Uncategorized

رواية لن أسامحك على كسرتي الفصل التاسع 9 بقلم يارا محمد

 رواية لن أسامحك على كسرتي الفصل التاسع 9 بقلم يارا محمد
رواية لن أسامحك على كسرتي الفصل التاسع 9 بقلم يارا محمد

رواية لن أسامحك على كسرتي الفصل التاسع 9 بقلم يارا محمد

حمزة سايق العربيه وهو متع”صب من ليال واللي عملته خس”رته كل فلوسه غير حكايه سليم اللي ظهر فجاه ده؛ حمزة: بعصبيه ماشي يا ليال انا هوريكي تعملي انا فيا كده ساق بسرعه كبيرة علي شركتها لدرجه انه كان هيعمل حادثه اكتر من مره. عند ليال خرجت هي وسليم بعد ما خلصو شغل؛ سليم: مكنتش متوقع تتكلمي معايا كده قدام الموظفين شكلك مش باقيه علي حاجه ولا حتي احتر”متيني جوه. ليال: ببرود والله لما تبطل طريقتك المست”فزة دي ابقي اكلمك كويس غير كده لا. سليم: تعرفي يا ليال انا حب”يتك ليه علشان عن”ادك ده وثق”تك دي . حمزة: بتسقيف برافو بتح”بها كمان والله عال جدا علشان كده يا يس”ت ها”نم طلب”تي الط”لاق مش علشان كنت ذا”لك معايا لا كنتي علشان ترج”عي للبيه بت”اعك قوليلي يا حبي”بتي عملتي ايه من بع”دي اكيد كن”تي مقط”عه نفسك وقا”عده تب”كي عليا  انا يا ياليال تعملي فيا كده والجرا”ئه دي جاتك منين علشان تخس”ريني صفقه مهمه زي دي واكيد الب”يه بتاعك ساعدك. ليال استغربتش من وجود حمزة هنا علشان عارفه انها هيجي بعد مايعرف انها خدت الصفقه منه؛ ليال: مقط”عه نفسي ب”كاء علي بع”دك عني ومين انت علشان اب”كي عل”يك اصلا انت ولا حا”جه بالنسبالي يا حمزة ابدا واللي عملته ده رد فعل صغير علي اللي عملته معايا ومش هسيبك الا وانت مسج”ون  قلي صحيح ميار سا”بتك ولا لسه ولا جدع بس بتت”شطر علي اي حد غي”رها. حمزة: ده بعدك يا ليال ان اسي”ب ميار تعرفي كنت مستني او”قع شركتك علشان اخ”دك تشت”غلي عندي بس غيرت رائي انا هاخ”دك دلوقتي اعذ”بك شو”يه وبالمرة تمضيلي علي تن”ازل لا ملاكك كلها ومس”ك ايدها بعنف وبيشدها لقي اللي ماسك ايده بق”وة. سليم: لا لا انت بتعمل ايه انت بتتكلم كده كانك هتنفذ حاجه من اللي قلتها سيبها وارجه علي شركت”ك المفل”سه دي علشان مزع”لكش يلا يا روح العب بعيد يا شاطر. حمزة: انت بقي اللي سا”بتني علشانه اتاري الها”نم كانت بتجيب سيرتك لامي ويتمني انه ين”قذها من ايدي علشان كده كنت بز”ود عيار الض”رب شويه انت”قام بس لكر”امتي بس لا مش هاسي”بها ليك تعالي معايا يلا. ليال: بقوة لا مش جايه معاك ف حته ولا هخ”ضع ليك تاني ليال الضع”يفه دفن”تها خلاص اللي قدامك دي واحده جديده هتشوف منها الو”يل وهفضل اعملك مشا”كل لحد ما اوقع”ك علي جدور رقبتك واخلي مامتك تتب”ري منك ورفعت ايدها وض”ربته بالق”لم ده علشان كنت بتعم”له فيا واسكت ضرب”ته تاني ودي علشان اها”نتك ليا من شويه انا مش زيك ابدا وامشي من هنا لاهي”نك اكتر من كده. حمزة: بعصب”يه وغ”ل وحياه امي يا ليال هدف”عك تمن القلم”ين دول هخليكي تتر”جيني علشان ار”حمك ومش ها”حمك غير وانتي مي”ته ف ايدي وانت مو”تك علي ايدي احذ”رو مني ماشي. سليم: بخوف مصطنع تصدق خو”فت منك مش سليم العزازي اللي يخا”ف من واحد زيك ماشي. ليال: بخوف انا خايفه ياسليم خا”يفه عليك وعليا انا مش مهم انت الم”هم بالنسبالي لو جرا”لك حاجه ان مش هسا”مح نفسي وبتنهيده سليم خلينا ننسي خلا”فتنا علي جنب ونفكر ونحل مش”كله حمزة دلوقتي. سليم: بح”ب واضح انا موافق يا ليال ان خلا”فتنا ناجلها شويه واما بالنسبه لحمزة متخا”فيش منه هو بيتكلم وخلاص يلا بينا علي البيت. سليم وليال روحو علي الفيلا وليال حكت لباباها كل حاجه من اول الصفقه لغايه حمزة وتهديده. عزيز: مش قلتلكو انا مش مطمن للبتعمليه ده اهو هدد”كم وصريحه كمان عاجبك ياليال انا مش هكون مطمن وانتي لوح”دك ابدا سليم انت وليال لازم تتج”وزو وف اسرع وقت انا عارف انه طلب ص”عب بس انا اول مرة اطلب منك حاجه زي كده انا بس خا”يف عليكم. سليم: بص”دمه و توتر ها بس يا عمي انا مقدرش اتج”وزها لاني سليم حبي”بي وحش”تني سمعو صوت انث”وي وكانت ووو

يتبع ……
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى