حور.. انت عرفت
اسلام.. ازاي قدرتي تتحملي كل ده لوحدك
حور.. لو سمحت يااسلام بلاش نتكلم ف الموضوع ده انا مش هتحمل اكتر م كدا
اسلام بحزن.. حقك عليا
ع كل حاجه حصلت مني زمان
ياحور انا… انا من وقت ما شوفتك وانا مبفكرش الا فيكي ولما شوفتك يومها وانتي واقعه ع الارض كنت هموت م القلق عليكي
معرفتش انام
كان لازم اتكلم معاكي قبل ما حسن يرجع بس بس????
حور انا لسه بحبك
ايووة بحبك
حور بصدمه.. اسلااااااااام
انا مرات اخوك
اسلام بحزن.. وانا مش شايف غيرك ولا عايز غيرك
انتي بتدفني نفسك بالحياه مع راجل كبير ذي اخويا
حور.. لو سمحت يا اسلام انا نسيت ال بنا زمان
ولازم تفهم اني مرات اخوك وهو عندي بالف شاب م عينتك
الزمن بس ال هذه وكبره بس هو لسه شباب
ولو سمحت لو هتفضل ع الحال ده
يبقا لازم تسيب البيت وتسافر
اسلام.. مش قادر ياحور حاولت اسافر بس مقدرتش
انا ما صدقت لقيتك بعد السنين دي كلها
حور.. ال بيحب حد يتمناله الخير
المفروض تتمنالي الخير انا واخوك
لو بتحبني بجد ابعد يا اسلام او عيش بنا وانساني خالص
اسلام.. م ساعت ما عرفت ال حصلك وانا هموت عليكي ازاي مكنتش جنبك وانتي ف اقرب وقت محتاجاني فيه
حور……
كادت ان تتكلم لكن قاطعها اسلام بقبله ع شفاتيها
ابعدته عنها وهي تبكي وتصرخ ف وجهه
حور وهي بتصرخ.. اطلع برا
يااخي حرام عليك انا مرات اخوك مرات اخوووووك اطلع برا اطلع بره????????????
ذهب اسلام علي اوضته بسرررررررعه وقفل علي نفسه الباب واخذ يبكي
ماذا فعل
وعندما يعلم حسن ماذا سوف يحدث
اي الغباء ال انا فيه ده
يارب كانت لحظه شيطان يارب اغفرلي وسامحني
اما حور قعدت ف الارض وظلت تبكي
فجاه باب غرفتها فتح
مسحت دموعها بسرعه
اقترب منها حسن.. مالك ياحور بتزعقي ف مين وصوتك عالي كدا
حور.. مافيش ياحبيبي
انا بس نسيت البيض ع النار واتحرق فتعصبت شويه
حسن .. متاكده انه مافيش حاجه
حور.. ايوه يلا اجهز انت يكون الفطار جهز
حسن.. اسلام صحي
حور بتوتر.. ها
مش عارفه شوفه انت
حسن.. تمام
ذهب ليصحي اسلام
اسلام عندما سمع صوته خاف جدا ليكون عرف شئ منها
خرج بعد ان مسح دموعه
اسلام.. صباح الخير
حسن.. صباح النور اي يابني كل ده نوم
اسلام.. انا صحيت خلاص هدخل الحمام وننزل
حسن.. طيب يلا بسرعه تكون جاهز
خرج اسلام م غرفته متجهاً للحمام بدون ان ينظر اليها
جلسوا جميعا ع السفره
ليتناولوا الطعام كل واحد منهم يتناول الطعام ف صمت
حسن اراد ان يقطع هذا الصمت .. ناويت ع اي يااسلام
اسلام.. مش فاهم تقصد اي
حسن.. الورشه هتشتغل معايا ولا هتسافر
اسلام وينظر ل حور بحزن.. لسه بفكر ياخويا
حسن.. خاليك هنا انا محتاجك كفايه غربه ياخويا
اسلام.. ال تشوفه ياخويا خلاص انا هشيل فكره السفر دي خالص م دماغي
وضع حسن يده ع يد اسلام وطبطب عليه بحب.. ايوه كدا ربنا يباركلي فيك واشوفك دايما سعيد طول مانت بتسمع كلامي ومريح قلبي ياخويا
