Uncategorized

رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل الثامن 8 بقلم مي محمد

 رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل الثامن 8 بقلم مي محمد
رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل الثامن 8 بقلم مي محمد

رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل الثامن 8 بقلم مي محمد

رامز من تحت… الحق يا اسر
اسر انتفض من مكانه وقام طلع برا 
الاوضة وقفل ع ورد بالمفتاح
ونزل يجري 
عند رامز … تعال شوف 
يوسف جوه ف مكتبك 
اسر بعصبية.. وليه عين ياجي والله مهسيبه
رامز… براحتك
دخل اسر ورامز المكتب 
اسر مسكه من قميصه وبتدا يضرب بلبكس ف وشه لحد موقع ف الارض ولسه هيكمل رامز منعه عنه وبيبصو عليه لقيوه ماسك ف بطنه بوجع وبيتألم
وبطنو فيها د*م نازل منهاا
يوسف بوجع … ااااااه ال حقني يا ا سر ه هموت
ااه 
رامز وطي لحد عندو لان اغمي عليه وبيشوف بطنو لقيها مللفوفه بشاش ابيض وكلها د”م شلوه من علي الارض وطلبوله ادكتور
وبعد وقت ★★
دكتر… هو خايد رصاصه ف جنبو عشان كده تعب وغير كده حالتوو وحشه
ونصحك يا اسر بيه ان يروح المستشفي
عشان مش هينفع هنا
رامز… طيب يادكتر شكرا
اسر قااعد ساكت ????
دكتر بتسأل .. هو انتو ليه مبلختوش 
رامز بعصبية… معااك الرائد رامز فهمي 
دكتر برتباك… اهلا وسهلا سياتك
ا انا ه همشي يافندم
رامز… اتفضل 
ثم بص علي اسر… ايه يااسر هنعمل هنوديه المستشفي
اسر بص علي يوسف ال نايم ..مش عارف اول مرة ابقي تايه يارامز
رامز قعد جنبو… يمكن عشان صاحبنا بس حاول تفكر وعمل الصح عشان انا اعرف اتصرف
اسر بص علي رامز بدموع… هو ليه عمل كده
انا بجد مصدوم فيها اووي 
رامز… متصلي علي النبي كده 
اسر… اللهم صلي وسلم علي سيدنا محمد????????
رامز… اسمع انا هاخدو من هنا
ع المستشفي
وهأمنو هناك متقلقش
عشان لما يفوق نعرف هنعمل 
معاه اي
اسر… ماشي انا مش عارف من غيرك كنت هعمل اي 
شكرا يارامز بجد
رامز بضحك… لا والله هههههه يابني انت اخوياا وانت عارف كده اطلع ارتاح انت والصبح ان شاء الله اول متصحه تعملي أكل كويس وكتير
اسر بضحك… هههههههه همك ع بطنك ماشي ياعم 
رامز… اشطه يابو الصحااب مع السلامة
وقام شال يوسف ومشي بيه
واسر طلع عند ورد
فتح باب الاوضة لقيها
منكمشه ف نفسها ونايمه قرب وحضنها اوي وهي حست بيه 
ورد هي ودافنه نفسها ف حضنه .. ابيه 
اسر بحب… ناامي قلب الابيه
ورد بابتسامه… انا بحبك يااسر
اسر ابتسم وقام عشان يفوقهاا اكتر..ورد ياوردتي
ورد… بس ياابيه عاوزه اناام
اسر… لا والله نوم بعد ال قلتيه دا
ورد فتحت عنيهاا ببرائه … قولت ايه يالهوي 
اسر بكدب… قولتي كلام خطر 
ورد قربت منه وباسته بعمق ف خده وقالت … انا وردتك اقول اي حاجه وفإي وقت 
اسر… امممم دا استغلال بقي 
ورد.. سميه ال عاوزه بس انا كده..ثم رفعت حاجبهاً.. عاجبك ولا مش عاجبك 
اسر ابتسم وقرب منها وباسها بعمق من شفا*يفها 
ورد …. بس ياابيه
اسر .. وجعتك 
ورد.. اممممم 
اسر… اسف تعالي حضنها ونامو 
……………….★ ف الصبااااح
اسر قام براحة من جنب ورد
ودخل الحمام اخد شور
وطلع عشان يصحيها 
بس ملقهاش …ورد
انتفض بخضة وقلبه انخلع من مكانه نزل تحت يدور
عليهاا 
وقف وبتسم لما لقيهاا بتعمل 
الفطار بنفسهاا
قرب منهاا وحضنها … قلبي هو اللي بيعمل الفطاار طيب ينفع كده بذمتك
ورد… انا حابه اعملك الفطار بإيدي يااسر 
اسر لفها ليه وقاال بعصبية.. متقوليش يااسر 
ورد ببرائه… امال اقول اي
اسر.. معرفش بس اسر دي بتخليني متوتر اوي ومش بعرف اتكلم وبيبص ع شفا*يفها
ورد… دي حجج بقي ياعم
اسر بعصبية… ووووورد
ورد …. خلاص خلاص يااا ابيه
اسر… ايواا كده 
هما بيفطرو اسر اخدها فحضنه 
ورد… هتروح فين انت
اسر.. ليه بتسألي 
ورد… عاوزه اخرج معااك
اسر.. معلش مينفعش انهردا خاالص
ورد… امال ينفع امته ياابيه
انا تعبانه وزهقانه اوي
وحابه اشوف البحر
اسر.. ورد عشان خاطري متوجعيش قلبي
اسمعي الكلام دلوقتي
وان شاء الله اول الامور متهداا هخرجك 
لحد متزهقي اتفقنااا
ورد فضلت ساكته مردتش عليه
اسر ضمهاا ليه اكتر فضل 
ساكت كمان
ورد بزهق… ماشي
اسر… اممم مقموصة انتي طبعا ر
قاطعه رنين هادفه
رامز … صاحبي
اسر… ايه يازفت
رامز… طيب لييه الغلط ع صبح كده ررغم اني جايبلك
خبر حلو
يتبع ……
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى