Uncategorized

رواية نعم احببت حياتي البارت التاسع 9 بقلم جهاد عبدالرحمن

 رواية نعم احببت حياتي البارت التاسع 9 بقلم جهاد عبدالرحمن

رواية نعم احببت حياتي البارت التاسع 9 بقلم جهاد عبدالرحمن

رواية نعم احببت حياتي البارت التاسع 9 بقلم جهاد عبدالرحمن

اما ادم فكان مدايق لانو مش عايز قلبه يتفتح لحد ولما بيكون مع حياه مش بيقدر يسيطر علي ردات فعله ولا تصرفاته 
في صباح يوم جديد في قصر ادم البنهاوي 
حياه بتخبط علي اوضه صادق 
صادق : ادخلي يحياه 
حياه دخلت الاوضه 
حياه : صباح الخير 
صادق : صباح النور 
حياه : اتفضل انا عملت  لحضرتك الفطار علشان تاخد العلاج 
صادق : كتر خيرك يبنتي 
صادق فطر وحياه اداته العلاج وخده 
حياه : ممكن اسأل حضرتك سؤال 
صادق : اتفضلي 
حياه : ليه عملت كده يعني ليه خليت ادم يرجعني الشغل 
صادق: لازم اجوبك دلوقتي 
حياه : ياريت 
صادق : لا هبقا اقولك انا بس مش دلوقتي 
حياه : بس اكيد هتقولي 
صادق : ايوه 
حياه : ماشي خلاص هستناك 
صادق : ماشي 
حياه طلعت من عند صادق ونزلت تحت عند فاطمه 
حياه : هسعدك في تحضير فطار ادم بيه 
داده فاطمه : متتعبيش نفسك يبنتي 
حياه : ده مش تعب انا متعوده اساسا
حياه وفاطمه حضرو الفطار وأدم صحي من النوم واطمن علي صادق ونزل يفطر دخل المطبخ 
أدم بنبره جاده : داده فاطمه هاتي الفطار 
داده فاطمه : ماشي ياأدم بيه 
حياه لنفسها : ماله ده ده حتي مقلش صباح الخير 
وعملت لاأدم القهوه 
حياه : خدي يداده ودي القهوه لاأدم ومتقوليلوش اني الي بعملها  بس انا هعملها ليه كل يوم ( وتعمليها ليه شكه  فيك ????) 
داده فاطمه : ماشي يبنتي 
أدم فطر وشرب قهوته وراح الشغل 
__________
عند ناديه خالت حياه 
كمال : يلا يما بسرعه عايز افطر قبل ممشي 
ناديه : ماشي يبني انا خلصت اهوه 
كمال : انتي كلمتي حياه 
ناديه : ايوه صح حياه بتقولك انها اسفه علي اسلوبها معاك كانت  زهقانه شويه 
كمال : لا عادي هيا هتجي النهارده 
ناديه : لا هيا رجعت الشغل اساسا 
كمال بعصبيه : ايه ازاي رجعت 
ناديه : والله هيا الي قلتلي ده كان سوء تفاهم واتحل 
كمال ساب ناديه وماشي 
ناديه : اصبر يبني افطر انتا رايح فين 
كمال مردش عليها وطلع راح شغله وهوا بيستحلف لحياه 
____________
عند حياه 
حياه : معلش يتوته كنت نمت امبارح 
تقي : ولا يهمك بس انا هموت واعرف ايه الي حصل احكيلي كلي حاجه بالتفصيل 
حياه : ههههههههه 
حياه حكت كل الي حصل لتقي 
تقي : يلهوي هوا ادم شالك في الشارع عادي كده 
حياه: ايوه ده انا انطربت والله انا لقيت نفسي في العربيه 
تقي : ههههههههه شكلو جه  علي هواكي 
حياه بخجل : احترمي نفسك يبت 
تقي : طيب سكت اهوه هتعملي ايه امتحناتك قربت 
حياه : انا والله بذاكر بس لازم اليومين دول اذاكر علي قد مقدر علشان اجيب تقدير 
تقي : ربنا معاكي 
حياه : يارب انا هقفل بقا علشان احضر الغدا لصادق بيه 
تقي : اوكي مع السلامه 
حياه : سلام 
حياه راحت تحضر الغدا لصادق وتساعد فاطمه في تحضير اكل ادم 
اما عند ادم 
ادم: تمم مفضلش غير اني اسافر علشان نعرض العرض بتعنا عليهم 
تسنيم  : ايوه ياأدم بيه 
أدم : ماشي ابقي ادي لمحمد مكافئة لانو الفتره الي فاتت تعب معايا اوي 
تسنيم : حاضر ياأدم بيه 
أدم: ماشي روحي انتي شوفي شغلك 
تسنيم : تمام الاجتماع كمان ساعه 
أدم  : ماشي 
تسنيم طلعت وأدم قاعد علي مكتبه افتكر كمال وحياه 
أدم : ياتري يبقي ايه لحياه ممكن يكون خطبها فعلا ولا ايه 
يووووه وانا مالي اووووففففف ميولعو هما الاتنين انا بفكر ليه فيكي علطول يحياه وبعدين 
انا هتصل علي أسر اشوفه عامل ايه 
أدم بيكلم أسر 
أدم : ايوه ياأسر عامل ايه يبني 
أسر : انتا لسه فكرني انا قولت خلاص انتا نستني والله 
أدم : معلش اصل كنت مشغول بموضوع حياه وكده 
أسر : حياه مين 
أدم : دي الممرضه الجديده بتاعت بابا 
أسر : اه ومشغول بيها ازاي بقا 
أدم : مفيش ده موضوع مش مهم سيبك 
أسر : لتكون علقت الممرضه بتاعت ابوك تبقي خيبه 
أدم : متحترم نفسك ياض انا الي غلطان اني اتصلت بيك انتا تعبان انتا ده انتا تعبان ????مش تعبان 
أسر :ده أنا غلبان والله يدومي المهم الممرضه حلوه 
أدم اتعصب : أسر احترم نفسك ملكش دعوه بيها خالص 
أسر : اوعا وشك اشطا والله انا حاسس ان في حاجه 
أدم : غور يلا عبو شكلك انا هقفل انا كده اطمنت انك كويس مع السلامه 
أسر بضحك : سلام يدومي
___________
عند حياه 
صادق اتغدي وحياه نزلت تحت في الجنينه قاعده هيا وفاطمه 
حياه: هوا ادم بيه مش بيجي يتغدي 
داده فاطمه: لا ادم بيه زي مقولتلك مش بيجي علطول القصر أغلب وقته بيبات بره بس انا بحضر الاكل كل يوم 
حياه : وهوا بيبات فين 
داده فاطمه : معرفش والله يبنتي بس اسمع انو كل يوم مع وحده شكل 
حياه بزعل : اممممم طيب انا هطلع اذاكر يداده وكمان شويه كده هنزل اخضر العشاء لصادق بيه 
داده فاطمه: ماشي يبنتي ربنا معاكي 
حياه طلعت اوضتها صلت فرضها وقعده تذاكر علشان امتحناتها قربت وهيا مقصره ومش بتروح الكليه 
اما عند ادم 
__________
تسنيم : طيب ياأدم بيه عايز مني حاجه انا همشي 
أدم بعدم اهتمام : روحي مش عايز حاجه 
تسنيم : تمم مع السلامه 
أدم: مع السلامه 
أدم لنفسه : اعمل ايه اعمل ايه وقام نزل من الشركه وقال للحارس وديني القصر 
الحارس : ماشي ياأدم بيه 
حياه عند صادق 
حياه : اتفضل دي اخر حبايه بالشفا انشاء الله 
أدم دخل 
أدم: عامل ايه يبابا 
صادق : الحمد الله كويس غريبه بقالك كده ٣ أيام ورا بعد في القصر 
أدم: عادي مجيش تاني يعني ولا ايه 
صادق : لا مين قال كده ده انا مبسوط والله 
أدم : مبسوط من ايه 
صادق : لا متخدش في بالك 
حياه : طيب ياأدم بيه نسيب صادق بيه ينام علشان يرتاح 
أدم : ماشي 
أدم وحياه طلعو بره اوضه  صادق اما صادق 
صادق : باين الي انا حاسس بيه صح وياريت يكون صح ( هوا ايه يعمو متفهمني انا كمان ????????)
اما حياه راحت اوضتها وأدم كمان راح اوضتو 
حياه فضلت سهرانه تذاكر علشان الامتحانات اما أدم كان سهران بردو لانو مش عارف ينام 
أدم قام شغل اغنيه عمرو دياب ده لو اتساب ( اشطا انا شكلي هحبك يبني انا بموت في عمرو دياب ❤❤) 
( ده لو اتساب لا ده انا يجيلي تعب اعصاب ده لو اتساب ليله للتين انا اعيش في عذااااب طب واعمل ايه في دققتين ده بيقتلني وياخد العين ليلي يعين ده كده جنان ده مش اعجاب طب واعمل ايه ده لو اتساب ) 
اما حياه كانت مدايقه من الصوت ومش عارفه تذاكر من الصوت طلعت من الاوضه وراحت لا ادم خبط ودخلت قفلت الاب توب 
أدم : هوا في ايه بتقفليه ليه يبت انتي 
حياه: انتا مش عارف ان في وحده جمبك بتذاكر ايه انا مش عارفه اذاكر من الصوت 
أدم : وانا مالي ده بيتي وانا اعمل فيه الي انا عايزه 
حياه : والله مش بيتك لوحدك دلوقتي في ناس عايشه معاك فيه لازم تراعي شويه 
ادم راح فتح اللاب تاني (ايوه بقا ????????) 
( الليله فوق عده قمر من كتر الشوق شدني ليه كل مقرب منو برووق طب واعمل ايه من مسؤل علي حصلي محد يقول ده كده كتير ده الفرح بينلو عل وصول انا عمري محد خطفني كده بقا فاهم حبه حبه في حجات مش ممكن تستخبه مبين اتنين احبه ) 
حياه طفت الاب (????????)تاني وماشيه ادم مسكها من اديها
أدم: بتقفليه تاني ليه 
حياه : علشان عايزه  اذاكر ومش عارفه اذاكر منو وبعدين ابعد شويه كده في ايه 
أدم قرب اكتر 
أدم: يعني وحده دخله لواحد اوضته في نص اليل عايزاني اعمل ايه يعني 
حياه ووشها احمر: انتا قليل الادب ومشيه
أدم : استني بس رايحه فين ومسكها وقفل الباب 
حياه بزهق : ايه في ايه افتح الباب ياأدم 
أدم وهوا مسكها: مقولتليش مين الي كان في الجنينه ده حبيبك 
حياه بتلقائيه: حبيب مين يعم انتا ده لو آخر واحد في الدنيا مش هحبه ده كمال ابن خالتي 
أدم : طيب هوا كان هنا بيعمل ايه وكان مقرب منك كده ليه 
حياه: مقرب ايه ده ده كان في خلاف بنا بس هوا اساسا زي اخويا انا متربيه معاه ( حياه قالت زي اخوها لأنها مينفعش تقول غير كده ????‍♀) 
أدم : يعني مش بتحبيه 
حياه : لا طبعا 
أدم برتياح : طيب كنا بنقول ايه ايوه كنتي جايه ليه بقا 
حياه زقته بضيق : انتا فعلا قليل الادب 
وفتحت الباب وطلعت 
أدم بضحك : خدي بس تعالي هشغل الاب تاني 
حياه بنرفزه وهيا طلعه : شغله 
أدم : ههههههههههه
حياه راحت اوضتها وكان قلبها بيدق بسرررعه مش معقوله وحاسه انو هيطلع من مكانه 
حياه حطط ايديها علي وشها الاحمر 
حياه : يلهوي انا بيحصل معايا ايه انا ازاي سبته يقفل الباب ويقرب مني كده انا مكنتش حاسه بنفسي عموما ده انسان وقح اساسا مش هروح عندو  الاوضه تاني انا الي غلطانه مكنش ينفع اروح 
اما ادم كان مبسوط ان مفيش حد في حياه حياه وأنها مش بتحب كمال 
أدم ساب الاب مرداش يشغله علشان حياه تعرف تذاكر وراح نام وهوا مبسوط 
وحياه سمعت اللاب مش مفتوح يعني ادم مرداش يشغله 
حياه ابتسمت تلقائي 
حياه لنفسها: ايه الي انتي بتعمليه ده يحياه ادم عمرو ميحبك ادم اساسا مش بتاع جواز وهوا كل يوم مع وحده الحب ده مش هيجي من وراه غير التعب ووجع القلب علشان كده مش هحبه وكملت مذاكره وبعدين نامت ( الحب مش بأدينا يعني لو حاسه او  لو حاسس بمشاعر تجاه حد متقولش انك مش هتحبه ده كلام بنقنع بيه نفسنا فمنتعبش روحنا بكلمت انا هتحكم في مشاعري  ومش هحبه لانو في الاخر مش بكلامك ده قلبك بييكون خلاص اختار شريك حياته ونصه التاني الي حاسس بالسعاده وحلاوه الحياه معاه ) ( عبالي☺????????????) 
الصبح 
قامت حياه ولبست درس اسود مشغول برسمات حمرا صغيره بتتناسب مع حجابها وصلت طبعا فرضها ونزلت تحت وحضرت الفطار لصادق وفطر وراحت تساعد فاطمه 
أدم كمان صحي من النوم ولبس ونزل 
أدم ماسك الفون في ايده وبينادي وهوا بره المطبخ  في اوضه السفره: داده هاتي الفطار والقهوه علشان اروح الشركه 
داده فاطمه : حاضر ياأدم بيه حياه بنرفزه وهيا بتعيد كلام ادم تاني : داده هاتي الفطار والقهوه رخم 
داده فاطمه: بتقولي حاجه يحياه 
حياه: هاه لا مش بقول يداده  
اعملي لاأدم القهوه انتي النهارده يداده 
حياه لنفسها خساره فيه القهوه الي بعملهالو الوقح ده
داده فاطمه: ماشي يبنتي 
أدم فطر ومشربش القهوه الي فاطمه عملتها وكان طالع يمشي حياه ندهت عليه 
حياه : ادم بيه أدم بيه 
أدم : نعم 
حياه : عايزه اطلب من حضرتك طلب 
أدم : اممممم 
حياه : كنت عايزه اروح اشوف خالتي عايزه اطمن عليها 
أدم : الي هيا ام كمال الي كان هنا ده 
حياه : ايوه 
أدم: كمال بيبقا هناك 
حياه : معرفش بس ده بيته هيكون فين يعني ممكن يكون في الشغل 
أدم بجديه : لا متروحش 
حياه بتبرير : صادق بيه مش محتاج حاجه بقا هوا اخد علاجه وفطر ومش محتاج حاجه دلوقتي 
أدم بجديه: لا متروحيش في حاجه اسمها تلفون اطمني عليها منو انا مش جايبك هنا علشان تسيبي بابا وتمشي شغلتك تخدي بالك منو مش تسبيه وتروحي عند خالتك 
حياه بعصبيه : طيب شكرا  ازعجت حضرتك 
أدم : العفو 
ومشا من قدام حياه علشان مش قادر يمسك نفسه عايز يضحك علي منظرها خدودها احمرت من العصبيه ذي الاطفال( طبعا ادم مش عايزها تروح هناك علشان كمال اما حكايه ابوه دي حجه بيحور زي كده ☺????‍♀) 
اما حياه كانت هتنفجر من العصبيه : بيقولي العفو ده معندوش دم والله ماشي 
حياه راحت تحضر الغدا لصادق وفضلت طول اليوم مدايقه اما ادم راح الشركه وكان كل ميفتكر حياه يبتسم تلقائي 
______
في قصر ادم البنهاوي 
حياه : اتفضل ياصادق بيه انا حضرت الاكل 
صادق : ماشي يحياه 
صادق اكل وخلص بس كان حاسس ان في حاجه وان حياه زهقانه من حاجه 
صادق : انا شبعت 
حياه: تمام 
حياه أدت لصادق دواه وكانت اخده الاكل وطلعه بس صادق نده عليها 
صادق : حياه 
حياه : نعم 
صادق : هوا انتي زعلانه من حاجه 
حياه : لا مفيش 
صادق : هوا ادم ضايقك بحاجه 
حياه : لا … وسكتت وبعدين قالت … بصراحه ايوه 
صادق باانتباه : عمل ايه 
حياه : كنت عايزه اروح اطمن علي خالتي وهوا مرداش واداني محاضره قبل ميمشي انا كل الي مزعلني ان مبحبش حد يقولي حاجه علي شغلي لأني بعمل الي عليا 
صادق : امممممممم هوا الي جه هنا ده يبقا هوا ابن خالتك الي عايزه تروحي عندها 
حياه : ايوه هوا منا قولتلك انو ابن خالتي وأدم بيه فهم غلط
صادق: علشان كده مش عايزك تروحي 
حياه : هاه ..مش فاهمه 
صادق : لا يبنتي مفيش روحي شوفي خلتك وسيبك من أدم 
حياه : بس ادم بيه ممكن يزعقلي مش ممكن ده اكيد 
صادق : ملكيش دعوه باأدم روحي انا الي بقولك روحي شوفيها 
حياه بفرح : ماشي شكرا يصادق بيه 
صادق : متشكرينيش روحي يلا بسرعه 
حياه : حاضر 
حياه اخده الاكل ونزلته تحت وراحت عند ناديه تطمن عليها 
اما صادق : عايز اتاكد ياأدم انتا بتحبها ولالا وده هيأكد ليا 
______________
اما ادم راح الشركه 
أدم بعصبيه : انتي اتجننتي الملف ده البنود الي فيه دول مش هيفدونا في حاجه 
تسنيم بخوف : معلش ياأدم بيه اسفه والله 
أدم : انا شكلي هغيرك واجيب حد بدالك انتي مبقتيش تركزي في شغلك احنا مش بنلعب هنا 
تسنيم : خلاص اخر مره ياأدم بيه والله 
أدم:  خصم من مرتبك ومش هطردك المره دي بس المره الجايه مش هسيبك ده اخر تحذير ليكي 
تسنيم : ماشي ياأدم بيه 
تسنيم طلعت من عند ادم اما ادم دماغه كان مصدع حط ايده في شعره الكثيف ورجعه وره
أدم: ايه الصداع ده 
رفع سماعه الفون وطلب قهوه 
___________
اما حياه راحت عند ناديه 
حياه بتخبط 
ناديه : مين الي بيخبط وفتحت  لقت حياه 
ناديه حضنت حياه : عامله ايه يحببتي وحشاني ادخلي 
حياه دخلت وناديه قفلت الباب 
حياه : انا كويسه يخلتو انتي عامله ايه 
ناديه:  انا كويسه يبنتي 
حياه : صحتك بتخدي العلاج في معاده ولا بتنسي يدودو 
ناديه : متخفيش بخدو كل يوم والله 
حياه : داومي عليه واوعي تبطليه 
ناديه : ماشي يبنتي والله البيت وحش من غيرك انتي كنتي عملاله حس 
حياه بحزن : معلش يخلتو والله غظب عني 
ناديه : وايه يغظبك يبنتي 
حياه بتبرير : ده شغلي ومش هينفع اسيبه وده مستقبلي كمان 
ناديه : ماشي يبنتي انا مش هقولك اعملي حاجه انتي مش عايزاها 
حياه : ربنا يخليكي ليا يخالتو وميحرمنيش منك 
ناديه : ولا منك انتي هتتعشي معايا انا وكمال بقا 
حياه : والله مهينفع يخالتو انا ملزومه بشغل وصادق بيه لازم ياخد علاجه في وقته انا همشي انا اطمنت عليكي اهوه 
ناديه بحزن : هوا انتي لسه قعتي يبنتي 
حياه : معلش يخلتو والله غصب عني 
ناديه: ماشي يبنتي ربنا يقويكي 
حياه : يارب يخلتو ادعيلي 
ناديه : والله بدعيلك كل صلي يبنتي 
حياه : يخليكي ليا يدودو انا همشي بقا 
ناديه : استني انا عامله جلي بالفراوله  ومقطعه فيه فراوله زي مبتحبيه هجبلك واحد كليه وبعدين روحي 
حياه : لا مقدرش اقول لا هاتي يدودو (يبختك ???????? وانا كمان عايزه انا بحب الفراوله اوي ) 
حياه اكلت الجلي ومشت من عند خالتها وكانت مبسوطه ان  كمال مكنش هناك علشان مكنتش عايزه تشوفه ولا تتكلم معاه وراحت القصر 
_________________
في قصر ادم البنهاوي 
حياه : هوا ادم مجاش صح يداده
داده فاطمه: ايوه يبنتي لسه 
حياه برتياح: الحمد الله هروح احضر العشاء لصادق بيه علشان العلاج 
داده فاطمه: ماشي يبنتي هاجي اسعدك 
حياه : ماشي يداده 
حياه وفاطمه حضرو الاكل لصادق وأدم وحياه مستنيه الاكل يستوي علشان صادق 
________
عند ادم 
أدم: محمد انا عندي صداع هيفرتك دماغي انا همشي 
محمد : ماشي ياأدم بيه 
أدم نزل من الشركه وركب عربيته علشان يروح القصر 
اما حياه اخده الاكل وراحت بيه عند صادق وهيا طلعه ادم دخل القصر وطلع معاها وراحو عند صادق 
صادق اكل واخد علاجه وأدم قاعد معاه هوا وحياه 
صادق : خلتك كويسه يحياه اطمنتي عليها 
حياه : ايوه كويسه وفرحت لما شفتني اوي 
ادم بصدمه : انتي روحتي 
حياه : ايوه 
أدم بعصبيه : وبتروحي ليه اساسا مش قولتلك متروحيش 
حياه بخوف : والله صادق بيه هوا الي قلي روحي 
أدم : مش انا قولت متروحيش ولا لا 
حياه بخوف: قولت 
أدم بعصبيه : روحتي ليه وقعتي هناك قديه غبتي ولا لا 
حياه: ولله مغبت اطمنت علي خلتي وجيت علطول 
هنا صادق ادخل : خلاص ياأدم انا الي قولتلها تروح مش عايز كلام بقا وروحو انتو الاتنين عايز انام 
حياه وادم طلعو بره الاوضه وحياه بتهرب من ادم رايحه الاوضه بسرعه ادم مسكها من ايديها 
أدم: انتي هربانه رايحه فين 
حياه بخوف : والله صادق بيه الي قالي روحي 
أدم : وانتي يعني مكنتيش عايزه تروحي 
حياه : كنت عايزه اطمن علي خالتي علشان كده روحت 
أدم : واكيد بقا اقعتي مع خالتك وكمال كتير 
حياه: والله لا مغبتش عند خالتي روحت وجيت علطول وبعدين كمال مكنش هناك كان في الشغل مشفتوش اصلا 
أدم برتياح  : اممممممممم طيب انتي بقا لازم تتعقبي 
حياه: اتعاقب ليه 
أدم: علشان انتي مسمعتيش كلامي مش لما طرتك عقبتيني انا كمان هعقبك 
حياه: طب هتعقبني باأيه 
أدم  : ٣٠مره ضغط 
حياه : وحيات امك 
أدم بضحك : اتلمي يبت وبعدين انا بهزر انتي لو عملتي مرتين هتموتي فيها انتي قولتيلي عندك كام سنه يشاطره 
حياه : يرخم
وماشيه من قدامه 
أدم: انتي رايحه فين من غير متخدي العقاب 
حياه : هاه عايز ايه 
أدم : أولا توعديني متروحيش مكان بعد كده من غير متقوليلي 
حياه : وده ليه انشاء الله 
أدم : علشان علشان اطمن علي سلامه بابا  واطمن انك تفضلي معاه ومتسبيهوش علطول 
حياه : خلاص أوعدك وثانيا
أدم: تعمليلي عشااملت وفنجان قهوه لان دماغي مصدع وهينفجر  
حياه: بس داده فاطمه عملالك عشا
أدم: لا انا عايز املت من بتاعك وفنجان اقهوه من بتعتك بردو 
حياه باأبتسامه: حاضر 
أدم : شاطره هروح اخد شور واغير هدومي علي متخلصي
حياه : اوكي 
أدم راح اخد شور ولبس ترنج ونزل عند حياه 
أدم : خلصتي 
حياه : اه اعملك القهوه بعد متاكل 
أدم : بعد مناكل 
حياه : بس انا مش جعانه 
أدم : لا كلي معايا ده من ضمن العقاب بردو 
حياه: هههههههههه حاضر 
أدم وحياه اتعشو وحياه عملت لاادم القهوه وهوا بيشربها 
أدم: صحيح اشمعنا معملتليش القهوه النهارده الصبح 
حياه: هاه قهوه ايه 
أدم: مش انتي الي بتعمليها كل يوم.
حياه : هيا داده فاطمه قالتلك 
أدم: لا بس انا عارف طعم قهوتك وانتي معملتهاش النهارده 
حياه : ايوه كنت مدايقه منك 
أدم : ليه بقا 
حياه : علشان الي قولته امبارح 
أدم باستعباط: وانا قولت ايه 
حياه : يرخم 
أدم : انا رخم ده انا عسل????
حياه : عسل اسود 
أدم : ههههههههه قولت ايه بردو 
حياه : معرفش انا طالعه انام 
أدم : استني انا جاي معاكي 
حياه : جاي فين ????????
أدم: انام طبعا انتي الي بتفهمي غلط 
حياه : مش بفهم غلط ولا حاجه تعال
أدم: يعني اجي عادي الاوضه بتعتك ????
حياه : والله انتا وقح 
أدم : هههههههه استني خديني معاكي 
أدم وحياه طلعو وكل واحد راح اوضته ينام اما صادق 
صادق : ########
يتبع..
لقراءة البارت العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية خطأ أفقدني عذريتي للكاتبة سمسمة سيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!