ابتسم اسلام له
حسن.. حيث كدا يبقا لازم نشوفلك عروسه وتعيش وسطينا
ولا انت يااسلام مش بتفكر تتجوز ولا اي
اسلام.. ها ليه ياخويا
حسن.. عايز افرح بيك ياحبيبي
اسلام.. باذن الله
حسن.. انا عندي عروسه ليك
اسلام.. بجد مين هي
حسن.. بنت الحج عبدو
ذي القمر وكويسه ودكتوره صيدله
اسلام.. ال فيه الخير يقدمه ربنا
تعصبت حور ووقفت لتذهب
حسن.. انتي ماكلتيش رايحه ع فين
حور.. الحمدالله هروح احضرلكم الشاي
ذهبت حور وهي خايفه ان يكون حسن سمعهم وهما ف المطبخ
وبعد فتره قليله اتت بصنيه الشاي اليهم
وكان ف ذلك الوقت اسلام يتوجه لغرفته
وبما ان اسلام كان شارد ف تفكيره
لم يلاحظ حور وهي خارجه م المطبخ ومتجها للسفره
اصدم بها اسلام وهو داخل غرفته ووقعت الصينيه ع رجليها
حور بالم.. ااااااه
اسلام بلهفه.. انا اسف انتي كويسه
حسن اسرع اليها.. حور مالك
حور.. متقلقش ياحبيبي انا كويسه
حسن.. ازاي والشاي سخن جدا ووقع ع رجليكي
حور.. صدقني انا كويسه
كادت ان تتحرك لكنها تألمت
حسن.. اسلام روح انا انت للورشه وانا هاجي وراك
ذهب اسلام وهو غاضب م نفسه بشده
في لحظة كان حسن يحمل حور بين يديه
حور.. شايلني ليه
موديني فين
لم يرد عليها وفتح غرفته ودخل بها ثم أنزلها علي فراشه
حور.. جبتني هنا ليه انا ورايا شغل البيت مش فاضيه
حسن.. هشششششش ممكن تسكتي بقا شويه اي بالعه راديوا
إنتي إنسانة مستهترة
حور بتعجب.. أنا????
حسن.. أيوة أنتي
ومش عايز أسمع صوتك… ممكن؟؟
نظرت له نظرة طفولية ابتسم على هيئتها عندما رأت حور ابتسامة حسن ارتفعت دقات قلبها وتاهت هي في جماله وجمال ابتسامته
ذهب حسن وأحضر صندوق الإسعافات الأولية وعاد إليها
جلس هو بعرض السرير ورفع رجليها علي وركيه وبدأ في تطهير الجرح وتعقيمه ثم دهنه بمرهم الحروق
حينها أحست حور أنها ستفقد الوعي من شدة الخجل والتوتر ولمساته لها المتتاليه
أحست أن صوت دقات قلبها يسمعه حسن من قوته
ترك حسن قدمها بهدوء ونهض
حسن.. لازم تخلي بالك م نفسك ماشي
حور.. حاضر
حسن.. بقيتي احسن ولا لسه حاسه بألم
حور.. الحمدالله تسلملي ياحسن
حسن.. طيب تحبي اقعد معاكي النهارده ومنزلش الورشه
حور.. لا طبعا انا بقيت كويسه روح انت لشغلك
حسن.. طيب اطمن اكتر عليكي واروح الشغل
رآها تتألم وتتعمد ان تحتمل الالم حتي لا تقلقه اخذ المسكن وجاء بكوب ماء
خدي اشربي ده
حور.. مالوش لزوم
حسن بعصبيه.. حور اسمعي الكلام
حور.. للدرجه دي بتخاف عليا
حسن.. انتي عمري وماضيه ومستقبلي
انتي حياتي ال بخاف عليها
لمعت عين حور بالدموع
حسن.. مالك اي لازمه الدموع دلوقتي
حور.. مش مصدقه ال بعيشه معقول
انت بتحبني بجد وقبلت بيا رغم اني واحده مغت……..
حسن.. هششششش مش عايز اسمع منك الكلمه دي تاني فاهمه
حور.. حاضر
آلمها قلبها لهذه الذكري وخانتها الدموع تتسابق في النزول.
