Uncategorized

اسكريبت أحببت زوج أختي الجزء التاسع 9 بقلم أمنية أيمن

 اسكريبت أحببت زوج أختي الجزء التاسع 9 بقلم أمنية أيمن

اسكريبت أحببت زوج أختي الجزء التاسع 9 بقلم أمنية أيمن

اسكريبت أحببت زوج أختي الجزء التاسع 9 بقلم أمنية أيمن

رهف طلعت تجرى على قاسم وقعدت جنبه على الارض وخدت راسه فى حضنها وبتعيط: قاسم لا لا بالله عليكى ما تسيبنى لا يا قاسم 
قاسم فتح نص عينه وبيتكلم بتعب ونهجان: م.مش بايدى شكلها كده ا.النهاية 
رهف بعياط: متسبنيش 
قاسم بصلها وابتسم وحط ايده على وشها وفجاة اغم عليه
رهف بصويت وعياط:قاااااااااااااااااااسم حد يساعدينى ارجوكوا وقعدت تعيط الناس جم شاله قاسم وحاطه فى عربيه ورهف معاهم ركبت العربية وحطتت راس قاسم على رجليها وصلوا المستشفى 
رهف بعياط: ارجوكوا حد يساعدينى 
جم الممرضين حاطوا قاسم على الترولى ودخلوا اوضه العمليات 
رهف كان معاها تليفون قاسم فتحته واتصلت باسر
رهف: اسر الحقنى 
اسر بخضه: قاسم جراله حاجة 
رهف: قاسم فى المستشفى ارجوك تعالى بسرعه 
اسر بقلق: مدام رهف انا جايلك دلوقتى متخفيش قوليلى بس اسم المستشفى وانا جاى 
رهف: مستشفى ****
اسر: انا جيالك حالا متقلقيش 
اسر قفل مع رهف وطلع جرى قابل جوليا فى طريقه 
جوليا:فى اي 
اسر: قاسم فى المستشفى 
جوليا: انت بتقول اي 
اسر:مش وقته لازم اروح المستشفى 
جوليا: انا جاية معاك 
اسر: ماشى 
ركبوا العربية وراحوا المستشفى اسر دخل سال وعرف مكان رهف وقاسم جرى هو وجوليا بيبصوا لاقوا هدوم رهف مليانة دم 
اسر: قاسم فين 
رهف: فى العمليات 
اسر: اي ال حصل 
رهف حكاتله ال حصل وازاى اتصاب 
اسر: طب اهدى يا مدام رهف ان شاء الله هيبقا كويس 
رهف بعياط: اهدى ازاى وانا شوفته بيتصلب قدام عنيا 
اسر: تعالى ارتاحى طيب 
رهف قعدت ومبطلتش عياط جوليا راحتلها 
جوليا: متخفيش هيبقا كويس 
رهف: يااارب 
جوليا خدتها فى حضنها اينعم رهف مبتحبهاش بس كان نفسها حد يطمنها ويطبطب عليها 
فات 4 ساعات ولسة محدش خرج من العمليات والكل قلقان 
رهف: اتاخره اوى ياارب استرها 
لاقوا ممرضه طالعه بتجرى رهف قامت ولسة هتسالها راحت اغمى عليها ووقعت على الارض 
جوليا: اسر الحقنى رهف وقعت 
اسر طلع يجرى على رهف شالها وادها اوضه الكشف 
جوليا: يااارب عديها على خير يااارب 
اسر خدها فى حضنه: هيبقوا كويسين متخفيش 
جوليا بتمسك فيه: ياااارب 
اسر عمال يطبطب عليها ويحضنها اوى اد اي كانت وحشاه 
الدكتورة طلعت من اوضه الكشف 
اسر: خير يا دكتورة 
الدكتورة: متقلقش مفيش حاجة المدام حامل 
اسر بصدمه: اي حامل 
الدكتورة:ااه حامل هى مش متجوزة ولا اي 
اسر:لا طبعا متجوزة 
الدكتورة: اوكيه لازم تبعدوها عن الضغط لاحسان البيبى ينزل ولا حاجة 
اسر: حاضر يا دكتورة 
جوليا دخلت قعدت جنب رهف وبعد ساعه رهف بدات تفوق
رهف: ق.قاسم 
جوليا: اهدى يا حبيبتى هيبقا كويس 
رهف بعياط: انا عايزة قاسم 
جوليا: ممكن تهدى عشان البيبى 
رهف:بيبى اي 
جوليا: مبروك انتى حامل 
رهف بصدمه: اي حامل 
جوليا: اااه 
رهف حطت ايديها على بطنها حست بشعور حلو رغم ان الطفل جيه بطريقة هى مكنتش حباها بس هو حتة منها 
جوليا راحت تطمن على قاسم وسابت رهف نايمة 
رهف حست ان فى حد الاوضه بتفتح عيونها كده لاقت واحد مغطى وشه لسة هتصوت رش عليها مخدر وشالها ومشى 
*******
فى اوضه قاسم بدا جهاز القلب يصفر وخلاص قاسم بين الحيا والموت وعمالين يعملوله صدمات كهربائية واخر صدمه كهربائية عاملوها  بدا القلب يشتغل تانى 
*******
قدام اوضه قاسم 
اسر: انتى اي جابك وازاى تسيبى رهف لوحدها 
جوليا: جيت اطمن على قاسم 
اسر: طب روحى لرهف 
جوليا راحت اوضه رهف ملقتهاش 
جوليا جت بتجرى: الحقينى يااسر رهف مش لاقيها 
اسر: يعنى اي 
جوليا بعياط: رهف اتخطفت 
يتبع…..
لقراءة الجزء العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي أجزاء الاسكريبت : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية نبض السيف للكاتبة سارة محمد

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى