روايات

رواية أحببتها رغما عني الفصل الثالث 3 بقلم ريحانة أحمد

رواية أحببتها رغما عني الفصل الثالث 3 بقلم ريحانة أحمد

رواية أحببتها رغما عني الجزء الثالث

رواية أحببتها رغما عني البارت الثالث

رواية أحببتها رغما عني
رواية أحببتها رغما عني

رواية أحببتها رغما عني الحلقة الثالثة

بخبث:أنت مراتى معقول تنسينى

الدكتور بصدمة:أسد بيه أنت

ليسكت برعب عندما نظر له أسد نظره اخرصته تماما وخرج وتركهم بمفردهم

عشق بدموع ووجع:وانا مين وفين

أسد بهدوء وهو يقترب منها وهو مصدوم من نفسه ف لماذا عاد لها فهذه أول مره يخاف على أحد لهذه الدرجه وأيضا لا يعرفها:ممكن تهدى

عشق بدموع:يعنى انت جوزى تب ازاى انا مش فاكره حاجه ليه

أسد بمكر وهو يمسك يدها بين يديه:بصى أنت عشق مراتى وانا أسد واحنا متجوزين من شهر وكنا رايحين شهر العسل وأنت عملتى حادثه وعملتى عمليه ولسه فايقه دلوقتى

عشق بدموع:تب ليه انا مش فاكره انا حاسه كأنى مولوده من جديد معرفش أى حاجه يعنى اسمى عشق

أسد بخبث وهو يتذكر عندما جاء بها للمستشفى وجعل مراد يعرف من هى وتمكن من معرفه كل المعلومات عنها:أيوه يا قلبى مد يده ليمسح دموعها ويلتمس بيده تلك البشره ناصعه البياض وهو ينظر كالمغيب لعينيها الخضراوتين متمنى أن تكون ملكه والآن لينجرف وراء مشاعره وهو يقترب منها يوزع قبلاته على وجهها حتى وصل إلى شفتيها الصغيره وهو يأسرها بين شفتيه يقبلها قبلات متدربه هههه نعم ومن أفضل منه فى ذلك

ابتعد عنها بعد فتره لاحتياجهم للهواء ليجدها تبكى كما الأطفال ووجها يكسوه اللون الوردى من شده خجلها الذى زادها جمالا

أسد بحنان لأول مره:لسه بتعيطى مش قولنا خلاص وأكمل بخبث ولا تكونى مكسوفه منى

عشق بارتباك وخجل:ها لا اسكت بقا

أسد بضحك:خلاص خلاص سكت أهو يلا عشان نروح بيتنا

عشق بغباء:هو إحنا عندنا بيت

أسد وهو بيضربها على راسها:لا كنا بنام فى الشارع قومى يا بنتى

على القهوه عند أسامه

كان قاعد بزهق لحد مافى واحد من صحابه جه

أحمد:آه يا زميكس مالك لاوى بوزك ليه

أسامه بزهق:سبنى فى حالى احسنلك يا أحمد انا عفاريت الدنيا بتتنطط قدامى

أحمد:اه بس إلى حصل

أسامه:هربت وسابت البيت بس وربنا لاجيبها

أحمد:مين دى

أسامه بزعيق:مين يعنى عشق

أحمد بخبث:تب براحه كده واحكيلى إلى حصل

حكى أسامه إلى حصل ليه

أحمد بذكاء:تب اسمع اذا هى هربت أكيد ظهرت فى الكاميرات بتاعت الشارع ومن الكاميرات ممكن نعرف هى راحت فين

أسامه بسرعه:ياه راحت عليا ده تب يلا بينا

بعد مده

أسامه:يعنى آه إلى وصلناله أنها فى بلد تانيه كده

أحمد بوقا:حه:بس جاده البت ده

أسامه بزهق:أحمد انظبط احسنلك

أحمد:خلاص يا عم مقصدش ناوى على اه

أسامه بغموض:ناوى على حاجات كتير بس استنى

دخل أسد وهو ماسك عشق فى أيده يحاول أن يطمنها

عشق بابنهار:أسد معقول ده بيتنا

أسد بضحك:ههههه لا بيت الجيران أكيد يا عشق مش هاندخل بيت غير بيتنا

عشق بابتسامة مرحه أسرت فؤاده:خلاص يا عم متزقش

أسد بضحك:هو انا جيت يمك يا بنتى

 بدموع :أسد

يستدير بصدمه وهو لا يتمنى بأن تكون هى

بغضب:أنت يا حيوان إذا مش بتعرف تسوق بتركب عربيه ليه

ينزل مراد بغضب:اه يا بت أنت مين ده إلى حيوان أنت متعرفيش انا مين ولا آه

فيروز بغضب وهى تخلع نظارتها :لا عارفه واحد حيوان ومش ووووووو بعد فتره هى بتعب آه عايز تتشتم كمان

مراد بابتسامة:هو معقول الجمال ده

فيروز بكسوف:أنت بتقول آه يا بتاع أنت انا أصلا غلطانه إنى واقفه اتكلم مع حد زيك وجدت عربيتها ومشيت

مراد بضحك:لا حول ولا قوة الا بالله لسانها تتلفع بيه بس جامده ههه

الموبيل رن

مراد؛أيوه يا فندم

اللواء نصار:أيوه يا مراد عايزك فى موضوع ابقى عدى عليا

مراد معمليه:حاضر يا فندم نص ساعه وأكون عندك فى القسم

اللواء نصار: لا يا مراد عايزك على الغداء عندى فى البيت

مراد باستغراب:اوامرك يا فندم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا 

الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببتها رغما عني

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!