حينما رأي حسن شرودها الذي تبعته دموعها منهمره
علم جيداً فيما تفكر وما الذكريات التي راودتها
فجلس بجوراها علي السرير ثم اعتدل ممدداً رجليه… ورفع وجهها بأصبعه ثم طبع قبلة حانية علي يدها
حسن.. كل أمنيتي في الحياة انك تنسي الذكريات المؤلمة دي ياحور
حور بحزن.. والله وأنا كمان نفسي أنسي ياحسن
اقترب منها واخذها الي حضنه يحسسها بالامان
ويعهد لها انه سوف يفعل ما ف وسعه لكي تنسي وترجع لحياتها وسوف يعوضها ع كل هذه المعانات التي عاناتها ف حياتها
حور وهي متمسكه بملابسه ومستنشقه عطره الرجولي.. أول مرة في حياتي أحس بالأمان كد أول مرة أحس إني مطمنة مش خايفة
ضمها بقوة وأخذ يستنشق عبير شعرها بقوة فقبل شعرها بحنان
ثم رفع وجهها
واخذ يتأمل عيونها
ولم يشعر بنفسه إلا وهو يلتهم شفتيها بين شفتيه
أغلقت هي أيضاً عيناها وتاهت في قبلته وكأنها تبث قبلتها من قلبها لا شفتيها
حاولت ان تنسي الدنيا وما فيها وتبقى طبيعيه معه بدون خوف او ارتعاش
لايعلم كم من الدقائق استمروا غارقين في بحر قبلتهما مغمضين العينين
حتي فتحت حور عيناها وسحبت شفتاها وبعدت عنه بصعوبة وهي تلتقط أنفاسها المتقطعة
حاول حسن جذبها مره اخري اليه ولكنه رأي الرفض علي وجهها
حاولت حور النهوض للهروب منه ولكنه أبدي الرفض بهزة رأسه
انه لا يريد ان يتركها بل يريدها بجانبه
حور.. أنا هروح أنظف البيت ورايا شغل كتير
حسن برجاء .. رجاء ياحور خليكي هنا نامي جمبي الشغل والتنظيف والطبيخ مش هيطير
حور بتوتر.. انت وراك شغل انزل الورشه ياحسن زمان اخوك محتاجلك
حسن.. لا انا ناويت اخد اجازه النهارده واقضي اليوم جمبك
حور.. لا ياحسن روح شغلك
انا كده أحسن الحمدالله
حسن.. انا عايز اقرب اكتر منك محتاجك
حور..خلينا بعيد احسن
ثم قالت محرجة.. أصل الأمور تتطور أكثر من كده ووو ساعتها………..
قاطعها حسن.. طب نامي جمبي النهاردة واوعدك اني مش هلمسك
فعلا وافقت حور ع طلبه
وغاصوا ف نوم عميق وكانهم لم يناموا منذ أيام
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف الورشه فضل اسلام ينتظر اخيه
لكنه لم ياتي غضب بشده
فضل طول النهار برا البيت حتي لم يذهب ع العصريه يأكل
بعد ما قفل الورشه بليل
ظل ماشي مش عارف هايروح فين ولا هايتصرف ازاي
هو عايز ينساها ويبعد الشيطان عنه بس هو بيحبها جدا
فضل يفكر لحد ما رجليه وديته لبيت حور وتفاجاه بها واقفه ف البلكونه
دخل البيت وهو طالع علي السلم
حور قبلته ع السلم نظر لها وقلبه ينبض بشده
حور.. لو سمحت عايزه اتكلم معاك
اسلام بتوتر.. ح.. حاضر
ذهبوا سويا فوق السطح وتكلموا معاً بكل صراحه وهدوء
حور.. انا مش هتكلم ف ال حصل النهارده الصبح
بس كل ال هطلبه منك انك توافق ع طلب اخوك وتتجوز
ياما هقول لاخوك ع كل ال حصل
اسلام بقلق.. حاضر ياحور انا هنساكي خالص
ونزل دمعه م عينيه
قررت اوافق ع العروسه وهروح اطلب ايدها وربنا يقدم ال فيه الخير
وضعت حور يدها ع كتف اسلام وطبطبت عليه وقالت.. انت اخو جوزي واخويا يااسلام وانا اتمنالك الخير دايما
حاول تصلي وتقرب م ربنا صدقني هترتاح
اسلام.. انا فعلا محتاج اقرب م ربنا اوي????
حور.. يلا انزل اتوضى وصلي رقعتين لله وصلي صلاه استخاره عشان زواجك
امسك يدها وقام بتقبيلها.. ربنا يخليكي لينا يااحور
ابتسمت له ونزلت الي الاسفل
ف مكان اخر
بقا كده يا حور انا تعملي فيا كدا
ماااااشي
انا هوريكي مين هي مها بنت الحج محمد ????
ابقي ورينا بقا يامعلم حسن هتنقذ مراتك ازاي
بس ياتري هي هاتعمل ايه
✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋
خلص فصلنا الثــــــــــــــــامن
توقعاتكم
يتبع
-ماتقولهاش إلا كلمه (حبيبتي) الكلمه دي سحر مالوش وصف ..
-ﺻﺒﺢ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﻭ ﻣﺴﻲ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﺑﻤﻜﺎﻟﻤﻪ ﺍﻭ ﻣﺴدج ..
-ﻭ ﻣﺘﺰﻫﻘﺶ ﻣﻦ سؤالها عليك (ﺍﻧﺖ ﻓﻴﻦ ﻭ ﻣﻊ ﻣﻴﻦ ﻭ ﻫﺘﺮﻭﺡ ﺍﻣﺘﻲ ﻭ ﺗﺮﺟﻊ ﺍﻣﺘﻲ) طمنها ﻣﻦ ﻏﻴﺮ “ﺍوووﻑ ” من حبها ليك بتقلق عليك
ﻭ ﺍﺳﺄﻟﻬﺎ (ﺍﻧﺘﻲ ﻓﻴﻦ ﻭ ﻣﻊ ﻣﻴﻦ ﻭ ﺍﺯﺍﻱ ﻭ ﻟﻴﻪ وامتي) ﻃﺐ ﺭﺟﻌﺘﻲ “ﻣﺘﺘﺎﺧﺮﻳﺶ ﻃﺐ ﺧﺪﻱ ﺑﺎﻟﻚ ﻣﻨﻚ كويس
أنت الراجل بتاعها مش أبجوره فحياتها
قولها ﻛﻠﺘﻲ ? ﺧﺪﺗﻲ ﺍﻟﺪﻭﺍ ! اطمن عليها هي مسؤوله منك
-ﺭﻭﺣﻠﻬﺎ ﻓـ ﺍﻟﻤﻜﺎﻥ ﺍﻟﻠﻲ ﻫﻲ ﻣﻮﺟﻮﺩﻩ ﻓﻴﻪ ﻣﻦ ﻏﻴﺮ ﻣﺎ ﺗﻌﺮﻑ ﻭ ﻗﻮﻟﻬﺎ ﻛﻨﺖ ﺑﺲ ﻋﺎﻭﺯ ﺍﺷﻮﻓﻚ ﻭ ﺍﺳﻠﻢ ﻋﻠﻴﻜﻲ ” ﻗﻮﻝ ” ﻭﻭﺣﺸﺘﻴﻨﻲ ﻭ ﻫﺘﻮﺣﺸﻴﻨﻲ ﻛﺘﻴﺮ ومش بتبطلي ولا هاتبطلي توحشيني
-ﺍﻣﺴﻚ ﺍﺩﻳﻬﺎ ﻭ ﺍﻧﺘﻮ ﺑﺘﻌﺪﻭ ﺍﻟطريق ﺍﺣﻀﻦ ﻛﻔﻬﺎ ﺑـ ﺍﻻﻭﻱ حسسها أنها أهم من أي حد فالوجوود
-ﺍﺷﺒﻚ ﺻﻮﺍﺑﻌﻚ ﺑﺼﻮﺍﺑﻌﻬﺎ ﻭ ﺍﻧﺘﻮ ﻣﺎﺷﻴﻦ خليك حنين
-ﺑﻮﺱ ﺍﻳﺪﻫﺎ ﻋﻠﻲ ﻏﻔﻠﻪ ﻭ ﺍﻧﺘﻮ ﻗﺎﻋﺪﻳﻦ ﺳﻮﺍ ﻫﺘﻼﻗﻴﻬﺎ ﺟﺎﺑﺖ ﺍﻟﻮﺍﻥ ﻣﻦ ﺍﻟﻔﺮﺣﻪ ﻋﺎﺩﻱ ﺟﺪﺍ ﻣﺘﺨﻔﺶ
_ﻧﺎﺩيلها ﺑـ ﺍﺳﻢدلع ﻣﻌﻴﻦ يكون ﻟﻴﻬﺎ ﻣﺤﺪﺵ ﻳﻘﻮﻟه ﻏﻴﺮﻙ ((ﺑﻄﺨﺘﻲ)) (( زلاااابيتي)) بس ﺍﻟﻤﻬﻢ ﻳﺎﺀ الملكيه ﻓـ ﺍﺧﺮ ﺍﻻﺳﻢ ﻭ ﻫﻲ ﺍﻛﻴﺪ ﻫﺘﺨﺘﺮﻋﻠﻚ ﺍﺳﻢ ﺗﺪﻟﻌﻚ ﺑﻴﻪ ﺯي (( حمصتي )) ﻣﺜﻼ آه عادي ????
– ﻣﺘﺒﺼﺶ ﻫﻨﺎﻙ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﺒﺖ ﺩﻱ ﻭﻻ ﻫﻲ ﻣﻌﺎﻙ ﻭﻻ ﻭ ﺍﻧﺖ ﻟﻮﺣﺪﻙ ﺍﺗﻠﻢ ﻳﺎﺽ جاك نصيبه تاخذك وتسيبك عندها لوحدها
– ﻫﺎﺗﻠﻬﺎ ﻭﺭﺩ ﻭ ﺷﻜﻮﻻﺗﻪ ﻭ ﺷﻴﺒﺴﻲ. ومصاصه وكل حاجات العيال الصغيرة حسسها أنهااا بنوتك أم 4 سنين ونص ﻫﺎﺗﻠﻬﺎ ﻛﻞ ﺍﻟﻠﻲ ﻗﺎﻟﺘﻠﻚ ﻧﻔﺴﻬﺎ ﻓﻴﻪ وسط مكالماتكم ﻭﻧﺴﻴﺘﻪ وأنت مش ناسيه
– ﻭ ﺩﻳﻬﺎ ﺍﻣﺎﻛﻦ ﺟﺪﻳﺪﻩ مارحتهاش ولا هاتروحها إلا معاك ﻓﺴﺤﻬﺎ ﻛﺘﻴﺮ ﺩﻱ ﻏﻠﺒﺎﻧﻪ ومستنياك بقالها كتير
ﺍﻋﻤﻠﻬﺎ ﻣﻔاجات ﻣﺮﻩ ﻟﻮﺣﺪﻛﻢ ﻭ ﻣﺮﻩ ﻗﺪﺍﻡ ﺍﻟﻨﺎﺱ حاسسها أنها ملكه ﻭ ﺍﻋﻤﻠﻬﺎ ﻋﻴﺪ ﻣﻴﻼﺩﻫﺎ ﻭ ﻫﺘﻼﻫﺎ ﻫﺪﺍﻳﺎ ﺑﻤﻨﺎﺳﺒﻪ ﻭ ﻣﻦ ﻏﻴﺮ ﻣﻨﺎﺳﺒﻪ مش لازم بــ 1000000 جنيه يا عم بس التقدير
– ﺍﻛﺘﺒﻠﻬﺎ ﺟﻮﺍﺏ وحطه فى شنطتها من غير ما تحس
ﺍﻓﺘﻜﺮ ﺗﻮﺍﺭﻳﺨﻜﻢ ﺍﻟﻤﻬﻤﻪ ﺳﻮﺍ ﻭ ﺍﺣﺘﻔﻞ ﻣﻌاها ﺑﻴﻪ ﺍنشاله ﺑﻤﺴدج ﺍﻭ ﺗﺴﻬﺮ ﻣﻌﻬﺎ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﺘﻠﻴﻔﻮﻥ ﻃﻮﻝ ﺍﻟﻠﻴﻞ تدلعها وتحبها تحسسها بنفس حبك زي أول مره
-ﺍﺗﺼﻮﺭ ﻣﻌﻬﺎ ﻛﺘﻴﻴﻴﻴﻴﻴﻴﻴﻴﻴﻴﻴﻲﻳﻴﺮ ﻣﺘﺴﺒﺶ ﺧﺮﻭﺟﻪ ﻭﻻ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺍﻻ ﻟﻤﺎ ﺗﺴﺠﻠﻬﺎ ﺑـ ﻣﻠﻴﻮﻥ ﺻﻮﺭﻩﻭ ﺣﻂ ﺻﻮﺭﺗﻚ ﺍﻧﺖ ﻭ ﻫﻲ background ﺍﻟﻤﻮﺑﻴﻞ ﻭ ﻋﻠﻲ laptop جوه بنطلونك أقولك أعمله تاتووو زي تمر حنه ????
ﺍﻋﺮﻑ ﻭ ﺍﺣﻔﻆ ﻧﺒﺮﺍﺕ ﺻﻮﺗﻬﺎ ﻓـ ﻛﻞ ﺣﺎﻟﻪ ﻣﻦ ﺍﻭﻝ ﻛﻠﻤﺔ ﻭ ﺍﺳﻠﻮﺏ ﻭ ﺿﺤﻜﻪ ﺣﺘﻲ ﻟﻮ ﺻﻔﺮﺍ حس بيها متبقاش لطخ
يتبع..
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية خطفتي قلبي للكاتبة دنيا حسن

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى